Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die vraag sla ik over..
andere camping zoekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
Poepen is lastig als het niet uitkomt. bv. bij pinkpop waar alle dixies zo erg meuren dat je eigen schijt het niet meer neutraliseert. Dan moet je het lang ophouden
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:34 schreef Dave het volgende:
Hallo, dit is Joepie. Mag ie in jouw poepie? Joepie-de-poepie.
Ik gok dat ie 'm gewoon G_E noemt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je noemt Kleine G_L gewoon Ding?
of Witte_Cobra natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Great_Ejaculations dus.
Maar missschien moeten we er even over stemmen.
Aha, Hendrik is de lul?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef MUUS het volgende:
Jan-Hendrik?
En die komt uit de kast na Nova?quote:
Dat is het nadeel van swaffelenquote:
Nee, het doet pijn, omdat ik hete koffie over mezelf heen gooide.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van swaffelen
Nee, dit was niet als grap bedoeld, ik wilde altijd al een keer een zin 'uitspreken' met het woord 'swaffelen' erin![]()
Maar waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, het doet pijn, omdat ik hete koffie over mezelf heen gooide.
Je bent ook niets veranderd hč.quote:
Goed idee! MIsschien wil CDP er wel een topic over openen?quote:Maar missschien moeten we er even over stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |