Ja, heel mooi, en droevig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de noord-franse natuurlijk. was het mooi in frankrijk?
over jatten gesproken, dit gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:29 schreef SCH het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:30 schreef yvonne het volgende:
Jammer hè SCH dat je adoratie jonge jongetjes-topic back -firede
Wat doe je lelijk tegen mequote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:30 schreef yvonne het volgende:
Jammer hè SCH dat je adoratie jonge jongetjes-topic back -firede
wie lelijk is, die lelijk ontmoet. zei mijn moeke altijd.quote:
Begin jij nou ook al?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie lelijk is, die lelijk ontmoet. zei mijn moeke altijd.
hoe is het met je lieve katje?quote:
bench schmensch. je kan je kat toch gewoon op schoot nemen? je bent toch maar wat aan het typen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk yvonne, zo kan het ook![]()
Best wel goed al is het wel zielig in die bench.
doe ik ook vaak maar er zijn ook nachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bench schmensch. je kan je kat toch gewoon op schoot nemen? je bent toch maar wat aan het typen.
ja dan slapen mijn katten naast mequote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:44 schreef SCH het volgende:
[..]
doe ik ook vaak maar er zijn ook nachten
bij ons per tourbeurtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dan slapen mijn katten naast me
het zijn ook net kinderen he?quote:
Ik zei al:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk yvonne, zo kan het ook![]()
Best wel goed al is het wel zielig in die bench.
En nog een keer dat je het meent en zoquote:
Dan maak je maar een uitzondering. Deed ik ook voor jouw kattenquote:Ik kom niet in F&F
Wat nou katten, ik heb er verdikke geen enkele postquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:54 schreef SCH het volgende:
[..]
En nog een keer dat je het meent en zo![]()
[..]
Dan maak je maar een uitzondering. Deed ik ook voor jouw katten![]()
hey mopje, maak je je niet te druk over het de toekomst van klb. immers 2006 wordt een mooi jaar voor iedereen die ik een warm hart toedraag.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zei al:
och, och, och enzo
Ik kom niet in F&F
Liegbeest - er was ooit een topic over je kattenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat nou katten, ik heb er verdikke geen enkele post
Incluis moi?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey mopje, maak je je niet te druk over het de toekomst van klb. immers 2006 wordt een mooi jaar voor iedereen die ik een warm hart toedraag.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey mopje, maak je je niet te druk over het de toekomst van klb. immers 2006 wordt een mooi jaar voor iedereen die ik een warm hart toedraag.
ik draag je een warm hart toe en je zal zien, hoe gek het ook klinkt dat je vanaf februari, rond de 14e een goede tijd tegemoet zal gaan.quote:
Ooit , ooitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Liegbeest - er was ooit een topic over je katten![]()
ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
En welnee, ik maak me niks druk
Ik amuseer me prima zo
na de dood van de kat van it-er hebben jullie toch nog een levende kat?quote:
Ja popje dan beginnen de OS en neem ik vrijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik draag je een warm hart toe en je zal zien, hoe gek het ook klinkt dat je vanaf februari, rond de 14e een goede tijd tegemoet zal gaan.
Nou , ik heb toch meegeleefd al vond ik het een stom topic.quote:
nee ik ben van de echtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja popje dan beginnen de OS en neem ik vrij![]()
Je bent toch niet van de Char?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ik ben van de echt![]()
je gaat nog heel wat meemaken die dagen, dingen die je hele toekomst omver gooien.
bevestig maar of het klopt. ik ben nergens op uit, maar het schoot ineens door mijn hoofd toen je vroeg of ik jou ook een warm hart kon toedragen. bij deze dus. en ongeacht je liefde voor routine zal je je nieuwe uitdaging leuk gaan vinden. laat het me weten in de vierde week van februari.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt wel iemand uitgekozen voor dit soort rubbish
![]()
Alweer een nieuwe baan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bevestig maar of het klopt. ik ben nergens op uit, maar het schoot ineens door mijn hoofd toen je vroeg of ik jou ook een warm hart kon toedragen. bij deze dus. en ongeacht je liefde voor routine zal je je nieuwe uitdaging leuk gaan vinden. laat het me weten in de vierde week van februari.
i don't know. laat het me maar weten.quote:
Ja ja, als je zo vaag blijft, heb je altijd gelijk toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
i don't know. laat het me maar weten.
Jij hebt geen toekomstquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef yvonne het volgende:
En ik, en ik, en ik
Dem, wat desperate.
ik vond dat ik met data en opmerkingen anders uiterst niet-vaag was.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja ja, als je zo vaag blijft, heb je altijd gelijk toch?![]()
laat ik het zo zeggen: ik denk dat 2006 nog heel wat positieve verrassingen in petto heeft. heel iets anders dan tsunami, bush en volkerenmoord. maar dat is, nogmaals, slechts een gevoel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef yvonne het volgende:
En ik, en ik, en ik
Dem, wat desperate.
Ik kan meteen door naar Huize Avonddood?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan meteen door naar Huize Avonddood?
Okay, ik wacht afquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond dat ik met data en opmerkingen anders uiterst niet-vaag was.
ik ook, misschien is het allemaal bullshit, maar ik voelde het ineens.quote:
geen terugtrekkende bewegingen maken nuquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ook, misschien is het allemaal bullshit, maar ik voelde het ineens.
ik trek niks terug, ik ben benieuwd. en june lodge is cool.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:37 schreef SCH het volgende:
[..]
geen terugtrekkende bewegingen maken nu
![]()
ik voel ook van alles hoor - vooral spierpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |