quote:
klopt ben ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij bent gek !!
Ben daar veels te moe voor . . .
De gehele bevolking is een historische blunderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Belgische opstand van 1830 was hoe dan ook een historische blunder.![]()
Doe maar niet, je bent niet echt origineel meer . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:34 schreef petitlapin het volgende:
man, als je houdt van dikke uitgezakte wijven ( met vochtophopingen erbij eventueel) dan zou je zo geilen op een naaktfoto van mij nu![]()
speciaal voor jou wil ik wel iets straks aandoen ook hoor![]()
dat komt omdat je gek bent op amsterdamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in stilte ben ik het met je eens, al denken sommigen dat ik door mijn franse roots sympathie heb voor die profiterende parasiet-luilakken, is dat niet waar, dan heb ik nog liever de nederlanders, en dat wil wel wat zeggen
Dat moet je niet hardop zeggen hoor dat je liever ollanders hebtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in stilte ben ik het met je eens, al denken sommigen dat ik door mijn franse roots sympathie heb voor die profiterende parasiet-luilakken, is dat niet waar, dan heb ik nog liever de nederlanders, en dat wil wel wat zeggen
Vergeet je er niet bij te zeggen dat Vlaanderen gedurende de negentiende en een groot deel van de twintigste eeuw juist op de Waalse economie parasiteerde?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef petitlapin het volgende:
in stilte ben ik het met je eens, al denken sommigen dat ik door mijn franse roots sympathie heb voor die profiterende parasiet-luilakken,
Waarom denk je dat we ze in 18zoveel gedumpt hebben ??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
Het blijven belgen he, echt slim en duidelijk zit er dus niet in![]()
Het wordt tijd dat het weer generaliteitslanden worden onder gezag van een Nederlandse gouverneur.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De gehele bevolking is een historische blunder
mmmmmmmm, belgie is wel goed bezig hoor. Het vlaams belang gaat heel zijn partijfinanciering kwijtgeraken ten gevolge van een arrest van de raad van state.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Godlike02 het volgende:
Ja
Dat het geen zin heeft om een poltieke partij te verbieden![]()
Zie je hoogstaandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vergeet je er niet bij te zeggen dat Vlaanderen gedurende de negentiende en een groot deel van de twintigste eeuw juist op de Waalse economie parasiteerde?![]()
En toch willen we ze stiekem wel terugquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we ze in 18zoveel gedumpt hebben ??
Laat ze maar denken dat ze "onafhankelijk" zijn geworden, wij Hollanders weten wel beter . . .![]()
Niet iedereen is analfabeet Godt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef Godlike02 het volgende:
Zie je hoogstaand![]()
Waarom je het weetGa liever een vrouw versieren
![]()
Wat een schijn democratie danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mmmmmmmm, belgie is wel goed bezig hoor. Het vlaams belang gaat heel zijn partijfinanciering kwijtgeraken ten gevolge van een arrest van de raad van state.
het schijnt wel dat dat de partij een mooi gamma aan reservekasjes heeft... maar toch, ze lopen een pak miljoenen mis want ze halen meer dan 20 % in vlaanderen.
belgie is al jaren bezig om in het federaal parlement wetten te stemmen die allemaal uitdraaien in het nadeel van het vlaams belang om ze dan voor de rechter te dagen op basis van die wetten. slim hé![]()
Ik ben gewoon onder de indruk van elk feitje over belgiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet iedereen is analfabeet Godt.![]()
Totale idioterie als je het mij vraagt . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef petitlapin het volgende:
belgie is al jaren bezig om in het federaal parlement wetten te stemmen die allemaal uitdraaien in het nadeel van het vlaams belang om ze dan voor de rechter te dagen op basis van die wetten. slim hé![]()
haha, dat is wel een verdraaiing van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
Vergeet je er niet bij te zeggen dat Vlaanderen gedurende de negentiende en een groot deel van de twintigste eeuw juist op de Waalse economie parasiteerde?![]()
Dat ook jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
een zwanger buikje?
die zijn altijd zo mooi
Dat wil ik, om die reden naar Belgiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:52 schreef Ynske het volgende:
T enige dat België goed doet is het toelaten van al die Nederlanders die hun geld niet aan de belastingdienst willen geven te herbergen
Alleen nep rijken moeten vluchten vanwege geld bezitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wil ik, om die reden naar Belgie
Maar zonder die mijnen hadden de Vlamingen helemaal niks gehad. Pas na de Tweede Wereldoorlog (en de grootschalige Vlaamse collaboratie met de Duitsers) is Vlaanderen Wallonië voorbijgestreefd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
haha, dat is wel een verdraaiing van de werkelijkheid.
wij arme vlaminkjes gingen gaan werken voor de walen, ja, in de borinage en noem maar op, in de mijnen, maar er bestond toen niet zoiets als een sociaal zekerheidssysteem en een welvaarststaat, laat staan een verzorgingsstaat.
wallonie stak geen frank in vlaanderen zoals wij dat hebben gedaan de laatste decennia. Ze profiteerden van ons, arme vlamingen mochen in de mijnen hun longen gaan kapotmaken om dan zonder pensioen weg te kwijnen in vlaanderen ...
zelfs in die buurt kom ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen nep rijken moeten vluchten vanwege geld bezit![]()
aaaahquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat ook ja
Maar normale buikjes had ik het eigenlijk over
Dat natuurlijk ook nog jaquote:
vlaanderen is wallonie vooruitgestreefd omdat de steenkoolindrustie en de ijzerindustrie in wallonie al zijn 'glans' is verloren ... dat heeft niets met de collaboratie van de vlamingen met de duitsers te makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:55 schreef Plato1980 het volgende:
Maar zonder die mijnen hadden de Vlamingen helemaal niks gehad. Pas na de Tweede Wereldoorlog (en de grootschalige Vlaamse collaboratie met de Duitsers) is Vlaanderen Wallonië voorbijgestreefd.
ik vond gent, brugge en blankebergen altijd mooierquote:
Spreek voor jezelf. In ieder geval de Walen niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch willen we ze stiekem wel terug
Die ken ik (nog) niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vond gent, brugge en blankebergen altijd mooier
Nope, die zijn voor Frankrijk (al zullen de Franse ze ook wel niet willen)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. In ieder geval de Walen niet.
Brussel is een lelijke oude stad, vind ik danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ken ik (nog) niet.
Brussel was niets aan![]()
brussel is heel mooi en gezellig. mijn lievelingsstad in ieder geval in belgiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Die ken ik (nog) niet.
Brussel was niets aan![]()
wat zou een jonge mens doen zonder IKEA héquote:
Dat vind ik knapquote:
Het kan er aan liggen met wie en wanneer ik er wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
brussel is heel mooi en gezellig. mijn lievelingsstad in ieder geval in belgie
Dat zal die vikingen lerenquote:
Jammer genoeg is het er altijd zo druk dat ik er claustrofobisch van word. Om de één of andere reden krijg ik er ook vaak ruzie met de mensen met wie ik de IKEA bezoek.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat zou een jonge mens doen zonder IKEA hé![]()
T enige goede dat uit Amsterdam komt is de trein naar Eindhovenquote:
de hotdogs die je kan kopen in de ikeaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
Jammer genoeg is het er altijd zo druk dat ik er claustrofobisch van wordt. Om de één of andere reden krijg ik er ook vaak ruzie met de mensen met wie ik de IKEA bezoek.![]()
Eindhovenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T enige goede dat uit Amsterdam komt is de trein naar Eindhoven![]()
die komt niet uit Amsterdam maar uit Haarlem (en door Amsterdamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, hoe komt datquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de hotdogs die je kan kopen in de ikeaen die andere gerechten met hun zotte namen
![]()
ik kom altijd tevreden terug van de ikea. en ik kom daar nooit buiten zonder iets gekocht te hebben, ik weet niet hoe het komt![]()
Jij als treinliefhebster weet zulk soort dingen wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
die komt niet uit Amsterdam maar uit Haarlem (en door Amsterdam)
wat vind je zo leuk aan amsterdam, godlike, ik vind het zo wat de lelijkste stad die mijn ogen ooit hebben mogen (moeten) aanschouwen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef Godlike02 het volgende:
Eindhoven![]()
Boerenstad
Maar niks is erger dan rotterdam
Dan ben je nog nooit in Eindhoven geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat vind je zo leuk aan amsterdam, godlike, ik vind het zo wat de lelijkste stad die mijn ogen ooit hebben mogen (moeten) aanschouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |