terug vind post dacht ikquote:
Ik wil nog steeds antwoord.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga naar school en dan doe ik dingen enzo.En in het weekend doe ik ook dingen en ik maak huiswerk enzo,
.
Wat doe jij eigenlijk?
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Iedere keer doe ik iets wel of niet, waar ik dan wel of niet iets over zeg, wat dan weer niet goed valt, waar mn ouders dan met mij of elkaar gaan ruzien... Geen dag zonder
Ouderlijke bijdrage van mn pa kan ik dan denk ik wel schudden, mn moeder wil wel steunen maar die zit zelf ook ff wat minder lekker...
Studie afmaken is het andere probleem... dat gaat dus niet echt lekker meer...
Topic Volg Postquote:
Ik voel me niet geroepen verantwoording aan je af te leggen.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds antwoord. +)
Dan moet je niet zomaar schreeuwen dat ik niks doe en gewoon je bek houden.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik voel me niet geroepen verantwoording aan je af te leggen.
Tergend verliefd persoontje?quote:
Tijd om dingen op een rij te zetten dus... ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:21 schreef davidov het volgende:
Iedere keer doe ik iets wel of niet, waar ik dan wel of niet iets over zeg, wat dan weer niet goed valt, waar mn ouders dan met mij of elkaar gaan ruzien... Geen dag zonder
Ouderlijke bijdrage van mn pa kan ik dan denk ik wel schudden, mn moeder wil wel steunen maar die zit zelf ook ff wat minder lekker...
Studie afmaken is het andere probleem... dat gaat dus niet echt lekker meer...
Neeeeeeee, niet NOG een klef stelletje!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef creno het volgende:
all I do is push you a litllezodat er weer een klef stelletje ontstaat
Ging ook niet over Vanitasquote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef creno het volgende:
stroekieje geeft me 5 minpunten omdat ik "hoer de l'amour" speel ofzo, maar lees de laatste pagina van het vorige topic terug en iedereen ziet dat jij en vandittusvandattus elkaar ophitsen tot en met !
Zeg en ik ben allus behalve klef jaquote:Op maandag 16 januari 2006 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeee, niet NOG een klef stelletje!!!![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ging ook niet over Vanitas![]()
maar kom d'r straks maar eens op terug als ik thuis ben![]()
@ Vanitas, ze vinden ons een klef stelletjequote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef creno het volgende:
stroekieje geeft me 5 minpunten omdat ik "hoer de l'amour" speel ofzo, maar lees de laatste pagina van het vorige topic terug en iedereen ziet dat jij en vandittusvandattus elkaar ophitsen tot en met !
Wel een stelletje dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
@ Vanitas, ze vinden ons een klef stelletje
maar dat is helemaal niet waar
we zijn helemaal niet klef![]()
Laat ik maar eens naar huis toe gaanquote:Op maandag 16 januari 2006 18:37 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik kreeg dus 5 minpunten omdat je van mama tapas kreeg
waren we maar klef ! zo klef zijn we niet hoor...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeee, niet NOG een klef stelletje!!!![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Laat ik maar eens naar huis toe gaan
want vrees dat ik nog wel een en ander moet gaan uitleggen![]()
is blij met deze bliksemafleider en sluipt stilletjes het topic uit om naar huis toe te gaanquote:Op maandag 16 januari 2006 18:38 schreef creno het volgende:
[..]
waren we maar klef ! zo klef zijn we niet hoor...
Wie zegt dat ik op jou doelde?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:38 schreef creno het volgende:
[..]
waren we maar klef ! zo klef zijn we niet hoor...
Denk wel dat ik vanavond wat langer mag opblijvenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:40 schreef creno het volgende:
[..]![]()
maar tegen de tijd dat je thuis bent ben ik weg vrees ik, maar na een uur of tien ben ik er
misschien dat op mezelf wonen en baantje een impuls geeft voor meer motivatie...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tijd om dingen op een rij te zetten dus... ofzo.
Optie: jaar stoppen met studie, en een jaar fulltime werken.
Maarja, lastig om daarna weer te beginnen ook.
Dan kan ook t sletten beginnenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef davidov het volgende:
[..]
misschien dat op mezelf wonen en baantje een impuls geeft voor meer motivatie...
oooooowquote:
mwaahhhh zo zou ik het niet willen brengenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan kan ook t sletten beginnen
Maar je bedoelde t welquote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef davidov het volgende:
[..]
mwaahhhh zo zou ik het niet willen brengen
o is DAT wat ik verkeerd doe!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
o is DAT wat ik verkeerd doe!
Ik richt me nu al op sletten...... moet eerst een appartement vinden natuurlijk
(vanmorgen weer op 2 gereageerd)
nee dat bedoelde ik niet!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar je bedoelde t wel
Al slachtoffers op t oog ?
dingen doen, dat is ook belangrijk, vind ik echtquote:Op maandag 16 januari 2006 18:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga naar school en dan doe ik dingen enzo.En in het weekend doe ik ook dingen en ik maak huiswerk enzo,
.
Wat doe jij eigenlijk?
Goede ontwijkingquote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef davidov het volgende:
[..]
nee dat bedoelde ik niet!
Het is slechts 1 van de vele voordelen...
maar het is geen hoofddoel.
Ja dat zeg ik ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dingen doen, dat is ook belangrijk, vind ik echt
als de jongens vragen waarom ik tegenwoordig niet meer open ben overdag
zeg ik omdat ik ook dingen voor mezelf wil doen
wat voor dingen?
nou gewoon dķngen
geen ontwijking, serieus atwoordquote:
Kunnen wij homo's eindelijk ook bij hem op bezoek.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kunnen wij homo's eindelijk ook bij hem op bezoek.
Er is al een wachtrij?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kunnen wij homo's eindelijk ook bij hem op bezoek.
Hoevaak eet jij wel niet Febovoer per week?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Broertje gaat niet naar de FEBO
2 appartementen, niet 2 slettenquote:
kijk maar uit, dat is niet gezondquote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoevaak eet jij wel niet Febovoer per week?![]()
![]()
Ja ik was geschokt dat je nog niets had!quote:
1xquote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoevaak eet jij wel niet Febovoer per week?![]()
![]()
Ik eet het ook niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk maar uit, dat is niet gezond
wordt je dik van en je krijgt er puistjes van
http://www.gay.nl/profiel.html?username=Perviquote:Vriendenverzoek van Pervi
Beste LeRockstar,
Je hebt een vriendenverzoek gekregen van Pervi. Wanneer je elkaars vriendje wordt kun je makkelijker berichten met elkaar uitwisselen en zien of je vriendje ook online is.
Klik hier om Pervi toe te voegen als vriendje.
Groeten,
Het GAY.NL Team!
quote:Pervi: kom je wel eens in den haag dan, $$ mogelijk
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/profiel.html?username=Pervi![]()
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[..]
jij meteen terugsturen dat je 50 eurow el erg veel vond!?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
[..]
Heb van beide geen last, en ik heb al sinds september niet meer gekookt.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk maar uit, dat is niet gezond
wordt je dik van en je krijgt er puistjes van
Ik heb teruggestuurd hoeveel hij me zou willen betalen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij meteen terugsturen dat je 50 eurow el erg veel vond!?
En daar gaat ie prat op.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb van beide geen last, en ik heb al sinds september niet meer gekookt..
Zie p.i.quote:
Wat is p.i.?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zie p.i..
'k Heb gewoon nog geen gasfornuis. En ik moet nog een keuken regelen, maar dat schiet ehm... niet echt op. Gedoe allemaal.
getverquote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik eet het ook niet.. Ik koop altijd een perzik of een bak druiven en soms een kaasstengel.
![]()
Inside of me there's a fat person, trying to get out?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef Jerruh het volgende:
als het niet van buiten gebeurt, dan gebeurt het vn binnen...
Ieuw, gatver.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
getver
zo'n kaasstengel moet je ook niet dubbelzinnig zien
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef LuQas het volgende:
[..]
Wat is p.i.?
Oe, ik zie nu ineens dat rockstar best een heel erg leuk hoofd heeft.
ow owquote:Op maandag 16 januari 2006 19:23 schreef wonderer het volgende:
*neerplof*
Ik heb DE meest geniale foto van Stanley Burleson.
Zeg maar gewoon Post Icoon.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een PI is zo'n dingetje linksboven je post zeg maar. Normaal is het een blaadje ofzo maar nu is het bij mij bijv. een euhm, mannetje met een zonnebril op.ofzo
Ik dacht dus dat jij dat was.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
een euhm, mannetje met een zonnebril op.
quote:
Ieuw, waarom weet ik wat daar links staat.quote:
dat is nou precies mijn probleemquote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Inside of me there's a fat person, trying to get out?.
Omdat je hebt geGoogled?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw, waarom weet ik wat daar links staat.
Oh, ik begrijp het nu pas geloof ik. Ik dacht dat p.i. zeg maar hetzelfde was als avatar na jouw uitleg maar ik las niet goed. Maar ik dacht dus dat jij er zo uitzag als die chinees in je avatar waarvan ik dacht dat mensen het p.i. noemen maar nu snap ik dat dat niet zo is maar dat dat dingetje links bovenaan je post een p.i. is. ofzo. zeg maar.quote:
Dan heb je een dikke bil en dikke negerlippenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is nou precies mijn probleem
ik heb een dikke negerin in me
langzaamaan begin ik haar omvang over te nemen,
mijn penis zal er binnenkort ook wel afvallen,
maakt niet uit gebruik dat ding toch alleen om mee te plassen,
ik vraag me alleen af waneer de huidskleur verandering zal inzetten
roti maken lukt me nu wel, maar die dikke billen en lippen laten ook best wel op zich wachtenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan heb je een dikke bil en dikke negerlippenen dan kan je roti voor me maken.
![]()
Negerinnen.
Oh oke.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Oh, ik begrijp het nu pas geloof ik. Ik dacht dat p.i. zeg maar hetzelfde was als avatar na jouw uitleg maar ik las niet goed. Maar ik dacht dus dat jij er zo uitzag als die chinees in je avatar waarvan ik dacht dat mensen het p.i. noemen maar nu snap ik dat dat niet zo is maar dat dat dingetje links bovenaan je post een p.i. is. ofzo. zeg maar.![]()
Zeg...in het Tournament topic zei je iets over een gezellig hoofd..dat ging toch wel over Serge he?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Oh, ik begrijp het nu pas geloof ik. Ik dacht dat p.i. zeg maar hetzelfde was als avatar na jouw uitleg maar ik las niet goed. Maar ik dacht dus dat jij er zo uitzag als die chinees in je avatar waarvan ik dacht dat mensen het p.i. noemen maar nu snap ik dat dat niet zo is maar dat dat dingetje links bovenaan je post een p.i. is. ofzo. zeg maar.![]()
Moeten we vanaf nu dan Negermama zeggen?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is nou precies mijn probleem
ik heb een dikke negerin in me
langzaamaan begin ik haar omvang over te nemen,
mijn penis zal er binnenkort ook wel afvallen,
maakt niet uit gebruik dat ding toch alleen om mee te plassen,
ik vraag me alleen af waneer de huidskleur verandering zal inzetten
Oh laat dan maar, ik weet nog wel iemand anders zonder dikke billen en dikke lippen die ook roti voor me kan maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
roti maken lukt me nu wel, maar die dikke billen en lippen laten ook best wel op zich wachten
Big Momma!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moeten we vanaf nu dan Negermama zeggen?.
Over jullie beidenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg...in het Tournament topic zei je iets over een gezellig hoofd..dat ging toch wel over Serge he?
Matron Mama Morton!quote:
Je bedoelt toch niet TehRockstar?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef LuQas het volgende:
Oe, ik zie nu ineens dat rockstar best een heel erg leuk hoofd heeft.
quote:
ja dus, dan kan ie nog wel een leuk hoofd hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet TehRockstar?
Dat joch is 14!
Oooooh.....quote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
*zucht* Hij bedoelde de Chinees met het leuke hoofd.
daar is mijn naam ook aan gerefereerdquote:
Deze discussie ga ik niet aan.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dus, dan kan ie nog wel een leuk hoofd hebben
iemand van 6 kan nog wel een leuk hoofd hebben
het wordt pas vies als je ook de private parts van iemand van 6 intressant vind
Valt wel mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
trouwens luqas is ook nog heel jong volgens mij
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar is mijn naam ook aan gerefereerd
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:49 schreef Just-Dennis het volgende:
Iemand mij gemist!
Ja? Wanneer ga je er in klussen?of hoef je alleen je spulletjes mee te nemen en klaar?quote:
13 aprilquote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja? Wanneer ga je er in klussen?of hoef je alleen je spulletjes mee te nemen en klaar?
Nee hoor, ik ben ook al jaren 21.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook al jaren 21..
quote:
Waarom niet al 6 jaar achttien? Net als BryanBoy.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook al jaren 21..
Hee, die linker met dat gele shirtje lijkt wel op een vriendje-voor-een-nacht die ik ooit es gehad hebquote:
Omdat ik Bryanboy niet ben. (Thank God.)quote:Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom niet al 6 jaar achttien? Net als BryanBoy.
Die linker is matig, kijk naar de rechter.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:03 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Hee, die linker met dat gele shirtje lijkt wel op een vriendje-voor-een-nacht die ik ooit es gehad heb
Dan had je wel een boel geld en woonde je in de Filippijnen enzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Omdat ik Bryanboy niet ben. (Thank God.)
Ja, maar die lijkt er dan weer niet op.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die linker is matig, kijk naar de rechter.
You wish.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja, maar die lijkt er dan weer niet op.
Vooral dat laatste is erg geil.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan had je wel een boel geld en woonde je in de Filippijnen enzo.
*zucht* Jij wilt altijd wat. Neem eens genoegen met wat je hebt!quote:
Jij bent lelijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef Cairon het volgende:
ze zijn allebei lelijk.
Wat knap dat je dat soort dingen ziet.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef Cairon het volgende:
De linker is zwakbegaafd en heeft tijdens de zwangerschap geleerd wat het is om ondervoed te zijn, de rechter is te vaak als een autist tegen de muur op gelopen en heeft tikken op z'n smoel gekregen van z'n vader.
Wat ik zoal gehoord heb, zijn/waren er vooral wat probleempjes bij jou thuis.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:12 schreef Cairon het volgende:
en jij bent het resultaat van kampvolk TRS.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:12 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Jij houd meer van wat bredere gezichten?
Ja, maar Cairon is 24/7 ongesteld dus die moet je maar even negeren.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:14 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik voel in deze thread plots een zeer negatieve vibe....
Probeer je een reactie uit te lokken omdat het tegenzit vandaag?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef Cairon het volgende:
Dat is nieuws, aangezien mijn thuissituatie zo uit een of andere misselijkmakende Amerikaanse feel-good movie kan komen.
In tegenstelling tot waar jij vandaan komt, gescheiden ouders, hertrouwd met partners die al kinderen hadden, met god weet hoeveel scharrels tussen door. Hoevaak zijn jouw ouders nu getrouwd TRS?
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar Cairon is 24/7 ongesteld dus die moet je maar even negeren.
Halverwege tweede seizoen gecanceledquote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Carnivale was weer heerlijk
(en ik kon 't niet laten om even m;n tarot-deck er op na te slaan wat de achtergelaten kaart bij Sofie betekende)
[afbeelding]
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:19 schreef Cairon het volgende:
mijn ouders zijn niet gescheiden.
Seizoen 2 is nu bezig op Canvasquote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Halverwege tweede seizoen gecanceled![]()
Alleen als 'ie gefermenteed isquote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie wil er ook een druifje?(zonder pit)
Ned3 ook jaquote:Op maandag 16 januari 2006 20:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
kwam die serie niet op de publieke omroep? of was dat iets anders.,.,
Tof, kan de televisie weer eens afgestoft wordenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ned3 ook ja
Zal binnenkort wel beginnen.
Dat is dus niet m'n stiefzusje omdat haar moedertje, mijn vaders, hoe noem je dat, sletje dus was. Niet getrouwd of samenwonend.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nee we zagen het in de nieuwe revu... jouw stiefzusje-ex-stiefzusje-god-weet-wat-voor-stiefzusje is absoluut geen kamp volk.![]()
Hoeveel vreemde kerels heeft je moeder al mee naar huis genomen?
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alleen als 'ie gefermenteed is
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*zucht* Jij wilt altijd wat. Neem eens genoegen met wat je hebt!
Beide water bij de wijn doen is idd helemaal niet verkeerd. Braaf.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan naar de film..dat ik er nou voor kies om dit tot morgen uit te stellen zodat mn moeder op een beetje redelijke tijd naar bed kan is iets anders
Da ie d'r liever wijn van wil hebbe!!!quote:
Ach morgen sleutel bij laten maken, solliciteren, informeren naar de leidingen i/d muur ivm tv op mn kamer... i try to make my life a bit more meaningfulquote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beide water bij de wijn doen is idd helemaal niet verkeerd. Braaf.
Goessso.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach morgen sleutel bij laten maken, solliciteren, informeren naar de leidingen i/d muur ivm tv op mn kamer... i try to make my life a bit more meaningful![]()
'k zou eerst maar 'ns een ander dekbed nemen, anders geeft 't verkeerde signalen af richting je moeder, wiens moederinstinct aldus geactiveerd wordt en dat je dus te horen krijgt dat je op tijd op bed moet liggenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach morgen sleutel bij laten maken, solliciteren, informeren naar de leidingen i/d muur ivm tv op mn kamer... i try to make my life a bit more meaningful![]()
Goedzo enzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Cairon het volgende:
nee ik ga TRS negeren, want ik moet me leren gedragen enzo.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k zou eerst maar 'ns een ander dekbed nemen, anders geeft 't verkeerde signalen af richting je moeder, wiens moederinstinct aldus geactiveerd wordt en dat je dus te horen krijgt dat je op tijd op bed moet liggen
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag ook!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
Bij de water beide wijn.
Hij bedoelt het Mickey-Mouse dekbed.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
icoon
icoon icoon icoon icoon icoon icoon icoon
[..]
Mn dekbed is perfect dik, warm en kneedbaar...nix mis mee.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou nog gaan uitzoeken hoe dat zit met die bijspijkerlessen....maar hopelijk word het me hier vergeven als ik daar even mee wacht totdat ik iets meer weet over werk en tijdsbesteding
Dat is dus niet mijn dekbed!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij bedoelt het Mickey-Mouse dekbed.
Ik ga in september naar school! Dit is extra om mn toelatingsexamens beter te maken, maar om die te kunnen inplannen en betalen heb ik wel geld nodigquote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eerst info over die lessen en er werk van maken (!!!!) en dan kun je daar evt werk op aanpassen. Zonder middelbare school diploma kun je het wel shaken hoor om een béétje baan te krijgen
Van wie is dat dekbed dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is dus niet mijn dekbed!
Ik heb een ikea-dekbed!
T is een fleecedekentje van de vriendin bij wie k bleef slapen!quote:
Oke.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T is een fleecedekentje van de vriendin bij wie k bleef slapen!
Nu toch niet meer, is niet meer nodig hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 20:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik voel in deze thread plots een zeer negatieve vibe....
pallets sorterenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eerst info over die lessen en er werk van maken (!!!!) en dan kun je daar evt werk op aanpassen. Zonder middelbare school diploma kun je het wel shaken hoor om een béétje baan te krijgen
*pakt de slingers*quote:Op maandag 16 januari 2006 20:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu toch niet meer, is niet meer nodig hoor
want ik ben d'r weer![]()
Hey nou gelukkig kan ik ze over 2 weken pakkenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja de Harmonie kan gewoon doorgaan met de repetitie hoor
ik hoef geen aubade![]()
Dat heule harmonie orkestquote:Op maandag 16 januari 2006 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey nou gelukkig kan ik ze over 2 weken pakken
Nee de slingers!quote:
Neuh die mag je gerust laten hangen, dat geeft wel een feestelijk tintje aan een verder saaie maandagquote:
Naja maar dan is dinsdag over 2 weekjes de lol er al afquote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh die mag je gerust laten hangen, dat geeft wel een feestelijk tintje aan een verder saaie maandag![]()
ach dan bedenken we dan toch iets anders leuks voor jequote:Op maandag 16 januari 2006 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja maar dan is dinsdag over 2 weekjes de lol er al af
Feestjes?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach dan bedenken we dan toch iets anders leuks voor je![]()
Ik heb nog niets gepland..quote:
Dat je het nog vragen moet!quote:
blijkbaar welquote:Op maandag 16 januari 2006 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat je het nog vragen moet!
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef Cairon het volgende:
Just Dennis wil wel, want jullie zijn toch vriendje en vriendinnetje?
quote:
Samen?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:07 schreef Cairon het volgende:
neej Dennis, jij bent OOK het meisje
Jeetje zeg maar niet tegen bart dat ie een meisje isquote:Op maandag 16 januari 2006 21:09 schreef Cairon het volgende:
jij en bart zijn een leuk lesbies koppel. Lekker flapperen en kletsen met jullie flamoezen tegen elkaar. Lipworstelen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:12 schreef Cairon het volgende:
ik ga even poepen, want daar heb ik zin in.
Ja pas maar op hierquote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef Jerruh het volgende:
wat een ontluikendheid allemaal!
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef Just-Dennis het volgende:
Hmm zomaar mailt een of ander bi joch uit Slagharen mij
En voegt mij zomaar iemand opeens toe op msn die Jan heet![]()
Wat een kromme zin die laatste
Nee jij zit er niet achter!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Invloeddddddddddd......... RRRROOOAAAHHHRRRR.........![]()
Je begint anders wel behoorlijk hyper en verstrooid te posten hiero.quote:
Ja nog ffquote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je begint anders wel behoorlijk hyper en verstrooid te posten hiero.Just-Dennis.
Het zal iets Overijssels zijn...
you should ask that the master of the gamequote:Op maandag 16 januari 2006 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
mag ik nog in dat kuttopic stemmen, ookal lig ik er uit?
Terwijl het - isquote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja nog ff
Straks een Drenth![]()
Nou ja, weet ik veel het komt door gister door die _
Ja ik was helemaal, nou ja ben helemaal in de war er vanquote:Op maandag 16 januari 2006 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Terwijl het - is
Just - dus!
Just-Dennis
In afspraak met iemand anders negeer ik hem.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
you should ask that the master of the game![]()
Ik neem t opquote:
Het mag, TehRockstar: Mensen die niet in de Originele Deelnemerslijst staan mogen niet meestemmen!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
mag ik nog in dat kuttopic stemmen, ookal lig ik er uit?
Edoch vandaag heb ik u reeds als Just-Dennis voorzien van een hoestbonbon,quote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja nog ff
Straks een Drenth![]()
Nou ja, weet ik veel het komt door gister door die _
Het stond er al sinds het begin hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het mag, TehRockstar: Mensen die niet in de Originele Deelnemerslijst staan mogen niet meestemmen!
Dat staat er. Opeens. Zomaar.
Niet doen joh, er zijn belangrijkererere dingen om van in de war ervan te raken daardoor!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja ik was helemaal, nou ja ben helemaal in de war er van
Oh jaquote:Op maandag 16 januari 2006 21:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Edoch vandaag heb ik u reeds als Just-Dennis voorzien van een hoestbonbon,
welliswaar van't verkeerde merk maar toch![]()
Heb je d'r nu ook slecht van geslapen, want dat is wel het laaste wat ik op mijn geweten wil hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja ik was helemaal, nou ja ben helemaal in de war er van
Ja maar het stįįt er wel!!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het stond er al sinds het begin hoor
Zeg meneer de spellijderquote:Op maandag 16 januari 2006 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het stond er al sinds het begin hoor
Mocht je nog een speciale dag willen hebben, dan stel ik voor: Freaky Fridayquote:
Mooi. Dan we'k dat ok weer. Mag ik oe bedank'n veur d'n uutleg?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:35 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
dat noemen wij gehaktdag in het oosten![]()
Ho ik moet even een woordenboek hebben straksquote:Op maandag 16 januari 2006 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mooi. Dan we'k dat ok weer. Mag ik oe bedank'n veur d'n uutleg?
Ik heb de H gebruikt.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zeg meneer de spellijder![]()
Die lijst he, is dat nu niet net een lijst van groenlinks vol met onbekende jostiband leden?
Volgens mij komt meer dan de helft hier al niet meer
Maakt mij verder niet uit, maar als je het een beetje eerlijk wil doen, dan speel je zoiets natuurlijk met huidige Posters ofzo
Ik zat te denken aan Friday Frenzyquote:Op maandag 16 januari 2006 21:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mocht je nog een speciale dag willen hebben, dan stel ik voor: Freaky Friday
Hoe origineel![]()
Ok, iets origineler dan: Steamy Saturday![]()
![]()
Dat bestaat vast welquote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ho ik moet even een woordenboek hebben straks
Drenths - Nederlandsch
Drenths - Overijssels
Zolang Steamy Saturday maar wel blijftquote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Friday Frenzy
Zo'n steamy Albert Heijn-maaltijd?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zolang Steamy Saturday maar wel blijft
Over steamy gesproken: ANT![]()
Ja ze praten er vast wel Nederlandsquote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat bestaat vast wel
Moar ze kunt oe vast verstoan doar, moak oe niet drukke!
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef wizarddragon het volgende:
"Goedenavond mensen", vanuit m'n eigen stekkie
ja en uitgerekend ik kreeg twee minpunten omdat ik er nooit benquote:Op maandag 16 januari 2006 21:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zeg meneer de spellijder![]()
Die lijst he, is dat nu niet net een lijst van groenlinks vol met onbekende jostiband leden?
Volgens mij komt meer dan de helft hier al niet meer
Maakt mij verder niet uit, maar als je het een beetje eerlijk wil doen, dan speel je zoiets natuurlijk met huidige Posters ofzo
*articuleert*quote:Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja ze praten er vast wel Nederlands
Ruben Nicolai?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef Cairon het volgende:
kei lekker ding bij je zal het maar hebben... maar hij heeft geen oogbollen
En is lief enzo en zo ver weg en vast heteroquote:Op maandag 16 januari 2006 22:02 schreef Cairon het volgende:
nee, want die heeft wel oogbollen.
Hoop het voor hemquote:Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef Cairon het volgende:
die jongen die blind is is ook vast hetero
LET OP DIT IS PAS WOENSDAG!quote:Wicked Wednesday:
Vanaf Woensdag 18 januari 00.00 tot donderdag 19 januari 00.00 is het Wicked Wednesday.
Dit betekent dat je de volgende punten mag weggeven:
1x 3 pluspunten (+ + +)
1x 2 pluspunten (+ +)
1x 4 minpunten (- - - -)
Ook moet je 2 nominaties uitbrengen op personen in de lijst die je die dag nog GEEN punten hebt gegeven.
Diegene die om 00.00 de meeste nominaties heeft zal alsnog het spel verlaten.
Op donderdag mag je weer gewoon 1x 2 pluspunten en 2x 2 minpunten uitdelen
Ziet ie iig niet hoe lelijk jij bentquote:Op maandag 16 januari 2006 22:05 schreef Cairon het volgende:
mijn god, en blind en homo!
zelfs niet in collectieve zelfmoord?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:05 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
heb over het algemeen nergens meer zin in
nou, je ontmaagding op een presenteerblaadjequote:Op maandag 16 januari 2006 22:05 schreef Cairon het volgende:
maar stiekem best wel cute.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
zelfs niet in collectieve zelfmoord?
![]()
jammer dat moppentoppers al jaren niet meer op tv komt....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef Cairon het volgende:
Nee Cybart, ik ben niet net als jou, ik aas niet op de zwakkeren in deze maatschappij om aan mijn gerieven te komen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo.... dus.....
Waarom ruziet iedereen met iedereen enzo de laatste tijd?
Ja dat hoort ook bij het leven. Maar hier?!
mooi weer spelen is niet langer aan ons besteed...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo.... dus.....
Waarom ruziet iedereen met iedereen enzo de laatste tijd?
Ja dat hoort ook bij het leven. Maar hier?!
Zal ik anders opnieuw binnenkomen en de eerste die mij begroet verbaal aanvallen?quote:
*kuch*quote:Op maandag 16 januari 2006 22:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou, je ontmaagding op een presenteerblaadje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |