klinkt goed iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zulke dagen ken ik, leven op een zak chips en te lui zijn om te gaan winkelen
en ik zou eigenlijk heel gezond moeten eten, maar dat doe ik meestal wel. Ik eis dat als ik net bevallen ben, mijn man al het vettigste en het ongezondste voor me koopt zodat ik me in het ziekenhuis kan volproppen met de dingen die ik zo zo mis![]()
Al had je een patatje gehaald bij de frietboer, was 't volgens mij beter geweest dan een halve zak chipsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:21 schreef Wolkje het volgende:
ik heb net een halve zak chips gegeten. Volgens mij had ik honger![]()
We hadden sowieso niks in huis (en ik was te lui om boodschappen te doen) dus ik heb vooral
geleefd op chocola en chips vandaag.
vind ik ookquote:
Jammer genoeg kan ik dat niet meer veranderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:28 schreef petitlapin het volgende:
en ja, ik heb sabrina ook gesignaleerd. jammer dat ze hier niet post
Maar ik was dus te lui om het huis uit te gaan en ze bezorgen geen patatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Al had je een patatje gehaald bij de frietboer, was 't volgens mij beter geweest dan een halve zak chips
Nu je het zegt, dat zou volgens mij best een gat in de markt zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Maar ik was dus te lui om het huis uit te gaan en ze bezorgen geen patat![]()
En de pizzaboer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Een friettent hier in de straat heeft wel bezorgingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat zou volgens mij best een gat in de markt zijn.![]()
Jij bent echt erg soms hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind ik ook![]()
ik wil zooo zoooo graag 2 dikke vleeskroketten met een megasize pak friet met daarbovenop een twee liter fles cola![]()
oh mén, de gedachte alleen al![]()
en ja, ik heb sabrina ook gesignaleerd. jammer dat ze hier niet post
man, als je houdt van dikke uitgezakte wijven ( met vochtophopingen erbij eventueel) dan zou je zo geilen op een naaktfoto van mij nuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
Doen![]()
Als iets me geil maakt zijn het altijd van die dikke uitgezakte chix![]()
Het liefst dan ook lekker strakke kleding![]()
Ach ik heb vanmiddag op school al patat op en heb nu crackers op.. en ben nu ook nog maar kaasstengels aan het maken. Dus eigenlijk mag ik er niks van zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:32 schreef Wolkje het volgende:
[..]![]()
Ach, ik heb niet zo vaak van dit soort dagen, dus dat is nog niet zo erg.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
man, als je houdt van dikke uitgezakte wijven ( met vochtophopingen erbij eventueel) dan zou je zo geilen op een naaktfoto van mij nu![]()
speciaal voor jou wil ik wel iets straks aandoen ook hoor![]()
Ik leef mee met je manquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
man, als je houdt van dikke uitgezakte wijven ( met vochtophopingen erbij eventueel) dan zou je zo geilen op een naaktfoto van mij nu![]()
Het wordt echt tijd dat je gaat bevallen, je begint wartaal uit te slaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef Plato1980 het volgende:
Jammer genoeg kan ik dat niet meer veranderen.![]()
De ware aard komt uit het beestje!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat je gaat bevallen, je begint wartaal uit te slaan.![]()
Je mist de plank compleetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat bedoel je hiermee ?
stuur haar eens een lief mailtje![]()
misschien wel een idee, 't is ook gezonderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:31 schreef Wolkje het volgende:
[..]
geen idee, niet over nagedacht. smiddags niet iig.
Wil je het niet zo lastig maken voor onze belchische posterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:37 schreef Wolkje het volgende:
[..]
bedoel je niet: ik leef met je man mee![]()
![]()
Inderdaad, maar ik denk dat ze dat destijds niet meegekregen heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je mist de plank compleet
hij bedoelde wat anders![]()
is goed mogelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
Je mist de plank compleet
hij bedoelde wat anders![]()
noem me niet belchisch maar vlaemschquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:39 schreef Godlike02 het volgende:
Wil je het niet zo lastig maken voor onze belchische poster![]()
Wat is het verschilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
noem me niet belchisch maar vlaemsch![]()
en ik almaar denken dat je eigenlijk walloon was door je franse ondertitelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
noem me niet belchisch maar vlaemsch![]()
Is dat tegen de walen of meer tegen die meer gekleurde (wanne be) mede-belgen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit:
http://www.vlaamsbelang.org/
Technisch gezien niks want ze is beide.quote:
Jij hebt het licht niet uitgevonden hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat tegen de walen of meer tegen die meer gekleurde (wanne be) mede-belgen?
bothquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat tegen de walen of meer tegen die meer gekleurde (wanne be) mede-belgen?
Dat vind ik ook niet zo lekker om te zien hoor.. Er zijn grenzenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Ynske het volgende:
strakke kleding kan ook soms te ver gaan...
zag laatst iemand lopen die echt niet meer woog dan iets van 47
met strakke kleren aan waarbij je de botten heel erg zag uitsteken.
nou, sorry, maar dan heb jij het licht ook niet uitgevondenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef Godlike02 het volgende:
Jij hebt het licht niet uitgevonden he![]()
De site heet vlaams belang!! Nou waar zullen ze voor staan?![]()
Dit is nou niet echt een 4 sterren puzzle![]()
Inderdaad, het is de voortzetting van het verboden Vlaams Blok, neem aan dat dit voldoende zegt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:44 schreef petitlapin het volgende:
both
Goh echtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nou, sorry, maar dan heb jij het licht ook niet uitgevonden![]()
het vlaams belang is het ex vlaams blok en is uitermate racistisch![]()
Dood aan het Walloonsche Volk!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nou, sorry, maar dan heb jij het licht ook niet uitgevonden![]()
het vlaams belang is het ex vlaams blok en is uitermate racistisch![]()
een zwanger buikje?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet zo lekker om te zien hoor.. Er zijn grenzen
Maar een naveltruitje ofzo, met een lekker buikje, da's altijd wel lekker
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is de voortzetting van het verboden Vlaams Blok, neem aan dat dit voldoende zegt.
Het blijven belgen he, echt slim en duidelijk zit er dus niet inquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij hebt het licht niet uitgevonden he![]()
De site heet vlaams belang!! Nou waar zullen ze voor staan?![]()
Dit is nou niet echt een 4 sterren puzzle![]()
De Belgische opstand van 1830 was hoe dan ook een historische blunder.quote:
Jij bent gek !!quote:
quote:
klopt ben ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij bent gek !!
Ben daar veels te moe voor . . .
De gehele bevolking is een historische blunderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Belgische opstand van 1830 was hoe dan ook een historische blunder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |