abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2006 @ 13:41:23 #1
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34119460
We zijn alweer even onderweg in het nieuwe jaar. En ik dacht: laat ik eens een nieuw topic opstarten. Het is onderhand al meer dan een maand geleden, en ik zat te denken hoe het er nou met iedereen voor staat.

BttD, Plato , enz. enz.

Toon hier jullie vorderingen Ik hoop wat mooie verhalen te lezen.

Gegroet!
Zo niet, dan toch...
  maandag 16 januari 2006 @ 13:57:28 #2
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34120060
Ook andere mensen die dit probleem hebben mogen hier posten hoor
Zo niet, dan toch...
  maandag 16 januari 2006 @ 14:00:21 #3
53151 T42
Pinball Wizard
pi_34120144
2 relaties gehad van ongeveer een half jaar, maar alle 2 ware ze nog niet klaar voor sex vonde ze, heb ik netjes gerspecteerd.
pi_34120977
Daar is ie weer!! Ik zal straks nog wel een en ander vertellen over hoe het er nu mee gaat. Moet eerst even aan de slag.
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_34121001
Ik wil er liever niet over praten
  maandag 16 januari 2006 @ 14:26:43 #6
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34121034
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:25 schreef Pelgrim het volgende:
Ik wil er liever niet over praten
Waarom niet? Is het zo dramatisch?
Zo niet, dan toch...
  maandag 16 januari 2006 @ 14:27:32 #7
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34121055
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Daar is ie weer!! Ik zal straks nog wel een en ander vertellen over hoe het er nu mee gaat. Moet eerst even aan de slag.
Haha, is goed. Ik vond het al zo lang duren voordat er weer eens een nieuw topic kwam, dus ik dacht ik zal het dan zelf maar openen
Zo niet, dan toch...
pi_34121179
ghehehehe, zal ik dan ook maar eventjes zielig doen, en vertellen dat ik zo'n loser ben?
  maandag 16 januari 2006 @ 15:03:08 #9
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34122189
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:31 schreef woutabest het volgende:
ghehehehe, zal ik dan ook maar eventjes zielig doen, en vertellen dat ik zo'n loser ben?
Graag
Zo niet, dan toch...
pi_34127483
Hier ben ik ook weer.

Ik heb nog niet echt vorderingen gemaakt, behalve dat ik mezelf een keer zo ver heb gekregen om een keer zelf het initiatief te nemen om met een meid te gaan dansen ipv te wachten tot zij het initiatief zou nemen (wat toch nooit zal gebeuren dusja). Ging best goed vond ik zelf. Een maat van me vond dat ik nog wel verder kon gaan. Afgelopen weekend niet veel meer geprobeerd. Komende zaterdag maar weer proberen waarschijnlijk.
  maandag 16 januari 2006 @ 17:48:20 #11
91306 GF
Kingwood
pi_34127826
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef Topmaat het volgende:

Toon hier jullie vorderingen Ik hoop wat mooie verhalen te lezen.
Leedvermaak?
Unspoken words were understood
pi_34128065
Ik wil even zeggen dat ik laatst een jongeman had die een uitstraling had van een 'man van de wereld', maar in bed bleek ie volstrekt onervaren. En ik vond het geen enkel probleem Sterker nog, ik vond het wel schattig, en het maakte alles heel ontspannen, want ik voelde zelf ook geen zware 'druk om te presteren' meer die ik bij een man die ik nog maar kort ken doorgaans wel voel.

Mocht je dus denken dat vrouwen het vast heel stom zullen vinden, ja, ze zullen misschien wel roepen "een maagd van 25? Da's echt triest!" maar als ze jou toch al leuk vonden, en ze belanden met je in bed, en dan blijk je ongelooflijk te stuntelen, dan vinden ze je echt niet ineens minder leuk. Ik deze jongeman niet althans.

Hier wilde ik graag even op wijzen
pi_34129665
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:37 schreef Meteora het volgende:
Hier ben ik ook weer.

Ik heb nog niet echt vorderingen gemaakt, behalve dat ik mezelf een keer zo ver heb gekregen om een keer zelf het initiatief te nemen om met een meid te gaan dansen ipv te wachten tot zij het initiatief zou nemen (wat toch nooit zal gebeuren dusja). Ging best goed vond ik zelf. Een maat van me vond dat ik nog wel verder kon gaan. Afgelopen weekend niet veel meer geprobeerd. Komende zaterdag maar weer proberen waarschijnlijk.
en heb je d'r telefoonnr ofzo Met mij gaat het ook prima alleen: Téveel nadenken - (bji 2e stap zetten) . Dát is mijn probleem......afgelopen zaterdag heb ik ook weer een leuke dame ontmoet en later via via gelukkig tóch nog aan haar nr kunnen komne. Paar x gesmst etc...(zij ook terug). Nu heb ik d'r msn ook en zie haar in 't weekend wel weer waarschijnlijk (tijdens het uitgaan).....
Haleloeja
  maandag 16 januari 2006 @ 18:45:02 #14
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_34129863
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef thaleia het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik laatst een jongeman had die een uitstraling had van een 'man van de wereld', maar in bed bleek ie volstrekt onervaren. En ik vond het geen enkel probleem Sterker nog, ik vond het wel schattig, en het maakte alles heel ontspannen, want ik voelde zelf ook geen zware 'druk om te presteren' meer die ik bij een man die ik nog maar kort ken doorgaans wel voel.

Mocht je dus denken dat vrouwen het vast heel stom zullen vinden, ja, ze zullen misschien wel roepen "een maagd van 25? Da's echt triest!" maar als ze jou toch al leuk vonden, en ze belanden met je in bed, en dan blijk je ongelooflijk te stuntelen, dan vinden ze je echt niet ineens minder leuk. Ik deze jongeman niet althans.

Ssssssssshhhhhhhhht
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 16 januari 2006 @ 18:56:11 #15
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_34130339
quote:

Ik hoop dat er meer meiden zoals jij zijn

Al maak ik me eigenlijk niet zo druk om onervarenheid. Denk dat dat met voldoende 'oefening' wel binnen korte tijd bij te spijkeren is. Tenslotte is seks geen hogere wetenschap.

[ Bericht 4% gewijzigd door cyber_rebel op 16-01-2006 20:21:52 ]
pi_34130528
Dit word weer lachen.
pi_34131922
quote:

jah waren ze allemaal maar zo:D echt goede instelling dit
pi_34137678
Ik zat al een tijdje op een nieuwe editie van dit topic te wachten..

Ik moet zeggen dat het me na de december maand toch wel weer te pakken heeft..
De feestdagen, de kerstvakantie 'weer' alleen door te moeten brengen..

Ik ben blij dat ik weer lekker aan het werk ben.
Zonder een maatje in huis is de kerstvakantie echt een rotvakantie

Met kerst en oud en nieuw heb ik wel visite over de vloer gehad, maar als iedereen snacht's weer saampjes huiswaarts keert en je zelf alleen in je bedje ligt.. :
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_34138195
Tja ik heb ook altijd nog nooit een vriendin gehad... en ben nog maagd... maar dat gaat veranderen! Ben het nieuwjaar iig goed begonnen door 's nachts rond 5 uur flink met een mooie meid te bekken (dat was trouwens de 1e keer dat ik dat deed... )

Tja en dan ben je net 23 en merk je dat het toch echt wel een keer tijd is. Dus vaker uit en maar niet bang zijn om een blauwtje te lopen... zo ga ik het leren. Komend weekend heb ik 2 meiden bij me op de kamer logeren dus hopelijk komt het er dan een keer van...
HIM { I taste death in every kiss we share
Every sundown seems to be the last we have
Your breath on my skin has the scent of our end
I'm drunk on your tears, Baby, can't you see it's hurting } Razorblade Kiss
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 21:49:16 #20
42184 crew  DaMart
pi_34138420
Het is alweer een tijdje geleden dat ik in een reeks als deze gepost heb, maar ik kan me toch wel weer melden. Bijna 26, en ik voldoe nog steeds aan de omschrijving in de TT. Nu heb ik een best roerige en ellendige tijd achter de rug, waarin mijn hoofd er sowieso niet naar stond om ook maar aan een vriendin te denken, maar nu ik weer wat orde krijg in de chaos in mijn kop, kruipt toch het besef van het geen vriendin hebben weer langzaam naar boven.

Maar ja, ik heb me voorgenomen dat dit jaar een top jaar wordt, en een vriendin hoort daar bij vind ik En bovendien ga ik binnenkort dan eindelijk op mezelf wonen, en ik heb natuurlijk niet voor niets een tweepersoonsbed gekocht
pi_34141057
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:39 schreef Gelderland het volgende:

[..]

en heb je d'r telefoonnr ofzo Met mij gaat het ook prima alleen: Téveel nadenken - (bji 2e stap zetten) . Dát is mijn probleem......afgelopen zaterdag heb ik ook weer een leuke dame ontmoet en later via via gelukkig tóch nog aan haar nr kunnen komne. Paar x gesmst etc...(zij ook terug). Nu heb ik d'r msn ook en zie haar in 't weekend wel weer waarschijnlijk (tijdens het uitgaan).....
Nee geen telefoonnr of wat dan ook. Het bleef bij dansen alleen. Was trouwens toch niet zo heel erg want was in een discotheek 75 km van waar ik woon dusja. Ik denk eigenlijk ook veel te veel na over de mogelijke consequenties enzo. Laatste tijd merk ik toch wel dat ik iets losser wordt.
pi_34141229
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef ajtheb het volgende:
Tja ik heb ook altijd nog nooit een vriendin gehad... en ben nog maagd... maar dat gaat veranderen! Ben het nieuwjaar iig goed begonnen door 's nachts rond 5 uur flink met een mooie meid te bekken (dat was trouwens de 1e keer dat ik dat deed... )

Tja en dan ben je net 23 en merk je dat het toch echt wel een keer tijd is. Dus vaker uit en maar niet bang zijn om een blauwtje te lopen... zo ga ik het leren. Komend weekend heb ik 2 meiden bij me op de kamer logeren dus hopelijk komt het er dan een keer van...
Mijn eerste keer moet ook nog komen met mijn 20 jaar. Hoe was het bij jou gelukt? Genoeg alcohol of had je geluk en dat die meid het initiatief nam (of doen ze dat nooit )
Ik moet misschien ook maar is een blauwtje durven lopen.
pi_34151972
Nou, zal ik dan ook maar weer eens posten

Voldoe nog steeds aan de omschrijving in TT, maar ik heb nu twee belangrijke vorderingen gemaakt waardoor het wat mij betreft makkelijker zal lukken
1) Ik heb het wat van me af kunnen zetten. Ik was er veel en veel te veel mee bezig op een dag en dat brak me echt op. Inmiddels heb ik het geheel compleet los kunnen laten en als ik nu een leuke meid zie blijf ik gewoon helemaal mezelf en probeer lekker mee te lullen, dat is nu al een aantal keer gelukt (iets wat me daarvoor gewoon niet eens lukte omdat ik teveel druk voelde)
2) Ik probeer mijn kansen om een leuk iemand tegen te komen wel sterk te vergroten door veel naar feesten te gaan, veel uit te gaan en sociaal merk ik wel dat ik wat aan het groeien ben. Al gaat het zo ontzettend langzaam... Maar zo kom je er ook wel. Hoop ik tenminste. Veel langer moet het ook allemaal niet gaan duren.

Bij punt 2: Op zich deed ik dit al wel vaker, uitgaan, veel sociale dingen, maar ik merk gewoon dat ik sociaal vaak te kwetsbaar ben. Durf nooit zo heel goed de 'leiding' over te nemen in een sociale situatie als je snapt wat ik bedoel. Ben iets meer een achtergrond-figuur, wat niet wil zeggen dat ik niet lekker kan lullen, maar ik kan ook geen eindeloos/oeverloos gelul uitkramen.
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_34152068
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
2) Ik probeer mijn kansen om een leuk iemand tegen te komen wel sterk te vergroten door veel naar feesten te gaan, veel uit te gaan en sociaal merk ik wel dat ik wat aan het groeien ben. Al gaat het zo ontzettend langzaam... Maar zo kom je er ook wel. Hoop ik tenminste. Veel langer moet het ook allemaal niet gaan duren.

Bij punt 2: Op zich deed ik dit al wel vaker, uitgaan, veel sociale dingen, maar ik merk gewoon dat ik sociaal vaak te kwetsbaar ben. Durf nooit zo heel goed de 'leiding' over te nemen in een sociale situatie als je snapt wat ik bedoel. Ben iets meer een achtergrond-figuur, wat niet wil zeggen dat ik niet lekker kan lullen, maar ik kan ook geen eindeloos/oeverloos gelul uitkramen.
BttD, als het na al die tijd niet lukt in uitgaansaangelegenheden, is dat misschien simpelweg niet jouw manier om een vriendin te leren kennen ??

ik zou ook nooit een partner kunnen opdoen op feesten. ik ben niet het type dat zomaar wildvreemden gaat aanspreken ... ik kwam mijn partner tegen tijdens studies/gemeenschappelijke vrienden, maar nooit door aangesproken te worden op feesten, laat staan zelf iemand aan te spreken ... Misschien ben jij daar ook gewoon het type niet voor.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_34152223
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef Meteora het volgende:

Mijn eerste keer moet ook nog komen met mijn 20 jaar. Hoe was het bij jou gelukt? Genoeg alcohol of had je geluk en dat die meid het initiatief nam (of doen ze dat nooit )
Ik moet misschien ook maar is een blauwtje durven lopen.
Nou hoe het mij is gelukt? Ik had idd nogal veel alcohol op, maar die meid ook. Ik wou haar gelukkig nieuwjaar wensen en toen viel ze in me armen. We gingen met onze gezichten dichterbij en ja toen lkkr bekken maar ik was wel een btje verrast eigenlijk... dit was iig geen blauwtje hoe dan ook de afgelopen gebeurtenissen rondom de vrouwtjes geven mij moed en wil om nog meer te bereiken... laatst had ik er bijvoorbeeld 1 op me kamer slapen, ze is nu gewoon een goede vriendin maar dat is tenminste al iets
HIM { I taste death in every kiss we share
Every sundown seems to be the last we have
Your breath on my skin has the scent of our end
I'm drunk on your tears, Baby, can't you see it's hurting } Razorblade Kiss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')