abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34082049
Ik ga wekelijks uit en ' ontmoet' soms dan ook wel eens een leuke meid waar ik mee aan de praat kom, waar ik beetje mee ga dansen etc..je kent het wel..

Maar mijn 'probleem' is dat het daar vaak bij blijft.... en niet omdat ik (of zij) niet 'verder' wil maar gewoon niet wil maar ik gewoon die 2e stap niet 'durf' te zetten....En met 2e stap bedoel ik: nr/msn oid vragen...Ik denk dan veels te veel na van hoe ze reageert etc. etc. En zelfs al giet ik me helemaal vol ook dán denk ik nog gewoon na hoor hoe zij denkt/reageert etc....
Vaak krijg ik het nr achteraf tóch wel via een vriend en sms ook wel wat met d'r maar ook dan 'bloed het vaak dood'. En het rare is, ik ben eigenlijk helemaal geen suffe/nerd achtige type die niets durft, maar in dit soort situaties vind ik het gewoon moeilijk om 'verder' te gaan....

Dit is ook wel een rede (het heeft er mee te maken) dat ik al lang geen vriendin gehad heb. (en nee ik ben géén homo)

Herkennen andere mensen dit en wat hebben jullie er aan gedaan? (of hebben sommige gewoon nuttige tips )
Haleloeja
pi_34083260
Ik ben tot de conclusie gekomen dat contact maken veel beter gaat als je niet al te veel hebt gezopen. Je remmingen vallen dan misschien enigszins weg, maar daar staat tegenover dat je als een zatlap overkomt.

[ Bericht 4% gewijzigd door nozem op 15-01-2006 14:38:34 ]
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 15 januari 2006 @ 14:49:00 #3
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_34084027
Nonsens. Goede dingen komen tot hen die (te) veel zuipen.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_34084365
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef Kamphuys het volgende:
Nonsens. Goede dingen komen tot hen die (te) veel zuipen.
Ik hoop het van harte, want nochtans ben ik niet al te vaak nuchter als ik in de kroeg sta.
pi_34084921
Zoiets heb ik ook, ware het niet dat die drempel er bij mij is omdat ik tijdens het uitgaan nooit bij een meisje denk 'Dat is relatiemateriaal'.

Ik weet het, het is een zware eis zoiets meteen te overwegen, maar ik kom gewoon nooit iemand tegen waarbij ik denk 'Wow, die is echt helemaal te gek!'. Bij het uitgaan blijft het allemaal zo oppervlakkig.
pi_34085133
.En met 2e stap bedoel ik: nr/msn oid vragen...Ik denk dan veels te veel na van hoe ze reageert etc. etc

Niet doen
JOHNNY HEITINGA
pi_34085241
Oh ja, ik dacht trouwens ook niet na toen ik in geheel nuchtere staat op mijn werk een meisje mee uit vroeg.

Ze had een vriend.
pi_34085284
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:17 schreef Roeni3 het volgende:
Oh ja, ik dacht trouwens ook niet na toen ik in geheel nuchtere staat op mijn werk een meisje mee uit vroeg.

Ze had een vriend.
Maar dat wist je niet vantevoren neem ik aan?
pi_34085296
je danst en je praat met haar.. mja
wat kunnen sommige jongens toch van niets een probleem maken

moeilijk hoor in een gesprek een tel.nr te vragen..tjeeszz
ja en dan zal ze ze zegge nee..tsja wereld vergaat niet
moet je maar denken, van dat ze het niet waard is te leren kennen
Salsa Española
pi_34085350
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:18 schreef Salsagirl het volgende:

Zeker.

Waar heb je het over?
pi_34085399
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:18 schreef nozem het volgende:

[..]

Maar dat wist je niet vantevoren neem ik aan?
Nee. Ik weigerde ook aan een vriendin van haar te vragen of ze een vriend had. Wilde zelf die stap zetten en dan maar zien wat er gebeurde.

Soms moet je dingen gewoon doen, puur om jezelf het (goede) gevoel te geven dat je in ieder geval lef hebt getoond en dat je 'trots' op jezelf kan zijn.

God, wat klinkt dat verstandig.
  zondag 15 januari 2006 @ 15:22:19 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_34085419
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:18 schreef Salsagirl het volgende:

Gewoon jezelf maar wat wijsmaken dus? Lijkt me héél gezond ja.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_34085735
bedoel gewoon te zeggen
van dat hij wel durf te dansen en er mee praten en dan geen nummer vragen in zo gesprek
teminste als het dan wel klikt

en dat ze evt nee kan zegge..vergaat dan de wereld? nee toch
is misschien wel lullig voor hem,maar ja dan is ze minder leuk dan hij dacht of ze heeft gewoon geen verdere interesse voor hem,.. weet hij wel waar die aan toe is

Hij zal toch de stap eens moeten zetten en minder denken aan ''stel je voor dat''
Salsa Española
  zondag 15 januari 2006 @ 15:40:33 #14
22944 Breetai
....Relax....
pi_34086074
Telefoon nrs vind ik waardeloos zolang ik nog niet gezoend heb. Daarna kan je ook makkelijk een vervolg afspraak maken.

Mocht je die meid gewoon als goede vriendin aan willen houden (friendszone materiaal dus) dan heb je natuurlijk nog altijd de meest geweldige opzet: "Mag ik ff wat vragen??" Om daarna om een MSN adres te vragen zorgt dan eerder voor een anti-climax en daar doen ze niet moeilijk over. Als ze dat wel doet dan vind je ze toch niks en dan kan je toch beter verder gaan kijken.

Ook kan je gewoon zeggen dat je d'r wel vaker wilt spreken en daarna om een MSN te vragen.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_34086137
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef Breetai het volgende:
Telefoon nrs vind ik waardeloos zolang ik nog niet gezoend heb.
Wtf? Dat is hetzelfde als zeggen dat je pas een relatie met iemand kan krijgen als je tijdens je eerste ontmoeting al gezoend hebt.
  zondag 15 januari 2006 @ 15:45:39 #16
22944 Breetai
....Relax....
pi_34086298
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Wtf? Dat is hetzelfde als zeggen dat je pas een relatie met iemand kan krijgen als je tijdens je eerste ontmoeting al gezoend hebt.
Je kan elkaar toevallig nog een keer tegenkomen.
Ik heb echt te weinig tijd om ergens te gaan 'hangen' bij iemand zonder dat ik weet of het wat gaat worden.
  zondag 15 januari 2006 @ 15:46:49 #17
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_34086347
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:22 schreef Marble het volgende:

[..]

Gewoon jezelf maar wat wijsmaken dus? Lijkt me héél gezond ja.
Dat noemen we nou zelfvertrouwen. Alle succesvolle mensen op deze wereld kunnen dingen van zich afschuiven als ze kut zijn, en alle depressieve mensen kunnen dat niet.
  zondag 15 januari 2006 @ 15:47:07 #18
22944 Breetai
....Relax....
pi_34086358
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:09 schreef Roeni3 het volgende:
Zoiets heb ik ook, ware het niet dat die drempel er bij mij is omdat ik tijdens het uitgaan nooit bij een meisje denk 'Dat is relatiemateriaal'.

Ik weet het, het is een zware eis zoiets meteen te overwegen, maar ik kom gewoon nooit iemand tegen waarbij ik denk 'Wow, die is echt helemaal te gek!'. Bij het uitgaan blijft het allemaal zo oppervlakkig.
Gesprekken bij dames blijven of heel erg oppervlakkig en lollig en lachen. Of ik duik meteen zo diep dat ik wel weet of ik er wel mee verder wil. Meestal lukt dat dan weer niet.
  zondag 15 januari 2006 @ 15:53:08 #19
139070 Vapo187
Eindelyk lid ;)
pi_34086620
Je moet et gwoon brengen van :

hey mag ik je nr mischien kune we mischien iets leuks een x doen
en als ze je raar aan kijkt zeg je ik heb geen slechte bedoelingen

en dan krijg jij haar nr
pi_34086633
player
pi_34086699
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef Vapo187 het volgende:

en dan krijg jij haar nr
Het klinkt zo makkelijk.
pi_34086861
Zo is het wel.
JOHNNY HEITINGA
  zondag 15 januari 2006 @ 16:00:28 #23
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_34086988
2e stap is toch anaal neuken... D'r nr/msn vragen !
pi_34087045
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:58 schreef Camplo het volgende:
Zo is het wel.
Heb het zelf zo ook wel een keer gevraagd. MSN en nummer gekregen. Allemaal een beetje doodgebloed. Tot ik gisteravond werd aangesproken op msn door een of ander vaag e-mailadres (de nick was niet in beeld omdat ik diegene niet in mn lijst had staan):

Vaag e-mailadres: 'Heeey, hoe gaat het!'
Ik: 'Uuhm, en jij bent...?'
Vaag e-mailadres: 'Ken je me niet meer?'
Ik: 'Blijkbaar niet he '
Vaag e-mailadres: [noemt naam + club waar we elkaar hebben ontmoet]

Was het dat meisje waar ik het nummer van had gevraagd. Had haar verwijderd van msn omdat ze nooit online was. Ze vond het niet zo lievv dat ik niet meer wist wie ze was.
  zondag 15 januari 2006 @ 16:04:46 #25
22944 Breetai
....Relax....
pi_34087199
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef Vapo187 het volgende:

en dan krijg jij haar nr
Dat telefoon nr. moet je als voorwaarde om iets leuks te gaan doen. Eerst dat leuks doen in het vooruitzicht stellen. Daarna moet dat telefoon nr. ook geen probleem opleveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')