Al zou ik dat niet proberen als nick op chatboy, NJ.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Het allitereert ook lekker met BB. Wist je dat? BB_Bottom.
En dan ook nog het vrouwtje. "Ja, voor mij hoeft het niet maar het vrouwtje wil dat ik nieuwe schoenen koop."quote:
You really think I'm giving away free dick?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef Cairon het volgende:
en ja, jij gaat mij dat telefoon nummer geven.![]()
Ik probeer het dit keer met kwaliteit, Muus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Goed dat je weer terug bent!
Nu nog 'Goedemorgen' topics en ik waan me weer in 2002.
Jij weer hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:23 schreef BB_Koning het volgende:
Hmm, hoor ik daar het woord 'bottom'![]()
Verdorie, ik ga mn naam veranderen in TT Koningquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Het allitereert ook lekker met BB. Wist je dat? BB_Bottom.
Dan hebben ze het over dinges.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan ook nog het vrouwtje. "Ja, voor mij hoeft het niet maar het vrouwtje wil dat ik nieuwe schoenen koop.".
Ja, dat dus!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan ook nog het vrouwtje. "Ja, voor mij hoeft het niet maar het vrouwtje wil dat ik nieuwe schoenen koop.".
De meeste woorden klinken kort.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een geschikt woord? Pik? Dat klinkt zo kort..
penis vind ik ook zo'n kutwoord. Piemel vind ik zo ..... kind van 4. Plasser idem dito. Lul vind ik weer zo grof. Pik ook wel. Lid vind ik zo statig bekakt. ...... IS er eigenlijk wel een goed woord voor?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk helemáál niet goed.quote:
*ril*quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ding.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
penis vind ik ook zo'n kutwoord. Piemel vind ik zo ..... kind van 4. Plasser idem dito. Lul vind ik weer zo grof. Pik ook wel. Lid vind ik zo statig bekakt. ...... IS er eigenlijk wel een goed woord voor?
Lul. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je noemt Kleine G_L gewoon Ding?quote:
Pipiquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
penis vind ik ook zo'n kutwoord. Piemel vind ik zo ..... kind van 4. Plasser idem dito. Lul vind ik weer zo grof. Pik ook wel. Lid vind ik zo statig bekakt. ...... IS er eigenlijk wel een goed woord voor?
Die vraag sla ik over.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je noemt Kleine G_L gewoon Ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |