Let op je woorden, topic gestart door yvonne,, en de eerste paar posts zijn alleen in het blauw en rood...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit is niet eerlijk!![]()
Dit mag niet!
een twee drie biertje d'r biequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Plupke het volgende:
1 2 3
krijg jij ook petsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Stofje het volgende:
Anders wát, yvonne, anders wat?
Krijg je een kusje op je poezelige neusjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Stofje het volgende:
Een week geen bier.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Stofje het volgende:
is het een Fries?!?!quote:
Snert is lekker, maar op dat plaatje doet het me toch wel erg aan braaksel dnekenquote:
En ik heb al zo'n hongerquote:
Ik geef [topictitel] nog een kleine 10 minuten. Anders is dat kusje op mijn poezelige neusje een plicht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krijg je een kusje op je poezelige neusje
zijn avaquote:
Ik woon vlak bij je en was potdikke de 7e in Breda!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik geef [topictitel] nog een kleine 10 minuten. Anders is dat kusje op mijn poezelige neusje een plicht.
Dan kan ik dus net zo goed SCH nemen?quote:
Bel dan! Hadden we Leffe kunnen drinken en de ondergang van FOK kunnen voorbereiden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij je en was potdikke de 7e in Breda!
heeft die ook slaags nodig danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan kan ik dus net zo goed SCH nemen?
Ff kijken, waar was ik, in Café De Beyerd en later in een eetcaf;e, de Troubadour?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bel dan! Hadden we Leffe kunnen drinken en de ondergang van FOK kunnen voorbereiden.
Mocht ie willenquote:
De Troubadour? Daar drink ik regelmatig een pilsje met goedkope zwerverinnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ff kijken, waar was ik, in Café De Beyerd en later in een eetcaf;e, de Troubadour?
Weet ik veel
Boven het hart van Breda.
Nee, een ding boven Hart van Breda, erg ruim, leuk ingericht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
De Troubadour? Daar drink ik regelmatig een pilsje met goedkope zwerverinnen.
edit: Hmm, de Troubadour is geen eetcafé. Dus dat kan niet..
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met een peuk in de mond je studieboek weggegooid?
Ik ga zo richting mn ouders
Uit de PTA SC... dus....quote:
SCH?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
Wordt 'ie (PTA)-mod?
PTA, daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef hermandeperman het volgende:
Voor hij op MSN komt duurt nog wel tot vanavond laat denk ik, maar op FOK! kan hij wel ieder moment komen gok ik zo....
[..]
[..]
Uit de PTA SC... dus....
maar dat was de deal nietquote:
quote:
quote:
Ik vrees dat ze jouw hele neus leeglubbert als je hem dichtgooit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik geef [topictitel] nog een kleine 10 minuten. Anders is dat kusje op mijn poezelige neusje een plicht.
Is van harte welkom, ben snipverkouden. En ejaculeren vanuit een ander gat en met een dikke substantie is beslist de moeite waardquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze jouw hele neus leeglubbert als je hem dichtgooit.
Toeval, ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is van harte welkom, ben snipverkouden. En ejaculeren vanuit een ander gat en met een dikke substantie is beslist de moeite waard.
Verrek zeg, ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel toevallig ja als half Nederland aan de zakdoek hangt![]()
Ik speel met vuurquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef De_Ananas het volgende:
Kuttopic, slotje
En wat is er mis met friezen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef yvonne het volgende:
is het een Fries?!?!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En wat is er mis met friezen?
Behalve SCH dan natuurlijk.
Doeiquote:
Ga jij nou zwaaien in de static soapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En wat is er mis met friezen?
zo klopt die wat beterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En wat is er niet mis met friezen?
Och, ik kan rustig een paar delen overslaan, die is nog niet weg hoor.quote:
Heb je weer een auto?quote:
Nee, ik zag het ;')quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Och, ik kan rustig een paar delen overslaan, die is nog niet weg hoor.
Iedere dag weer een andere. Dat heb je als je dement wordt, ik rij iedere dag in een nieuwe auto.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je weer een auto?
Jij trouweloze ex-lover van me!
's Avonds omkatten en de volgende ochtend een nieuwe?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedere dag weer een andere. Dat heb je als je dement wordt, ik rij iedere dag in een nieuwe auto.
Vroegah praatte je nog wel eens met mequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedere dag weer een andere. Dat heb je als je dement wordt, ik rij iedere dag in een nieuwe auto.
Toen je nog jong en niet zo verlept was?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vroegah praatte je nog wel eens met me
Jep, een paar maanden geleden dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Toen je nog jong en niet zo verlept was?
Ja, mijn msn is kapot. Zullen wel nieuwe batterijen in moeten denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vroegah praatte je nog wel eens met me
Zo kunnen de dyslecten het ook lezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
D'r zit een typo in je icoon, Dirkh!
daar haij dat tuig welquote:
Neuken, duh!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:37 schreef Dirkh het volgende:
Ja, doos! Wat mot je van die gozer.
paul is van mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga je Paultjuuuuuh ook pakken komende maandag?
Ja, ik ga op hem zitten>>> dood.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga je Paultjuuuuuh ook pakken komende maandag?
Welnee, het is zo gebeurd, geen lange lijdensweg.quote:
Paul is engquote:
ik heb geeneens een rijbewijsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hey yvonne, je gaat hem mod van PTA maken he![]()
ik lik zachtjes in zijn oorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ie dan aan stukken gereten wordt.
Ik heb helemaal geen test gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:04 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Dus NJ kwam ook niet door de iq test en is ook mod geworden![]()
F i e t s b e lquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
PTA bestaat uit drie letters, raad eens waar die voor staan.
Dat zijn de goeie!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen test gedaan.
In een slowchatreeks voor baggeraars werd er gevraagd of ik mod wilde worden..
Hoe weet jij dat nou? Jij hebt nog nooit een fiets van dichtbij bekeken, want daar werd je al moe van.quote:
Ik heb ene fietsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Jij hebt nog nooit een fiets van dichtbij bekeken, want daar werd je al moe van.
Zo'n vieze vette korte?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef SCH het volgende:
Wat is er mis met Paultjuhhh, hij heeft een vette lul
Zo, jij durftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Om je tieten in te laten hangen als je over je stuur hangt van vermoeidheid?
Beter in een mandje dan op je ogenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Om je tieten in te laten hangen als je over je stuur hangt van vermoeidheid?
Dan zou ik wel héél ver moeten bukkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beter in een mandje dan op je ogen
Dóhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:17 schreef Renesite het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-xxx- PTA mod![]()
Je bent toch maar 1.20?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:14 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Dan zou ik wel héél ver moeten bukken
Renésite newbieSES modquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:17 schreef Renesite het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-xxx- PTA mod![]()
Jij bent een eeuwige newbiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al 3 maand hoor![]()
Er is een newbieëre SESmod
Niet eens met zo'n lekker losflubberend stukje vel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje er tussen in, maar zonder voorhuidje![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet eens met zo'n lekker losflubberend stukje vel?
Mijn ideequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon![]()
Van iemand die wel zelf zijn tosti's kan bakken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:24 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Van iemand die wel zelf zijn tosti's kan bakken.
quote:
ja dat is zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]En de Mexico foto's dan? En de Dakar Ginaf?
ben je dat al weer vergeten? Elke keer als ik een Toyota zie, moet ik aan jou (en Tommy) denken
je bent een heldquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja dat is zo
ik heb mooie foto's voor je gemaakt in mexico he
dat ik er uberhaupt aan dacht om ze voor je te maken
Ik hou nog van je hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent een held
Des te meer pijn doet het dat je me openlijk afvalt
Het komt vaker voor hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:10 schreef guitarist.nl het volgende:
jezus de grootste onzin wordt gestart door een adminmoet ook niet gekker worden hiero!
Geeft dit ons groen licht voor nachtbagger ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het komt vaker voor hoor
Nee wij hebben die rechten niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Geeft dit ons groen licht voor nachtbagger ?![]()
het blijft ene kuttopicquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:28 schreef KlPPIE het volgende:
Nog steeds een goed topic.
ja ma...maar.....maarrrquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:33 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zellef!!!11!!12!:(:(
noobquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:34 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ja ma...maar.....maarrr![]()
gemenerik![]()
Jah en ik heb nog veel meer accountsquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:41 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
jaja i know tosti, brood smeren, heropvoeden maar hier heb ik nog altijd meer post![]()
hmm twijfelgevalquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:42 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Jah en ik heb nog veel meer accounts
Ik denk het eerlijk gezegt niet eigenlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:46 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik win.
Qua wat niet dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegt niet eigenlijkqua posts wel
Dat is aan jouquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:50 schreef KlPPIE het volgende:
[..]
zit je nu te bluffen of ben je een user die ik zou moeten kennen?
je WIST het ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:53 schreef ZixS het volgende:
Oeh... ik wist van wie die kloon was!
Ik meen dat ik ooit de kennis in mij heb gehad wie de eigenaar van Sam_Dog was. Maar ik kan me vergissen.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:55 schreef ZixS het volgende:
Ik ben nu echt een beetje in de war.
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:55 schreef ZixS het volgende:
Ik ben nu echt een beetje in de war.
Misschien ik denk het zelf van niet maar het zou kunnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:56 schreef ZixS het volgende:
Heb ik je op msn?
Ok dan heb ik iig een aantal kanshebbers geschrapt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:57 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Misschien ik denk het zelf van niet maar het zou kunnen
Nee ik kom niet in R&P en ben niet labiel ingesteldquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:58 schreef ZixS het volgende:
[..]
Ok dan heb ik iig een aantal kanshebbers geschrapt.
Vraag je wel eens aan je moeder of je de deur uit mag om moorden te plegen?
Whehe degene die ik nu ook van mijn lijstje heb geschrapt voldoet nou niet bepaald aan die omschrijvingquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:59 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Nee ik kom niet in R&P en ben niet labiel ingesteld
Geef je lijstje eens wie het volgens jou kunnen zijn danquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:00 schreef ZixS het volgende:
[..]
Whehe degene die ik nu ook van mijn lijstje heb geschrapt voldoet nou niet bepaald aan die omschrijving
hmmmm helaasquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:05 schreef ZixS het volgende:
Ik dacht in eerste instantie aan Cerror, Xebrozius, SwOoSh, R2cksson, VAC of BS.
Dat is een fucking compliment lul.quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
hmmmm helaas
jammer dat je me met cerror xecro en r2cksson vergelijkt![]()
Jep.quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
Je hebt gewoon Litso als msn naam ?
Nee dat was moemoequote:Op woensdag 18 januari 2006 05:07 schreef ZixS het volgende:
[..]
Dat is een fucking compliment lul.
Maar ik meende net ff dat ik je op msn had, nu ben ik nog meer in de war.
Ik vat dat niet op als compliment, nouja dat van xebro niet in ieder geval, die andere zijn wel okee, maar xebroquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:07 schreef ZixS het volgende:
[..]
Dat is een fucking compliment lul.
Maar ik meende net ff dat ik je op msn had, nu ben ik nog meer in de war.
Xebro is tof.quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik vat dat niet op als compliment, nouja dat van xebro niet in ieder geval, die andere zijn wel okee, maar xebro![]()
ooit zal het je lukken jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:13 schreef ZixS het volgende:
Ik kom er nog wel achter. Maar nu eerst slapen.
Jij hebt gelekt!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
Wordt 'ie (PTA)-mod?
Per direct.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[discussieoprakelpost]
En dan al die kutreeksen dicht!!111111
[/discussieoprakelpost]
Helaas, werkt niet ;')quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:17 schreef Dirkh het volgende:
Oeps, de med stond er nog niet.
Ik heb gelekt!
Neequote:
Is dat verdomme nou nog steeds niet rond?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, en ik heb nog immer geen johnnyknoxville@fok.nl Dirkh, dat mag je dan ook wel regelen.
Met Dribbelquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie al met wie jij veel op msn zit, met je![]()
NJ@fok duurde een half jaar. Dat moet sneller kunnen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat verdomme nou nog steeds niet rond?
Yvonne, nu we het toch over rond hebben, ga jij nou eens regelen dat JK zijn fok adres krijgt.
Ik denk zelf ook steeds dat ik PR ben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:48 schreef Stofje het volgende:
Je bent een stukje uitstraling kwijtgeraakt met het inwisselen van je avatar.
Absoluut, kost je twee avondjes feedback, maar dan heb je ook wat.quote:Maar over die reeksen gesproken, is daar markt voor? Om ze in het geheel te bannen dus?/
JK's adres zou al een jaar of wat geleden aangemaakt worden, maar ze verdommen het gewoon.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:48 schreef NJ het volgende:
[..]
NJ@fok duurde een half jaar. Dat moet sneller kunnen.
Dan overweeg je vanzelf een bierviltje, maar dat helpt ook geen fuck, qua grootte.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook handig om door te geven aan andere mensen, vooral in lawaaierige kroegen en zulks!
Zie de voordelen, je mompelt het adres, zij verstaan je niet en komen steeds dichterbij je. Op het moment supreme prop je je tong in haar huig. Bingo!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook handig om door te geven aan andere mensen, vooral in lawaaierige kroegen en zulks!
Die hebben lange email adressen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef Dirkh het volgende:
En je weet wat ze zeggen van mensen met een grote oprit hè...
Neuh, ik hoopte dat jij of wie dan ook dat wist.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef Dirkh het volgende:
Zie de voordelen, je mompelt het adres, zij verstaan je niet en komen steeds dichterbij je. Op het moment supreme prop je je tong in haar huig. Bingo!
En je weet wat ze zeggen van mensen met een grote oprit hè...
In een spiraal naar binnen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan overweeg je vanzelf een bierviltje, maar dat helpt ook geen fuck, qua grootte.
Weet je hoe moeilijk dat schrijven is in een lawaaierige kroeg met ettelijke liters bier achter je kiezen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef NJ het volgende:
In een spiraal naar binnen.
Als ze het kan ontcijferen is ze in ieder geval intelligent.
Jij doet er meteen een schepje bovenop.quote:
Neukuh paul?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan alexxxx mod worden van ONZ ?
Ben je ontevreden over de huidige mods?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ben je ontevreden over de huidige mods?
Oké. Ik weet genoeg. Zeg maar dáág tegen je topics.![]()
De vraag is niet KAN Alexxxxx mod worden van onsquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef paultjuhhh het volgende:
En waarom niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De vraag is niet KAN Alexxxxx mod worden van ons
De vraag is WIL Alex mod worden van ONZ
En het anwoord daarop is:Nee!
Oh ja...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef NJ het volgende:
[..]!
Alsof we die hiervoor wél openlieten..
Ik twijfel tussen twee smileys als reactie:quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan niet aan jullie niveau tippen
Stofje wel die is onpartijdig en rechtvaardigquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef NJ het volgende:
[..]!
Alsof we die hiervoor wél openlieten..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen twee smileys als reactie:en
.
de noord-franse natuurlijk. was het mooi in frankrijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:13 schreef yvonne het volgende:
Ik was vorig weekend in frankrijk, en dat is toch wel een verschil hoor
Maarre, welke mosterd?
Ja, heel mooi, en droevig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de noord-franse natuurlijk. was het mooi in frankrijk?
over jatten gesproken, dit gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:29 schreef SCH het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:30 schreef yvonne het volgende:
Jammer hè SCH dat je adoratie jonge jongetjes-topic back -firede
Wat doe je lelijk tegen mequote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:30 schreef yvonne het volgende:
Jammer hè SCH dat je adoratie jonge jongetjes-topic back -firede
wie lelijk is, die lelijk ontmoet. zei mijn moeke altijd.quote:
Begin jij nou ook al?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie lelijk is, die lelijk ontmoet. zei mijn moeke altijd.
hoe is het met je lieve katje?quote:
bench schmensch. je kan je kat toch gewoon op schoot nemen? je bent toch maar wat aan het typen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk yvonne, zo kan het ook![]()
Best wel goed al is het wel zielig in die bench.
doe ik ook vaak maar er zijn ook nachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bench schmensch. je kan je kat toch gewoon op schoot nemen? je bent toch maar wat aan het typen.
ja dan slapen mijn katten naast mequote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:44 schreef SCH het volgende:
[..]
doe ik ook vaak maar er zijn ook nachten
bij ons per tourbeurtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dan slapen mijn katten naast me
het zijn ook net kinderen he?quote:
Ik zei al:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk yvonne, zo kan het ook![]()
Best wel goed al is het wel zielig in die bench.
En nog een keer dat je het meent en zoquote:
Dan maak je maar een uitzondering. Deed ik ook voor jouw kattenquote:Ik kom niet in F&F
Wat nou katten, ik heb er verdikke geen enkele postquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:54 schreef SCH het volgende:
[..]
En nog een keer dat je het meent en zo![]()
[..]
Dan maak je maar een uitzondering. Deed ik ook voor jouw katten![]()
hey mopje, maak je je niet te druk over het de toekomst van klb. immers 2006 wordt een mooi jaar voor iedereen die ik een warm hart toedraag.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zei al:
och, och, och enzo
Ik kom niet in F&F
Liegbeest - er was ooit een topic over je kattenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat nou katten, ik heb er verdikke geen enkele post
Incluis moi?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey mopje, maak je je niet te druk over het de toekomst van klb. immers 2006 wordt een mooi jaar voor iedereen die ik een warm hart toedraag.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey mopje, maak je je niet te druk over het de toekomst van klb. immers 2006 wordt een mooi jaar voor iedereen die ik een warm hart toedraag.
ik draag je een warm hart toe en je zal zien, hoe gek het ook klinkt dat je vanaf februari, rond de 14e een goede tijd tegemoet zal gaan.quote:
Ooit , ooitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Liegbeest - er was ooit een topic over je katten![]()
ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
En welnee, ik maak me niks druk
Ik amuseer me prima zo
na de dood van de kat van it-er hebben jullie toch nog een levende kat?quote:
Ja popje dan beginnen de OS en neem ik vrijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik draag je een warm hart toe en je zal zien, hoe gek het ook klinkt dat je vanaf februari, rond de 14e een goede tijd tegemoet zal gaan.
Nou , ik heb toch meegeleefd al vond ik het een stom topic.quote:
nee ik ben van de echtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja popje dan beginnen de OS en neem ik vrij![]()
Je bent toch niet van de Char?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ik ben van de echt![]()
je gaat nog heel wat meemaken die dagen, dingen die je hele toekomst omver gooien.
bevestig maar of het klopt. ik ben nergens op uit, maar het schoot ineens door mijn hoofd toen je vroeg of ik jou ook een warm hart kon toedragen. bij deze dus. en ongeacht je liefde voor routine zal je je nieuwe uitdaging leuk gaan vinden. laat het me weten in de vierde week van februari.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt wel iemand uitgekozen voor dit soort rubbish
![]()
Alweer een nieuwe baan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bevestig maar of het klopt. ik ben nergens op uit, maar het schoot ineens door mijn hoofd toen je vroeg of ik jou ook een warm hart kon toedragen. bij deze dus. en ongeacht je liefde voor routine zal je je nieuwe uitdaging leuk gaan vinden. laat het me weten in de vierde week van februari.
i don't know. laat het me maar weten.quote:
Ja ja, als je zo vaag blijft, heb je altijd gelijk toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
i don't know. laat het me maar weten.
Jij hebt geen toekomstquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef yvonne het volgende:
En ik, en ik, en ik
Dem, wat desperate.
ik vond dat ik met data en opmerkingen anders uiterst niet-vaag was.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja ja, als je zo vaag blijft, heb je altijd gelijk toch?![]()
laat ik het zo zeggen: ik denk dat 2006 nog heel wat positieve verrassingen in petto heeft. heel iets anders dan tsunami, bush en volkerenmoord. maar dat is, nogmaals, slechts een gevoel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef yvonne het volgende:
En ik, en ik, en ik
Dem, wat desperate.
Ik kan meteen door naar Huize Avonddood?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan meteen door naar Huize Avonddood?
Okay, ik wacht afquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond dat ik met data en opmerkingen anders uiterst niet-vaag was.
ik ook, misschien is het allemaal bullshit, maar ik voelde het ineens.quote:
geen terugtrekkende bewegingen maken nuquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ook, misschien is het allemaal bullshit, maar ik voelde het ineens.
ik trek niks terug, ik ben benieuwd. en june lodge is cool.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:37 schreef SCH het volgende:
[..]
geen terugtrekkende bewegingen maken nu
![]()
ik voel ook van alles hoor - vooral spierpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |