dat is nou precies mijn probleemquote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Inside of me there's a fat person, trying to get out?.
Omdat je hebt geGoogled?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw, waarom weet ik wat daar links staat.
Oh, ik begrijp het nu pas geloof ik. Ik dacht dat p.i. zeg maar hetzelfde was als avatar na jouw uitleg maar ik las niet goed. Maar ik dacht dus dat jij er zo uitzag als die chinees in je avatar waarvan ik dacht dat mensen het p.i. noemen maar nu snap ik dat dat niet zo is maar dat dat dingetje links bovenaan je post een p.i. is. ofzo. zeg maar.quote:
Dan heb je een dikke bil en dikke negerlippenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is nou precies mijn probleem
ik heb een dikke negerin in me
langzaamaan begin ik haar omvang over te nemen,
mijn penis zal er binnenkort ook wel afvallen,
maakt niet uit gebruik dat ding toch alleen om mee te plassen,
ik vraag me alleen af waneer de huidskleur verandering zal inzetten
roti maken lukt me nu wel, maar die dikke billen en lippen laten ook best wel op zich wachtenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan heb je een dikke bil en dikke negerlippenen dan kan je roti voor me maken.
![]()
Negerinnen.
Oh oke.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Oh, ik begrijp het nu pas geloof ik. Ik dacht dat p.i. zeg maar hetzelfde was als avatar na jouw uitleg maar ik las niet goed. Maar ik dacht dus dat jij er zo uitzag als die chinees in je avatar waarvan ik dacht dat mensen het p.i. noemen maar nu snap ik dat dat niet zo is maar dat dat dingetje links bovenaan je post een p.i. is. ofzo. zeg maar.![]()
Zeg...in het Tournament topic zei je iets over een gezellig hoofd..dat ging toch wel over Serge he?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Oh, ik begrijp het nu pas geloof ik. Ik dacht dat p.i. zeg maar hetzelfde was als avatar na jouw uitleg maar ik las niet goed. Maar ik dacht dus dat jij er zo uitzag als die chinees in je avatar waarvan ik dacht dat mensen het p.i. noemen maar nu snap ik dat dat niet zo is maar dat dat dingetje links bovenaan je post een p.i. is. ofzo. zeg maar.![]()
Moeten we vanaf nu dan Negermama zeggen?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is nou precies mijn probleem
ik heb een dikke negerin in me
langzaamaan begin ik haar omvang over te nemen,
mijn penis zal er binnenkort ook wel afvallen,
maakt niet uit gebruik dat ding toch alleen om mee te plassen,
ik vraag me alleen af waneer de huidskleur verandering zal inzetten
Oh laat dan maar, ik weet nog wel iemand anders zonder dikke billen en dikke lippen die ook roti voor me kan maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
roti maken lukt me nu wel, maar die dikke billen en lippen laten ook best wel op zich wachten
Big Momma!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moeten we vanaf nu dan Negermama zeggen?.
Over jullie beidenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg...in het Tournament topic zei je iets over een gezellig hoofd..dat ging toch wel over Serge he?
Matron Mama Morton!quote:
Je bedoelt toch niet TehRockstar?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef LuQas het volgende:
Oe, ik zie nu ineens dat rockstar best een heel erg leuk hoofd heeft.
quote:
ja dus, dan kan ie nog wel een leuk hoofd hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet TehRockstar?
Dat joch is 14!
Oooooh.....quote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
*zucht* Hij bedoelde de Chinees met het leuke hoofd.
daar is mijn naam ook aan gerefereerdquote:
Deze discussie ga ik niet aan.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dus, dan kan ie nog wel een leuk hoofd hebben
iemand van 6 kan nog wel een leuk hoofd hebben
het wordt pas vies als je ook de private parts van iemand van 6 intressant vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |