Het brandt idd lekker!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent één dag mod en gelijk al een soort 'vuurproef'![]()
Maar je doet het goed![]()
Whehehe...! stel je voor dat op een openbaar discussie forum een discussie ontstaat, laten we dat vooral niet doen, maar gewoon doen waar we goed in zijn: post opkrikken, slijmen en hypocriet zijn.quote:
Ik drink vaak die fruitmelk van Campina, die is lekkerquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:37 schreef Manu82 het volgende:
Het is vandaag natuurlijk wel Teamleads ontgroening
niet vergeten
Muerte, mijnfavoriete user, ik ben het altijd met je eens, en nu helemaal, waren alle users maar zo! ....zoiets?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Whehehe...! stel je voor dat op een openbaar discussie forum een discussie ontstaat, laten we dat vooral niet doen, maar gewoon doen waar we goed in zijn: post opkrikken, slijmen en hypocriet zijn.
NB, VV, 30.40's, l'histoire se repete.![]()
Kwootquote:
Als newbie was het eerste wat ik leerde: in de SC kun je niet off-topic gaan. Per definitie!quote:
Welkom terugquote:Op maandag 16 januari 2006 22:41 schreef Morwen het volgende:
allemaal.
Wat een enorm foute avond in het Huis![]()
Enne, succes teamlead, je kan het![]()
![]()
Mrrrrwnquote:Op maandag 16 januari 2006 22:41 schreef Morwen het volgende:
allemaal.
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:41 schreef Morwen het volgende:
allemaal.
![]()
Dat heet HBB SCquote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef Muerte het volgende:
<..> post opkrikken, slijmen en hypocriet zijn.
Hoi, Morwenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:41 schreef Morwen het volgende:
allemaal.
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Als newbie was het eerste wat ik leerde: in de SC kun je niet off-topic gaan. Per definitie!![]()
Koel uit de uiers.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:42 schreef Maurisico het volgende:
Ik houd van pure Melke, lekker puur natuur vet en koel uit die uiers.....
Suc6quote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef cuall het volgende:
Ik ben ff weg hoor, even de zaken met Melke uitpraten![]()
![]()
Ik was vroeger 'melkbrigadiertje', dat wil ik best weer zijn, hoor!quote:
Hi Morwenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:41 schreef Morwen het volgende:
allemaal.
![]()
Als je iemand nodig hebt, roep me maarquote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef cuall het volgende:
![]()
Ik dacht dat dat niet meer mocht van Flugeltje?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef Snaptnix het volgende:
quote:Bericht 99% gewijzigd door teamlead op 16-01-2006 22:44 (Ook gij Brutus?) ]
Die knotsen aan de voorkantquote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Maurisico het volgende:
Op stream 4 zijn maar weer gaan fietsen...
[afbeelding]
laat Bart Gert's kleren gaan wassen of in de kont kruipen van kwAlbert. Dat figuur denkt zo af en toe echt dat hij een grote BNér isquote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Morwen het volgende:
Bart daarnet: Gert, heb je ook iets van de afgelopen 10 jaar![]()
Ik zou der zelf bijna trek van krijgen!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:42 schreef Maurisico het volgende:
Ik houd van pure Melke, lekker puur natuur vet en koel uit die uiers.....
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:41 schreef Morwen het volgende:
allemaal.
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Morwen het volgende:
Bart daarnet: Gert, heb je ook iets van de afgelopen 10 jaar![]()
2334quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef bunnyma het volgende:
Even een Kelly-vraag..... waar kan je zien welk id nummer je hebt?![]()
Als je gewoon op je username gaat staan zie je het in de statusbalk, en anders klik je gewoon even op je profielquote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef bunnyma het volgende:
ja, hoe zou Gert die vraag opnemen? Zijn bril is ook al van voor 1418....quote:
klik op je profiel... in de adresbalk zie je dan je user IDquote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef bunnyma het volgende:
Ja hoor, jij mag ook in OO. Oud vel.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef bunnyma het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef cuall het volgende:
![]()
Is jouw vriendin Engels of Frans?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
laat Bart Gert's kleren gaan wassen of in de kont kruipen van kwAlbert. Dat figuur denkt zo af en toe echt dat hij een grote BNér is![]()
Het enige wat Bart doet is lijstjes produceren op de pc.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
laat Bart Gert's kleren gaan wassen of in de kont kruipen van kwAlbert. Dat figuur denkt zo af en toe echt dat hij een grote BNér is![]()
Ikke 137960. Hoe newbie kan je zienquote:Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
klik op je profiel... in de adresbalk zie je dan je user IDjij bent 2334
![]()
![]()
gisteren nog Nederlands, maar die nationaliteiten veranderen bij haar van seconde op secondequote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is jouw vriendin Engels of Frans?
Of verander jij van vriendin elke secondequote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gisteren nog Nederlands, maar die nationaliteiten veranderen bij haar van seconde op seconde
Mannetje of 15 ongeveerquote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Bergie88 het volgende:Hallo allemaal, k zal het nog een keer proberen,
hoeveel gasten zijn er gekomen terwijl ik een film zat tekijken???
Dat laten ze gelukkig niet zien.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Bergie88 het volgende:Hallo allemaal, k zal het nog een keer proberen,
in mijn dromen welquote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of verander jij van vriendin elke seconde
Halloquote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Bergie88 het volgende:Hallo allemaal, k zal het nog een keer proberen,
Bukake is toch ook Japansquote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat laten ze gelukkig niet zien.
Viespeuk.![]()
Jij hebt nog nooit in OO gepost.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef bunnyma het volgende:
Het was maar goed dat ik het een Kelly-vraag noemde en al eengebruikte.
Zo hoog had ik niet gekeken, ik speurde heel mijn scherm af.
OO kan wel kloppen.![]()
Volgens mij 10, eigenlijk maar 9 want de man van Viola is er ook bij.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Bergie88 het volgende:Hallo allemaal, k zal het nog een keer proberen,
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat laten ze gelukkig niet zien.
Viespeuk.![]()
hoe durft ze aan Gert te komenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
Er lijken wat strubbelingen te ontstaan tussen de Hoteliers. Big Boss Micky heeft een aanvaring met Gert. Deze is namelijk met de boodschappen dwars door de dinerzaal gelopen en daar is Micky niet blij mee. Zeker niet als er gasten zitten te eten. Gert reageert hierop erg emotioneel en loopt kwaad weg. Micky probeert de andere Hoteliers uit te leggen dat dit met haar moet worden gecommuniceerd. “We zijn allemaal moe en ik bedoel het niet zo kwaad”, gaat ze verder. “Ik vind dit ook niet leuk en zal straks even met Gert praten."
Gert is nog steeds woedend. Even later komt hij verhaal halen bij Viola en Kelly. “Ik ben het zat”, begint hij. “Ik word voor paal gezet!” Kelly en Viola proberen de boel te sussen, maar Gert gooit nu alles eruit: “Zoals ze mij de hele week behandelen. Ik word hier uitgebuit.” Ook Bonnie en Frank bemoeien zich er nu mee en er ontstaat groepsvorming. Bonnie kiest de kant van de geëmotioneerde Gert en Frank blijft erbij dat Micky gelijk heeft. Monique probeert zich nog even op de avond te concentreren: “Jongens, laten we dit straks bespreken. Er komen zo gasten naar de woonkamer en die zien meteen dat er iets aan de hand is!” Zou deze avond dan toch nog een staartje krijgen?
bron: http://www.talpa.tv/web/show/id=220283/dbid=3952/typeofpage=51230
Oeh dus dat kan nog leuk worden dadelijkquote:Op maandag 16 januari 2006 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
*knip
bron: http://www.talpa.tv/web/show/id=220283/dbid=3952/typeofpage=51230
Ik zal er wel eens gaan kijken.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit in OO gepost.
Ga je maar eens melden: http://forum.fok.nl/topic/748808
Ze gaat veel te ver met haar vernederende gecommandeerquote:Op maandag 16 januari 2006 22:58 schreef Manu82 het volgende:
hoe durft ze aan Gert te komen
Hebben we je net volledig ingelicht... ga je weer!quote:
Vanaf BB1, maar alleen tijdens BB, anders ben ik bang dat ik helemaal geen sociaal leven meer heb.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sjeeeeeezus zeg! Hoeveel jaar hang je hier al rond Bunnyma?![]()
Toppie trouwens je streamverslagenquote:
Jaquote:Op maandag 16 januari 2006 22:50 schreef melke het volgende:
Cuall heb je mijn mailtje gehad?
Ik heb nog niet gehoord of er iemand blijft slapen maar dat zal ook wel nietquote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Hebben we je net volledig ingelicht... ga je weer!![]()
Nou dag dan maar![]()
Dat staat in haar profiel!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sjeeeeeezus zeg! Hoeveel jaar hang je hier al rond Bunnyma?![]()
En anders negeer je me gewoonquote:
Ja dat vind ik ookquote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze gaat veel te ver met haar vernederende gecommandeer![]()
Zo zo! Die pakt het echt serieus aan als ze zelfs in GTST een rolletje als tegenprestatie wil doen/spelen!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Als tegenprestatie wilde ze zelfs een gastrolletje spelen in GTST, als er maar mensen kwamen.
Nee ik denk dat zij de enige of een van de weinige is die dit heel serieus aanpakt en gewoon veel geld wil verdienen voor het Rode Kruis. In tegenstelling tot anderen die alleen met hun eigen ego bezig zijn en hoe ze over komenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef Morwen het volgende:
He, stereo, hoe was je tentamen gegaan of riskeer ik nu meerdere zweepslagen![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:02 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gehoord of er iemand blijft slapen maar dat zal ook wel niet
Een man van 70 verbieden door een eetzaal te lopenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:05 schreef SuperMOM het volgende:
Nee ik denk dat zij de enige of een van de weinige is die dit heel serieus aanpakt en gewoon veel geld wil verdienen voor het Rode Kruis. In tegenstelling tot anderen die alleen met hun eigen ego bezig zijn en hoe ze over komenDus HULDE
Micky! (misschien zei ze het wat bot? maar denk dat ze een goede manager is, moet dit zooitje ongeregeld toch in juiste banen proberen te lIJden)
Will do!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:04 schreef Manu82 het volgende:
Willen jullie btw wat vroeger opstaan, officieel werk ik nu (niet dat ik veel doe) maar vind het wel leuk om m'n koffie niet alleen te drinken (nog bedankt Muerte)
Ow, sorryquote:
quote:
Oowquote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vanaf BB1, maar alleen tijdens BB, anders ben ik bang dat ik helemaal geen sociaal leven meer heb.![]()
mja.. maar op zich heeft Micky wel een punt..het ziet niet uit als je met de boodschappen loopt te zeulen...quote:Op maandag 16 januari 2006 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een man van 70 verbieden door een eetzaal te lopen![]()
Misschien vinden de gasten het wel fijn bekende Nederlanders te zien
88 verschillende standjesquote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wil jij bij bergie slapen?
Je weet zeker niet waar die 88 voor staat
Ze zou veel opbouwender kunnen commanderen!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Laat je avatar eens een keer staan, hoe moeten we je herkennen als je telkens wisseltquote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
OowToen lurkte ik hier en alle jaren gedaan ook, alleen met BB maar registreren durfde ik niet
![]()
![]()
Oke zo klikt het bot, ik heb het niet gezien, misschien was het de manier waarop ze het bracht? Ik vind Gert tot nu toe echt 100% meevallen!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een man van 70 verbieden door een eetzaal te lopen![]()
Misschien vinden de gasten het wel fijn bekende Nederlanders te zien
Dacht dat ze een beertje wasquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Manu82 het volgende:
Die TL begint volgens mij zich een beetje te goed te voelen voor ons! HIj is er de helft van de tijd niet
Jawel hoor, TL is er constantquote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Manu82 het volgende:
Die TL begint volgens mij zich een beetje te goed te voelen voor ons! HIj is er de helft van de tijd niet
Die zit natuurlijk in de crewforaquote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Manu82 het volgende:
En tijdens de laatste BB pas geregistreerd? Dat heeft lang geduurd voor je durfde.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
OowToen lurkte ik hier en alle jaren gedaan ook, alleen met BB maar registreren durfde ik niet
![]()
![]()
Heb het (helaas) ook niet gezienquote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef SuperMOM het volgende:
Oke zo klikt het bot, ik heb het niet gezien, misschien was het de manier waarop ze het bracht? Ik vind Gert tot nu toe echt 100% meevallen!Hij werkt zich echt de t*phus! (ik weet ook niet wat ik veracht had hoor, komt door die slechte publiciteit van die labiele dochters van hem !
)
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
Het is kindjesbedtijd. Ik ga slapen.
Weltrusten iedereen![]()
.
Trustequote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
Weltrusten iedereen![]()
.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die zit natuurlijk in de crewfora![]()
Om heel eerlijk te zijn vind ik hem ook meevallen. Weet niet wat er van die verhalen waar is, maar had nog steeds liever gehad dat we dat dus uit hem zelf horen of tenminste zijn kant van het verhaal en dat blijf ik missen. Maar dat is dus weer klacht 656 over HBB....quote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke zo klikt het bot, ik heb het niet gezien, misschien was het de manier waarop ze het bracht? Ik vind Gert tot nu toe echt 100% meevallen!Hij werkt zich echt de t*phus! (ik weet ook niet wat ik veracht had hoor, komt door die slechte publiciteit van die labiele dochters van hem !
)
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben er gewoon hoor... maar er zijn nu eenmaal ook nog wat msn-venstertjes die aandacht willen
Hij zendt rooksignalen....HELP.......MIJ........HELP.....MIJquote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef SuperMOM het volgende:
Ik hoorde net die man van Viool zeggen dat hij nodig naar buiten moest want te lang in de airco enzo kon hij niet tegen, kan je allergieën van krijgen etc maar nu zie ik hem een peukie opsteken ;')
Beertjes worden ook geworpen hoor, of dacht jij dat ze uit een ei kwamen?quote:
Heb ik een rel gemist.....quote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja.. maar op zich heeft Micky wel een punt..het ziet niet uit als je met de boodschappen loopt te zeulen...
Maar hoe dan ook:Een rel
![]()
Hij gaat vreemdquote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben er gewoon hoor... maar er zijn nu eenmaal ook nog wat msn-venstertjes die aandacht willen
quote:
Volgens mij is het een Thaisequote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Flyduck het volgende:
Dat kleine chinese vrouwtje wat er zit is wel geil...
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
Weltrusten iedereen![]()
.
Volgens mij is Micky mede-eigenaar of de manager van de Supperclub, een hippe, trendy boot die regelmatig vette feesten geeftquote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
En volgens mij is Micky ook met haar eigen ego bezig
Ze heeft al een baantje bij een regionaal station, en ze is zich er heus wel van bewust dat het op de nationale televisie is.
Waarom heb jij mij geblockt dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wordn die niet net als mensenkinders met de ooievaar gebracht danquote:Op maandag 16 januari 2006 23:14 schreef demins het volgende:
[..]
Beertjes worden ook geworpen hoor, of dacht jij dat ze uit een ei kwamen?![]()
Dat komt omdat ze de hele dag bezig MOETEN zijn, dan is er weinig tijd voor persoonlijke contacten of goede gesprekkenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Manu82 het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik hem ook meevallen. Weet niet wat er van die verhalen waar is, maar had nog steeds liever gehad dat we dat dus uit hem zelf horen of tenminste zijn kant van het verhaal en dat blijf ik missen. Maar dat is dus weer klacht 656 over HBB....
Nee heeeee, alweer gemist!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja.. maar op zich heeft Micky wel een punt..het ziet niet uit als je met de boodschappen loopt te zeulen...
Maar hoe dan ook:Een rel
![]()
Die gaat nog komen hopelijk in HBBquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom heb jij mij geblockt dan?![]()
Hoi Bartoliquote:
Hey Maurisicoquote:Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef Maurisico het volgende:
Nou dat was weer een aangename meeting...ga nog wat nuttigs doen... tot morgen!
Ja maar, ja maar, ja maar.... ik ben nu Kelly-fanquote:Op maandag 16 januari 2006 23:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Laat je avatar eens een keer staan, hoe moeten we je herkennen als je telkens wisselt![]()
Trusten, Thalita met je mooie avatar!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
Weltrusten iedereen![]()
.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef bunnyma het volgende:
Ik ga slapen, hoor morgen wel hoe de karaoke was en hoe het verder ging in de soap Gert<--> Mickey.
Tot morgenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef bunnyma het volgende:
Ik ga slapen, hoor morgen wel hoe de karaoke was en hoe het verder ging in de soap Gert<--> Mickey.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar.... ik ben nu Kelly-fanen ook OCC-fan en, en, en, en, en, en verandering van spijs doet eten toch
en ik heb nog niet de juiste, allergoeiste SuperMOM icoon gevonden
Ja, nu niet meerquote:Op maandag 16 januari 2006 23:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb ik jou geblockt dan?
ff kijken.. momentje
Ik wacht wel even op je edit!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Voor t laats toen ik nog naar mn user naam keek was ik nog een beertje lieverd![]()
Hallo D. Rosequote:Op maandag 16 januari 2006 23:20 schreef D.Rose het volgende:
*nog maar ff binnenkomt om te zien of er nog iets te beleven valt
Slaap lekker bunnymaquote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef bunnyma het volgende:
Goed hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 23:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hey schat![]()
![]()
ja gaat wel op moment![]()
en met jou?
Het gaat snel he met teamlead.quote:
Dat is de enige echte Supermams avatarquote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja? Die blijft leuk? Oke dan, zet ik die er weer opMaar af en toe wissel ik af hoor
Supermams is terug. WBquote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
Oke oke ik heb het al veranderd, zo herkennen jullie me tenmiste![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het gaat snel he met teamlead.
Het ene moment is hij een van ons en het volgende moment word je geblockt.
Hey Roosjequote:Op maandag 16 januari 2006 23:20 schreef D.Rose het volgende:
*nog maar ff binnenkomt om te zien of er nog iets te beleven valt
Ik denk dat we dan direct afscheid kunnen nemen van Gert, Viola en Bonnie.....quote:Op maandag 16 januari 2006 23:26 schreef Flyduck het volgende:
Ik vind het maar erg "gemaakte" gezelligheid... maarja het zijn ook saaie mensen ..
ze moeten ff keiharde hardcore muziek aanzetten en door het huis rondstuiteren. .. paar lijntjes speed op die tafel hoppaaaaaa lekker geld inzamelen!!!
Neequote:
hoelang duurt dat?quote:
Minstens 2 maandenquote:
vooral veel wolkenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee![]()
Wat hangt er in vredesnaam in de lucht....storm ofzo![]()
![]()
tot de laatste week van HBBquote:
Ik had die fucking boom waarin ze zat toch omgezaagdquote:Op maandag 16 januari 2006 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Viola gaat zingen
Graag gedaan. Altijd tot je dienstquote:
Oooo... wat leuk, er luistert iemand naar mequote:Op maandag 16 januari 2006 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi doka, morwen, D.Rose, Pareltje, flugeltje en de rest die ik vergeet![]()
![]()
sorry was met mijn icoon aan het stoeienmoest van Snaptnix
![]()
Loopt ze nu ook kans om aangevlogen te worden door een vliegtuig?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef Manu82 het volgende:
Ze stond er net bij als het vrijheidsbeeld
jij stoeit met alles wat Snaptnix wilquote:Op maandag 16 januari 2006 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi doka, morwen, D.Rose, Pareltje, flugeltje en de rest die ik vergeet![]()
![]()
sorry was met mijn icoon aan het stoeienmoest van Snaptnix
![]()
Je vergeet dat ze alles goed kan, iedereen kent en alles al heeft meegemaakt!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Viola zingt met een air alsof ze zelf vind dat ze heel goed zing
Maar ze heeft dan ook zangles gehad...![]()
Waar is trouwens je L-bordje?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar is trouwens je L-bordje?
[afbeelding]
Hallo SuperMOMquote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oooo... wat leuk, er luistert iemand naar me![]()
Ja en dan vragen ze zich nog af hoe zelfmoordcommando's gerecruteerd worden op forumsquote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Loopt ze nu ook kans om aangevlogen te worden door een vliegtuig?
[..]
[afbeelding]
Ik heb ook nog een setje van deze voor TLquote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en dan vragen ze zich nog af hoe zelfmoordcommando's gerecruteerd worden op forums
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een setje van deze voor TL
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
euh.. flugel.. kijk eens ff in de FC SC ajb
Odiequote:
[..]
[afbeelding]
heel gemakkelijk door de al pacino (the recruit) van de forums .........................quote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en dan vragen ze zich nog af hoe zelfmoordcommando's gerecruteerd worden op forums
[..]
[afbeelding]
Op dit moment probeer ik kruisraket te worden. Kan vast wel met een beetje goede begeleiding bij Viola op het hoofd vallen.quote:
Met mij is het primaquote:Op maandag 16 januari 2006 23:37 schreef odie22 het volgende:
hoe is het met iedereen ?
Krijg een BB karaoke flashback, even iets minder dusquote:Op maandag 16 januari 2006 23:37 schreef odie22 het volgende:
net voor karaoke begon iets beterquote:Op maandag 16 januari 2006 23:37 schreef odie22 het volgende:
Ik hou al jaren vol dat ik niet gek, maar een helikopter benquote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op dit moment probeer ik kruisraket te worden. Kan vast wel met een beetje goede begeleiding bij Viola op het hoofd vallen.
En zonder gein, economie
prima, doodmoequote:Op maandag 16 januari 2006 23:37 schreef odie22 het volgende:
ik kan hier geen streams bekijken , gaat nog via een modem hierquote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Odie![]()
Je bent net op tijd voor Paradise By the Dashboard lights![]()
Of alhoewel, eerst Robbie![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef Bartoli het volgende:Odie, Supermom en iedereen die ik nog niet gehad heb
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kan hier geen streams bekijken , gaat nog via een modem hier![]()
wat is er verkeerd aan gehad? of insinueer je nu weer iets andersquote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Hoi Odie, Bartoli en thnxxxx Pareltje, dan hou ik deze wel
![]()
Ik vind het ook erg subtiel hoe je de T van Team hebt weggelaten, en alleen de L van Lead nog gebruikt in je avatar! Knap gedaan!quote:
Ik ben nog steeds kwaadquote:Op maandag 16 januari 2006 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaa, Viola praatte tegen ons!!!!!
Sorry, zat even met mijn hoofd in de gootquote:Op maandag 16 januari 2006 23:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat is er verkeerd aan gehad? of insinueer je nu weer iets anders![]()
Wie nietquote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds kwaadNiet op jou hoor
maar op die opmerking van haar
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds kwaadNiet op jou hoor
maar op die opmerking van haar
![]()
Ze gaat weer zingen......mijn orenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wie nietdat wijf denk echt dat ze alles weet
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |