Maar dat deden ze bij BB5 heel veel minder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of ze doen het gewoon bewust
Ze moeten natuurlijk wel altijd iets verzamelen voor uitzending maar laten dat gewoon niet zien op de streams![]()
Zou ik ook wel willen hebben... maar denk niet dat ze goedkoop zijnquote:
Misschien helpt het als een aantal hier de redactie van HBB daarover mailen? Of desnoods Talpa zelf?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk het is een totale aanfluiting die streams.
Zit van tijd tot tijd maar andere dingen te doen
Iets sneller zijn angelquote:
Klopt, daarom zei ik net al dat de kwaliteit verdubbelt is wat betreft achteruitgang, bijna 24/7 staan sowieso 2 streams op de vroegere "kuipstoelen" stand, dat was in BB5 hooguit een paar keer per week, nu is dat iedere dagquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar dat deden ze bij BB5 heel veel minder.
Maar dit zijn BN'ers!!!!! Het neusje van de zalm!!!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar dat deden ze bij BB5 heel veel minder.
Ik ga zo snel als ik kan, maar ik moet ws iemands rollator lenenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Iets sneller zijn angelMaar wel mooie cap
![]()
Tja, en er gebeurd nu bijv. ook iets wat absoluut niet zou mogen worden uitgezondenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dit zijn BN'ers!!!!! Het neusje van de zalm!!!!!!![]()
Misschien moeten we het maar doen, want echt leuk is het nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien helpt het als een aantal hier de redactie van HBB daarover mailen? Of desnoods Talpa zelf?
Wat heeft Kelly nou voor vlekken in haar gezicht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Hmmm tegenlicht ofzo.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien moeten we het maar doen, want echt leuk is het niet
B garnituurquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dit zijn BN'ers!!!!! Het neusje van de zalm!!!!!!![]()
Tja, ik heb gelukkig M-cable, bijna altijd nooit geen problemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
moge die knurften van @home even grondig het heen-en-weer krijgen zijnDie verbinding blijft hier stuiteren
De lichtval.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat heeft Kelly nou voor vlekken in haar gezicht?
Haha, je post het net na mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef Athalon het volgende:
Mhmmmmmmbij Multikabel geen enkel storing, nog stuiterende beelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |