Al jaren niks meer van gehoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en clouseau, hebben die eigenlijk nog succes in nederland ?
Clouseau waren goed toen ik op de basisschool zatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Als ik zeg: 'Bestaan die dan nog steeds?', dan weet je denk ik wel genoeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef petitlapin het volgende:
A28 is kut wegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Op de A7 controleren ze toch regelmatig is mijn ervaring. Goed itt de A28 is het wel minder.
nostalgiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Heel af en toe hoor ik es een nieuw singeltje, maar voor de rest weinig tot het oudere werk . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef petitlapin het volgende:
Ach, dat dacht ik van Marcel Vantilt ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:29 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als ik zeg: 'Bestaan die dan nog steeds?', dan weet je denk ik wel genoeg.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:29 schreef MSXUser het volgende:
Als ik zeg: 'Bestaan die dan nog steeds?', dan weet je denk ik wel genoeg.
Ach, jij zult Guus Meeuwis en Jantje Smit vermoedelijk weer niet kennen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die zijn nu op hun 'succesvolst' in belgië, ze trekken volle sportpaleizen ... hun laatste cd's zijn gewoon de beste, maar waarschijnlijk focussen ze zich nog enkel op de vlaamse markt
Tja, dat krijg je met "Belgenmuziek" . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:31 schreef petitlapin het volgende:
die zijn nu op hun 'succesvolst' in belgië, ze trekken volle sportpaleizen ... hun laatste cd's zijn gewoon de beste, maar waarschijnlijk focussen ze zich nog enkel op de vlaamse markt
Was toch ook de enigste belg ??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef petitlapin het volgende:
en Ynske, koen wouters was de beste belg in Dakar trouwens![]()
Op de A28 staan ze vrijwel altijd op dezelfde plekken, alleen weten ze de camera's daar vrijwel onzichtbaar op te stellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:30 schreef Godlike02 het volgende:
A28 is kut weg
A7 is prima te rijden
Zeker op de juiste momenten
Guus? Dat is toch een halve Belg?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, jij zult Guus Meeuwis en Jantje Smit vermoedelijk weer niet kennen.![]()
De grap is dat er maar een belg mee deed?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef petitlapin het volgende:
en Ynske, koen wouters was de beste belg in Dakar trouwens
guus meeuwis ken ik heel goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef Plato1980 het volgende:
Ach, jij zult Guus Meeuwis en Jantje Smit vermoedelijk weer niet kennen.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef Godlike02 het volgende:
De grap is dat er maar een belg mee deed?![]()
Kane kennen de belgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
guus meeuwis ken ik heel goed
het is een nacht... enzo voort, en dat treinliedje![]()
en verliefd zijn is veel leuker, en makkelijker dan !!!!! blablabla
jantje smit ...![]()
Je kent zijn grootste hit overduidelijk niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef petitlapin het volgende:
guus meeuwis ken ik heel goed
het is een nacht... enzo voort, en dat treinliedje![]()
en verliefd zijn is veel leuker, en makkelijker dan !!!!! blablabla
Brabant?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
Je kent zijn grootste hit overduidelijk niet.![]()
kane vind ik niet zo goed ... is de vrouw van die zanger niet gestorven aan kankerquote:
quote:
kedeng kedeng...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
en de meest onvriendelijke chauffeur die regelmatig zijn zin doordramde zonder naar zijn partner en monteurs te luisterenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef petitlapin het volgende:
en Ynske, koen wouters was de beste belg in Dakar trouwens
Guusje ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:35 schreef petitlapin het volgende:
kane vind ik niet zo goed ... is de vrouw van die zanger niet gestorven aan kanker![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
zijn eerste en zijn tweede vrouw zijn allebei gestorven aan kankerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kane vind ik niet zo goed ... is de vrouw van die zanger niet gestorven aan kanker![]()
Geef mij je angst.quote:
quote:
Dat zal dankzij het gebrek aan smaak van mijn medelanders wel die verschrikkelijke tenenkrommende Hazescover zijn dan.quote:
Wie was dan zijn eerste vrouw? Dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef Wolkje het volgende:
[..]
zijn eerste en zijn tweede vrouw zijn allebei gestorven aan kanker![]()
are you seriousquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:35 schreef Ynske het volgende:
en de meest onvriendelijke chauffeur die regelmatig zijn zin doordramde zonder naar zijn partner en monteurs te luisteren
De lurkers worden van de vreemdste woorden wakker zo te zienquote:
Zijn zoontje is vernoemd naar zijn eerste vrouw geloof ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie was dan zijn eerste vrouw? Dat wist ik helemaal niet.
dan is het maar weer overduidelijk dat de VTM geen objectieve beelden uitzendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
are you serious![]()
ik heb bijna dagelijks op vtm naar zijn 'avonturen' gekeken ... niets van gehoord of gemerkt
petitlapin is een beetje fan van koen![]()
![]()
Some people have all the luckquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Zijn zoontje is vernoemd naar zijn eerste vrouw geloof ik.
En toen ging guusje ook dood een paar maanden later![]()
Dat wist ik helemaal niet. Wat triest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Zijn zoontje is vernoemd naar zijn eerste vrouw geloof ik.
En toen ging guusje ook dood een paar maanden later![]()
Echtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet. Wat triest.![]()
ik kan er niet aan denken om mijn partner te verliezen aan een ziekte als kanker, laat staan 2 keer op rijquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Echt![]()
Hoe iemand zo iets kan overkomen op die leeftijd![]()
Ik hoop dat niemand daar ooit aan hoeft te denkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik kan er niet aan denken om mijn partner te verliezen aan een ziekte als kanker, laat staan 2 keer op rij![]()
![]()
Ik ken een man die drie echtgenotes verloren heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik kan er niet aan denken om mijn partner te verliezen aan een ziekte als kanker, laat staan 2 keer op rij![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |