Jouw woorden, mijn gedachten...quote:
Nee tis een gewoon vriendinnetje... Mn eigen vriendin weet ervanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef GF het volgende:
Daten als je een relatie hebt?
Ik raad je aan wat knoflook te etenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw woorden, mijn gedachten...
Gelukkig hoef ik me er niet lang aan te ergeren want ik ga lekker naar huis!
Dag werkdag!![]()
If Joey = aanwezig (quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee tis een gewoon vriendinnetje... Mn eigen vriendin weet ervan
Kut pc gelul... Nerds
Joey snapt er dus geen hol van
Owh, dat lees je niet meer... mwoehahahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik raad je aan wat knoflook te eten![]()
en neerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:59 schreef Ynske het volgende:
op?
Even je haakje in je pseudocode geslotenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
If Joey = aanwezig (
Then Talk nerdy; )
Mijn debuggerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even je haakje in je pseudocode gesloten.
Aaah daar hebben we de dame met de seksualiteit van Sabrina...quote:
Revenge of the nerds... goeie films hoorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aaah daar hebben we de dame met de seksualiteit van Sabrina...
die naam zou je niet meer noemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aaah daar hebben we de dame met de seksualiteit van Sabrina...
Why not?quote:
dat klopt, maar dat mocht niet meerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Why not?
Geef toe... T is zonde dat ze hier niet meer post... Alhoewel ik dr wel weer zag in t oude maagden topic![]()
als ik dat zo lees valt er daar nog wel wat te koppelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog nooit vriend(in) of seks gehad deel 17![]()
ik wil ook gaan zwemmenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:23 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara gaat naar huis..eten en bikini opzoeken![]()
en dan zwemmen maar...![]()
Ik ben druk met frigide zijnquote:
Op een lege maag?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:23 schreef nixxx het volgende:
ik moet nog minstens 2,5 uur wachten op eten.. eerst nog squashen..
Muts op doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil ook gaan zwemmen
maar terugfietsen lijkt me nu niet zo verstandig met natte haren
mmmm verleidelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:23 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara gaat naar huis..eten en bikini opzoeken![]()
en dan zwemmen maar...![]()
Schijnbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
Zwem ze Cara
@Ynske, en een pet ofzo op je hoofd om je haar onder te doen?
@MissMSX, lukt dat wel ?
met een volle maag squashen is leukquote:
moet je korte rokjes aandoenquote:
Zoek een middenweg?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
met een volle maag squashen is leuk.....
![]()
![]()
![]()
wat eenquote:
tis vrij ver fietsenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
Zwem ze Cara
@Ynske, en een pet ofzo op je hoofd om je haar onder te doen?
@MissMSX, lukt dat wel ?
Niet eten binnen 2 uur voor het sporten hequote:
Ach, eens een oude maagd, altijd een oude maagd hequote:
rijstcrackers mogen wel als t maar niet teveel zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eten binnen 2 uur voor het sporten he![]()
Ik ben Q, ik ben 27 jaar en ik doe Sabrina na:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef MissMSX het volgende:
Owh mijn God!! M'n (vrouwelijke) collega doet Hans Klok na![]()
of bij zwembad aan de bar blijven zitten tot je haar droog isquote:
Dat geldt alleen voor zwemmen anders zink jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eten binnen 2 uur voor het sporten he![]()
Vraag het Benedictusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, eens een oude maagd, altijd een oude maagd he
Ik werd net voor sabrina uitgemaaktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben Q, ik ben 27 jaar en ik doe Sabrina na:
"Hoi.
Doei."
Stuk of 2 dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
rijstcrackers mogen wel als t maar niet teveel zijn
ga je mee? hoef ik niet alleen te blijven zitten wachtenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
of bij zwembad aan de bar blijven zitten tot je haar droog is
verdwijnt ze?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef MissMSX het volgende:
Owh mijn God!! M'n (vrouwelijke) collega doet Hans Klok na![]()
Die zou 't niet wetenquote:
Moet je naar delft verhuizenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je mee? hoef ik niet alleen te blijven zitten wachten
die is (als het goed is) ook een oude maagdquote:
Ook jaquote:
Ik geloof er geen ruk vanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
die is (als het goed is) ook een oude maagd
Al een nieuwe afspraak gemaakt bij je psych?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werd net voor sabrina uitgemaakt
Schande!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werd net voor sabrina uitgemaakt
Wie dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig zijn er getuigen die kunnen vertellen dat ik geen Sabrina ben
Ik vind het echt schrikbarend hoeveel wij gemeen hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kut pc gelul... Nerds
Joey snapt er dus geen hol van
Nooit gezegd dat je Sabrina bent... Je hebt de seksualiteit van sabrinaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig zijn er getuigen die kunnen vertellen dat ik geen Sabrina ben
Vraag t me nou gewoon schat... Dat verlegen gedoe de hele tijd... Nergens voor nodigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind het echt schrikbarend hoeveel wij gemeen hebben![]()
Ook dat kan ontkend wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat je Sabrina bent... Je hebt de seksualiteit van sabrina
dat word een vette hap tussendoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef Mokster het volgende:
Hmmmz... Gelijk vanuit het werk door naar college.
Vergeten extra brood mee te nemen en mn maag knort nu al.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vraag t me nou gewoon schat... Dat verlegen gedoe de hele tijd... Nergens voor nodig
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:41 schreef broer het volgende:
Gebeurt er werkelijk zó weinig in deze slowchat dat zij nog steeds de running gag is?
Alsof je dat nog moet vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Euhm... nou... euhm... hoe denk jij over anale sex?![]()
Dat laatste lijkt me beter...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat word een vette hap tussendoor
of niets eten tot vanaaf
Ik heb medelijden...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alsof je dat nog moet vragen![]()
Al meer dan een jaar niet gehad en hij heeft t er moeilijk mee![]()
Da's mooi dat je er bent: morgen om 12.15 uur bij de ingang van het treinstation in Rijswijk!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef Anthraxx het volgende:
He, verdorie. Mis ik net de discussie over een programmeertaal
Welke kant?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's mooi dat je er bent: morgen om 12.15 uur bij de ingang van het treinstation in Rijswijk!
Be there!!
Omg ik ga je stalkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's mooi dat je er bent: morgen om 12.15 uur bij de ingang van het treinstation in Rijswijk!
Be there!!
laat je niet hangenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef ThunderChild het volgende:
S'avonds
Mr Depressed is in tha house . . .![]()
Mijn kantquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef Mokster het volgende:
Ik vind het echt schrikbarend hoeveel wij gemeen hebben![]()
quote:
ik wil ookquote:
Ik heb het alweer gehadquote:
was 't lekker?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb het alweer gehad
Straks nog even naar de supermarkt. Chips voorraad aanvullen![]()
zulke dagen ken ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:21 schreef Wolkje het volgende:
ik heb net een halve zak chips gegeten. Volgens mij had ik honger![]()
We hadden sowieso niks in huis (en ik was te lui om boodschappen te doen) dus ik heb vooral
geleefd op chocola en chips vandaag.
Ze schijnt weer gesignaleerd te zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben Q, ik ben 27 jaar en ik doe Sabrina na:
"Hoi.
Doei."
Goed voornemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zulke dagen ken ik, leven op een zak chips en te lui zijn om te gaan winkelen
en ik zou eigenlijk heel gezond moeten eten, maar dat doe ik meestal wel. Ik eis dat als ik net bevallen ben, mijn man al het vettigste en het ongezondste voor me koopt zodat ik me in het ziekenhuis kan volproppen met de dingen die ik zo zo mis![]()
klinkt goed iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zulke dagen ken ik, leven op een zak chips en te lui zijn om te gaan winkelen
en ik zou eigenlijk heel gezond moeten eten, maar dat doe ik meestal wel. Ik eis dat als ik net bevallen ben, mijn man al het vettigste en het ongezondste voor me koopt zodat ik me in het ziekenhuis kan volproppen met de dingen die ik zo zo mis![]()
Al had je een patatje gehaald bij de frietboer, was 't volgens mij beter geweest dan een halve zak chipsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:21 schreef Wolkje het volgende:
ik heb net een halve zak chips gegeten. Volgens mij had ik honger![]()
We hadden sowieso niks in huis (en ik was te lui om boodschappen te doen) dus ik heb vooral
geleefd op chocola en chips vandaag.
vind ik ookquote:
Jammer genoeg kan ik dat niet meer veranderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:28 schreef petitlapin het volgende:
en ja, ik heb sabrina ook gesignaleerd. jammer dat ze hier niet post
Maar ik was dus te lui om het huis uit te gaan en ze bezorgen geen patatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Al had je een patatje gehaald bij de frietboer, was 't volgens mij beter geweest dan een halve zak chips
Nu je het zegt, dat zou volgens mij best een gat in de markt zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Maar ik was dus te lui om het huis uit te gaan en ze bezorgen geen patat![]()
En de pizzaboer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Een friettent hier in de straat heeft wel bezorgingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat zou volgens mij best een gat in de markt zijn.![]()
Jij bent echt erg soms hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind ik ook![]()
ik wil zooo zoooo graag 2 dikke vleeskroketten met een megasize pak friet met daarbovenop een twee liter fles cola![]()
oh mén, de gedachte alleen al![]()
en ja, ik heb sabrina ook gesignaleerd. jammer dat ze hier niet post
man, als je houdt van dikke uitgezakte wijven ( met vochtophopingen erbij eventueel) dan zou je zo geilen op een naaktfoto van mij nuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
Doen![]()
Als iets me geil maakt zijn het altijd van die dikke uitgezakte chix![]()
Het liefst dan ook lekker strakke kleding![]()
Ach ik heb vanmiddag op school al patat op en heb nu crackers op.. en ben nu ook nog maar kaasstengels aan het maken. Dus eigenlijk mag ik er niks van zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:32 schreef Wolkje het volgende:
[..]![]()
Ach, ik heb niet zo vaak van dit soort dagen, dus dat is nog niet zo erg.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
man, als je houdt van dikke uitgezakte wijven ( met vochtophopingen erbij eventueel) dan zou je zo geilen op een naaktfoto van mij nu![]()
speciaal voor jou wil ik wel iets straks aandoen ook hoor![]()
Ik leef mee met je manquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
man, als je houdt van dikke uitgezakte wijven ( met vochtophopingen erbij eventueel) dan zou je zo geilen op een naaktfoto van mij nu![]()
Het wordt echt tijd dat je gaat bevallen, je begint wartaal uit te slaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Plato1980 het volgende:
Jammer genoeg kan ik dat niet meer veranderen.![]()
De ware aard komt uit het beestje!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat je gaat bevallen, je begint wartaal uit te slaan.![]()
Je mist de plank compleetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee ?
stuur haar eens een lief mailtje![]()
misschien wel een idee, 't is ook gezonderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:31 schreef Wolkje het volgende:
[..]
geen idee, niet over nagedacht. smiddags niet iig.
Wil je het niet zo lastig maken voor onze belchische posterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:37 schreef Wolkje het volgende:
[..]
bedoel je niet: ik leef met je man mee![]()
![]()
Inderdaad, maar ik denk dat ze dat destijds niet meegekregen heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je mist de plank compleet
hij bedoelde wat anders![]()
is goed mogelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
Je mist de plank compleet
hij bedoelde wat anders![]()
noem me niet belchisch maar vlaemschquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:39 schreef Godlike02 het volgende:
Wil je het niet zo lastig maken voor onze belchische poster![]()
Wat is het verschilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
noem me niet belchisch maar vlaemsch![]()
en ik almaar denken dat je eigenlijk walloon was door je franse ondertitelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
noem me niet belchisch maar vlaemsch![]()
Is dat tegen de walen of meer tegen die meer gekleurde (wanne be) mede-belgen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit:
http://www.vlaamsbelang.org/
Technisch gezien niks want ze is beide.quote:
Jij hebt het licht niet uitgevonden hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat tegen de walen of meer tegen die meer gekleurde (wanne be) mede-belgen?
bothquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat tegen de walen of meer tegen die meer gekleurde (wanne be) mede-belgen?
Dat vind ik ook niet zo lekker om te zien hoor.. Er zijn grenzenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Ynske het volgende:
strakke kleding kan ook soms te ver gaan...
zag laatst iemand lopen die echt niet meer woog dan iets van 47
met strakke kleren aan waarbij je de botten heel erg zag uitsteken.
nou, sorry, maar dan heb jij het licht ook niet uitgevondenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef Godlike02 het volgende:
Jij hebt het licht niet uitgevonden he![]()
De site heet vlaams belang!! Nou waar zullen ze voor staan?![]()
Dit is nou niet echt een 4 sterren puzzle![]()
Inderdaad, het is de voortzetting van het verboden Vlaams Blok, neem aan dat dit voldoende zegt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:44 schreef petitlapin het volgende:
both
Goh echtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nou, sorry, maar dan heb jij het licht ook niet uitgevonden![]()
het vlaams belang is het ex vlaams blok en is uitermate racistisch![]()
Dood aan het Walloonsche Volk!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nou, sorry, maar dan heb jij het licht ook niet uitgevonden![]()
het vlaams belang is het ex vlaams blok en is uitermate racistisch![]()
een zwanger buikje?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo lekker om te zien hoor.. Er zijn grenzen
Maar een naveltruitje ofzo, met een lekker buikje, da's altijd wel lekker
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is de voortzetting van het verboden Vlaams Blok, neem aan dat dit voldoende zegt.
Het blijven belgen he, echt slim en duidelijk zit er dus niet inquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij hebt het licht niet uitgevonden he![]()
De site heet vlaams belang!! Nou waar zullen ze voor staan?![]()
Dit is nou niet echt een 4 sterren puzzle![]()
De Belgische opstand van 1830 was hoe dan ook een historische blunder.quote:
Jij bent gek !!quote:
quote:
klopt ben ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij bent gek !!
Ben daar veels te moe voor . . .
De gehele bevolking is een historische blunderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Belgische opstand van 1830 was hoe dan ook een historische blunder.![]()
Doe maar niet, je bent niet echt origineel meer . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:34 schreef petitlapin het volgende:
dat komt omdat je gek bent op amsterdamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in stilte ben ik het met je eens, al denken sommigen dat ik door mijn franse roots sympathie heb voor die profiterende parasiet-luilakken, is dat niet waar, dan heb ik nog liever de nederlanders, en dat wil wel wat zeggen
Dat moet je niet hardop zeggen hoor dat je liever ollanders hebtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in stilte ben ik het met je eens, al denken sommigen dat ik door mijn franse roots sympathie heb voor die profiterende parasiet-luilakken, is dat niet waar, dan heb ik nog liever de nederlanders, en dat wil wel wat zeggen
Vergeet je er niet bij te zeggen dat Vlaanderen gedurende de negentiende en een groot deel van de twintigste eeuw juist op de Waalse economie parasiteerde?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef petitlapin het volgende:
in stilte ben ik het met je eens, al denken sommigen dat ik door mijn franse roots sympathie heb voor die profiterende parasiet-luilakken,
Waarom denk je dat we ze in 18zoveel gedumpt hebben ??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
Het blijven belgen he, echt slim en duidelijk zit er dus niet in![]()
Het wordt tijd dat het weer generaliteitslanden worden onder gezag van een Nederlandse gouverneur.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De gehele bevolking is een historische blunder
mmmmmmmm, belgie is wel goed bezig hoor. Het vlaams belang gaat heel zijn partijfinanciering kwijtgeraken ten gevolge van een arrest van de raad van state.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Godlike02 het volgende:
Ja
Dat het geen zin heeft om een poltieke partij te verbieden![]()
Zie je hoogstaandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vergeet je er niet bij te zeggen dat Vlaanderen gedurende de negentiende en een groot deel van de twintigste eeuw juist op de Waalse economie parasiteerde?![]()
En toch willen we ze stiekem wel terugquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we ze in 18zoveel gedumpt hebben ??
Laat ze maar denken dat ze "onafhankelijk" zijn geworden, wij Hollanders weten wel beter . . .![]()
Niet iedereen is analfabeet Godt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef Godlike02 het volgende:
Zie je hoogstaand![]()
Waarom je het weetGa liever een vrouw versieren
![]()
Wat een schijn democratie danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mmmmmmmm, belgie is wel goed bezig hoor. Het vlaams belang gaat heel zijn partijfinanciering kwijtgeraken ten gevolge van een arrest van de raad van state.
het schijnt wel dat dat de partij een mooi gamma aan reservekasjes heeft... maar toch, ze lopen een pak miljoenen mis want ze halen meer dan 20 % in vlaanderen.
belgie is al jaren bezig om in het federaal parlement wetten te stemmen die allemaal uitdraaien in het nadeel van het vlaams belang om ze dan voor de rechter te dagen op basis van die wetten. slim hé![]()
Ik ben gewoon onder de indruk van elk feitje over belgiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet iedereen is analfabeet Godt.![]()
Totale idioterie als je het mij vraagt . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef petitlapin het volgende:
belgie is al jaren bezig om in het federaal parlement wetten te stemmen die allemaal uitdraaien in het nadeel van het vlaams belang om ze dan voor de rechter te dagen op basis van die wetten. slim hé![]()
haha, dat is wel een verdraaiing van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
Vergeet je er niet bij te zeggen dat Vlaanderen gedurende de negentiende en een groot deel van de twintigste eeuw juist op de Waalse economie parasiteerde?![]()
Dat ook jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
een zwanger buikje?
die zijn altijd zo mooi
Dat wil ik, om die reden naar Belgiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:52 schreef Ynske het volgende:
T enige dat België goed doet is het toelaten van al die Nederlanders die hun geld niet aan de belastingdienst willen geven te herbergen
Alleen nep rijken moeten vluchten vanwege geld bezitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wil ik, om die reden naar Belgie
Maar zonder die mijnen hadden de Vlamingen helemaal niks gehad. Pas na de Tweede Wereldoorlog (en de grootschalige Vlaamse collaboratie met de Duitsers) is Vlaanderen Wallonië voorbijgestreefd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
haha, dat is wel een verdraaiing van de werkelijkheid.
wij arme vlaminkjes gingen gaan werken voor de walen, ja, in de borinage en noem maar op, in de mijnen, maar er bestond toen niet zoiets als een sociaal zekerheidssysteem en een welvaarststaat, laat staan een verzorgingsstaat.
wallonie stak geen frank in vlaanderen zoals wij dat hebben gedaan de laatste decennia. Ze profiteerden van ons, arme vlamingen mochen in de mijnen hun longen gaan kapotmaken om dan zonder pensioen weg te kwijnen in vlaanderen ...
zelfs in die buurt kom ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen nep rijken moeten vluchten vanwege geld bezit![]()
aaaahquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat ook ja
Maar normale buikjes had ik het eigenlijk over
vlaanderen is wallonie vooruitgestreefd omdat de steenkoolindrustie en de ijzerindustrie in wallonie al zijn 'glans' is verloren ... dat heeft niets met de collaboratie van de vlamingen met de duitsers te makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:55 schreef Plato1980 het volgende:
Maar zonder die mijnen hadden de Vlamingen helemaal niks gehad. Pas na de Tweede Wereldoorlog (en de grootschalige Vlaamse collaboratie met de Duitsers) is Vlaanderen Wallonië voorbijgestreefd.
ik vond gent, brugge en blankebergen altijd mooierquote:
Spreek voor jezelf. In ieder geval de Walen niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch willen we ze stiekem wel terug
Die ken ik (nog) niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vond gent, brugge en blankebergen altijd mooier
Nope, die zijn voor Frankrijk (al zullen de Franse ze ook wel niet willen)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. In ieder geval de Walen niet.
Brussel is een lelijke oude stad, vind ik danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ken ik (nog) niet.
Brussel was niets aan![]()
brussel is heel mooi en gezellig. mijn lievelingsstad in ieder geval in belgiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Die ken ik (nog) niet.
Brussel was niets aan![]()
wat zou een jonge mens doen zonder IKEA héquote:
Dat vind ik knapquote:
Het kan er aan liggen met wie en wanneer ik er wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
brussel is heel mooi en gezellig. mijn lievelingsstad in ieder geval in belgie
Dat zal die vikingen lerenquote:
Jammer genoeg is het er altijd zo druk dat ik er claustrofobisch van word. Om de één of andere reden krijg ik er ook vaak ruzie met de mensen met wie ik de IKEA bezoek.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat zou een jonge mens doen zonder IKEA hé![]()
T enige goede dat uit Amsterdam komt is de trein naar Eindhovenquote:
de hotdogs die je kan kopen in de ikeaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
Jammer genoeg is het er altijd zo druk dat ik er claustrofobisch van wordt. Om de één of andere reden krijg ik er ook vaak ruzie met de mensen met wie ik de IKEA bezoek.![]()
Eindhovenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T enige goede dat uit Amsterdam komt is de trein naar Eindhoven![]()
die komt niet uit Amsterdam maar uit Haarlem (en door Amsterdamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, hoe komt datquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de hotdogs die je kan kopen in de ikeaen die andere gerechten met hun zotte namen
![]()
ik kom altijd tevreden terug van de ikea. en ik kom daar nooit buiten zonder iets gekocht te hebben, ik weet niet hoe het komt![]()
Jij als treinliefhebster weet zulk soort dingen wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
die komt niet uit Amsterdam maar uit Haarlem (en door Amsterdam)
wat vind je zo leuk aan amsterdam, godlike, ik vind het zo wat de lelijkste stad die mijn ogen ooit hebben mogen (moeten) aanschouwen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef Godlike02 het volgende:
Eindhoven![]()
Boerenstad
Maar niks is erger dan rotterdam
Dan ben je nog nooit in Eindhoven geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat vind je zo leuk aan amsterdam, godlike, ik vind het zo wat de lelijkste stad die mijn ogen ooit hebben mogen (moeten) aanschouwen.
Meer dat het de enige trein is die ze hebben opgeofferd om naar Limburg te rijden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij als treinliefhebster weet zulk soort dingen wel.![]()
Kutstadquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij als treinliefhebster weet zulk soort dingen wel.![]()
En het eindstation is ook MAastricht en niet eindhovenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
die komt niet uit Amsterdam maar uit Haarlem (en door Amsterdam)
Er gaat er nog 1quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer dat het de enige trein is die ze hebben opgeofferd om naar Limburg te rijden.
Die naar Groningen is ook prima.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
dat klopt, zó moet je een stad heropwaarderen, naar een lelijkere en ongezelligere gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
Dan ben je nog nooit in Eindhoven geweest.![]()
En Heerlen danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in Eindhoven geweest.![]()
Nee hoor, Ynske is dol op treinen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer dat het de enige trein is die ze hebben opgeofferd om naar Limburg te rijden.
Jij moet er ook helemaal niet komenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kutstad![]()
Zeker als je voor je werk met de auto ergens moet zijn . . .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je beter naar de bloemenvelden of voor de koeien naar de kop van noord hollandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat klopt, zó moet je een stad heropwaarderen, naar een lelijkere en ongezelligere gaan
maar idd, ik ben nog nooit in eindhoven geweest, noch in rotterdam ...
ik wil wel ooit nog eens de koetjes en de vlakte gaan bewonderen in friesland, dat is het enige in nederland dat me een beetje intrigeert
En ik dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef petitlapin het volgende:
dat is het enige in nederland dat me een beetje intrigeert
Geef mij maar 't OV + Tram in a'damquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kutstad![]()
Zeker als je voor je werk met de auto ergens moet zijn . . .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof me, dat is ook maar één keerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef petitlapin het volgende:
ik wil wel ooit nog eens de koetjes en de vlakte gaan bewonderen in friesland, dat is het enige in nederland dat me een beetje intrigeert
Ik ben nog nooit naar de bloemenvelden in Lisse geweest, hoewel ze hier vlakbij liggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je beter naar de bloemenvelden of voor de koeien naar de kop van noord holland
Geen idee, daar wil ik nou echt niet komenquote:
en waar kan ik zo'n echte ouderwetse windmolens zien ? dat is toch ook in friesland héquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef Godlike02 het volgende:
Kan je beter naar de bloemenvelden of voor de koeien naar de kop van noord holland
Terwijl Groningen best een leuke stad is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, daar wil ik nou echt niet komen
Ja, je zit er naast.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en waar kan ik zo'n echte ouderwetse windmolens zien ? dat is toch ook in friesland hé
of zit ik ernaast![]()
Ach ik reed er eerst elke dag door heenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar de bloemenvelden in Lisse geweest, hoewel ze hier vlakbij liggen.![]()
Dat gaat lekker met 6 lengtes pijpquote:
Dat kan al in Zuid-Hollandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en waar kan ik zo'n echte ouderwetse windmolens zien ? dat is toch ook in friesland hé
of zit ik ernaast![]()
ik kan meer genieten van natuur/stilte dan van steden. ik woon al in een stad, ik verkies dus uit te waaien in de echte uitgestrekte leegtequote:
Kinderdijk, Zuid-Holland staan er nog een stuk of 6 naast elkaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
of zit ik ernaast![]()
Vertel dat m'n chef maar, wil er niet eens komen . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef Godlike02 het volgende:
Jij moet er ook helemaal niet komen
Dat doen we om buitenstaanders weg te pesten.
Wat hebben die in amsterdam te zoeken![]()
Ik kom toch ook niet bij hun shoppen of werken![]()
Kun je beter in de Zaanstreek kijken. Daar staan er nog genoeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef petitlapin het volgende:
of zit ik ernaast![]()
Zeg dat zelfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vertel dat m'n chef maar, wil er niet eens komen . . .
nou, dan zullen sommigen wel vinden dat dat echt the place to be is voor mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
Friezen zijn een stel klootzakken, uitzuigers, paupers en hypocriete stomme personen..
Ik zie dat je het weer niet met Nietz eens bent in het Apple Slowchattopic?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
Friesland moeten ze afzinken en Friezen zijn een stel klootzakken, uitzuigers, paupers en hypocriete stomme personen..
* Friesland, lots of memoriesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef petitlapin het volgende:
Wat let je?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
* Friesland, lots of memories![]()
![]()
![]()
Friesland is een mooie provincie. Het gehele noorden is mooi om te zien en om te wonen. Al zou ik het kunnen, dan had ik allang en breed een huisje daar gekocht . . .
Praten ?? Wat is dat ??quote:
Nietz blijft mijn adoratie-Fries, samen met Tristessa.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat je het weer niet met Nietz eens bent in het Apple Slowchattopic?
+1 subtielquote:
"De goede Fries", zoals ze in nazi-jargon over "de goede jood" spreken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nietz blijft mijn adoratie-Fries, samen met Tristessa.
a7 ben je bijna even snel aangezien ze daar nooit controlerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
+1 subtiel
Werk, geld en dat soort dingen. Zou nog niet eens een heel groot probleem zijn, als de A1 steeds niet vastzat . . .![]()
das waarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, Ynske is dol op treinen.![]()
Je kunt natuurlijk werk zoeken in Friesland.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
+1 subtiel
Werk, geld en dat soort dingen. Zou nog niet eens een heel groot probleem zijn, als de A1 steeds niet vastzat . . .![]()
En Yodium.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nietz blijft mijn adoratie-Fries, samen met Tristessa.
's Avonds, rond etenstijd is er geen hond. Perfect. Ik eet toch niet, ben al dik genoeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het er altijd zo druk dat ik er claustrofobisch van word. Om de één of andere reden krijg ik er ook vaak ruzie met de mensen met wie ik de IKEA bezoek.![]()
Ik ben er ooit eens op een zaterdag geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
's Avonds, rond etenstijd is er geen hond. Perfect. Ik eet toch niet, ben al dik genoeg.
Wijde Wormer, Zaandam, Coenpleinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:20 schreef Godlike02 het volgende:
a7 ben je bijna even snel aangezien ze daar nooit controleren
Dat is er haast niet tot weinig (althans, de grote bouwprojecten heb je daar niet tot weinig). Maak het zelf heel vaak mee dat er mensen vanuit Friesland en Groningen naar Amsterdam/Utrecht moeten omdat ze in Friesland stil staan . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
Je kunt natuurlijk werk zoeken in Friesland.![]()
Op de A7 controleren ze toch regelmatig is mijn ervaring. Goed itt de A28 is het wel minder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:20 schreef Godlike02 het volgende:
a7 ben je bijna even snel aangezien ze daar nooit controleren
Dan ben je ook gelijk afgekickt of niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben er ooit eens op een zaterdag geweest.![]()
dan wil je er niet dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt het iig wel overleeftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was inderdaad vreselijk. Als het looppad wilde verlaten moest je eerst een stuk of drie mensen aan de kant duwen om dat überhaupt mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan ben je ook gelijk afgekickt of niet?
nope niet bekendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef petitlapin het volgende:
mag ik eens iets vragen uit curiositeit, ik zal er niet over doordrammen, kennen jullie in nederland Axelle Red, 't is een zangeres uit belgie, en jean-jacques goldman, de bekendste songwriter uit france ... hebben die mensen succes/naambekendheid in nederland. Vraag het me gewoon af.
dat K3 het goed doet in nederland weet ik al
Het was inderdaad eens maar nooit meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:26 schreef Ynske het volgende:
dan wil je er niet dood gevonden worden
Axelle Red heb ik van gehoord (toen ik naar de belgische tv keek), die goldman nog nooit van gehoord en K3, ach jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef petitlapin het volgende:
mag ik eens iets vragen uit curiositeit, ik zal er niet over doordrammen, kennen jullie in nederland Axelle Red, 't is een zangeres uit belgie, en jean-jacques goldman, de bekendste songwriter uit france ... hebben die mensen succes/naambekendheid in nederland. Vraag het me gewoon af.
en clouseau, hebben die eigenlijk nog succes in nederland ?quote:
Op zaterdagen is Duits zo'n beetje de voertaal bij de Ikea in Groningen. Daarnaast mensen die bijna vechten om een parkeerplek, familie-uitjes, enz.. Ik ga dan wel op donderdagavond of zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb zelfs een album van Axelle Redquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef petitlapin het volgende:
Al jaren niks meer van gehoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en clouseau, hebben die eigenlijk nog succes in nederland ?
Clouseau waren goed toen ik op de basisschool zatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Als ik zeg: 'Bestaan die dan nog steeds?', dan weet je denk ik wel genoeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef petitlapin het volgende:
A28 is kut wegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Op de A7 controleren ze toch regelmatig is mijn ervaring. Goed itt de A28 is het wel minder.
nostalgiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Heel af en toe hoor ik es een nieuw singeltje, maar voor de rest weinig tot het oudere werk . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef petitlapin het volgende:
Ach, dat dacht ik van Marcel Vantilt ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:29 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als ik zeg: 'Bestaan die dan nog steeds?', dan weet je denk ik wel genoeg.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:29 schreef MSXUser het volgende:
Als ik zeg: 'Bestaan die dan nog steeds?', dan weet je denk ik wel genoeg.
Ach, jij zult Guus Meeuwis en Jantje Smit vermoedelijk weer niet kennen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die zijn nu op hun 'succesvolst' in belgië, ze trekken volle sportpaleizen ... hun laatste cd's zijn gewoon de beste, maar waarschijnlijk focussen ze zich nog enkel op de vlaamse markt
Tja, dat krijg je met "Belgenmuziek" . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:31 schreef petitlapin het volgende:
die zijn nu op hun 'succesvolst' in belgië, ze trekken volle sportpaleizen ... hun laatste cd's zijn gewoon de beste, maar waarschijnlijk focussen ze zich nog enkel op de vlaamse markt
Was toch ook de enigste belg ??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef petitlapin het volgende:
en Ynske, koen wouters was de beste belg in Dakar trouwens![]()
Op de A28 staan ze vrijwel altijd op dezelfde plekken, alleen weten ze de camera's daar vrijwel onzichtbaar op te stellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:30 schreef Godlike02 het volgende:
A28 is kut weg
A7 is prima te rijden
Zeker op de juiste momenten
Guus? Dat is toch een halve Belg?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, jij zult Guus Meeuwis en Jantje Smit vermoedelijk weer niet kennen.![]()
De grap is dat er maar een belg mee deed?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef petitlapin het volgende:
en Ynske, koen wouters was de beste belg in Dakar trouwens
guus meeuwis ken ik heel goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef Plato1980 het volgende:
Ach, jij zult Guus Meeuwis en Jantje Smit vermoedelijk weer niet kennen.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef Godlike02 het volgende:
De grap is dat er maar een belg mee deed?![]()
Kane kennen de belgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
guus meeuwis ken ik heel goed
het is een nacht... enzo voort, en dat treinliedje![]()
en verliefd zijn is veel leuker, en makkelijker dan !!!!! blablabla
jantje smit ...![]()
Je kent zijn grootste hit overduidelijk niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef petitlapin het volgende:
guus meeuwis ken ik heel goed
het is een nacht... enzo voort, en dat treinliedje![]()
en verliefd zijn is veel leuker, en makkelijker dan !!!!! blablabla
Brabant?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
Je kent zijn grootste hit overduidelijk niet.![]()
kane vind ik niet zo goed ... is de vrouw van die zanger niet gestorven aan kankerquote:
quote:
kedeng kedeng...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
en de meest onvriendelijke chauffeur die regelmatig zijn zin doordramde zonder naar zijn partner en monteurs te luisterenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef petitlapin het volgende:
en Ynske, koen wouters was de beste belg in Dakar trouwens
Guusje ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:35 schreef petitlapin het volgende:
kane vind ik niet zo goed ... is de vrouw van die zanger niet gestorven aan kanker![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
zijn eerste en zijn tweede vrouw zijn allebei gestorven aan kankerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kane vind ik niet zo goed ... is de vrouw van die zanger niet gestorven aan kanker![]()
Geef mij je angst.quote:
quote:
Dat zal dankzij het gebrek aan smaak van mijn medelanders wel die verschrikkelijke tenenkrommende Hazescover zijn dan.quote:
Wie was dan zijn eerste vrouw? Dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef Wolkje het volgende:
[..]
zijn eerste en zijn tweede vrouw zijn allebei gestorven aan kanker![]()
are you seriousquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:35 schreef Ynske het volgende:
en de meest onvriendelijke chauffeur die regelmatig zijn zin doordramde zonder naar zijn partner en monteurs te luisteren
De lurkers worden van de vreemdste woorden wakker zo te zienquote:
Zijn zoontje is vernoemd naar zijn eerste vrouw geloof ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie was dan zijn eerste vrouw? Dat wist ik helemaal niet.
dan is het maar weer overduidelijk dat de VTM geen objectieve beelden uitzendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
are you serious![]()
ik heb bijna dagelijks op vtm naar zijn 'avonturen' gekeken ... niets van gehoord of gemerkt
petitlapin is een beetje fan van koen![]()
![]()
Some people have all the luckquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Zijn zoontje is vernoemd naar zijn eerste vrouw geloof ik.
En toen ging guusje ook dood een paar maanden later![]()
Dat wist ik helemaal niet. Wat triest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Zijn zoontje is vernoemd naar zijn eerste vrouw geloof ik.
En toen ging guusje ook dood een paar maanden later![]()
Echtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet. Wat triest.![]()
ik kan er niet aan denken om mijn partner te verliezen aan een ziekte als kanker, laat staan 2 keer op rijquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Echt![]()
Hoe iemand zo iets kan overkomen op die leeftijd![]()
Ik hoop dat niemand daar ooit aan hoeft te denkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik kan er niet aan denken om mijn partner te verliezen aan een ziekte als kanker, laat staan 2 keer op rij![]()
![]()
Ik ken een man die drie echtgenotes verloren heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik kan er niet aan denken om mijn partner te verliezen aan een ziekte als kanker, laat staan 2 keer op rij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |