nofi naar Micky toe hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is cool. Ze komt daar om te werken.
uit "it's a hard life"quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef DaMook het volgende:
Hoorde ik bart nou heel snel het zinnetje "Don't play hard to get" zeggen/zingen
Ik weet het 80% zeker dat ie dat zei / zong
Ja kloptquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah... die had daar ook langer voor nodig dan 1 week hoor
Ja die sprong gewoon overal bovenop. En viel dan in slaapquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan deed Roel het toch een stuk beter
Jammer dat bart niet meer tijd heeftquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet onaardig hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
nofi naar Micky toe hoor
Ik zeg ook niet dat ik dr niet mag
Nee, die was even de weg kwijt Lieske,Linda of Dido hij had meer keuze dan Bartquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet onaardig hoor![]()
Hoorde jij het ook ?quote:
Mickey heeft veel meer klasse, die gaat dat echt niet toelaten hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammer dat bart niet meer tijd heeft
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, die was even de weg kwijt Lieske,Linda of Dido hij had meer keuze dan Bart
Gelukkig niet altijd dat was een bedrijfsongelukje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja die sprong gewoon overal bovenop. En viel dan in slaap![]()
Zal Holt wel gedaan hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef teamlead het volgende:
Rode wijn in de koelkast![]()
stelletje barbaren....
Ja bart's keuze is beperkt tot mickyquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Micky, Lieske, Linda, Dido... Nou, als ik een kerel was, dan wist ik 't welquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Herman Finkers ook uitgenodigd? Incl. zijn nieuwe bankstel?
Want ik zie scanman ineens weer terug. Hij moet natuurlijk z'n image en bankstel aanpassen en dan moet je caps hebben van Finkers in BBH..
Laat me nou evenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Mickey heeft veel meer klasse, die gaat dat echt niet toelaten hoor![]()
Wat je een keuze noemtquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bart kan kiezen uit Monique, Fiool, Bonnie of Micky...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Herman Finkers ook uitgenodigd? Incl. zijn nieuwe bankstel?
Want ik zie scanman ineens weer terug. Hij moet natuurlijk z'n image en bankstel aanpassen en dan moet je caps hebben van Finkers in BBH..
nah, oke..hij kan kiezen tussen Monique en Mickyquote:
waarschijnlijk zijn ze in de war met witte wijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef teamlead het volgende:
Rode wijn in de koelkast![]()
stelletje barbaren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |