Heb ik een rel gemist.....quote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja.. maar op zich heeft Micky wel een punt..het ziet niet uit als je met de boodschappen loopt te zeulen...
Maar hoe dan ook:Een rel
![]()
Hij gaat vreemdquote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben er gewoon hoor... maar er zijn nu eenmaal ook nog wat msn-venstertjes die aandacht willen
quote:
Volgens mij is het een Thaisequote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Flyduck het volgende:
Dat kleine chinese vrouwtje wat er zit is wel geil...
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
Het is kindjesbedtijd. Ik ga slapen.
Weltrusten iedereen![]()
.
Volgens mij is Micky mede-eigenaar of de manager van de Supperclub, een hippe, trendy boot die regelmatig vette feesten geeftquote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
En volgens mij is Micky ook met haar eigen ego bezig
Ze heeft al een baantje bij een regionaal station, en ze is zich er heus wel van bewust dat het op de nationale televisie is.
Waarom heb jij mij geblockt dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben er gewoon hoor... maar er zijn nu eenmaal ook nog wat msn-venstertjes die aandacht willen
Wordn die niet net als mensenkinders met de ooievaar gebracht danquote:Op maandag 16 januari 2006 23:14 schreef demins het volgende:
[..]
Beertjes worden ook geworpen hoor, of dacht jij dat ze uit een ei kwamen?![]()
Dat komt omdat ze de hele dag bezig MOETEN zijn, dan is er weinig tijd voor persoonlijke contacten of goede gesprekkenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Manu82 het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik hem ook meevallen. Weet niet wat er van die verhalen waar is, maar had nog steeds liever gehad dat we dat dus uit hem zelf horen of tenminste zijn kant van het verhaal en dat blijf ik missen. Maar dat is dus weer klacht 656 over HBB....
Nee heeeee, alweer gemist!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
mja.. maar op zich heeft Micky wel een punt..het ziet niet uit als je met de boodschappen loopt te zeulen...
Maar hoe dan ook:Een rel
![]()
Die gaat nog komen hopelijk in HBBquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom heb jij mij geblockt dan?![]()
Hoi Bartoliquote:
Hey Maurisicoquote:Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef Maurisico het volgende:
Nou dat was weer een aangename meeting...ga nog wat nuttigs doen... tot morgen!
Ja maar, ja maar, ja maar.... ik ben nu Kelly-fanquote:Op maandag 16 januari 2006 23:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Laat je avatar eens een keer staan, hoe moeten we je herkennen als je telkens wisselt![]()
Trusten, Thalita met je mooie avatar!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
Het is kindjesbedtijd. Ik ga slapen.
Weltrusten iedereen![]()
.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef bunnyma het volgende:
Ik ga slapen, hoor morgen wel hoe de karaoke was en hoe het verder ging in de soap Gert<--> Mickey.
Tot morgenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef bunnyma het volgende:
Ik ga slapen, hoor morgen wel hoe de karaoke was en hoe het verder ging in de soap Gert<--> Mickey.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar.... ik ben nu Kelly-fanen ook OCC-fan en, en, en, en, en, en verandering van spijs doet eten toch
en ik heb nog niet de juiste, allergoeiste SuperMOM icoon gevonden
Ja, nu niet meerquote:Op maandag 16 januari 2006 23:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb ik jou geblockt dan?
ff kijken.. momentje
Ik wacht wel even op je edit!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Voor t laats toen ik nog naar mn user naam keek was ik nog een beertje lieverd![]()
Hallo D. Rosequote:Op maandag 16 januari 2006 23:20 schreef D.Rose het volgende:
*nog maar ff binnenkomt om te zien of er nog iets te beleven valt
Slaap lekker bunnymaquote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef bunnyma het volgende:
Goed hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 23:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hey schat![]()
![]()
ja gaat wel op moment![]()
en met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |