SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2006 15:43:48 ]
waarheen/waarom?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weg in ieder geval..
Ga je mee naar Dakar?
Weg, omdat er teveel op Alfa gezeikt wordquote:
Dan blijf je thuisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:50 schreef Xtreem het volgende:
Dakar? Ik hield vroeger al niet van in de zandbak spelen, en nu nog niet
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met een peuk in de mond je studieboek weggegooid Word dichtgeklikt ?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weg, omdat er teveel op Alfa gezeikt word
[..]
Bij mij is-ie offline.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:42 schreef lipje het volgende:
En om de vooroordelen over de Porsche waar te maken :
[afbeelding]
Wanneer komt'ie terug dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weg, omdat er teveel op Alfa gezeikt word
[..]
Dan blijf je thuisEn we zullen meer stenen tegen komen dan zand
Weet jij het weet ik het?quote:
Waarom heeft hij last van een tekort aan aandacht?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet jij het weet ik het?
Sinds zijn "vertrek" is hij ook niet meer online geweest op MSN dus hij zal iedereen hier wel geblocked hebben....
Nee z'n alfa kreeg teveel aandachtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Waarom heeft hij last van een tekort aan aandacht?
Hm. duidelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sinds zijn "vertrek" is hij ook niet meer online geweest op MSN dus hij zal iedereen hier wel geblocked hebben....
negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee z'n alfa kreeg teveel aandacht
Zo dacht ik ook altijd op de basisschool vroegerquote:
Hij dacht er anders overquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
negatieve aandacht is ook aandacht
jammerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bo - Alfa Romeo V6 en/of BoJoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jammer
wat was zijn msn naam dan?
volgens mij heb ik hem er wel in staan, maar ik kan hem niet vinden
dan stond hij niet in mijn lijstquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bo - Alfa Romeo V6 en/of BoJo
typischquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:30 schreef Ballebek het volgende:
Alfa's zijn brakke bakken, proefrit willen maken met een GTA, starte ie niet
Meisje wil een Alfa (nou ja, dat ik een Alfa koop).quote:
Hehehe een vrouw kan veel willen maar bij het merk auto heeft ze bar weinig in te brengen bij mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Meisje wil een Alfa (nou ja, dat ik een Alfa koop).
Ik deed net of ik geinteresseerd was door mee te gaan (scheelt weer gezeur) maar toen ie het niet deed vond ik het helemaal niet erg want ik zat KUTquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hehehe een vrouw kan veel willen maar bij het merk auto heeft ze bar weinig in te brengen bij mij
Ik heb gewoon gezegd: Kijk naar Frankie, die is frontaal op 2 auto's gereden (dacht dat het een 2 baans snelweg was maar was een normale weg buiten bebouwde kom) en hij leeft nog op een paar schrammetjes na en die 2 anderen kunnen het niet meer na vertellen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:48 schreef Xtreem het volgende:
Zo, iets bij gelezen...
Ik mag (tegen de tijd dat ik het kan betalen) ab-so-luut geen BMW van m'n meisje. Mercedes en andere gedrochten geen probleem, maar BMW is fout.
Hij reed Alfa?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gezegd: Kijk naar Frankie, die is frontaal op 2 auto's gereden (dacht dat het een 2 baans snelweg was maar was een normale weg buiten bebouwde kom) en hij leeft nog op een paar schrammetjes na en die 2 anderen kunnen het niet meer na vertellen...
Goed argument
Toen ik ging rijden in die 530d en die M5 heb ik ook niet mijn vriendin meegenomen maar een andere vrouw en die was vol lofquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:58 schreef M5 het volgende:
Bij heeft niemand iets in te bregen over welke auto ik zou moeten kopen
Koop er lekker zelf maar één als je zo graag een bepaalde auto wil.
M5 vorig model? (E39)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:59 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Toen ik ging rijden in die 530d en die M5 heb ik ook niet mijn vriendin meegenomen maar een andere vrouw en die was vol lof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |