quote:
Toch goed om te zien dat zoveel van mijn medeforummers zichzelf als Dudley Moore zienquote:
Wie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef Litpho het volgende:
Toch goed om te zien dat zoveel van mijn medeforummers zichzelf als Dudley Moore zien.
Welk onderwerp?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:54 schreef GF het volgende:
Ik ben met m'n wiskunde bezig. Ook dolle pret![]()
Hoe laat? Ik ben morgen toevallig wel in Rijswijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ga je morgen mee lunchen met Chris en mij?
Dies dood toch?quote:
We hebben kwart over 12 afgesproken...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe laat? Ik ben morgen toevallig wel in Rijswijk.
Hij had zo nu en dan wel leuke filmsquote:
We hadden bedacht om naar de Boogaerd te gaan, maar hebben nog geen concreet meetingpoint benoemd...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:37 schreef Anthraxx het volgende:
Waar hebben jullie afgesproken?
En wat doet dat watje daar?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Iedereen met een watje in z'n oor: steek je hand op!![]()
![]()
* Twisted_fok steekt hand op
Okee. Zal ik dan maar meegaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
We hadden bedacht om naar de Boogaerd te gaan, maar hebben nog geen concreet meetingpoint benoemd...
Je bent nog erger dan je hier al overkomt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
Zal ik dan maar meteen zeggen dat ik echt gruwelijk tegen val?
Volgens mij had ik dat al gedaan, maar een keertje extra waarschuwen kan vast geen kwaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
Zal ik dan maar meteen zeggen dat ik echt gruwelijk tegen val?
Recepten uitgewisseld met _Cara_?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan je hier al overkomt?![]()
quote:
Nee, die is het niet, daar komt niet de goede waarde uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef MissMSX het volgende:
Hoor ik daar Excel?
Roept u maarrrrrrrrr
=ALS(EN(voorwaarde1;voorwaarde2);WAAR;ONWAAR)
Ja! Ga maar gezellig mee! Ik val ook gruwelijk tegen. Dus dat komt dan mooi uit...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Okee. Zal ik dan maar meegaan?
Jij schijnt nogal benieuwd naar mij te zijn. Zal ik dan maar meteen zeggen dat ik echt gruwelijk tegen val?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |