Ik zou der zelf bijna trek van krijgen!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:42 schreef Maurisico het volgende:
Ik houd van pure Melke, lekker puur natuur vet en koel uit die uiers.....
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:41 schreef Morwen het volgende:
allemaal.
Wat een enorm foute avond in het Huis![]()
Enne, succes teamlead, je kan het![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Morwen het volgende:
Bart daarnet: Gert, heb je ook iets van de afgelopen 10 jaar![]()
2334quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef bunnyma het volgende:
Even een Kelly-vraag..... waar kan je zien welk id nummer je hebt?![]()
Als je gewoon op je username gaat staan zie je het in de statusbalk, en anders klik je gewoon even op je profielquote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef bunnyma het volgende:
ja, hoe zou Gert die vraag opnemen? Zijn bril is ook al van voor 1418....quote:
klik op je profiel... in de adresbalk zie je dan je user IDquote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef bunnyma het volgende:
Ja hoor, jij mag ook in OO. Oud vel.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef bunnyma het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef cuall het volgende:
Ik ben ff weg hoor, even de zaken met Melke uitpraten![]()
![]()
Is jouw vriendin Engels of Frans?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
laat Bart Gert's kleren gaan wassen of in de kont kruipen van kwAlbert. Dat figuur denkt zo af en toe echt dat hij een grote BNér is![]()
Het enige wat Bart doet is lijstjes produceren op de pc.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
laat Bart Gert's kleren gaan wassen of in de kont kruipen van kwAlbert. Dat figuur denkt zo af en toe echt dat hij een grote BNér is![]()
Ikke 137960. Hoe newbie kan je zienquote:Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
klik op je profiel... in de adresbalk zie je dan je user IDjij bent 2334
![]()
![]()
gisteren nog Nederlands, maar die nationaliteiten veranderen bij haar van seconde op secondequote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is jouw vriendin Engels of Frans?
Of verander jij van vriendin elke secondequote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gisteren nog Nederlands, maar die nationaliteiten veranderen bij haar van seconde op seconde
Mannetje of 15 ongeveerquote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Bergie88 het volgende:Hallo allemaal, k zal het nog een keer proberen,
hoeveel gasten zijn er gekomen terwijl ik een film zat tekijken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |