Ik zou der zelf bijna trek van krijgen!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:42 schreef Maurisico het volgende:
Ik houd van pure Melke, lekker puur natuur vet en koel uit die uiers.....
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:41 schreef Morwen het volgende:
allemaal.
Wat een enorm foute avond in het Huis![]()
Enne, succes teamlead, je kan het![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Morwen het volgende:
Bart daarnet: Gert, heb je ook iets van de afgelopen 10 jaar![]()
2334quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef bunnyma het volgende:
Even een Kelly-vraag..... waar kan je zien welk id nummer je hebt?![]()
Als je gewoon op je username gaat staan zie je het in de statusbalk, en anders klik je gewoon even op je profielquote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef bunnyma het volgende:
ja, hoe zou Gert die vraag opnemen? Zijn bril is ook al van voor 1418....quote:
klik op je profiel... in de adresbalk zie je dan je user IDquote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef bunnyma het volgende:
Ja hoor, jij mag ook in OO. Oud vel.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef bunnyma het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef cuall het volgende:
Ik ben ff weg hoor, even de zaken met Melke uitpraten![]()
![]()
Is jouw vriendin Engels of Frans?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
laat Bart Gert's kleren gaan wassen of in de kont kruipen van kwAlbert. Dat figuur denkt zo af en toe echt dat hij een grote BNér is![]()
Het enige wat Bart doet is lijstjes produceren op de pc.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
laat Bart Gert's kleren gaan wassen of in de kont kruipen van kwAlbert. Dat figuur denkt zo af en toe echt dat hij een grote BNér is![]()
Ikke 137960. Hoe newbie kan je zienquote:Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
klik op je profiel... in de adresbalk zie je dan je user IDjij bent 2334
![]()
![]()
gisteren nog Nederlands, maar die nationaliteiten veranderen bij haar van seconde op secondequote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is jouw vriendin Engels of Frans?
Of verander jij van vriendin elke secondequote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gisteren nog Nederlands, maar die nationaliteiten veranderen bij haar van seconde op seconde
Mannetje of 15 ongeveerquote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Bergie88 het volgende:Hallo allemaal, k zal het nog een keer proberen,
hoeveel gasten zijn er gekomen terwijl ik een film zat tekijken???
Dat laten ze gelukkig niet zien.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Bergie88 het volgende:Hallo allemaal, k zal het nog een keer proberen,
in mijn dromen welquote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of verander jij van vriendin elke seconde
Halloquote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Bergie88 het volgende:Hallo allemaal, k zal het nog een keer proberen,
Bukake is toch ook Japansquote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat laten ze gelukkig niet zien.
Viespeuk.![]()
Jij hebt nog nooit in OO gepost.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef bunnyma het volgende:
Het was maar goed dat ik het een Kelly-vraag noemde en al eengebruikte.
Zo hoog had ik niet gekeken, ik speurde heel mijn scherm af.
OO kan wel kloppen.![]()
Volgens mij 10, eigenlijk maar 9 want de man van Viola is er ook bij.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Bergie88 het volgende:Hallo allemaal, k zal het nog een keer proberen,
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat laten ze gelukkig niet zien.
Viespeuk.![]()
hoe durft ze aan Gert te komenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
Er lijken wat strubbelingen te ontstaan tussen de Hoteliers. Big Boss Micky heeft een aanvaring met Gert. Deze is namelijk met de boodschappen dwars door de dinerzaal gelopen en daar is Micky niet blij mee. Zeker niet als er gasten zitten te eten. Gert reageert hierop erg emotioneel en loopt kwaad weg. Micky probeert de andere Hoteliers uit te leggen dat dit met haar moet worden gecommuniceerd. “We zijn allemaal moe en ik bedoel het niet zo kwaad”, gaat ze verder. “Ik vind dit ook niet leuk en zal straks even met Gert praten."
Gert is nog steeds woedend. Even later komt hij verhaal halen bij Viola en Kelly. “Ik ben het zat”, begint hij. “Ik word voor paal gezet!” Kelly en Viola proberen de boel te sussen, maar Gert gooit nu alles eruit: “Zoals ze mij de hele week behandelen. Ik word hier uitgebuit.” Ook Bonnie en Frank bemoeien zich er nu mee en er ontstaat groepsvorming. Bonnie kiest de kant van de geëmotioneerde Gert en Frank blijft erbij dat Micky gelijk heeft. Monique probeert zich nog even op de avond te concentreren: “Jongens, laten we dit straks bespreken. Er komen zo gasten naar de woonkamer en die zien meteen dat er iets aan de hand is!” Zou deze avond dan toch nog een staartje krijgen?
bron: http://www.talpa.tv/web/show/id=220283/dbid=3952/typeofpage=51230
Oeh dus dat kan nog leuk worden dadelijkquote:Op maandag 16 januari 2006 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
*knip
bron: http://www.talpa.tv/web/show/id=220283/dbid=3952/typeofpage=51230
Ik zal er wel eens gaan kijken.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit in OO gepost.
Ga je maar eens melden: http://forum.fok.nl/topic/748808
Ze gaat veel te ver met haar vernederende gecommandeerquote:Op maandag 16 januari 2006 22:58 schreef Manu82 het volgende:
hoe durft ze aan Gert te komen
Hebben we je net volledig ingelicht... ga je weer!quote:
Vanaf BB1, maar alleen tijdens BB, anders ben ik bang dat ik helemaal geen sociaal leven meer heb.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sjeeeeeezus zeg! Hoeveel jaar hang je hier al rond Bunnyma?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |