Nah vooruit dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Brennie het volgende:
Volgende week ga ik tellen en de awards 'uitreiken'. Eerder gaat niet lukken.
Hopelijk heeft men nog even geduld.![]()
Ok, dan weet ik iig wanneer ik ruimte moet maken in m'n trofeeënkastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Brennie het volgende:
tellen stemmen nog mee deze week?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Brennie het volgende:
Alsof er nog iemand op je stemt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
tellen stemmen nog mee deze week?
Jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
tellen stemmen nog mee deze week?
Veel succes, Brennie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Brennie het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, dan weet ik iig wanneer ik ruimte moet maken in m'n trofeeënkast
Je hoeft niet alles in te vullenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:11 schreef Yeahinho het volgende:
De lijst is ook wel érg lang. Dat is denk ik voor veel users een reden om er niet eens aan te beginnen.
De week is bijna afgelopen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:02 schreef Brennie het volgende:
tis maandagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef Nickthedick het volgende:
Maandag is de uitslag
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij zei toch niet welke maandag![]()
neequote:
[FOK!radio] live uitreiking 'Alternatieve FOK!-awards'quote:Op maandag 9 januari 2006 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Ikwil vanavond uitslag , dat was beloofd! op fokradio !
das niet hetzelfdequote:Op maandag 16 januari 2006 14:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
[FOK!radio] live uitreiking 'Alternatieve FOK!-awards'
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij zei toch niet welke maandag![]()
Serieus weet jij de uitslagen al??? Wow gaaf man!! Dude dan moet jij wel hele goeie maatjes met Brennie zijn wil je de uitslag al weten, tis niet alsof de stemmen zeg maar hier boven ons zijn gepost ofzo!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef Nickthedick het volgende:
Ik weet de utslagen al (deze maandag dus). Ik zei niet wanneer ze bekend werden gemaakt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |