byebyequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ga van de week toch maar eens een paar keer de uitzending bekijken, dat gelurk hier heeft me nieuwsgierig gemaakt...
Tot later allemaal!![]()
Viola wordt dan maatje 32quote:goddank.. je moet er toch niet aan denken dat ze ook echt de sauna ingaat...
Deur op slot en temperatuur op 100quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
goddank.. je moet er toch niet aan denken dat ze ook echt de sauna ingaat...
Die trapt zo die deur openquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Deur op slot en temperatuur op 100
ik mis haar ook..............als kiespijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
mis lieske toch wel heel erg en haar![]()
![]()
handjes
quote:
Tsja dat is ook wijnquote:
Open er een topic over... "Wie mist Lieske nog meer" Maar verveel ons hier niet met die irritante zooi van je over die studentensnol, BB5 is afgelopen. Dit is BBH.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
mis lieske toch wel heel erg en haar![]()
![]()
handjes
Welkom in de wereld van de regie... die gewoon ook de streams voor een uur op de tuin zetquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Man, dan zijn ze onder ons en dan laat de regie het compleet afweten![]()
Is al sinds het begin van HBB, regie is kwa streams dubbel achteruitgegaan vergeleken met BB5, er is bijna altijd één stream die continu opslot staat (voorheen de kuipstoeltjes stand)quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Man, dan zijn ze onder ons en dan laat de regie het compleet afweten![]()
laat haar onder het stof blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske met![]()
![]()
handjes blond studente groningen lang van stof
Nou ik meer ditquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik mis haar ook..............als kiespijn
Ow ja, zij die zonder één enkele euro het huis verlietquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske met![]()
![]()
handjes blond studente groningen lang van stof
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Open er een topic over... "Wie mist Lieske nog meer" Maar verveel ons hier niet met die irritante zooi van je over die studentensnol, BB5 is afgelopen. Dit is BBH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |