88 verschillende standjesquote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wil jij bij bergie slapen?
Je weet zeker niet waar die 88 voor staat
Ze zou veel opbouwender kunnen commanderen!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze gaat veel te ver met haar vernederende gecommandeer![]()
Laat je avatar eens een keer staan, hoe moeten we je herkennen als je telkens wisseltquote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
OowToen lurkte ik hier en alle jaren gedaan ook, alleen met BB maar registreren durfde ik niet
![]()
![]()
Oke zo klikt het bot, ik heb het niet gezien, misschien was het de manier waarop ze het bracht? Ik vind Gert tot nu toe echt 100% meevallen!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een man van 70 verbieden door een eetzaal te lopen![]()
Misschien vinden de gasten het wel fijn bekende Nederlanders te zien
Dacht dat ze een beertje wasquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Manu82 het volgende:
Die TL begint volgens mij zich een beetje te goed te voelen voor ons! HIj is er de helft van de tijd niet
Jawel hoor, TL is er constantquote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Manu82 het volgende:
Die TL begint volgens mij zich een beetje te goed te voelen voor ons! HIj is er de helft van de tijd niet
Die zit natuurlijk in de crewforaquote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef Manu82 het volgende:
En tijdens de laatste BB pas geregistreerd? Dat heeft lang geduurd voor je durfde.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
OowToen lurkte ik hier en alle jaren gedaan ook, alleen met BB maar registreren durfde ik niet
![]()
![]()
Heb het (helaas) ook niet gezienquote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef SuperMOM het volgende:
Oke zo klikt het bot, ik heb het niet gezien, misschien was het de manier waarop ze het bracht? Ik vind Gert tot nu toe echt 100% meevallen!Hij werkt zich echt de t*phus! (ik weet ook niet wat ik veracht had hoor, komt door die slechte publiciteit van die labiele dochters van hem !
)
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
Het is kindjesbedtijd. Ik ga slapen.
Weltrusten iedereen![]()
.
Trustequote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Talitha het volgende:
Het is kindjesbedtijd. Ik ga slapen.
Weltrusten iedereen![]()
.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die zit natuurlijk in de crewfora![]()
Om heel eerlijk te zijn vind ik hem ook meevallen. Weet niet wat er van die verhalen waar is, maar had nog steeds liever gehad dat we dat dus uit hem zelf horen of tenminste zijn kant van het verhaal en dat blijf ik missen. Maar dat is dus weer klacht 656 over HBB....quote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oke zo klikt het bot, ik heb het niet gezien, misschien was het de manier waarop ze het bracht? Ik vind Gert tot nu toe echt 100% meevallen!Hij werkt zich echt de t*phus! (ik weet ook niet wat ik veracht had hoor, komt door die slechte publiciteit van die labiele dochters van hem !
)
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben er gewoon hoor... maar er zijn nu eenmaal ook nog wat msn-venstertjes die aandacht willen
Hij zendt rooksignalen....HELP.......MIJ........HELP.....MIJquote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef SuperMOM het volgende:
Ik hoorde net die man van Viool zeggen dat hij nodig naar buiten moest want te lang in de airco enzo kon hij niet tegen, kan je allergieën van krijgen etc maar nu zie ik hem een peukie opsteken ;')
Beertjes worden ook geworpen hoor, of dacht jij dat ze uit een ei kwamen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |