Je hoeft niet alles in te vullenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:11 schreef Yeahinho het volgende:
De lijst is ook wel érg lang. Dat is denk ik voor veel users een reden om er niet eens aan te beginnen.
De week is bijna afgelopen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Brennie het volgende:
Volgende week ga ik tellen en de awards 'uitreiken'. Eerder gaat niet lukken.
Hopelijk heeft men nog even geduld.![]()
tis maandagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef Nickthedick het volgende:
Maandag is de uitslag
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij zei toch niet welke maandag![]()
neequote:
[FOK!radio] live uitreiking 'Alternatieve FOK!-awards'quote:Op maandag 9 januari 2006 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Ikwil vanavond uitslag , dat was beloofd! op fokradio !
das niet hetzelfdequote:Op maandag 16 januari 2006 14:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
[FOK!radio] live uitreiking 'Alternatieve FOK!-awards'
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij zei toch niet welke maandag![]()
Serieus weet jij de uitslagen al??? Wow gaaf man!! Dude dan moet jij wel hele goeie maatjes met Brennie zijn wil je de uitslag al weten, tis niet alsof de stemmen zeg maar hier boven ons zijn gepost ofzo!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef Nickthedick het volgende:
Ik weet de utslagen al (deze maandag dus). Ik zei niet wanneer ze bekend werden gemaakt.
![]()
Ga je de lul uithangen omdat je niks gewonnen hebt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:36 schreef Herald het volgende:
[..]
Serieus weet jij de uitslagen al??? Wow gaaf man!! Dude dan moet jij wel hele goeie maatjes met Brennie zijn wil je de uitslag al weten, tis niet alsof de stemmen zeg maar hier boven ons zijn gepost ofzo!
Yo, die UI is gay.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:36 schreef Herald het volgende:
[..]
Serieus weet jij de uitslagen al??? Wow gaaf man!! Dude dan moet jij wel hele goeie maatjes met Brennie zijn wil je de uitslag al weten, tis niet alsof de stemmen zeg maar hier boven ons zijn gepost ofzo!
Het is me wat met die Herald.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:41 schreef Nickthedick het volgende:
Ga je de lul uithangen omdat je niks gewonnen hebt?![]()
En daar geil je nog steeds op?quote:
Geduld wordt beloond.quote:
ach de een geilt daarop, de ander dat hij de uitslag AL(!) weet van een verkiezing waarvan de resultaten openbaar zijnquote:
inderdaad, maar toch lief dat je net doet alsof ik nog steeds de man ben waardoor het gek is dat ik niks heb gewonnen en je dat in mijn gezicht wil wrijven. Voel ik me tóch een beetje speciaalquote:Vergane glorie![]()
Nick heeft alles zitten tellen.. kus dus zijn voeten, NU!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:50 schreef Herald het volgende:
ach de een geilt daarop, de ander dat hij de uitslag AL(!) weet van een verkiezing waarvan de resultaten openbaar zijn
Hmmm, daar heb je me... jij weet natuurlijk al lang wie 3e grootste crewinlikker is gewordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:50 schreef Herald het volgende:
ach de een geilt daarop, de ander dat hij de uitslag AL(!) weet van een verkiezing waarvan de resultaten openbaar zijn
Tsja... er was geen 'grootste lul'-award jammer genoeg.quote:inderdaad, maar toch lief dat je net doet alsof ik nog steeds de man ben waardoor het gek is dat ik niks heb gewonnen en je dat in mijn gezicht wil wrijven. Voel ik me tóch een beetje speciaal
Kan ik ook nog wat voor jou doen? de afwas? kleren strijken? m'n lul in je steken? Zeg het maarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat onbaatzuchtig van hem, wie had dat achter hem gezocht![]()
Ik heb hem ertoe gedwongen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat onbaatzuchtig van hem, wie had dat achter hem gezocht![]()
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kan ik ook nog wat voor jou doen? de afwas? kleren strijken? m'n lul in je steken? Zeg het maar![]()
Ja wat?quote:
Ik ben 2e.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Je bent de liefste user
Heb ik al es gedaan... beviel me niet echt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alles!
Plet je lul met het strijkijzer en was af met het verschrompelde restant![]()
Niks mee te maken, je wilde je ook onbaatzuchtig voor mij inzetten en dit is mijn wens!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb ik al es gedaan... beviel me niet echt.![]()
Onbaatzuchtig zijn of je lid opofferen zijn imo 2 heel verschillende zaken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niks mee te maken, je wilde je ook onbaatzuchtig voor mij inzetten en dit is mijn wens!
on·baat·zuch·tig (bn.)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Onbaatzuchtig zijn of je lid opofferen zijn imo 2 heel verschillende zaken.![]()
Ik verontachtzaam echter geen voordeel (al beschouw ik mijn lid wel zo, vanuit mijn seksitisch perspectief), ik verontachtzaam m'n eigen gezondheid Xen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
on·baat·zuch·tig (bn.)
1 zijn eigen voordeel veronachtzamend ter wille van anderen => altruïstisch, groothartig, grootmoedig, onzelfzuchtig; <=> baatzuchtig
Gezond zijn is een voordeel. Survival of the fittest enzo, Nickquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik verontachtzaam echter geen voordeel (al beschouw ik mijn lid wel zo, vanuit mijn seksitisch perspectief), ik verontachtzaam m'n eigen gezondheid Xen.![]()
Vertel dat maar aan m'n nageslacht... 'Pap, waarom zijn we mismaakt?' 'Nou zoon, er was eens een heks namens Xennia...'quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gezond zijn is een voordeel. Survival of the fittest enzo, Nick
Nee. Allochtonen wonen in de Randstad. Je kunt hoogstens Puikste Fries wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ben ik nog best geïntegreerde allochtoon ofzo?
Alsof je dan nog in staat bent tot het produceren van nageslachtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan m'n nageslacht... 'Pap, waarom zijn we mismaakt?' 'Nou zoon, er was eens een heks namens Xennia...'![]()
Mijn zaad bijt door de maagwand van sommige vrouwen hoor... onderschat de kracht van mijn zaad niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alsof je dan nog in staat bent tot het produceren van nageslacht![]()
Dat ben jij al.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Allochtonen wonen in de Randstad. Je kunt hoogstens Puikste Fries worden
Control Fquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:09 schreef cerror het volgende:
Ben ik überhaupt genommineerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |