Het gaat snel he met teamlead.quote:
Dat is de enige echte Supermams avatarquote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja? Die blijft leuk? Oke dan, zet ik die er weer opMaar af en toe wissel ik af hoor
Supermams is terug. WBquote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef SuperMOM het volgende:
Oke oke ik heb het al veranderd, zo herkennen jullie me tenmiste![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het gaat snel he met teamlead.
Het ene moment is hij een van ons en het volgende moment word je geblockt.
Hey Roosjequote:Op maandag 16 januari 2006 23:20 schreef D.Rose het volgende:
*nog maar ff binnenkomt om te zien of er nog iets te beleven valt
Ik denk dat we dan direct afscheid kunnen nemen van Gert, Viola en Bonnie.....quote:Op maandag 16 januari 2006 23:26 schreef Flyduck het volgende:
Ik vind het maar erg "gemaakte" gezelligheid... maarja het zijn ook saaie mensen ..
ze moeten ff keiharde hardcore muziek aanzetten en door het huis rondstuiteren. .. paar lijntjes speed op die tafel hoppaaaaaa lekker geld inzamelen!!!
Neequote:
hoelang duurt dat?quote:
Minstens 2 maandenquote:
vooral veel wolkenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee![]()
Wat hangt er in vredesnaam in de lucht....storm ofzo![]()
![]()
tot de laatste week van HBBquote:
Ik had die fucking boom waarin ze zat toch omgezaagdquote:Op maandag 16 januari 2006 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Viola gaat zingen
Graag gedaan. Altijd tot je dienstquote:
Oooo... wat leuk, er luistert iemand naar mequote:Op maandag 16 januari 2006 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi doka, morwen, D.Rose, Pareltje, flugeltje en de rest die ik vergeet![]()
![]()
sorry was met mijn icoon aan het stoeienmoest van Snaptnix
![]()
Loopt ze nu ook kans om aangevlogen te worden door een vliegtuig?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef Manu82 het volgende:
Ze stond er net bij als het vrijheidsbeeld
jij stoeit met alles wat Snaptnix wilquote:Op maandag 16 januari 2006 23:29 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi doka, morwen, D.Rose, Pareltje, flugeltje en de rest die ik vergeet![]()
![]()
sorry was met mijn icoon aan het stoeienmoest van Snaptnix
![]()
Je vergeet dat ze alles goed kan, iedereen kent en alles al heeft meegemaakt!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:29 schreef flugeltje het volgende:
Viola zingt met een air alsof ze zelf vind dat ze heel goed zing
Maar ze heeft dan ook zangles gehad...![]()
Waar is trouwens je L-bordje?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waar is trouwens je L-bordje?
[afbeelding]
Hallo SuperMOMquote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oooo... wat leuk, er luistert iemand naar me![]()
Ja en dan vragen ze zich nog af hoe zelfmoordcommando's gerecruteerd worden op forumsquote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Loopt ze nu ook kans om aangevlogen te worden door een vliegtuig?
[..]
[afbeelding]
Ik heb ook nog een setje van deze voor TLquote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en dan vragen ze zich nog af hoe zelfmoordcommando's gerecruteerd worden op forums
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een setje van deze voor TL
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
euh.. flugel.. kijk eens ff in de FC SC ajb
Odiequote:
[..]
[afbeelding]
heel gemakkelijk door de al pacino (the recruit) van de forums .........................quote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en dan vragen ze zich nog af hoe zelfmoordcommando's gerecruteerd worden op forums
[..]
[afbeelding]
Op dit moment probeer ik kruisraket te worden. Kan vast wel met een beetje goede begeleiding bij Viola op het hoofd vallen.quote:
Met mij is het primaquote:Op maandag 16 januari 2006 23:37 schreef odie22 het volgende:
hoe is het met iedereen ?
Krijg een BB karaoke flashback, even iets minder dusquote:Op maandag 16 januari 2006 23:37 schreef odie22 het volgende:
net voor karaoke begon iets beterquote:Op maandag 16 januari 2006 23:37 schreef odie22 het volgende:
Ik hou al jaren vol dat ik niet gek, maar een helikopter benquote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op dit moment probeer ik kruisraket te worden. Kan vast wel met een beetje goede begeleiding bij Viola op het hoofd vallen.
En zonder gein, economie
prima, doodmoequote:Op maandag 16 januari 2006 23:37 schreef odie22 het volgende:
ik kan hier geen streams bekijken , gaat nog via een modem hierquote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Odie![]()
Je bent net op tijd voor Paradise By the Dashboard lights![]()
Of alhoewel, eerst Robbie![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef Bartoli het volgende:Odie, Supermom en iedereen die ik nog niet gehad heb
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kan hier geen streams bekijken , gaat nog via een modem hier![]()
wat is er verkeerd aan gehad? of insinueer je nu weer iets andersquote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Hoi Odie, Bartoli en thnxxxx Pareltje, dan hou ik deze wel
![]()
Ik vind het ook erg subtiel hoe je de T van Team hebt weggelaten, en alleen de L van Lead nog gebruikt in je avatar! Knap gedaan!quote:
Ik ben nog steeds kwaadquote:Op maandag 16 januari 2006 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaa, Viola praatte tegen ons!!!!!
Sorry, zat even met mijn hoofd in de gootquote:Op maandag 16 januari 2006 23:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat is er verkeerd aan gehad? of insinueer je nu weer iets anders![]()
Wie nietquote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds kwaadNiet op jou hoor
maar op die opmerking van haar
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds kwaadNiet op jou hoor
maar op die opmerking van haar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|