Jouw woorden, mijn gedachten...quote:
Nee tis een gewoon vriendinnetje... Mn eigen vriendin weet ervanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef GF het volgende:
Daten als je een relatie hebt?
Ik raad je aan wat knoflook te etenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw woorden, mijn gedachten...
Gelukkig hoef ik me er niet lang aan te ergeren want ik ga lekker naar huis!
Dag werkdag!![]()
If Joey = aanwezig (quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee tis een gewoon vriendinnetje... Mn eigen vriendin weet ervan
Kut pc gelul... Nerds
Joey snapt er dus geen hol van
Owh, dat lees je niet meer... mwoehahahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik raad je aan wat knoflook te eten![]()
en neerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:59 schreef Ynske het volgende:
op?
Even je haakje in je pseudocode geslotenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
If Joey = aanwezig (
Then Talk nerdy; )
Mijn debuggerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Even je haakje in je pseudocode gesloten.
Aaah daar hebben we de dame met de seksualiteit van Sabrina...quote:
Revenge of the nerds... goeie films hoorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aaah daar hebben we de dame met de seksualiteit van Sabrina...
die naam zou je niet meer noemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aaah daar hebben we de dame met de seksualiteit van Sabrina...
Why not?quote:
dat klopt, maar dat mocht niet meerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Why not?
Geef toe... T is zonde dat ze hier niet meer post... Alhoewel ik dr wel weer zag in t oude maagden topic![]()
als ik dat zo lees valt er daar nog wel wat te koppelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog nooit vriend(in) of seks gehad deel 17![]()
ik wil ook gaan zwemmenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:23 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara gaat naar huis..eten en bikini opzoeken![]()
en dan zwemmen maar...![]()
Ik ben druk met frigide zijnquote:
Op een lege maag?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:23 schreef nixxx het volgende:
ik moet nog minstens 2,5 uur wachten op eten.. eerst nog squashen..
Muts op doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil ook gaan zwemmen
maar terugfietsen lijkt me nu niet zo verstandig met natte haren
mmmm verleidelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:23 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara gaat naar huis..eten en bikini opzoeken![]()
en dan zwemmen maar...![]()
Schijnbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
Zwem ze Cara
@Ynske, en een pet ofzo op je hoofd om je haar onder te doen?
@MissMSX, lukt dat wel ?
met een volle maag squashen is leukquote:
moet je korte rokjes aandoenquote:
Zoek een middenweg?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
met een volle maag squashen is leuk.....
![]()
![]()
![]()
wat eenquote:
tis vrij ver fietsenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
Zwem ze Cara
@Ynske, en een pet ofzo op je hoofd om je haar onder te doen?
@MissMSX, lukt dat wel ?
Niet eten binnen 2 uur voor het sporten hequote:
Ach, eens een oude maagd, altijd een oude maagd hequote:
rijstcrackers mogen wel als t maar niet teveel zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eten binnen 2 uur voor het sporten he![]()
Ik ben Q, ik ben 27 jaar en ik doe Sabrina na:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef MissMSX het volgende:
Owh mijn God!! M'n (vrouwelijke) collega doet Hans Klok na![]()
of bij zwembad aan de bar blijven zitten tot je haar droog isquote:
Dat geldt alleen voor zwemmen anders zink jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eten binnen 2 uur voor het sporten he![]()
Vraag het Benedictusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, eens een oude maagd, altijd een oude maagd he
Ik werd net voor sabrina uitgemaaktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben Q, ik ben 27 jaar en ik doe Sabrina na:
"Hoi.
Doei."
Stuk of 2 dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
rijstcrackers mogen wel als t maar niet teveel zijn
ga je mee? hoef ik niet alleen te blijven zitten wachtenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
of bij zwembad aan de bar blijven zitten tot je haar droog is
verdwijnt ze?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef MissMSX het volgende:
Owh mijn God!! M'n (vrouwelijke) collega doet Hans Klok na![]()
Die zou 't niet wetenquote:
Moet je naar delft verhuizenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga je mee? hoef ik niet alleen te blijven zitten wachten
die is (als het goed is) ook een oude maagdquote:
Ook jaquote:
Ik geloof er geen ruk vanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
die is (als het goed is) ook een oude maagd
Al een nieuwe afspraak gemaakt bij je psych?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werd net voor sabrina uitgemaakt
Schande!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik werd net voor sabrina uitgemaakt
Wie dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig zijn er getuigen die kunnen vertellen dat ik geen Sabrina ben
Ik vind het echt schrikbarend hoeveel wij gemeen hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kut pc gelul... Nerds
Joey snapt er dus geen hol van
Nooit gezegd dat je Sabrina bent... Je hebt de seksualiteit van sabrinaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig zijn er getuigen die kunnen vertellen dat ik geen Sabrina ben
Vraag t me nou gewoon schat... Dat verlegen gedoe de hele tijd... Nergens voor nodigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind het echt schrikbarend hoeveel wij gemeen hebben![]()
Ook dat kan ontkend wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat je Sabrina bent... Je hebt de seksualiteit van sabrina
dat word een vette hap tussendoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef Mokster het volgende:
Hmmmz... Gelijk vanuit het werk door naar college.
Vergeten extra brood mee te nemen en mn maag knort nu al.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vraag t me nou gewoon schat... Dat verlegen gedoe de hele tijd... Nergens voor nodig
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:41 schreef broer het volgende:
Gebeurt er werkelijk zó weinig in deze slowchat dat zij nog steeds de running gag is?
Alsof je dat nog moet vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Euhm... nou... euhm... hoe denk jij over anale sex?![]()
Dat laatste lijkt me beter...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat word een vette hap tussendoor
of niets eten tot vanaaf
Ik heb medelijden...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alsof je dat nog moet vragen![]()
Al meer dan een jaar niet gehad en hij heeft t er moeilijk mee![]()
Da's mooi dat je er bent: morgen om 12.15 uur bij de ingang van het treinstation in Rijswijk!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef Anthraxx het volgende:
He, verdorie. Mis ik net de discussie over een programmeertaal
Welke kant?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's mooi dat je er bent: morgen om 12.15 uur bij de ingang van het treinstation in Rijswijk!
Be there!!
Omg ik ga je stalkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's mooi dat je er bent: morgen om 12.15 uur bij de ingang van het treinstation in Rijswijk!
Be there!!
laat je niet hangenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef ThunderChild het volgende:
S'avonds
Mr Depressed is in tha house . . .![]()
Mijn kantquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef Mokster het volgende:
Ik vind het echt schrikbarend hoeveel wij gemeen hebben![]()
quote:
ik wil ookquote:
Ik heb het alweer gehadquote:
was 't lekker?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb het alweer gehad
Straks nog even naar de supermarkt. Chips voorraad aanvullen![]()
zulke dagen ken ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:21 schreef Wolkje het volgende:
ik heb net een halve zak chips gegeten. Volgens mij had ik honger![]()
We hadden sowieso niks in huis (en ik was te lui om boodschappen te doen) dus ik heb vooral
geleefd op chocola en chips vandaag.
Ze schijnt weer gesignaleerd te zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben Q, ik ben 27 jaar en ik doe Sabrina na:
"Hoi.
Doei."
Goed voornemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zulke dagen ken ik, leven op een zak chips en te lui zijn om te gaan winkelen
en ik zou eigenlijk heel gezond moeten eten, maar dat doe ik meestal wel. Ik eis dat als ik net bevallen ben, mijn man al het vettigste en het ongezondste voor me koopt zodat ik me in het ziekenhuis kan volproppen met de dingen die ik zo zo mis![]()
klinkt goed iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zulke dagen ken ik, leven op een zak chips en te lui zijn om te gaan winkelen
en ik zou eigenlijk heel gezond moeten eten, maar dat doe ik meestal wel. Ik eis dat als ik net bevallen ben, mijn man al het vettigste en het ongezondste voor me koopt zodat ik me in het ziekenhuis kan volproppen met de dingen die ik zo zo mis![]()
Al had je een patatje gehaald bij de frietboer, was 't volgens mij beter geweest dan een halve zak chipsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:21 schreef Wolkje het volgende:
ik heb net een halve zak chips gegeten. Volgens mij had ik honger![]()
We hadden sowieso niks in huis (en ik was te lui om boodschappen te doen) dus ik heb vooral
geleefd op chocola en chips vandaag.
vind ik ookquote:
Jammer genoeg kan ik dat niet meer veranderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:28 schreef petitlapin het volgende:
en ja, ik heb sabrina ook gesignaleerd. jammer dat ze hier niet post
Maar ik was dus te lui om het huis uit te gaan en ze bezorgen geen patatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Al had je een patatje gehaald bij de frietboer, was 't volgens mij beter geweest dan een halve zak chips
Nu je het zegt, dat zou volgens mij best een gat in de markt zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Maar ik was dus te lui om het huis uit te gaan en ze bezorgen geen patat![]()
En de pizzaboer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Een friettent hier in de straat heeft wel bezorgingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat zou volgens mij best een gat in de markt zijn.![]()
Jij bent echt erg soms hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind ik ook![]()
ik wil zooo zoooo graag 2 dikke vleeskroketten met een megasize pak friet met daarbovenop een twee liter fles cola![]()
oh mén, de gedachte alleen al![]()
en ja, ik heb sabrina ook gesignaleerd. jammer dat ze hier niet post
man, als je houdt van dikke uitgezakte wijven ( met vochtophopingen erbij eventueel) dan zou je zo geilen op een naaktfoto van mij nuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
Doen![]()
Als iets me geil maakt zijn het altijd van die dikke uitgezakte chix![]()
Het liefst dan ook lekker strakke kleding![]()
Ach ik heb vanmiddag op school al patat op en heb nu crackers op.. en ben nu ook nog maar kaasstengels aan het maken. Dus eigenlijk mag ik er niks van zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:32 schreef Wolkje het volgende:
[..]![]()
Ach, ik heb niet zo vaak van dit soort dagen, dus dat is nog niet zo erg.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
man, als je houdt van dikke uitgezakte wijven ( met vochtophopingen erbij eventueel) dan zou je zo geilen op een naaktfoto van mij nu![]()
speciaal voor jou wil ik wel iets straks aandoen ook hoor![]()
Ik leef mee met je manquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
man, als je houdt van dikke uitgezakte wijven ( met vochtophopingen erbij eventueel) dan zou je zo geilen op een naaktfoto van mij nu![]()
Het wordt echt tijd dat je gaat bevallen, je begint wartaal uit te slaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Plato1980 het volgende:
Jammer genoeg kan ik dat niet meer veranderen.![]()
De ware aard komt uit het beestje!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat je gaat bevallen, je begint wartaal uit te slaan.![]()
Je mist de plank compleetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee ?
stuur haar eens een lief mailtje![]()
misschien wel een idee, 't is ook gezonderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:31 schreef Wolkje het volgende:
[..]
geen idee, niet over nagedacht. smiddags niet iig.
Wil je het niet zo lastig maken voor onze belchische posterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:37 schreef Wolkje het volgende:
[..]
bedoel je niet: ik leef met je man mee![]()
![]()
Inderdaad, maar ik denk dat ze dat destijds niet meegekregen heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je mist de plank compleet
hij bedoelde wat anders![]()
is goed mogelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
Je mist de plank compleet
hij bedoelde wat anders![]()
noem me niet belchisch maar vlaemschquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:39 schreef Godlike02 het volgende:
Wil je het niet zo lastig maken voor onze belchische poster![]()
Wat is het verschilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
noem me niet belchisch maar vlaemsch![]()
en ik almaar denken dat je eigenlijk walloon was door je franse ondertitelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
noem me niet belchisch maar vlaemsch![]()
Is dat tegen de walen of meer tegen die meer gekleurde (wanne be) mede-belgen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit:
http://www.vlaamsbelang.org/
Technisch gezien niks want ze is beide.quote:
Jij hebt het licht niet uitgevonden hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat tegen de walen of meer tegen die meer gekleurde (wanne be) mede-belgen?
bothquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat tegen de walen of meer tegen die meer gekleurde (wanne be) mede-belgen?
Dat vind ik ook niet zo lekker om te zien hoor.. Er zijn grenzenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Ynske het volgende:
strakke kleding kan ook soms te ver gaan...
zag laatst iemand lopen die echt niet meer woog dan iets van 47
met strakke kleren aan waarbij je de botten heel erg zag uitsteken.
nou, sorry, maar dan heb jij het licht ook niet uitgevondenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef Godlike02 het volgende:
Jij hebt het licht niet uitgevonden he![]()
De site heet vlaams belang!! Nou waar zullen ze voor staan?![]()
Dit is nou niet echt een 4 sterren puzzle![]()
Inderdaad, het is de voortzetting van het verboden Vlaams Blok, neem aan dat dit voldoende zegt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:44 schreef petitlapin het volgende:
both
Goh echtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nou, sorry, maar dan heb jij het licht ook niet uitgevonden![]()
het vlaams belang is het ex vlaams blok en is uitermate racistisch![]()
Dood aan het Walloonsche Volk!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nou, sorry, maar dan heb jij het licht ook niet uitgevonden![]()
het vlaams belang is het ex vlaams blok en is uitermate racistisch![]()
een zwanger buikje?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo lekker om te zien hoor.. Er zijn grenzen
Maar een naveltruitje ofzo, met een lekker buikje, da's altijd wel lekker
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is de voortzetting van het verboden Vlaams Blok, neem aan dat dit voldoende zegt.
Het blijven belgen he, echt slim en duidelijk zit er dus niet inquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij hebt het licht niet uitgevonden he![]()
De site heet vlaams belang!! Nou waar zullen ze voor staan?![]()
Dit is nou niet echt een 4 sterren puzzle![]()
De Belgische opstand van 1830 was hoe dan ook een historische blunder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |