Let op je woorden, topic gestart door yvonne,, en de eerste paar posts zijn alleen in het blauw en rood...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit is niet eerlijk!![]()
Dit mag niet!
een twee drie biertje d'r biequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Plupke het volgende:
1 2 3
krijg jij ook petsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Stofje het volgende:
Anders wát, yvonne, anders wat?
Krijg je een kusje op je poezelige neusjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Stofje het volgende:
Een week geen bier.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Stofje het volgende:
is het een Fries?!?!quote:
Snert is lekker, maar op dat plaatje doet het me toch wel erg aan braaksel dnekenquote:
En ik heb al zo'n hongerquote:
Ik geef [topictitel] nog een kleine 10 minuten. Anders is dat kusje op mijn poezelige neusje een plicht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krijg je een kusje op je poezelige neusje
zijn avaquote:
Ik woon vlak bij je en was potdikke de 7e in Breda!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik geef [topictitel] nog een kleine 10 minuten. Anders is dat kusje op mijn poezelige neusje een plicht.
Dan kan ik dus net zo goed SCH nemen?quote:
Bel dan! Hadden we Leffe kunnen drinken en de ondergang van FOK kunnen voorbereiden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij je en was potdikke de 7e in Breda!
heeft die ook slaags nodig danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan kan ik dus net zo goed SCH nemen?
Ff kijken, waar was ik, in Café De Beyerd en later in een eetcaf;e, de Troubadour?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bel dan! Hadden we Leffe kunnen drinken en de ondergang van FOK kunnen voorbereiden.
Mocht ie willenquote:
De Troubadour? Daar drink ik regelmatig een pilsje met goedkope zwerverinnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ff kijken, waar was ik, in Café De Beyerd en later in een eetcaf;e, de Troubadour?
Weet ik veel
Boven het hart van Breda.
Nee, een ding boven Hart van Breda, erg ruim, leuk ingericht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
De Troubadour? Daar drink ik regelmatig een pilsje met goedkope zwerverinnen.
edit: Hmm, de Troubadour is geen eetcafé. Dus dat kan niet..
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met een peuk in de mond je studieboek weggegooid?
Ik ga zo richting mn ouders
Uit de PTA SC... dus....quote:
SCH?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
Wordt 'ie (PTA)-mod?
PTA, daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef hermandeperman het volgende:
Voor hij op MSN komt duurt nog wel tot vanavond laat denk ik, maar op FOK! kan hij wel ieder moment komen gok ik zo....
[..]
[..]
Uit de PTA SC... dus....
maar dat was de deal nietquote:
quote:
quote:
Ik vrees dat ze jouw hele neus leeglubbert als je hem dichtgooit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik geef [topictitel] nog een kleine 10 minuten. Anders is dat kusje op mijn poezelige neusje een plicht.
Is van harte welkom, ben snipverkouden. En ejaculeren vanuit een ander gat en met een dikke substantie is beslist de moeite waardquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze jouw hele neus leeglubbert als je hem dichtgooit.
Toeval, ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is van harte welkom, ben snipverkouden. En ejaculeren vanuit een ander gat en met een dikke substantie is beslist de moeite waard.
Verrek zeg, ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel toevallig ja als half Nederland aan de zakdoek hangt![]()
Ik speel met vuurquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef De_Ananas het volgende:
Kuttopic, slotje
En wat is er mis met friezen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef yvonne het volgende:
is het een Fries?!?!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En wat is er mis met friezen?
Behalve SCH dan natuurlijk.
Doeiquote:
Ga jij nou zwaaien in de static soapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En wat is er mis met friezen?
zo klopt die wat beterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En wat is er niet mis met friezen?
Och, ik kan rustig een paar delen overslaan, die is nog niet weg hoor.quote:
Heb je weer een auto?quote:
Nee, ik zag het ;')quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Och, ik kan rustig een paar delen overslaan, die is nog niet weg hoor.
Iedere dag weer een andere. Dat heb je als je dement wordt, ik rij iedere dag in een nieuwe auto.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je weer een auto?
Jij trouweloze ex-lover van me!
's Avonds omkatten en de volgende ochtend een nieuwe?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedere dag weer een andere. Dat heb je als je dement wordt, ik rij iedere dag in een nieuwe auto.
Vroegah praatte je nog wel eens met mequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedere dag weer een andere. Dat heb je als je dement wordt, ik rij iedere dag in een nieuwe auto.
Toen je nog jong en niet zo verlept was?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vroegah praatte je nog wel eens met me
Jep, een paar maanden geleden dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Toen je nog jong en niet zo verlept was?
Ja, mijn msn is kapot. Zullen wel nieuwe batterijen in moeten denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vroegah praatte je nog wel eens met me
Zo kunnen de dyslecten het ook lezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
D'r zit een typo in je icoon, Dirkh!
daar haij dat tuig welquote:
Neuken, duh!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:37 schreef Dirkh het volgende:
Ja, doos! Wat mot je van die gozer.
paul is van mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga je Paultjuuuuuh ook pakken komende maandag?
Ja, ik ga op hem zitten>>> dood.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga je Paultjuuuuuh ook pakken komende maandag?
Welnee, het is zo gebeurd, geen lange lijdensweg.quote:
Paul is engquote:
ik heb geeneens een rijbewijsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
Hey yvonne, je gaat hem mod van PTA maken he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |