Hoeft ook niet, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De lichtval.
Bong, ik ga niemand mailen, ze vegen bij Talpa hun kont ermee af. Energieverspilling.
Bijna nooit storingenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:14 schreef Athalon het volgende:
Geen storing gehad de afgelopen twee dagen
tuurlijk.. iedereen die fiool aanpakt is een heldquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
De populariteit van Kelly is hier wel gestegen hè, na het Viool incident
Ik sta ook volledig achter haarquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
Right onquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk.. iedereen die fiool aanpakt is een held
quote:
Wel je handen wassen daarna hèquote:
Kelly staat bij mij vanaf het begin erg hoog genoteerd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
Wat danquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kelly staat bij mij vanaf het begin erg hoog genoteerd.
De enige waar ik een echte hekel aan heb is Klootviool.
Bart vind ik heel erg arrogante over komen zeker na het kamer incident
Het liefst 3xquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel je handen wassen daarna hè
kamerincidentquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik met zo'n piano zatquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:17 schreef Athalon het volgende:
kelly komt nu nooit meer uit die kamer![]()
![]()
Ik heb járenlang Anastacia niet kunnen aanhoren omdat Kelly haar liedjes alsmaar zong tijdens BB3quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
Moet wel zeggen... Kelly zingt beter dan ik... niet supergoed, maar het klinkt wel.
Die snorremans (steef Schinkel) die gisteren niet mocht blijven slapenquote:
Bart wou gisterenavond niet dat de kamer werd verhuurd.quote:
Dat is snel! En ik had bijna willen gaan zwaaienquote:
ah.. het snorremansincidentquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die snorremans (steef Schinkel) die gisteren niet mocht blijven slapen
O dat... dat was ik alweer vergeten. Ze hebben toch redelijk netjes opgelost vind ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow ja. Dat was helemaal niet arrogant, dat was dom.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bart wou gisterenavond niet dat de kamer werd verhuurd.
Om hele vage redenen het scheelde wel 1000 euri
Het is inderdaad een leuk speeltjequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik met zo'n piano zat
Werd trouwens helemaal niet uitgezonden op de reguliere uitzending, daar brachten ze het net als Steef zelf denkt, dat het personeel dus vrij wil hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bart wou gisterenavond niet dat de kamer werd verhuurd.
Om hele vage redenen het scheelde wel 1000 euri
Welk kamerincidentquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
TomTomquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoera!![]()
En waar ligt Arnhem nou weer![]()
![]()
Dacht je nou echt dat ze het wel zouden laten zienquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werd trouwens helemaal niet uitgezonden op de reguliere uitzending, daar brachten ze het net als Steef zelf denkt, dat het personeel dus vrij wil hebben
Maar ze lieten wel Micky zien die met een duivels glimlachje zei dat ze voor donderdag en vrijdag qua verhuur 'andere plannen' hadden. Zo kwam Bartje er nog goed vanaf.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werd trouwens helemaal niet uitgezonden op de reguliere uitzending, daar brachten ze het net als Steef zelf denkt, dat het personeel dus vrij wil hebben
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ze het wel zouden laten zien![]()
![]()
scroll ff wat omhoog lieverdquote:
Ja duh! dat heb ik net gedaan. Nadat ik de vraag stelde dusquote:
Ze zingt best nog wel aardig hoor vind ik...quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja duh! dat heb ik net gedaan. Nadat ik de vraag stelde dus![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okee... dat kan weer leuk worden danquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, stream 1 is weer vrijgegeven, nu Bart en Micky in de tuin
Bart doet erg zijn best.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Het nieuwe koppel in de tuin![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Doodzonde dat ze vrijdag weg is...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef riri het volgende:
Bart en Micky kunnen wel erg goed met elkaar overweg.....
![]()
Micky de nieuwe Sabine?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef riri het volgende:
Bart en Micky kunnen wel erg goed met elkaar overweg.....
![]()
Bart en Micky ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Het nieuwe koppel in de tuin![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder lezenquote:
Waarom schrijf je niet gewoon 'stunt' ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Maar zou wel een gave actie zijn geweest (lees: stunt)
Iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doodzonde dat ze vrijdag weg is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |