ooit zal het je lukken jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:13 schreef ZixS het volgende:
Ik kom er nog wel achter. Maar nu eerst slapen.
Jij hebt gelekt!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
Wordt 'ie (PTA)-mod?
Per direct.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[discussieoprakelpost]
En dan al die kutreeksen dicht!!111111
[/discussieoprakelpost]
Helaas, werkt niet ;')quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:17 schreef Dirkh het volgende:
Oeps, de med stond er nog niet.
Ik heb gelekt!
Neequote:
Is dat verdomme nou nog steeds niet rond?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, en ik heb nog immer geen johnnyknoxville@fok.nl Dirkh, dat mag je dan ook wel regelen.
Met Dribbelquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie al met wie jij veel op msn zit, met je![]()
NJ@fok duurde een half jaar. Dat moet sneller kunnen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat verdomme nou nog steeds niet rond?
Yvonne, nu we het toch over rond hebben, ga jij nou eens regelen dat JK zijn fok adres krijgt.
Ik denk zelf ook steeds dat ik PR ben.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:48 schreef Stofje het volgende:
Je bent een stukje uitstraling kwijtgeraakt met het inwisselen van je avatar.
Absoluut, kost je twee avondjes feedback, maar dan heb je ook wat.quote:Maar over die reeksen gesproken, is daar markt voor? Om ze in het geheel te bannen dus?/
JK's adres zou al een jaar of wat geleden aangemaakt worden, maar ze verdommen het gewoon.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:48 schreef NJ het volgende:
[..]
NJ@fok duurde een half jaar. Dat moet sneller kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |