byebyequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ga van de week toch maar eens een paar keer de uitzending bekijken, dat gelurk hier heeft me nieuwsgierig gemaakt...
Tot later allemaal!![]()
Viola wordt dan maatje 32quote:goddank.. je moet er toch niet aan denken dat ze ook echt de sauna ingaat...
Deur op slot en temperatuur op 100quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
goddank.. je moet er toch niet aan denken dat ze ook echt de sauna ingaat...
Die trapt zo die deur openquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Deur op slot en temperatuur op 100
ik mis haar ook..............als kiespijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
mis lieske toch wel heel erg en haar![]()
![]()
handjes
quote:
Tsja dat is ook wijnquote:
Open er een topic over... "Wie mist Lieske nog meer" Maar verveel ons hier niet met die irritante zooi van je over die studentensnol, BB5 is afgelopen. Dit is BBH.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
mis lieske toch wel heel erg en haar![]()
![]()
handjes
Welkom in de wereld van de regie... die gewoon ook de streams voor een uur op de tuin zetquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Man, dan zijn ze onder ons en dan laat de regie het compleet afweten![]()
Is al sinds het begin van HBB, regie is kwa streams dubbel achteruitgegaan vergeleken met BB5, er is bijna altijd één stream die continu opslot staat (voorheen de kuipstoeltjes stand)quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Man, dan zijn ze onder ons en dan laat de regie het compleet afweten![]()
laat haar onder het stof blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske met![]()
![]()
handjes blond studente groningen lang van stof
Nou ik meer ditquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik mis haar ook..............als kiespijn
Ow ja, zij die zonder één enkele euro het huis verlietquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske met![]()
![]()
handjes blond studente groningen lang van stof
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Open er een topic over... "Wie mist Lieske nog meer" Maar verveel ons hier niet met die irritante zooi van je over die studentensnol, BB5 is afgelopen. Dit is BBH.
Elk nadeel heb zun voordeel!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoveel ineens afvallen is niet gezond
Dit zijn echt uitzendkrachten. Wat zeg ik, het zijn stagiair(e)s.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is al sinds het begin van HBB, regie is kwa streams dubbel achteruitgegaan vergeleken met BB5, er is bijna altijd één stream die continu opslot staat (voorheen de kuipstoeltjes stand)
Jij kan het wetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:59 schreef Athalon het volgende:
Zorba de Griek ????????? dat is 40 jaar oud
*schop*quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoveel ineens afvallen is niet gezond
*auw*quote:
Het zou met niet verbazen dat de regie onderbezet is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit zijn echt uitzendkrachten. Wat zeg ik, het zijn stagiair(e)s.
Eenschquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Gert blijft maar positief. Diepe respect voor deze man.
[afbeelding]
quote:
Belachelijk toch, als je zo met een programma uitpakt. Minachting voor de streamers ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou met niet verbazen dat de regie onderbezet is.
Of ze doen het gewoon bewustquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou met niet verbazen dat de regie onderbezet is.
Ik denk ieder cdquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn dat nou speciale CD's die in die piano moeten of kan er elke willekeurige CD in?
Je moet eens praten met Coos, die heeft er ook eentje. Maar die is meestal heel erg laat hier en ik gok dat HBB 'm voor geen meter boeit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:01 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb er nog op gedanst met de rollator
![]()
Ik hoorde net dat het toch speciale CD's zijnquote:
Je hebt helemaal gelijk het is een totale aanfluiting die streams.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Belachelijk toch, als je zo met een programma uitpakt. Minachting voor de streamers ook![]()
Wat vinden we trouwens van Caroline Tensen? Ik word stapelgek van dat maar-het-is-voor-de-sieluge-kindjus-hoofd van d'r![]()
Maar dat deden ze bij BB5 heel veel minder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of ze doen het gewoon bewust
Ze moeten natuurlijk wel altijd iets verzamelen voor uitzending maar laten dat gewoon niet zien op de streams![]()
Zou ik ook wel willen hebben... maar denk niet dat ze goedkoop zijnquote:
Misschien helpt het als een aantal hier de redactie van HBB daarover mailen? Of desnoods Talpa zelf?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk het is een totale aanfluiting die streams.
Zit van tijd tot tijd maar andere dingen te doen
Iets sneller zijn angelquote:
Klopt, daarom zei ik net al dat de kwaliteit verdubbelt is wat betreft achteruitgang, bijna 24/7 staan sowieso 2 streams op de vroegere "kuipstoelen" stand, dat was in BB5 hooguit een paar keer per week, nu is dat iedere dagquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar dat deden ze bij BB5 heel veel minder.
Maar dit zijn BN'ers!!!!! Het neusje van de zalm!!!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar dat deden ze bij BB5 heel veel minder.
Ik ga zo snel als ik kan, maar ik moet ws iemands rollator lenenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Iets sneller zijn angelMaar wel mooie cap
![]()
Tja, en er gebeurd nu bijv. ook iets wat absoluut niet zou mogen worden uitgezondenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dit zijn BN'ers!!!!! Het neusje van de zalm!!!!!!![]()
Misschien moeten we het maar doen, want echt leuk is het nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien helpt het als een aantal hier de redactie van HBB daarover mailen? Of desnoods Talpa zelf?
Wat heeft Kelly nou voor vlekken in haar gezicht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Hmmm tegenlicht ofzo.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien moeten we het maar doen, want echt leuk is het niet
B garnituurquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dit zijn BN'ers!!!!! Het neusje van de zalm!!!!!!![]()
Tja, ik heb gelukkig M-cable, bijna altijd nooit geen problemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
moge die knurften van @home even grondig het heen-en-weer krijgen zijnDie verbinding blijft hier stuiteren
De lichtval.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat heeft Kelly nou voor vlekken in haar gezicht?
Haha, je post het net na mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef Athalon het volgende:
Mhmmmmmmbij Multikabel geen enkel storing, nog stuiterende beelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |