Hey Maurisicoquote:Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef Maurisico het volgende:
Nou dat was weer een aangename meeting...ga nog wat nuttigs doen... tot morgen!
Ja maar, ja maar, ja maar.... ik ben nu Kelly-fanquote:Op maandag 16 januari 2006 23:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Laat je avatar eens een keer staan, hoe moeten we je herkennen als je telkens wisselt![]()
Trusten, Thalita met je mooie avatar!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
Het is kindjesbedtijd. Ik ga slapen.
Weltrusten iedereen![]()
.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef bunnyma het volgende:
Ik ga slapen, hoor morgen wel hoe de karaoke was en hoe het verder ging in de soap Gert<--> Mickey.
Tot morgenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef bunnyma het volgende:
Ik ga slapen, hoor morgen wel hoe de karaoke was en hoe het verder ging in de soap Gert<--> Mickey.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar.... ik ben nu Kelly-fanen ook OCC-fan en, en, en, en, en, en verandering van spijs doet eten toch
en ik heb nog niet de juiste, allergoeiste SuperMOM icoon gevonden
Ja, nu niet meerquote:Op maandag 16 januari 2006 23:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb ik jou geblockt dan?
ff kijken.. momentje
Ik wacht wel even op je edit!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Voor t laats toen ik nog naar mn user naam keek was ik nog een beertje lieverd![]()
Hallo D. Rosequote:Op maandag 16 januari 2006 23:20 schreef D.Rose het volgende:
*nog maar ff binnenkomt om te zien of er nog iets te beleven valt
Slaap lekker bunnymaquote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef bunnyma het volgende:
Goed hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 23:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hey schat![]()
![]()
ja gaat wel op moment![]()
en met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |