Jij!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:09 schreef cerror het volgende:
Ben ik überhaupt genommineerd?
Het zou toch hypothetisch kunnen?quote:
dat tellen is ook zoveel werk hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik weet de utslagen al (deze maandag dus). Ik zei niet wanneer ze bekend werden gemaakt.
![]()
Zeg eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik weet de utslagen al (deze maandag dus). Ik zei niet wanneer ze bekend werden gemaakt.
![]()
ok wat is de uitslag ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat tellen is ook zoveel werk he
als je dr langer over doet dan een half uur ben je een sukkel
Jij hebt niks gewonnen iig.quote:
Euuuh ja, maar wel een gedeelde eerste plaats.quote:
Wat? Eén award gewonnen, die ik ook nog eens moet delen?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Euuuh ja, maar wel een gedeelde eerste plaats.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Eén award gewonnen, die ik ook nog eens moet delen?!
Maar toch niet overall gezien?quote:
Weet ik nog niet, het tellen in die categorieen is nog niet voltooid.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar toch niet overall gezien?
Ik heb bij de crew-awards toch nog iets gewonnen?Of bij de profielen?
aangezien daar minder categorien en stemmers zijn, kun je daar niet meer dan een kwartier over doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, het tellen in die categorieen is nog niet voltooid.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij heb ik een crew award gewonnen.. en ik ben geeneens crew
beste kandidaat mod inderdaadquote:
Het wordt eens tijd dan Alexxxxx!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beste kandidaat mod inderdaad(maar ik heb het niet nageteld, kan zijn dat iemand me net voor is
)
Schop een van de twee eruit danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd, maar er was geen behoefte aan een derde PTA mod
[FOK!awards 2005] Categorie: USERS!quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:09 schreef Brennie het volgende:
Uitslag is er!
[FOK!awards 2005] Categorie: USERS!quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
[FOK!awards 2005] Categorie: USERS!
oke, daar verderquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
[FOK!awards 2005] Categorie: USERS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |