Moet dit iets uitstralen? Opwekken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Mja, dat krijg je he? Van in de zandbak spelen...
Angst voor zandbakken.quote:
Wil je 'm zo vaak uit de broek krijgen dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef Dave het volgende:
Duh, daar trapt ie toch geen 3487 keer in?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee joh gek, ik negeer je helemaal niet!
Als dat zo lijkt, excuus, dat was niet mijn bedoeling.
Oh! Dat bandje MOET ik hebben! Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee in mijn verassingspakket zit een shirtje, een button, een sjaaltje, een petje en een nutteloos rubberen armbandje met de tekst I LOVE DICK
dat had ik al verklapt, maar goed
kennelijk moet ik met mijn goeie spul blijven zitten
wie maakt mij los
Wel geil als ze geen vader en zoon zouden zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
Wie maakt er nou zoiets
*telkens omhoogschop*.
Als je mij je kleurloze mascara geeft, dan zal ik je zeggen waar je zo;n bandje kan krijgenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh! Dat bandje MOET ik hebben! Waar heb je die vandaan?
En blond.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:43 schreef BB_Koning het volgende:
Wel geil als ze geen vader en zoon zouden zijn![]()
Nee, maar jij hebt hem toch in al die jaren al wel 3486 uitgewoond? Wat moet je in godsnaam anders al die avonden in Enschede?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wil je 'm zo vaak uit de broek krijgen dan?.
In slaap vallen op de bank enzo...quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:45 schreef Dave het volgende:
Nee, maar jij hebt hem toch in al die jaren al wel 3486 uitgewoond? Wat moet je in godsnaam anders al die avonden in Enschede?
in Enschede kan je ook hele andere dingen doen met je lover heurquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
Daar wel ja.
Wie geht's?quote:
Zit er niet inquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je mij je kleurloze mascara geeft, dan zal ik je zeggen waar je zo;n bandje kan krijgen![]()
Waarom steel je mijn 'wie geht's' en 'heur'.quote:
*kick*quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
Wie maakt er nou zoiets
*telkens omhoogschop*.
Waarom smeer je het niet op jezelf?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zit er niet inWel "lipfinity", lipgloss met een kleurtje en nagelversterker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |