waartegen of waarvoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Olijfolie in mn oor houden, moest van de doktersassistente.![]()
oorontstekingquote:
ah, en wat doet die olijfolie dan ?quote:
je oor reinigen waardoor het mogelijk is dat de ontsteking loskomtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ah, en wat doet die olijfolie dan ?
ik kan hier nog iets opsteken![]()
Ik zit nu ook behoorlijk volquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:16 schreef Mokster het volgende:
@Nixxx: dat moet wel een behoorlijke wortel zijn dan...![]()
ah zo, wel ja, ik neem altijd antibiotica in zulke gevallen. Alleen bij keelontstekingen niet, dat wil ik op eigen krachten overwinnen... als het te lang duurt, slik ik ook antibiotica daarvoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:23 schreef Ynske het volgende:
je oor reinigen waardoor het mogelijk is dat de ontsteking loskomt
gebeurt dat niet, zoals bij mij, moet je aan de antibiotica
Jij, want jij bent degene die geen zin meer heeft!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb geen zin meer nu
Wie verteld er wat leuks?
En dan moet ik nog wat leuks vertellen ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij, want jij bent degene die geen zin meer heeft!
Het is een begin, maar ik heb nog geen cliffhanger gevoel...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan moet ik nog wat leuks vertellen ook
Ik heb morgen weer eens vrij, eindelijk, zoiets?
Nope, krijg er een hoop uit, maar niet dat wat ik wilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef nixxx het volgende:
Of dat je een briljante oplossing voor je excel probleem hebt gevonden?
Ik ook niet, morgen wel een relaxed gevoelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een begin, maar ik heb nog geen cliffhanger gevoel...![]()
Dan doe je iets niet goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die is het niet, daar komt niet de goede waarde uit
Daar komt waar of onwaar uit en ik heb een getal nodigquote:
En dan nog een hele avond voor de boeg!quote:
Ik ben nu vrij!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan moet ik nog wat leuks vertellen ook
Ik heb morgen weer eens vrij, eindelijk, zoiets?
* AirwiN doet een dansje!quote:
vanavond, half 9, Veronicaquote:
=ALS(EN(voorwaarde1;voorwaarde2);<vul hier een getal/veld in>;<vul hier een getal/veld in>)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar komt waar of onwaar uit en ik heb een getal nodig
Hopelijk niet met Excelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan nog een hele avond voor de boeg!![]()
Jij hebt duidelijk nog nooit gedanst met mij!quote:
ImageReady dan?quote:
Nope, gaat hem ook niet wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
=ALS(EN(voorwaarde1;voorwaarde2);<vul hier een getal/veld in>;<vul hier een getal/veld in>)
HTML, JavaScript en Photoshopquote:
Wel als je de Nederlandse versie hebt jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:31 schreef GF het volgende:
Zijn if else statements echt in het nederlands in excel?
Ik verwijs je naar deze post.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:31 schreef GF het volgende:
Zijn if else statements echt in het nederlands in excel?
Cobol, Pascal, Basic, Natural, Assemblyquote:
nee ik denk niet dat er iemand met claire forlani gaat datenquote:
Jawel... Ik...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee ik denk niet dat er iemand met claire forlani gaat daten
We mogen hier alleen geen VB doen, want dat wordt niet door het bedrijf ondersteund.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel als je de Nederlandse versie hebt ja
Maar dat geeft niet, want de formule-mogelijkheden van Excel zijn sowieso al beperkt en zwaar onhandig
Gaat je vriendinnetje ook mee?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel... Ik...
Aank zondag![]()
alleen wat jonger en beter lichaam
quote:Paus rekent af met liefdeloze seks
Uitgegeven: 17 januari 2006 16:28
ROME - De liefde staat centraal in het eerste pauselijke document van Benedictus XVI. In uitgelekte stukken van de encycliek rekent de paus af met liefdeloze seks. Het veertig bladzijden tellende stuk begint met de woorden "God is liefde". "Zonder liefde wordt de mens een koopwaar", aldus de 78-jarige Joseph Ratzinger die vorig jaar tot paus verkozen werd.
Het Italiaanse persbureau Ansa onthulde maandagavond gedeelten van het Duitstalige document. Dinsdag speculeerden de Italiaanse media massaal over de verdere inhoud van de encycliek. De datum van de publicatie van de definitieve versie, die in het Latijn opgesteld zal worden, is onbekend.
Pascal en Basic heb ik ook nog gedaan. Verder Java, XML, HTML, CSS..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Cobol, Pascal, Basic, Natural, Assembly
Denk t niet, maar ze is wel welkom...quote:
* MissMSX kent 't probleemquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We mogen hier alleen geen VB doen, want dat wordt niet door het bedrijf ondersteund.
Wat weet een priester nou van liefde en/of seks?quote:
Ik denk dat ze wel oprecht van die jongetjes houden die ze misbruiken hoor...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat weet een priester nou van liefde en/of seks?
PowerrrrrrrrrrrrrrrBuilderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:45 schreef GF het volgende:
[..]
Pascal en Basic heb ik ook nog gedaan. Verder Java, XML, HTML, CSS..
Kut nerd ben ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |