onder laten spuiten wil wel eens afkoelend werkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:49 schreef Mokster het volgende:
Ik snap nix van Excel.![]()
Ik zou er meer aan hebben als iemand me kan vertellen hoe de afhankelijkheid van de partner en meerderjarige kinderen van toegelaten asielzoekers, zoals bedoeld in artikel 29, eerste lid en onder f, van de Vw 2000 getoetst moet worden. Ik ben bang dat ik het beleid (waar ik zelf verantwoordelijk voor schijn te zijn) niet helemaal begrijp.
En ow ja... Ik heb het bloedheet, en blazen helpt niet.![]()
Blussen dan? Koolzuursneeuw zou wonderen moeten doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:49 schreef Mokster het volgende:
owquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest iets recht praten, wat oorspronkelijk krom was. Don't take it personal!![]()
De minister is verantwoordelijk, dus trek het je niet al te erg aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:49 schreef Mokster het volgende:
Ik snap nix van Excel.![]()
Ik zou er meer aan hebben als iemand me kan vertellen hoe de afhankelijkheid van de partner en meerderjarige kinderen van toegelaten asielzoekers, zoals bedoeld in artikel 29, eerste lid en onder f, van de Vw 2000 getoetst moet worden. Ik ben bang dat ik het beleid (waar ik zelf verantwoordelijk voor schijn te zijn) niet helemaal begrijp.
trek iets uitquote:En ow ja... Ik heb het bloedheet, en blazen helpt niet.![]()
Het signaleert meestal wel het begin van een cool-down fase, ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
onder laten spuiten wil wel eens afkoelend werken
hmm een cel die bij voorwaarde 1, 1 als uitkomst geeft en bij voorwaarde 2 ook 1 als ie waar is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
Plakken in elkaar lukt niet
Verrassing
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:49 schreef Mokster het volgende:
Dan ligt het gewoon aan jou, niet aan Excel!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
Plakken in elkaar lukt niet
Verrassing
wiskunde is leukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:54 schreef GF het volgende:
Ik ben met m'n wiskunde bezig. Ook dolle pret![]()
Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik je niet kan vergelijken met m'n vriendinquote:
jij niet lieverd jij nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:57 schreef PhaE het volgende:
[..]
Moet ik jullie nu met "U" aanspreken?
Te makkelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:49 schreef Mokster het volgende:
Probleem is dat de uitkomsten van voorwaarde 1 en 2 niet zomaar bij elkaar mogen worden opgeteld. Slechts een deel van de uitkomsten geldt voor beide voorwaarden en alleen dat deel mag hij laten zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmm een cel die bij voorwaarde 1, 1 als uitkomst geeft en bij voorwaarde 2 ook 1 als ie waar is.
een cel die beide optelt en dan in je som.als formule , die optelcel als voorwaarde en sommeren als die 2 is?
Alles wat met cijfers te maken heeft is stom.quote:
Nu ben ik je idd even kwijt..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Probleem is dat de uitkomsten van voorwaarde 1 en 2 niet zomaar bij elkaar mogen worden opgeteld. Slechts een deel van de uitkomsten geldt voor beide voorwaarden en alleen dat deel mag hij laten zien.
En het ligt ook aan mij, waarom zou het ook aan excel liggen![]()
Ook als ik zeg dat je van mij een dikke 10 krijgt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alles wat met cijfers te maken heeft is stom.
Omdat ik het niet begrijp...
En het eigenlijk ook niet wil begrijpen
Nee, hij sommeert een blok waarvoor geldt dat beide voorwaarden waar moeten zijn. Of iets dergelijksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nu ben ik je idd even kwijt..
Je hebt twee voorwaarden die allebei waar moeten zijn en dan sommeer je?
Moks als Bo Derekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:02 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ook als ik zeg dat je van mij een dikke 10 krijgt?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alles wat met cijfers te maken heeft is stom.
Omdat ik het niet begrijp...
En het eigenlijk ook niet wil begrijpen
Memories!quote:
quote:
Toch goed om te zien dat zoveel van mijn medeforummers zichzelf als Dudley Moore zienquote:
Wie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef Litpho het volgende:
Toch goed om te zien dat zoveel van mijn medeforummers zichzelf als Dudley Moore zien.
Welk onderwerp?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:54 schreef GF het volgende:
Ik ben met m'n wiskunde bezig. Ook dolle pret![]()
Hoe laat? Ik ben morgen toevallig wel in Rijswijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ga je morgen mee lunchen met Chris en mij?
Dies dood toch?quote:
We hebben kwart over 12 afgesproken...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe laat? Ik ben morgen toevallig wel in Rijswijk.
Hij had zo nu en dan wel leuke filmsquote:
We hadden bedacht om naar de Boogaerd te gaan, maar hebben nog geen concreet meetingpoint benoemd...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:37 schreef Anthraxx het volgende:
Waar hebben jullie afgesproken?
En wat doet dat watje daar?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Iedereen met een watje in z'n oor: steek je hand op!![]()
![]()
* Twisted_fok steekt hand op
Okee. Zal ik dan maar meegaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
We hadden bedacht om naar de Boogaerd te gaan, maar hebben nog geen concreet meetingpoint benoemd...
Je bent nog erger dan je hier al overkomt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
Zal ik dan maar meteen zeggen dat ik echt gruwelijk tegen val?
Volgens mij had ik dat al gedaan, maar een keertje extra waarschuwen kan vast geen kwaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
Zal ik dan maar meteen zeggen dat ik echt gruwelijk tegen val?
Recepten uitgewisseld met _Cara_?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan je hier al overkomt?![]()
quote:
Nee, die is het niet, daar komt niet de goede waarde uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef MissMSX het volgende:
Hoor ik daar Excel?
Roept u maarrrrrrrrr
=ALS(EN(voorwaarde1;voorwaarde2);WAAR;ONWAAR)
Ja! Ga maar gezellig mee! Ik val ook gruwelijk tegen. Dus dat komt dan mooi uit...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Okee. Zal ik dan maar meegaan?
Jij schijnt nogal benieuwd naar mij te zijn. Zal ik dan maar meteen zeggen dat ik echt gruwelijk tegen val?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |