Let op je woorden, topic gestart door yvonne,, en de eerste paar posts zijn alleen in het blauw en rood...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit is niet eerlijk!![]()
Dit mag niet!
een twee drie biertje d'r biequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Plupke het volgende:
1 2 3
krijg jij ook petsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Stofje het volgende:
Anders wát, yvonne, anders wat?
Krijg je een kusje op je poezelige neusjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Stofje het volgende:
Een week geen bier.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Stofje het volgende:
is het een Fries?!?!quote:
Snert is lekker, maar op dat plaatje doet het me toch wel erg aan braaksel dnekenquote:
En ik heb al zo'n hongerquote:
Ik geef [topictitel] nog een kleine 10 minuten. Anders is dat kusje op mijn poezelige neusje een plicht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krijg je een kusje op je poezelige neusje
zijn avaquote:
Ik woon vlak bij je en was potdikke de 7e in Breda!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik geef [topictitel] nog een kleine 10 minuten. Anders is dat kusje op mijn poezelige neusje een plicht.
Dan kan ik dus net zo goed SCH nemen?quote:
Bel dan! Hadden we Leffe kunnen drinken en de ondergang van FOK kunnen voorbereiden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij je en was potdikke de 7e in Breda!
heeft die ook slaags nodig danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan kan ik dus net zo goed SCH nemen?
Ff kijken, waar was ik, in Café De Beyerd en later in een eetcaf;e, de Troubadour?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bel dan! Hadden we Leffe kunnen drinken en de ondergang van FOK kunnen voorbereiden.
Mocht ie willenquote:
De Troubadour? Daar drink ik regelmatig een pilsje met goedkope zwerverinnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ff kijken, waar was ik, in Café De Beyerd en later in een eetcaf;e, de Troubadour?
Weet ik veel
Boven het hart van Breda.
Nee, een ding boven Hart van Breda, erg ruim, leuk ingericht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
De Troubadour? Daar drink ik regelmatig een pilsje met goedkope zwerverinnen.
edit: Hmm, de Troubadour is geen eetcafé. Dus dat kan niet..
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met een peuk in de mond je studieboek weggegooid?
Ik ga zo richting mn ouders
Uit de PTA SC... dus....quote:
SCH?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
Wordt 'ie (PTA)-mod?
PTA, daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef hermandeperman het volgende:
Voor hij op MSN komt duurt nog wel tot vanavond laat denk ik, maar op FOK! kan hij wel ieder moment komen gok ik zo....
[..]
[..]
Uit de PTA SC... dus....
maar dat was de deal nietquote:
quote:
quote:
Ik vrees dat ze jouw hele neus leeglubbert als je hem dichtgooit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik geef [topictitel] nog een kleine 10 minuten. Anders is dat kusje op mijn poezelige neusje een plicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |