Dan overweeg je vanzelf een bierviltje, maar dat helpt ook geen fuck, qua grootte.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook handig om door te geven aan andere mensen, vooral in lawaaierige kroegen en zulks!
Zie de voordelen, je mompelt het adres, zij verstaan je niet en komen steeds dichterbij je. Op het moment supreme prop je je tong in haar huig. Bingo!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook handig om door te geven aan andere mensen, vooral in lawaaierige kroegen en zulks!
Die hebben lange email adressen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef Dirkh het volgende:
En je weet wat ze zeggen van mensen met een grote oprit hè...
Neuh, ik hoopte dat jij of wie dan ook dat wist.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef Dirkh het volgende:
Zie de voordelen, je mompelt het adres, zij verstaan je niet en komen steeds dichterbij je. Op het moment supreme prop je je tong in haar huig. Bingo!
En je weet wat ze zeggen van mensen met een grote oprit hè...
In een spiraal naar binnen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan overweeg je vanzelf een bierviltje, maar dat helpt ook geen fuck, qua grootte.
Weet je hoe moeilijk dat schrijven is in een lawaaierige kroeg met ettelijke liters bier achter je kiezen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef NJ het volgende:
In een spiraal naar binnen.
Als ze het kan ontcijferen is ze in ieder geval intelligent.
Jij doet er meteen een schepje bovenop.quote:
Neukuh paul?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan alexxxx mod worden van ONZ ?
Ben je ontevreden over de huidige mods?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ben je ontevreden over de huidige mods?
Oké. Ik weet genoeg. Zeg maar dáág tegen je topics.![]()
De vraag is niet KAN Alexxxxx mod worden van onsquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef paultjuhhh het volgende:
En waarom niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De vraag is niet KAN Alexxxxx mod worden van ons
De vraag is WIL Alex mod worden van ONZ
En het anwoord daarop is:Nee!
Oh ja...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef NJ het volgende:
[..]!
Alsof we die hiervoor wél openlieten..
Ik twijfel tussen twee smileys als reactie:quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan niet aan jullie niveau tippen
Stofje wel die is onpartijdig en rechtvaardigquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef NJ het volgende:
[..]!
Alsof we die hiervoor wél openlieten..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen twee smileys als reactie:en
.
de noord-franse natuurlijk. was het mooi in frankrijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:13 schreef yvonne het volgende:
Ik was vorig weekend in frankrijk, en dat is toch wel een verschil hoor
Maarre, welke mosterd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |