Vraag het Benedictusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, eens een oude maagd, altijd een oude maagd he
Ik werd net voor sabrina uitgemaaktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben Q, ik ben 27 jaar en ik doe Sabrina na:
"Hoi.
Doei."
Stuk of 2 dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
rijstcrackers mogen wel als t maar niet teveel zijn
ga je mee? hoef ik niet alleen te blijven zitten wachtenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
of bij zwembad aan de bar blijven zitten tot je haar droog is
verdwijnt ze?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef MissMSX het volgende:
Owh mijn God!! M'n (vrouwelijke) collega doet Hans Klok na![]()
Die zou 't niet wetenquote:
Moet je naar delft verhuizenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je mee? hoef ik niet alleen te blijven zitten wachten
die is (als het goed is) ook een oude maagdquote:
Ook jaquote:
Ik geloof er geen ruk vanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
die is (als het goed is) ook een oude maagd
Al een nieuwe afspraak gemaakt bij je psych?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werd net voor sabrina uitgemaakt
Schande!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werd net voor sabrina uitgemaakt
Wie dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig zijn er getuigen die kunnen vertellen dat ik geen Sabrina ben
Ik vind het echt schrikbarend hoeveel wij gemeen hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kut pc gelul... Nerds
Joey snapt er dus geen hol van
Nooit gezegd dat je Sabrina bent... Je hebt de seksualiteit van sabrinaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig zijn er getuigen die kunnen vertellen dat ik geen Sabrina ben
Vraag t me nou gewoon schat... Dat verlegen gedoe de hele tijd... Nergens voor nodigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind het echt schrikbarend hoeveel wij gemeen hebben![]()
Ook dat kan ontkend wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat je Sabrina bent... Je hebt de seksualiteit van sabrina
dat word een vette hap tussendoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef Mokster het volgende:
Hmmmz... Gelijk vanuit het werk door naar college.
Vergeten extra brood mee te nemen en mn maag knort nu al.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vraag t me nou gewoon schat... Dat verlegen gedoe de hele tijd... Nergens voor nodig
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:41 schreef broer het volgende:
Gebeurt er werkelijk zó weinig in deze slowchat dat zij nog steeds de running gag is?
Alsof je dat nog moet vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Euhm... nou... euhm... hoe denk jij over anale sex?![]()
Dat laatste lijkt me beter...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat word een vette hap tussendoor
of niets eten tot vanaaf
Ik heb medelijden...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alsof je dat nog moet vragen![]()
Al meer dan een jaar niet gehad en hij heeft t er moeilijk mee![]()
Da's mooi dat je er bent: morgen om 12.15 uur bij de ingang van het treinstation in Rijswijk!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef Anthraxx het volgende:
He, verdorie. Mis ik net de discussie over een programmeertaal
Welke kant?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's mooi dat je er bent: morgen om 12.15 uur bij de ingang van het treinstation in Rijswijk!
Be there!!
Omg ik ga je stalkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's mooi dat je er bent: morgen om 12.15 uur bij de ingang van het treinstation in Rijswijk!
Be there!!
laat je niet hangenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef ThunderChild het volgende:
S'avonds
Mr Depressed is in tha house . . .![]()
Mijn kantquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef Mokster het volgende:
Ik vind het echt schrikbarend hoeveel wij gemeen hebben![]()
quote:
ik wil ookquote:
Ik heb het alweer gehadquote:
was 't lekker?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb het alweer gehad
Straks nog even naar de supermarkt. Chips voorraad aanvullen![]()
zulke dagen ken ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:21 schreef Wolkje het volgende:
ik heb net een halve zak chips gegeten. Volgens mij had ik honger![]()
We hadden sowieso niks in huis (en ik was te lui om boodschappen te doen) dus ik heb vooral
geleefd op chocola en chips vandaag.
Ze schijnt weer gesignaleerd te zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben Q, ik ben 27 jaar en ik doe Sabrina na:
"Hoi.
Doei."
Goed voornemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zulke dagen ken ik, leven op een zak chips en te lui zijn om te gaan winkelen
en ik zou eigenlijk heel gezond moeten eten, maar dat doe ik meestal wel. Ik eis dat als ik net bevallen ben, mijn man al het vettigste en het ongezondste voor me koopt zodat ik me in het ziekenhuis kan volproppen met de dingen die ik zo zo mis![]()
klinkt goed iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zulke dagen ken ik, leven op een zak chips en te lui zijn om te gaan winkelen
en ik zou eigenlijk heel gezond moeten eten, maar dat doe ik meestal wel. Ik eis dat als ik net bevallen ben, mijn man al het vettigste en het ongezondste voor me koopt zodat ik me in het ziekenhuis kan volproppen met de dingen die ik zo zo mis![]()
Al had je een patatje gehaald bij de frietboer, was 't volgens mij beter geweest dan een halve zak chipsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:21 schreef Wolkje het volgende:
ik heb net een halve zak chips gegeten. Volgens mij had ik honger![]()
We hadden sowieso niks in huis (en ik was te lui om boodschappen te doen) dus ik heb vooral
geleefd op chocola en chips vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |