Ik wil BEST een fuckbuddy zijn... ik ben er zelfs al eentje ... maar eh, kug... sory, wij blijven bij Apocalypsequote:Op woensdag 18 januari 2006 19:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
waarom moet ik dan vanvond nog langs komen? Jezus als je geen fuckbuddy meer wil zijn zeg dat dan gewoon!
Ik kom er wel....quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
oeh dolletjes, Kug is weer op dreef...
je humor groeit met de dag !!!
met ontzettend kleine stapjes, maar toch
ik probeer het, maar het komt er altijd verkeerd uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:03 schreef Cybart het volgende:
Kug, kan jij nou echt niks anders dan anderen afkraken ???
Omdat je exen slecht konden pijpen hoef je dat niet over de rest van de homo's heen te generaliserenquote:
ik had het dan ook over het "echte" werk.... da's goor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je exen slecht konden pijpen hoef je dat niet over de rest van de homo's heen te generaliseren
(oei, nou weet ik niet of er exen in [HOMO] zittendus ik moet oppassen wat ik zeg ... )
Ooow ok, dan kunnen we het alsnog "eensch" zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik had het dan ook over het "echte" werk.... da's goor!
het "bend over" spul
over de rest heb ik nooit te klagen gehad
Gaat ie door ja?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:08 schreef Cairon het volgende:
Ik heb overmorgen nog een date![]()
En ik wil er best sex mee![]()
Maar we houden het denk ik op een beschaafd art-house filmpje![]()
Jaaa.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:10 schreef Cairon het volgende:
Ik zal een wat harder m'n best doen om aardiger te zijn voor mensen online.
ik weet eigenlijk niet of hij doorgaat, ik heb hem niet meer gesproken, hij heeft mijn tel. nummer maar hij heeft niet gebeld of me zijn nummer gegeven, dus ik denk dat hij het af blaast.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat ie door ja?
Eerder dan ik 'm heb
Als ie't afblaast is ie gemeen en stomquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet of hij doorgaat, ik heb hem niet meer gesproken, hij heeft mijn tel. nummer maar hij heeft niet gebeld of me zijn nummer gegeven, dus ik denk dat hij het af blaast.
Maar ik probeerde even positief te doen. Zo van: hey iedereen kijk mij eens plezier hebben in het leven, hoeraaa!
Volgens Dave zou je de perfecte bottom zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Volgens Dave ben ik juist geen bottom.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens Dave zou je de perfecte bottom zijn.
Hoi Muus.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Potver, ik ben niet thuis in die termen, NJ. Als je geen bottom bent, wat ben je dan? De piemel? Gaat het om een gever/nemer iets of is het weer heel iets anders?
Het allitereert ook lekker met BB. Wist je dat? BB_Bottom.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:23 schreef BB_Koning het volgende:
Hmm, hoor ik daar het woord 'bottom'![]()
Goed dat je weer terug bent!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |