hey bij... fre.... Scanman is er ook weerquote:
quote:
Muerte slaap lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yep, morgen vroeg dag.
[afbeelding]
Ben nu echt weg![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef teamlead het volgende:
wat heeft ze nu weer???
dat mens is nog erger dan lieske
quote:
Ze is gewoon erg emotioneel gevoelig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef teamlead het volgende:
wat heeft ze nu weer???
Even rustig over Lieskequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef teamlead het volgende:
wat heeft ze nu weer???
Een vriendin van haar is heel ernstig ziek. Beetje respect hoor, blauwe.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef teamlead het volgende:
wat heeft ze nu weer???
ik kan haar echt niet meer zielig vinden hoor.... dat mens jankt al om een verkeerd begrepen krantenbericht...quote:
quote:
Truste danquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yep, morgen vroeg dag.
[afbeelding]
Ben nu echt weg![]()
da's heel lullig voor die vriendin,.. maar dan snap ik nog steeds niet waarom ze nu zit te jankenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een vriendin van haar is heel ernstig ziek. Beetje respect hoor, blauwe.
Inderdaad aan de enige kant is het zielig maar heeft toch ook iets komischquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Die muziek maakt het op één of andere manier ook wel tragi-komisch nu
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef cuall het volgende:
Bart heeft over Mickey gedroomd, iets met zweepjes![]()
![]()
eeh als je net helemaal afgebrand bent door Viool?????quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef teamlead het volgende:
wat heeft ze nu weer???
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan haar echt niet meer zielig vinden hoor.... dat mens jankt al om een verkeerd begrepen krantenbericht...![]()
Dat valt nogal mee alleen moet hij meer op zijn woordenkeus letten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef BONG4002 het volgende:
Let maar niet zo op TL, die is een beetje naast zijn schoenen gaan lopen sinds hij mod is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |