Ik hoop het van harte, want nochtans ben ik niet al te vaak nuchter als ik in de kroeg sta.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:49 schreef Kamphuys het volgende:
Nonsens. Goede dingen komen tot hen die (te) veel zuipen.
Maar dat wist je niet vantevoren neem ik aan?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:17 schreef Roeni3 het volgende:
Oh ja, ik dacht trouwens ook niet na toen ik in geheel nuchtere staat op mijn werk een meisje mee uit vroeg.
Ze had een vriend.
Zeker.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:18 schreef Salsagirl het volgende:
je danst en je praat met haar.. mja
wat kunnen sommige jongens toch van niets een probleem maken![]()
moeilijk hoor in een gesprek een tel.nr te vragen..tjeeszz
ja en dan zal ze ze zegge nee..tsja wereld vergaat niet
moet je maar denken, van dat ze het niet waard is te leren kennen
Nee. Ik weigerde ook aan een vriendin van haar te vragen of ze een vriend had. Wilde zelf die stap zetten en dan maar zien wat er gebeurde.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Maar dat wist je niet vantevoren neem ik aan?
Gewoon jezelf maar wat wijsmaken dus? Lijkt me héél gezond ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:18 schreef Salsagirl het volgende:
je danst en je praat met haar.. mja
wat kunnen sommige jongens toch van niets een probleem maken![]()
moeilijk hoor in een gesprek een tel.nr te vragen..tjeeszz
ja en dan zal ze ze zegge nee..tsja wereld vergaat niet
moet je maar denken, van dat ze het niet waard is te leren kennen
Wtf? Dat is hetzelfde als zeggen dat je pas een relatie met iemand kan krijgen als je tijdens je eerste ontmoeting al gezoend hebt.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef Breetai het volgende:
Telefoon nrs vind ik waardeloos zolang ik nog niet gezoend heb.
Je kan elkaar toevallig nog een keer tegenkomen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wtf? Dat is hetzelfde als zeggen dat je pas een relatie met iemand kan krijgen als je tijdens je eerste ontmoeting al gezoend hebt.![]()
Dat noemen we nou zelfvertrouwen. Alle succesvolle mensen op deze wereld kunnen dingen van zich afschuiven als ze kut zijn, en alle depressieve mensen kunnen dat niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Gewoon jezelf maar wat wijsmaken dus? Lijkt me héél gezond ja.
Gesprekken bij dames blijven of heel erg oppervlakkig en lollig en lachen. Of ik duik meteen zo diep dat ik wel weet of ik er wel mee verder wil. Meestal lukt dat dan weer niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:09 schreef Roeni3 het volgende:
Zoiets heb ik ook, ware het niet dat die drempel er bij mij is omdat ik tijdens het uitgaan nooit bij een meisje denk 'Dat is relatiemateriaal'.
Ik weet het, het is een zware eis zoiets meteen te overwegen, maar ik kom gewoon nooit iemand tegen waarbij ik denk 'Wow, die is echt helemaal te gek!'. Bij het uitgaan blijft het allemaal zo oppervlakkig.
Het klinkt zo makkelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef Vapo187 het volgende:
Je moet et gwoon brengen van :
hey mag ik je nr mischien kune we mischien iets leuks een x doen
en als ze je raar aan kijkt zeg je ik heb geen slechte bedoelingen
en dan krijg jij haar nr
Heb het zelf zo ook wel een keer gevraagd. MSN en nummer gekregen. Allemaal een beetje doodgebloed. Tot ik gisteravond werd aangesproken op msn door een of ander vaag e-mailadres (de nick was niet in beeld omdat ik diegene niet in mn lijst had staan):quote:Op zondag 15 januari 2006 15:58 schreef Camplo het volgende:
Zo is het wel.
Dat telefoon nr. moet je als voorwaarde om iets leuks te gaan doen. Eerst dat leuks doen in het vooruitzicht stellen. Daarna moet dat telefoon nr. ook geen probleem opleveren.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:53 schreef Vapo187 het volgende:
Je moet et gwoon brengen van :
hey mag ik je nr mischien kune we mischien iets leuks een x doen
en als ze je raar aan kijkt zeg je ik heb geen slechte bedoelingen
en dan krijg jij haar nr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |