Ik kan dat 's nachts niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bier: yes.
Hand in broek typt te lastig. Vannacht weer.
ExcuusMUUS.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee joh gek, ik negeer je helemaal niet!
Als dat zo lijkt, excuus, dat was niet mijn bedoeling.
Ik zit net mijn trekpleister 25 jaar doos uit te pakken... lipgloss, make-uptasjes, zeepjes, luchtjes, kattenvoer... geweldig nutteloos maar lekker gratisquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
[afbeelding].
JA DAAR ZITTEN DUS ALLEEN MAAR HETERO (LEES: WIJVEN) SPULLETJES IN HE?
volgensmij zou een gemiddelde vrouw hiervoor bijenkorf-drie-dwaze-dagen-tafferelen voor uithalen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit net mijn trekpleister 25 jaar doos uit te pakken... lipgloss, make-uptasjes, zeepjes, luchtjes, kattenvoer... geweldig nutteloos maar lekker gratis
Heb je ook kleurloze mascara?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit net mijn trekpleister 25 jaar doos uit te pakken... lipgloss, make-uptasjes, zeepjes, luchtjes, kattenvoer... geweldig nutteloos maar lekker gratis
Hoezo krijg je Krea niet uit de broek?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef Dave het volgende:
Nee, bij mannen die ik niet uit de broek krijg. Zoals G_E. En Krea.
Hij schijnt makkelijk te zijn, maar daar heb ik weinig van gemerkt. Maar ik heb dan ook weinig verstand van auto's.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo krijg je Krea niet uit de broek?.
Ik niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgensmij zou een gemiddelde vrouw hiervoor bijenkorf-drie-dwaze-dagen-tafferelen voor uithalen!
Je gooit er gewoon een biertje overheen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:32 schreef Dave het volgende:
Hij schijnt makkelijk te zijn, maar daar heb ik weinig van gemerkt. Maar ik heb dan ook weinig verstand van auto's.
mjah ik weet het.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef MUUS het volgende:
Pfffrrt, die Collin Farrell tape duurt uuuuuuuren om binnen te halen, bifi.
Ik vind hem wel ranzig op een goeie manier. Goed ranzig dus eigenlijkquote:En ik vind Collin toch een enorm ranzige kerel, dus dan kan ik het geduld toch niet opbrengen...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef MUUS het volgende:
Pfffrrt, die Collin Farrell tape duurt uuuuuuuren om binnen te halen, bifi.
En ik vind Collin toch een enorm ranzige kerel, dus dan kan ik het geduld toch niet opbrengen...
Duh, daar trapt ie toch geen 3487 keer in?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je gooit er gewoon een biertje overheen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgensmij zou een gemiddelde vrouw homo hiervoor bijenkorf-drie-dwaze-dagen-tafferelen voor uithalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |