Ga is eten ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:08 schreef Cybart het volgende:
ik vind deze titel makkelijker
dus deze mag van mij dan weer openblijven
LATEN.WE.ER.OVER.GAAN.STEMMEN!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:08 schreef Cybart het volgende:
ik vind deze titel makkelijker
dus deze mag van mij dan weer openblijven
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef Dave het volgende:
[..]
LATEN.WE.ER.OVER.GAAN.STEMMEN!.
.
.
Mn moeder is nog bezigquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan
ga jij maar even eten
dan ga ik op tijgerjacht
Ik had zin in je.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:07 schreef Cazman het volgende:
Dave? Wat doe jij hier weer opeens?
Kep geen ideequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
en wat moet je vanavond zien weg te werken?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:07 schreef Dave het volgende:
Nu is deze ook af.
Maar aangezien CDP toch al een kutdag heeft, mag deze dicht..
Wat wil je nou Dave?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:12 schreef Dave het volgende:
En deze heeft een pi.
En deze is door jou geopendquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:12 schreef Dave het volgende:
En deze heeft een pi.
wat ik maar als positief zal opnemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:12 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Kep geen idee
ik ruik van alles
Prima. Dan wachten we daar even op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wil dat CrazyDutchSpunk de beslissing neemt.
Ik ga mij er nu aan wagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat ik maar als positief zal opnemen
Geil! Ik heb op aanraden van Luq afwasmiddel gekocht.quote:
En deze heeft meer postsquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
En deze is door jou geopend![]()
En heeft een goeie TT
Reden zat om die ander te sluiten![]()
Die Luq weet echt van wanten zeg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Geil! Ik heb op aanraden van Luq afwasmiddel gekocht.
gewoon flink pompen!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Als we goed ons best doen krijgen we bubbels! Schijnt.
Thanksquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Cybart het volgende:
@Caz: nog proficiat!
Poepen is lastig als het niet uitkomt. bv. bij pinkpop waar alle dixies zo erg meuren dat je eigen schijt het niet meer neutraliseert. Dan moet je het lang ophoudenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:18 schreef Cairon het volgende:
ik moet toch goddomme alweer poepen!
Ik vind de Romeinse cijfers ergquote:
maar ik wil het niet ophouden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
Poepen is lastig als het niet uitkomt. bv. bij pinkpop waar alle dixies zo erg meuren dat je eigen schijt het niet meer neutraliseert. Dan moet je het lang ophouden
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind de Romeinse cijfers ergdus gooi deze maar dicht...ondanks dat ik Dave wel een toffe user vind
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:20 schreef NJ het volgende:
Omdat CrazyDutchPunk niet kan kiezen, gaat deze dicht.
Die andere heeft meer post, wél een PI en Dave als TS.
Als je het lang ophoudt is het erg relaxed als je naar de wc gaat. de opluchtig reinigt geest en ziel. amen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:21 schreef Cairon het volgende:
[..]
maar ik wil het niet ophouden.
Een tijdje terug legde ik echt een superlange neer. Ik had echt zo iets van "respect!"!
Doe je ook aan letterpoepen? De 'g' en 's' willen altijd nog wel, maar met de 'x' heb ik vaak meer moeite. Dat wordt dan meestal een '='quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:21 schreef Cairon het volgende:
[..]
maar ik wil het niet ophouden.
Een tijdje terug legde ik echt een superlange neer. Ik had echt zo iets van "respect!"!
Neu, ik moet voor mijn werk in Zwolle zijn, maar dat schiet allemaal niet op dus heb geen zin. Verder is er niks mis met Zwolle hoor, tis een leuk stadjequote:Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga je Waxxer uit de stress helpen?![]()
Ben jij ooit echt heel blij met iets, eigenlijk?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Neu, ik moet voor mijn werk in Zwolle zijn, maar dat schiet allemaal niet op dus heb geen zin. Verder is er niks mis met Zwolle hoor, tis een leuk stadje
Al een paar topics.quote:
Euyquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Al een paar topics.
Hij is er ineens weer!
Ik heb een Nokia 6810.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kortom:
Ik ga op Telefoonjacht.
Wat hebben jullie en wat raden jullie aan?
en dat is?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef tech het volgende:
Maarre... wat ik eigenlijk zeggen wou... Ehm... Interessante post-gewijs en zo... Na veler aansporing om toch vooral wat toe te voegen... Ehm...
Ik ben ooit in het Vliegende Paard in Zwolle geweest...
Ik zie het, ik zie het! *bounce*quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Al een paar topics.
Hij is er ineens weer!
Lekker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia 6810.
Die heb ik gekocht vanwege de programmas die je erbij krijgt (quickword, powerpoint en excel (alleen lezen, niet bewerken)) en het feit dat TomTom erop kan draaien.
Ver-wen-ner-rij!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lekker.
Ik neig toch richting een SE...mp3 speler, bluetooth, scherpe camera..
Nee, ik kwam voor Dave en het blijkt best een puike reeks te zijn, dit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:40 schreef MUUS het volgende:
Ben jij eigenlijk homo, NJ?
Voor Dave komen we allemaal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, ik kwam voor Dave en het blijkt best een puike reeks te zijn, dit.
Die homo's zijn best te pruimen inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:42 schreef NJ het volgende:
[..]
sure.... sure... dat zeiden we allemaal in het begin...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Nu creno nog bi maken en dan is het feest compleet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef Great_Expectations het volgende:
LuQas is terug, Dave is terug... Het wordt opeens weer leuk hier..
Jawel hoor, maar nu even nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ben jij ooit echt heel blij met iets, eigenlijk?
Creno bi!?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu creno nog bi maken en dan is het feest compleet..
Gewoon eens aanbellen bij hem, dan kan hij je vast niet weerstaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu creno nog bi maken en dan is het feest compleet..
Koel, iemand die van alle dingen waar ik tegen ben houdt.quote:inn's: hippies, raar zijn, wijde broeken, vreemde dingen, eigenaardigheden hebben, kunstacademie, converse, adidas, stropdassen, spencers, retro, overmatig veel sieraden, nijntje/hello kitty,mijn werk
Oeh, zeik ik in je straatje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:48 schreef Cairon het volgende:
[..]
Creno bi!?
Ik denk dat de kans dat je Jerruh bi maakt groter is.
(miauw)
Emo's die met zwarte stiften dingen op de witte flappen van die kutschoenen schrijven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is er mis met converse?.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
sure.... sure... dat zeiden we allemaal in het begin...
"oh ik ben hier alleen maar met een vriend/kennis"
"Oh ik kijk alleen even rond"
"oh ik ben geen homo hoor, maar het is hier wel gezellig"
"oh ja harder harder stamp die dikke pretstaaf diep in mijn endeldarm, ja oh ja oh god ja!... maar ik ben geen homo hoor..."
Ow en ik maar denken dat je zo'n spencer-geval bentquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:49 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.gay.nl/sedin
[..]
Koel, iemand die van alle dingen waar ik tegen ben houdt.
Nee, precies.quote:
Oke, de Converse is nog niet zo erg, maar de rest.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow en ik maar denken dat je zo'n spencer-geval ben
& what's wrong with Converse & Adidas??
ik heb met Creno twee keer getongtwistert anders... hoevaak heb jij met Creno gebekt, spuug gewisseld, de tong-tango gedanst, en andere benamingen voor een zeer onhygienisch ritueel?quote:
Volgens Dave ben ik juist geen bottom.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, precies.
Diep zuchten en ontspannen, that's the only way..
Dude, lees mijn post nog eens dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:54 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik heb met Creno twee keer getongtwistert anders... hoevaak heb jij met Creno gebekt, spuug gewisseld, de tong-tango gedanst, en andere benamingen voor een zeer onhygienisch ritueel?
Ooooh......quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Emo's die met zwarte stiften dingen op de witte flappen van die kutschoenen schrijven.![]()
![]()
Tot zover uw levensverhaal?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
sure.... sure... dat zeiden we allemaal in het begin...
"oh ik ben hier alleen maar met een vriend/kennis"
"Oh ik kijk alleen even rond"
"oh ik ben geen homo hoor, maar het is hier wel gezellig"
"oh ja harder harder stamp die dikke pretstaaf diep in mijn endeldarm, ja oh ja oh god ja!... maar ik ben geen homo hoor..."
powerbottom, definately a powerbottomquote:
Potver, ik ben niet thuis in die termen, NJ. Als je geen bottom bent, wat ben je dan? De piemel? Gaat het om een gever/nemer iets of is het weer heel iets anders?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Volgens Dave ben ik juist geen bottom.
Hiiiiih.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ooooh......
[afbeelding]
Ik was al bang dat ik mijn kei kewle schoenen het raam uit moest gooien..
topquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Potver, ik ben niet thuis in die termen, NJ. Als je geen bottom bent, wat ben je dan? De piemel? Gaat het om een gever/nemer iets of is het weer heel iets anders?
Voor zover ik het begrijp is het een gever / nemer iets inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Potver, ik ben niet thuis in die termen, NJ. Als je geen bottom bent, wat ben je dan? De piemel? Gaat het om een gever/nemer iets of is het weer heel iets anders?
waarom moet ik dan vanvond nog langs komen? Jezus als je geen fuckbuddy meer wil zijn zeg dat dan gewoon!quote:
oeh dolletjes, Kug is weer op dreef...quote:
uhuh, we geloven je.quote:
Ik wil BEST een fuckbuddy zijn... ik ben er zelfs al eentje ... maar eh, kug... sory, wij blijven bij Apocalypsequote:Op woensdag 18 januari 2006 19:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
waarom moet ik dan vanvond nog langs komen? Jezus als je geen fuckbuddy meer wil zijn zeg dat dan gewoon!
Ik kom er wel....quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
oeh dolletjes, Kug is weer op dreef...
je humor groeit met de dag !!!
met ontzettend kleine stapjes, maar toch
ik probeer het, maar het komt er altijd verkeerd uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:03 schreef Cybart het volgende:
Kug, kan jij nou echt niks anders dan anderen afkraken ???
Omdat je exen slecht konden pijpen hoef je dat niet over de rest van de homo's heen te generaliserenquote:
ik had het dan ook over het "echte" werk.... da's goor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je exen slecht konden pijpen hoef je dat niet over de rest van de homo's heen te generaliseren
(oei, nou weet ik niet of er exen in [HOMO] zittendus ik moet oppassen wat ik zeg ... )
Ooow ok, dan kunnen we het alsnog "eensch" zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik had het dan ook over het "echte" werk.... da's goor!
het "bend over" spul
over de rest heb ik nooit te klagen gehad
Gaat ie door ja?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:08 schreef Cairon het volgende:
Ik heb overmorgen nog een date![]()
En ik wil er best sex mee![]()
Maar we houden het denk ik op een beschaafd art-house filmpje![]()
Jaaa.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:10 schreef Cairon het volgende:
Ik zal een wat harder m'n best doen om aardiger te zijn voor mensen online.
ik weet eigenlijk niet of hij doorgaat, ik heb hem niet meer gesproken, hij heeft mijn tel. nummer maar hij heeft niet gebeld of me zijn nummer gegeven, dus ik denk dat hij het af blaast.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ie door ja?
Eerder dan ik 'm heb
Als ie't afblaast is ie gemeen en stomquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet of hij doorgaat, ik heb hem niet meer gesproken, hij heeft mijn tel. nummer maar hij heeft niet gebeld of me zijn nummer gegeven, dus ik denk dat hij het af blaast.
Maar ik probeerde even positief te doen. Zo van: hey iedereen kijk mij eens plezier hebben in het leven, hoeraaa!
Volgens Dave zou je de perfecte bottom zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Volgens Dave ben ik juist geen bottom.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens Dave zou je de perfecte bottom zijn.
Hoi Muus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het allitereert ook lekker met BB. Wist je dat? BB_Bottom.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:23 schreef BB_Koning het volgende:
Hmm, hoor ik daar het woord 'bottom'![]()
Goed dat je weer terug bent!quote:
Piemeltjequote:
Al zou ik dat niet proberen als nick op chatboy, NJ.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Het allitereert ook lekker met BB. Wist je dat? BB_Bottom.
En dan ook nog het vrouwtje. "Ja, voor mij hoeft het niet maar het vrouwtje wil dat ik nieuwe schoenen koop."quote:
You really think I'm giving away free dick?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef Cairon het volgende:
en ja, jij gaat mij dat telefoon nummer geven.![]()
Ik probeer het dit keer met kwaliteit, Muus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Goed dat je weer terug bent!
Nu nog 'Goedemorgen' topics en ik waan me weer in 2002.
Jij weer hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:23 schreef BB_Koning het volgende:
Hmm, hoor ik daar het woord 'bottom'![]()
Verdorie, ik ga mn naam veranderen in TT Koningquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Het allitereert ook lekker met BB. Wist je dat? BB_Bottom.
Dan hebben ze het over dinges.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan ook nog het vrouwtje. "Ja, voor mij hoeft het niet maar het vrouwtje wil dat ik nieuwe schoenen koop.".
Ja, dat dus!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan ook nog het vrouwtje. "Ja, voor mij hoeft het niet maar het vrouwtje wil dat ik nieuwe schoenen koop.".
De meeste woorden klinken kort.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een geschikt woord? Pik? Dat klinkt zo kort..
penis vind ik ook zo'n kutwoord. Piemel vind ik zo ..... kind van 4. Plasser idem dito. Lul vind ik weer zo grof. Pik ook wel. Lid vind ik zo statig bekakt. ...... IS er eigenlijk wel een goed woord voor?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk helemáál niet goed.quote:
*ril*quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ding.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
penis vind ik ook zo'n kutwoord. Piemel vind ik zo ..... kind van 4. Plasser idem dito. Lul vind ik weer zo grof. Pik ook wel. Lid vind ik zo statig bekakt. ...... IS er eigenlijk wel een goed woord voor?
Lul. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je noemt Kleine G_L gewoon Ding?quote:
Pipiquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
penis vind ik ook zo'n kutwoord. Piemel vind ik zo ..... kind van 4. Plasser idem dito. Lul vind ik weer zo grof. Pik ook wel. Lid vind ik zo statig bekakt. ...... IS er eigenlijk wel een goed woord voor?
Die vraag sla ik over.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je noemt Kleine G_L gewoon Ding?
Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die vraag sla ik over..
andere camping zoekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
Poepen is lastig als het niet uitkomt. bv. bij pinkpop waar alle dixies zo erg meuren dat je eigen schijt het niet meer neutraliseert. Dan moet je het lang ophouden
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:34 schreef Dave het volgende:
Hallo, dit is Joepie. Mag ie in jouw poepie? Joepie-de-poepie.
Ik gok dat ie 'm gewoon G_E noemt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je noemt Kleine G_L gewoon Ding?
of Witte_Cobra natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Great_Ejaculations dus.
Maar missschien moeten we er even over stemmen.
Aha, Hendrik is de lul?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
Jan-Hendrik?
En die komt uit de kast na Nova?quote:
Dat is het nadeel van swaffelenquote:
Nee, het doet pijn, omdat ik hete koffie over mezelf heen gooide.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van swaffelen
Nee, dit was niet als grap bedoeld, ik wilde altijd al een keer een zin 'uitspreken' met het woord 'swaffelen' erin![]()
Maar waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het doet pijn, omdat ik hete koffie over mezelf heen gooide.
Je bent ook niets veranderd hè.quote:
Goed idee! MIsschien wil CDP er wel een topic over openen?quote:Maar missschien moeten we er even over stemmen.
Omdat ik daar stinkend geil van word.quote:
Maar jij was toch vooral de persoon die graag over vanalles een poll wil makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent ook niets veranderd hè..
[..]
Goed idee! MIsschien wil CDP er wel een topic over openen?.
Of een lijstje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij was toch vooral de persoon die graag over vanalles een poll wil maken![]()
Geef nou maar toe dat je Dave gemist hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Correct opgemerkt!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je niet geroepen "was Dave er nog maar! Ik mis Harige Dave!."?
G_E heeft het niet altijd even makkelijk gehad hier.quote:
Zeg, G_E,quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik Dave gemist!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je Dave gemist hebt..
Met al die gladde jongens? Kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E heeft het niet altijd even makkelijk gehad hier..
Wacht even. Het feit dat ik het leuk vind dat Dave weer terug is betekent niet dat ik op harige mannen val. Maar misschien is dat een te complexe redenering voor je.quote:
Gladde jongens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Met al die gladde jongens? Kan ik me goed voorstellen.
Waarom wil je dat zien? Want als ik me goed herinner zit je dan ook naar een of andere snol te kijken die bij hem in bed ligt....is dat zo interessant?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
Nog 14 uur en dan heb ik een nakende Colin Farrell..
Omdat ie forser schijnt te zijn dan G_E en de Zwarte Cobra samen. Daarom.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zien? Want als ik me goed herinner zit je dan ook naar een of andere snol te kijken die bij hem in bed ligt....is dat zo interessant?
Nou ja, je bent toch nieuwsgierig enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zien? Want als ik me goed herinner zit je dan ook naar een of andere snol te kijken die bij hem in bed ligt....is dat zo interessant?
Mwahquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Omdat ie forser schijnt te zijn dan G_E en de Zwarte Cobra samen. Daarom.
"Nieuwsgierig" zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ja, je bent toch nieuwsgierig enzo.
Wat een engerd is het ook, piemelzwaaiende engerd.quote:
Dat valt idd reuze mee. Tenminste, tis ok, maar al die verhalen over HUUUUUGE ...quote:
Nieuwsgierig ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Nieuwsgierig" zijn..
mjahquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat valt idd reuze mee. Tenminste, tis ok, maar al die verhalen over HUUUUUGE ...
Dingzwaaiende engerd. G_E is in da house.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een engerd is het ook, piemelzwaaiende engerd.
Echt.quote:
Nee. Er is een pron van hem uitgelektquote:
Beter in heel eindhoven op de deurmat dan in heel eindhoven in bed.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:02 schreef Cybart het volgende:
ik ben blijkbaar in heel eindhoven op de deurmat beland
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Dingzwaaiende engerd. G_E is in da house.
Ahh ok. Nou ja, dat boeit me niet eigenlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Omdat ie forser schijnt te zijn dan G_E en de Zwarte Cobra samen. Daarom.
Een dingzwaaiend flimpje?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Er is een pron van hem uitgelektNou ja pron, prive filmpje.
Iedere ster moet toch tegenwoordig een uitgelekt prive filmpje hebben?
Straks hebben we ook allemaal een uitgelekt G_E/G_L filmpje
Toch is hij eng, met dat kale hoofd en dat ding en die wenkbrauwen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef Dave het volgende:
[..]
positieve draaiquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Beter in heel eindhoven op de deurmat dan in heel eindhoven in bed.
Jaja, mijn woordkeus is besmettelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 poes hoor.quote:
Is dat die Golden Globe winnende homo-Cowboy-film?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
Blegh.
Waar blijft One Night on Brokeback Mountain..
Is dat de pr0n versie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
Blegh.
Ik weet de porno-titel-variant al.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
Blegh.
Ja. En Jake Gyllenhaal zit erin enzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dat die Golden Globe winnende homo-Cowboy-film?
Die was er al voordat de film er was.quote:
FF limewire'n op 1001 nights on Bareback Mountain dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die was er al voordat de film er was.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En die komt uit de kast na Nova?
Hallooooooooooooquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
Zeg Dave.. je post wel dusdanig veel dat je een plekje verdient in de H hoor
Is dat die gast die ik op G_E vind lijken? Spiderman? Oh nee, da's Tobey Maguire, maar Jake Gyllenhaal lijkt weer op hem, en dus ook weer een beetje op G_E.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja. En Jake Gyllenhaal zit erin enzo.
Jouw euhm... meningsverschil met kastanova? En MUUS die hier toen postte en alles.quote:
Sorry, ik zal proberen rustig aan te doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
Zeg Dave.. je post wel dusdanig veel dat je een plekje verdient in de H hoor
als het aan mij had gelegen was het Heath & Collin geweestquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja. En Jake Gyllenhaal zit erin enzo.
Anders zou het me niet zoveel interesseren.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jouw euhm... meningsverschil met kastanova? En MUUS die hier toen postte en alles..
Ik vind Colin een beetje een zwerver.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
als het aan mij had gelegen was het Heath & Collin geweest
Laten we zeggen dat die TT indruk heeft gemaakt!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat je dat onthoud... Het enige dat ik er nog van weet is dat ik een bloedhekel aan die user heb
en dat hij gewoon niet spoort
Heb ik raar tegen Muus gedaan?
Oh ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dat die gast die ik op G_E vind lijken? Spiderman? Oh nee, da's Tobey Maguire,
Nou, doe mij dan maar zo'n zwerver.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind Colin een beetje een zwerver..
Jake en 'die ene lekkere Chinees wiens naam Wei Wei luidt'.
Volgens mij moet ik m'n nominaties aanpassenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Kennelijk heeft nog niet iedereen het begrepen, maar...
IK HEB DUS VERRASSINGSPAKKETEN TE VERGEVEN
stemmen dus:
op mij
pluspunten!
Oh ja, dat was een TTquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat die TT indruk heeft gemaakt!.
Nee hoor, Muus moest alleen even verhaal gaan halen bij kasta geloof ik.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Kennelijk heeft nog niet iedereen het begrepen, maar...
VERRASSINGSPAKKET
TRS jij mag ook nog stemmen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind Colin een beetje een zwerver..
Jake en 'die ene lekkere Chinees wiens naam Wei Wei luidt'.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Lange werkdagen zijn okay,.
Ik kan het topic nu zo snel niet vinden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat was een TT
En vandaar dat Muus mij negeert, ook al sta ik met zes bananen in mijn mond en een paarse pruik op op de foto terwijl ik haar naam er groot en dik onder zet om aandacht te vragen
De Back Dormitory Boys chinees bedoel ik he.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou, doe mij dan maar zo'n zwerver.
Nee joh gek, ik negeer je helemaal niet!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat was een TT
En vandaar dat Muus mij negeert, ook al sta ik met zes bananen in mijn mond en een paarse pruik op op de foto terwijl ik haar naam er groot en dik onder zet om aandacht te vragen
Bier: yes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef Dave het volgende:
M met hand in broek en pot bier voorstel*
Ik kan dat 's nachts niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bier: yes.
Hand in broek typt te lastig. Vannacht weer.
ExcuusMUUS.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee joh gek, ik negeer je helemaal niet!
Als dat zo lijkt, excuus, dat was niet mijn bedoeling.
Ik zit net mijn trekpleister 25 jaar doos uit te pakken... lipgloss, make-uptasjes, zeepjes, luchtjes, kattenvoer... geweldig nutteloos maar lekker gratisquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
[afbeelding].
JA DAAR ZITTEN DUS ALLEEN MAAR HETERO (LEES: WIJVEN) SPULLETJES IN HE?
volgensmij zou een gemiddelde vrouw hiervoor bijenkorf-drie-dwaze-dagen-tafferelen voor uithalen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit net mijn trekpleister 25 jaar doos uit te pakken... lipgloss, make-uptasjes, zeepjes, luchtjes, kattenvoer... geweldig nutteloos maar lekker gratis
Heb je ook kleurloze mascara?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit net mijn trekpleister 25 jaar doos uit te pakken... lipgloss, make-uptasjes, zeepjes, luchtjes, kattenvoer... geweldig nutteloos maar lekker gratis
Hoezo krijg je Krea niet uit de broek?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef Dave het volgende:
Nee, bij mannen die ik niet uit de broek krijg. Zoals G_E. En Krea.
Hij schijnt makkelijk te zijn, maar daar heb ik weinig van gemerkt. Maar ik heb dan ook weinig verstand van auto's.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo krijg je Krea niet uit de broek?.
Ik niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgensmij zou een gemiddelde vrouw hiervoor bijenkorf-drie-dwaze-dagen-tafferelen voor uithalen!
Je gooit er gewoon een biertje overheen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef Dave het volgende:
Hij schijnt makkelijk te zijn, maar daar heb ik weinig van gemerkt. Maar ik heb dan ook weinig verstand van auto's.
mjah ik weet het.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef MUUS het volgende:
Pfffrrt, die Collin Farrell tape duurt uuuuuuuren om binnen te halen, bifi.
Ik vind hem wel ranzig op een goeie manier. Goed ranzig dus eigenlijkquote:En ik vind Collin toch een enorm ranzige kerel, dus dan kan ik het geduld toch niet opbrengen...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef MUUS het volgende:
Pfffrrt, die Collin Farrell tape duurt uuuuuuuren om binnen te halen, bifi.
En ik vind Collin toch een enorm ranzige kerel, dus dan kan ik het geduld toch niet opbrengen...
Duh, daar trapt ie toch geen 3487 keer in?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je gooit er gewoon een biertje overheen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgensmij zou een gemiddelde vrouw homo hiervoor bijenkorf-drie-dwaze-dagen-tafferelen voor uithalen!
Moet dit iets uitstralen? Opwekken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Mja, dat krijg je he? Van in de zandbak spelen...
Angst voor zandbakken.quote:
Wil je 'm zo vaak uit de broek krijgen dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef Dave het volgende:
Duh, daar trapt ie toch geen 3487 keer in?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee joh gek, ik negeer je helemaal niet!
Als dat zo lijkt, excuus, dat was niet mijn bedoeling.
Oh! Dat bandje MOET ik hebben! Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee in mijn verassingspakket zit een shirtje, een button, een sjaaltje, een petje en een nutteloos rubberen armbandje met de tekst I LOVE DICK
dat had ik al verklapt, maar goed
kennelijk moet ik met mijn goeie spul blijven zitten
wie maakt mij los
Wel geil als ze geen vader en zoon zouden zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
Wie maakt er nou zoiets
*telkens omhoogschop*.
Als je mij je kleurloze mascara geeft, dan zal ik je zeggen waar je zo;n bandje kan krijgenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh! Dat bandje MOET ik hebben! Waar heb je die vandaan?
En blond.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:43 schreef BB_Koning het volgende:
Wel geil als ze geen vader en zoon zouden zijn![]()
Nee, maar jij hebt hem toch in al die jaren al wel 3486 uitgewoond? Wat moet je in godsnaam anders al die avonden in Enschede?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wil je 'm zo vaak uit de broek krijgen dan?.
In slaap vallen op de bank enzo...quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:45 schreef Dave het volgende:
Nee, maar jij hebt hem toch in al die jaren al wel 3486 uitgewoond? Wat moet je in godsnaam anders al die avonden in Enschede?
in Enschede kan je ook hele andere dingen doen met je lover heurquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
Daar wel ja.
Wie geht's?quote:
Zit er niet inquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je mij je kleurloze mascara geeft, dan zal ik je zeggen waar je zo;n bandje kan krijgen![]()
Waarom steel je mijn 'wie geht's' en 'heur'.quote:
*kick*quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
Wie maakt er nou zoiets
*telkens omhoogschop*.
Waarom smeer je het niet op jezelf?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zit er niet inWel "lipfinity", lipgloss met een kleurtje en nagelversterker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |