Haha, is goed. Ik vond het al zo lang duren voordat er weer eens een nieuw topic kwam, dus ik dacht ik zal het dan zelf maar openenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Daar is ie weer!!Ik zal straks nog wel een en ander vertellen over hoe het er nu mee gaat. Moet eerst even aan de slag.
Graagquote:Op maandag 16 januari 2006 14:31 schreef woutabest het volgende:
ghehehehe, zal ik dan ook maar eventjes zielig doen, en vertellen dat ik zo'n loser ben?
Leedvermaak?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef Topmaat het volgende:
Toon hier jullie vorderingenIk hoop wat mooie verhalen te lezen.
en heb je d'r telefoonnr ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 17:37 schreef Meteora het volgende:
Hier ben ik ook weer.![]()
![]()
Ik heb nog niet echt vorderingen gemaakt, behalve dat ik mezelf een keer zo ver heb gekregen om een keer zelf het initiatief te nemen om met een meid te gaan dansen ipv te wachten tot zij het initiatief zou nemen (wat toch nooit zal gebeuren dusja). Ging best goed vond ik zelf. Een maat van me vond dat ik nog wel verder kon gaan.Afgelopen weekend niet veel meer geprobeerd. Komende zaterdag maar weer proberen waarschijnlijk.
![]()
Ssssssssshhhhhhhhhtquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef thaleia het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik laatst een jongeman had die een uitstraling had van een 'man van de wereld', maar in bed bleek ie volstrekt onervaren. En ik vond het geen enkel probleemSterker nog, ik vond het wel schattig, en het maakte alles heel ontspannen, want ik voelde zelf ook geen zware 'druk om te presteren' meer die ik bij een man die ik nog maar kort ken doorgaans wel voel.
Mocht je dus denken dat vrouwen het vast heel stom zullen vinden, ja, ze zullen misschien wel roepen "een maagd van 25? Da's echt triest!" maar als ze jou toch al leuk vonden, en ze belanden met je in bed, en dan blijk je ongelooflijk te stuntelen, dan vinden ze je echt niet ineens minder leuk. Ik deze jongeman niet althans.
Hier wilde ik graag even op wijzen
Ik hoop dat er meer meiden zoals jij zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef thaleia het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik laatst een jongeman had die een uitstraling had van een 'man van de wereld', maar in bed bleek ie volstrekt onervaren. En ik vond het geen enkel probleemSterker nog, ik vond het wel schattig, en het maakte alles heel ontspannen, want ik voelde zelf ook geen zware 'druk om te presteren' meer die ik bij een man die ik nog maar kort ken doorgaans wel voel.
Mocht je dus denken dat vrouwen het vast heel stom zullen vinden, ja, ze zullen misschien wel roepen "een maagd van 25? Da's echt triest!" maar als ze jou toch al leuk vonden, en ze belanden met je in bed, en dan blijk je ongelooflijk te stuntelen, dan vinden ze je echt niet ineens minder leuk. Ik deze jongeman niet althans.
jah waren ze allemaal maar zo:D echt goede instelling ditquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef thaleia het volgende:
Nee geen telefoonnr of wat dan ook. Het bleef bij dansen alleen. Was trouwens toch niet zo heel erg want was in een discotheek 75 km van waar ik woon dusja. Ik denk eigenlijk ook veel te veel na over de mogelijke consequenties enzo. Laatste tijd merk ik toch wel dat ik iets losser wordt.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:39 schreef Gelderland het volgende:
[..]
en heb je d'r telefoonnr ofzoMet mij gaat het ook prima alleen: Téveel nadenken - (bji 2e stap zetten) . Dát is mijn probleem......afgelopen zaterdag heb ik ook weer een leuke dame ontmoet en later via via gelukkig tóch nog aan haar nr kunnen komne. Paar x gesmst etc...(zij ook terug). Nu heb ik d'r msn ook en zie haar in 't weekend wel weer waarschijnlijk (tijdens het uitgaan).....
![]()
Mijn eerste keer moet ook nog komen met mijn 20 jaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef ajtheb het volgende:
Tja ik heb ook altijd nog nooit een vriendin gehad... en ben nog maagd... maar dat gaat veranderen! Ben het nieuwjaar iig goed begonnen door 's nachts rond 5 uur flink met een mooie meid te bekken(dat was trouwens de 1e keer dat ik dat deed...
)
Tja en dan ben je net 23 en merk je dat het toch echt wel een keer tijd is. Dus vaker uit en maar niet bang zijn om een blauwtje te lopen... zo ga ik het leren. Komend weekend heb ik 2 meiden bij me op de kamer logeren dus![]()
hopelijk komt het er dan een keer van...
BttD, als het na al die tijd niet lukt in uitgaansaangelegenheden, is dat misschien simpelweg niet jouw manier om een vriendin te leren kennen ??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
2) Ik probeer mijn kansen om een leuk iemand tegen te komen wel sterk te vergroten door veel naar feesten te gaan, veel uit te gaan en sociaal merk ik wel dat ik wat aan het groeien ben. Al gaat het zo ontzettend langzaam... Maar zo kom je er ook wel. Hoop ik tenminste. Veel langer moet het ook allemaal niet gaan duren.
Bij punt 2: Op zich deed ik dit al wel vaker, uitgaan, veel sociale dingen, maar ik merk gewoon dat ik sociaal vaak te kwetsbaar ben. Durf nooit zo heel goed de 'leiding' over te nemen in een sociale situatie als je snapt wat ik bedoel. Ben iets meer een achtergrond-figuur, wat niet wil zeggen dat ik niet lekker kan lullen, maar ik kan ook geen eindeloos/oeverloos gelul uitkramen.
Nou hoe het mij is gelukt? Ik had idd nogal veel alcohol op, maar die meid ook. Ik wou haar gelukkig nieuwjaar wensen en toen viel ze in me armen. We gingen met onze gezichten dichterbij en ja toen lkkr bekkenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef Meteora het volgende:
Mijn eerste keer moet ook nog komen met mijn 20 jaar.![]()
Hoe was het bij jou gelukt? Genoeg alcohol of had je geluk en dat die meid het initiatief nam (of doen ze dat nooit
)
Ik moet misschien ook maar is een blauwtje durven lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |