En het eindstation is ook MAastricht en niet eindhovenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
die komt niet uit Amsterdam maar uit Haarlem (en door Amsterdam)
Er gaat er nog 1quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer dat het de enige trein is die ze hebben opgeofferd om naar Limburg te rijden.
Die naar Groningen is ook prima.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
T enige goede dat uit Amsterdam komt is de trein naar Eindhoven![]()
dat klopt, zó moet je een stad heropwaarderen, naar een lelijkere en ongezelligere gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
Dan ben je nog nooit in Eindhoven geweest.![]()
En Heerlen danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in Eindhoven geweest.![]()
Nee hoor, Ynske is dol op treinen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer dat het de enige trein is die ze hebben opgeofferd om naar Limburg te rijden.
Jij moet er ook helemaal niet komenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kutstad![]()
Zeker als je voor je werk met de auto ergens moet zijn . . .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je beter naar de bloemenvelden of voor de koeien naar de kop van noord hollandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat klopt, zó moet je een stad heropwaarderen, naar een lelijkere en ongezelligere gaan
maar idd, ik ben nog nooit in eindhoven geweest, noch in rotterdam ...
ik wil wel ooit nog eens de koetjes en de vlakte gaan bewonderen in friesland, dat is het enige in nederland dat me een beetje intrigeert
En ik dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef petitlapin het volgende:
dat is het enige in nederland dat me een beetje intrigeert
Geef mij maar 't OV + Tram in a'damquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kutstad![]()
Zeker als je voor je werk met de auto ergens moet zijn . . .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof me, dat is ook maar één keerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef petitlapin het volgende:
ik wil wel ooit nog eens de koetjes en de vlakte gaan bewonderen in friesland, dat is het enige in nederland dat me een beetje intrigeert
Ik ben nog nooit naar de bloemenvelden in Lisse geweest, hoewel ze hier vlakbij liggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je beter naar de bloemenvelden of voor de koeien naar de kop van noord holland
Geen idee, daar wil ik nou echt niet komenquote:
en waar kan ik zo'n echte ouderwetse windmolens zien ? dat is toch ook in friesland héquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef Godlike02 het volgende:
Kan je beter naar de bloemenvelden of voor de koeien naar de kop van noord holland
Terwijl Groningen best een leuke stad is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, daar wil ik nou echt niet komen
Ja, je zit er naast.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en waar kan ik zo'n echte ouderwetse windmolens zien ? dat is toch ook in friesland hé
of zit ik ernaast![]()
Ach ik reed er eerst elke dag door heenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar de bloemenvelden in Lisse geweest, hoewel ze hier vlakbij liggen.![]()
Dat gaat lekker met 6 lengtes pijpquote:
Dat kan al in Zuid-Hollandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en waar kan ik zo'n echte ouderwetse windmolens zien ? dat is toch ook in friesland hé
of zit ik ernaast![]()
ik kan meer genieten van natuur/stilte dan van steden. ik woon al in een stad, ik verkies dus uit te waaien in de echte uitgestrekte leegtequote:
Kinderdijk, Zuid-Holland staan er nog een stuk of 6 naast elkaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
of zit ik ernaast![]()
Vertel dat m'n chef maar, wil er niet eens komen . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef Godlike02 het volgende:
Jij moet er ook helemaal niet komen
Dat doen we om buitenstaanders weg te pesten.
Wat hebben die in amsterdam te zoeken![]()
Ik kom toch ook niet bij hun shoppen of werken![]()
Kun je beter in de Zaanstreek kijken. Daar staan er nog genoeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef petitlapin het volgende:
of zit ik ernaast![]()
Zeg dat zelfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vertel dat m'n chef maar, wil er niet eens komen . . .
nou, dan zullen sommigen wel vinden dat dat echt the place to be is voor mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
Friezen zijn een stel klootzakken, uitzuigers, paupers en hypocriete stomme personen..
Ik zie dat je het weer niet met Nietz eens bent in het Apple Slowchattopic?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
Friesland moeten ze afzinken en Friezen zijn een stel klootzakken, uitzuigers, paupers en hypocriete stomme personen..
* Friesland, lots of memoriesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef petitlapin het volgende:
Wat let je?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
* Friesland, lots of memories![]()
![]()
![]()
Friesland is een mooie provincie. Het gehele noorden is mooi om te zien en om te wonen. Al zou ik het kunnen, dan had ik allang en breed een huisje daar gekocht . . .
Praten ?? Wat is dat ??quote:
Nietz blijft mijn adoratie-Fries, samen met Tristessa.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat je het weer niet met Nietz eens bent in het Apple Slowchattopic?
+1 subtielquote:
"De goede Fries", zoals ze in nazi-jargon over "de goede jood" spreken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nietz blijft mijn adoratie-Fries, samen met Tristessa.
a7 ben je bijna even snel aangezien ze daar nooit controlerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
+1 subtiel
Werk, geld en dat soort dingen. Zou nog niet eens een heel groot probleem zijn, als de A1 steeds niet vastzat . . .![]()
das waarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, Ynske is dol op treinen.![]()
Je kunt natuurlijk werk zoeken in Friesland.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
+1 subtiel
Werk, geld en dat soort dingen. Zou nog niet eens een heel groot probleem zijn, als de A1 steeds niet vastzat . . .![]()
En Yodium.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nietz blijft mijn adoratie-Fries, samen met Tristessa.
's Avonds, rond etenstijd is er geen hond. Perfect. Ik eet toch niet, ben al dik genoeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het er altijd zo druk dat ik er claustrofobisch van word. Om de één of andere reden krijg ik er ook vaak ruzie met de mensen met wie ik de IKEA bezoek.![]()
Ik ben er ooit eens op een zaterdag geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
's Avonds, rond etenstijd is er geen hond. Perfect. Ik eet toch niet, ben al dik genoeg.
Wijde Wormer, Zaandam, Coenpleinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:20 schreef Godlike02 het volgende:
a7 ben je bijna even snel aangezien ze daar nooit controleren
Dat is er haast niet tot weinig (althans, de grote bouwprojecten heb je daar niet tot weinig). Maak het zelf heel vaak mee dat er mensen vanuit Friesland en Groningen naar Amsterdam/Utrecht moeten omdat ze in Friesland stil staan . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
Je kunt natuurlijk werk zoeken in Friesland.![]()
Op de A7 controleren ze toch regelmatig is mijn ervaring. Goed itt de A28 is het wel minder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:20 schreef Godlike02 het volgende:
a7 ben je bijna even snel aangezien ze daar nooit controleren
Dan ben je ook gelijk afgekickt of niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben er ooit eens op een zaterdag geweest.![]()
dan wil je er niet dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt het iig wel overleeftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was inderdaad vreselijk. Als het looppad wilde verlaten moest je eerst een stuk of drie mensen aan de kant duwen om dat überhaupt mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan ben je ook gelijk afgekickt of niet?
nope niet bekendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef petitlapin het volgende:
mag ik eens iets vragen uit curiositeit, ik zal er niet over doordrammen, kennen jullie in nederland Axelle Red, 't is een zangeres uit belgie, en jean-jacques goldman, de bekendste songwriter uit france ... hebben die mensen succes/naambekendheid in nederland. Vraag het me gewoon af.
dat K3 het goed doet in nederland weet ik al
Het was inderdaad eens maar nooit meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:26 schreef Ynske het volgende:
dan wil je er niet dood gevonden worden
Axelle Red heb ik van gehoord (toen ik naar de belgische tv keek), die goldman nog nooit van gehoord en K3, ach jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef petitlapin het volgende:
mag ik eens iets vragen uit curiositeit, ik zal er niet over doordrammen, kennen jullie in nederland Axelle Red, 't is een zangeres uit belgie, en jean-jacques goldman, de bekendste songwriter uit france ... hebben die mensen succes/naambekendheid in nederland. Vraag het me gewoon af.
en clouseau, hebben die eigenlijk nog succes in nederland ?quote:
Op zaterdagen is Duits zo'n beetje de voertaal bij de Ikea in Groningen. Daarnaast mensen die bijna vechten om een parkeerplek, familie-uitjes, enz.. Ik ga dan wel op donderdagavond of zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb zelfs een album van Axelle Redquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef petitlapin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |