Maar jij was toch vooral de persoon die graag over vanalles een poll wil makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent ook niets veranderd hè..
[..]
Goed idee! MIsschien wil CDP er wel een topic over openen?.
Of een lijstje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij was toch vooral de persoon die graag over vanalles een poll wil maken![]()
Geef nou maar toe dat je Dave gemist hebt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Correct opgemerkt!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je niet geroepen "was Dave er nog maar! Ik mis Harige Dave!."?
G_E heeft het niet altijd even makkelijk gehad hier.quote:
Zeg, G_E,quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik Dave gemist!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je Dave gemist hebt..
Met al die gladde jongens? Kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E heeft het niet altijd even makkelijk gehad hier..
Wacht even. Het feit dat ik het leuk vind dat Dave weer terug is betekent niet dat ik op harige mannen val. Maar misschien is dat een te complexe redenering voor je.quote:
Gladde jongens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Met al die gladde jongens? Kan ik me goed voorstellen.
Waarom wil je dat zien? Want als ik me goed herinner zit je dan ook naar een of andere snol te kijken die bij hem in bed ligt....is dat zo interessant?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
Nog 14 uur en dan heb ik een nakende Colin Farrell..
Omdat ie forser schijnt te zijn dan G_E en de Zwarte Cobra samen. Daarom.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zien? Want als ik me goed herinner zit je dan ook naar een of andere snol te kijken die bij hem in bed ligt....is dat zo interessant?
Nou ja, je bent toch nieuwsgierig enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zien? Want als ik me goed herinner zit je dan ook naar een of andere snol te kijken die bij hem in bed ligt....is dat zo interessant?
Mwahquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Omdat ie forser schijnt te zijn dan G_E en de Zwarte Cobra samen. Daarom.
"Nieuwsgierig" zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ja, je bent toch nieuwsgierig enzo.
Wat een engerd is het ook, piemelzwaaiende engerd.quote:
Dat valt idd reuze mee. Tenminste, tis ok, maar al die verhalen over HUUUUUGE ...quote:
Nieuwsgierig ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Nieuwsgierig" zijn..
mjahquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat valt idd reuze mee. Tenminste, tis ok, maar al die verhalen over HUUUUUGE ...
Dingzwaaiende engerd. G_E is in da house.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een engerd is het ook, piemelzwaaiende engerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |