Special prize for you my friendquote:Op maandag 16 januari 2006 15:45 schreef R2-D2 het volgende:
Zeeeer speciale motor in unieke kleurstelling voor een luttel bedrag![]()
gewoonm ja of nee will doquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:49 schreef stinkie het volgende:
Mss wel iets voor Riet trouwens. Niet zoveel schade als ie weer eens over een rotonde moet of een dijkweggetje pakt ...
hoezo, met een goede motor gaat ie al onderuitquote:Op maandag 16 januari 2006 15:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan is een klein sneetje in de remleiding genoeg
![]()
![]()
tsja, wie het eerst komt wie het eerst maalt, maar jij hebt wel al het langst interesse en je weet wat beter wat je kan verwachten.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nog steeds intresse
![]()
maar ik weet al dat er meer kapers op de kust zijn![]()
[Citroenverkopermode]quote:Op maandag 16 januari 2006 15:41 schreef stinkie het volgende:
91 gsx600f (foto in de op) nieuwe banden, bougies. Lekkende uitlaat 48k mile op teller. Afgelopen juli nagelopen door Goedhart. Gebroken chokekabel. FIets voor erbij om af te raggen enzo
plus ketting en tandwiel hoorde ik net??quote:Op maandag 16 januari 2006 16:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[Citroenverkopermode]
91 gsx600f (foto in de op) nieuwe banden, bougies.
[/Citroenverkopermode]
![]()
quote:
DIe bouncedquote:E-mail: -
Ik zal je het volgende voorstel doen:quote:Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
plus ketting en tandwiel hoorde ik net??
zijn er in juli ook nieuw opgegaan, alleen heeft ie dus wel stil gestaan buiten. Wel schoon gemaakt en ingevet, maar ik zou de ketting niet meer als nieuw bestempelen. Heeft alleen weinig kilometers gemaakt dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
plus ketting en tandwiel hoorde ik net??
erm, niet om het eens of ander, maar daar staat ook een streepje, meer dan net, maar kan er nog steeds niks meequote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
erm, niet om het eens of ander, maar daar staat ook een streepje, meer dan net, maar kan er nog steeds niks mee
edit: fotoboek biedt uitkomts. ik vind van niet trouwens![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
[afbeelding]
schijnt 't te doen...
na 5 keer refreshen krijg ik het eindelijk te zien, maar goedm had het al uit FB gepluktquote:Op maandag 16 januari 2006 16:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
[afbeelding]
schijnt 't te doen...
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
allemaal
Ah kijk, ik doe weer mee in het juiste topic.Ik had vandaag al genoeg aan mijn werk en aan die vervelende verkoudheid. Ik heb er al 3 pakjes zakdoeken doorheen gesnotterd vandaag.
Hoe ga ik nog van de griep afkomen zonder dat ik van ellende thuis hoef te zitten?
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
zal wel aan het weer liggen, ben ook een beetje verkouden![]()
Ik drink altijd thee met verse citroensap als ik me grieperig voel![]()
Aandacht vragen?quote:
Wij Ik doe het gewoon in een minder verkapte vorm dan de rest doetquote:Op maandag 16 januari 2006 18:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aandacht vragen?![]()
Dat hebben alle Bandit users zeker.![]()
Dag kloontje van bwtquote:
Sowwyquote:
Wat een slechte kloon Rietvaerder, had veel beter gekunquote:
Is die gast nou nog steeds bezigquote:Op maandag 16 januari 2006 18:18 schreef Worldbeater het volgende:
Uit een topic welke motor is het beste om naar en in Afrika te rijden.
[afbeelding]
Het is een Yamaha heHquote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is die gast nou nog steeds bezig![]()
![]()
Lijkt me wel rot om terug te komen, een of andere depressie omdat je niets meer hebt om naar uit te kijken.Tenminste, dat schijn je wel vaker te horen na dit soort extreme avonturen, of Olympische Spelen e.d.
Er staat je nog wat te wachten over 11 jaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
Lijkt me wel rot om terug te komen, een of andere depressie omdat je niets meer hebt om naar uit te kijken.Tenminste, dat schijn je wel vaker te horen na dit soort extreme avonturen, of Olympische Spelen e.d.
Huhquote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Het is een Yamaha heHdie zijn niet zo snel
![]()
Mooie avatar.quote:
nee, nu niet meer nee.quote:
Alleen een helmquote:Op maandag 16 januari 2006 23:29 schreef yup het volgende:
en dan heb je nog een helm nodig :/
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:46 schreef dribbel79 het volgende:
Ik ga ook de mand opzoeken, net getraind...we zetten de zoektocht naar een sportmotor die in het budget past morgen weer voort (heerlijk, werken op een uitzendbureau, zelf je werk indelen)
Kreeg wel een mail van een gast van marktplaats, over een CBR 600 F uit '94 voor ¤ 2150,-...
Idd alleen een helm niet eens ,eigenlijk liefst motorbroek + jas... En helm uiteraard.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alleen een helm![]()
Sjah, lastige keuze.. een auto is kwa aankoop inderdaad goedkoper. Ik denk dat ik alleen nooit zoveel zo plezier zou kunnen beleven aan een auto.Met de motor ga je gewoon veel vaker op pad, met de auto ga je echt niet een dagje toeren ofzo
(wekelijks)
DirkvdBroek is betaald parkeren dude, staat dus ergens beneden bij de brug of bij Pinkroccade/Gak gebouwquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:09 schreef worldpimber het volgende:
Ook wel klote toen ik net weg wilde van school en een beetje vroeg ging om nog ff te ghummen
Maar toen kwam ik erachter dat het inene weer had geregend
Nederland sucks gewoon want een auto erbij kan heel relaxed zijn.Wel grappig dat jij kennelijk 1 van de paar honderd mensen bent die een 2de punt van het rijbewijs heeft.
(en die BMW wilde ik nog een keer spotten bij DirkvdBroek maar dat hoeft ook niet meer
)
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:18 schreef yup het volgende:
DirkvdBroek is betaald parkeren dude, staat dus ergens beneden bij de brug of bij Pinkroccade/Gak gebouw![]()
I don't like small carsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:59 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
@yup
Fiat Panda Kopen?
[afbeelding]
![]()
De Transalp bikkel is op alles voorbereid.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:37 schreef stinkie het volgende:
Het regende
Er was file
Mijn kisten zijn niet meer waterdicht
Gelukkig had ik extra sokken bij me
nou dat viel wel mee, op de soes bij vorige werkgever had ik zelfs schoenen op min werk staan just in casequote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De Transalp bikkel is op alles voorbereid.![]()
Heb nog geen mailtje van jouquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Goedemorgen.
Lekker weertje.Vanmiddag weer droog trouwens.
Hoe gaat R2D2 eigenlijk naar haar werk, normaal met de ZZR toch?![]()
Ja...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Goedemorgen.
Lekker weertje.Vanmiddag weer droog trouwens.
Hoe gaat R2D2 eigenlijk naar haar werk, normaal met de ZZR toch?![]()
24e van januari, maar rondneuzen/ oriënteren kan nooit kwaad...en als ik wat vind koop ik 'm, alvast wat in de garage hebben staan is nooit weg natuurlijk...quote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]Heb je eigenlijk dat examen al gehaald, of heb ik dat gemist
?
Ik zou de Soez van Stinkie kopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:00 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
24e van januari, maar rondneuzen/ oriënteren kan nooit kwaad...en als ik wat vind koop ik 'm, alvast wat in de garage hebben staan is nooit weg natuurlijk...
Tik je niet zo makkelijk, want je staat nog steeds niet in Outlook.. Youssef wel.quote:
Dan moest je zeker wel even wat eerder van huis?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:59 schreef R2-D2 het volgende:
Nu met de panda![]()
Ik had ook extra sokken mee kunnen nemen, niet tegen de regen maar om warme voeten te houden![]()
Simpel, anders waren de sokken nooit uitgevondenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vraag me af hoe dit genetisch verklaarbaar is vanuit de oertijd.![]()
Mijn visie is dat de amazones dan niet waren uitgestorven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:18 schreef R2-D2 het volgende:
Simpel, anders waren de sokken nooit uitgevonden![]()
The thought "crossed" my mind...ik ga er zo ff een bakkie koffie over nadenkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik zou de Soez van Stinkie kopen![]()
Minimale inspanning, maximaal genieten![]()
Ik vind veel toch wel erg duur, het mooiste wat ik tot nu toe heb gezien is in de trand van veel voor weinig is deze. Helaas net verkocht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:31 schreef dribbel79 het volgende:
The thought "crossed" my mind...ik ga er zo ff een bakkie koffie over nadenken
In de range van 2 tot 2 1/2 d. euro zijn er zoveel leuke dingen te koop
Ik heb er helaas ook een beetje last vanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:38 schreef Worldbeater het volgende:
Zelf zoek ik rond de 3500 euro, en dan kom je op een TL1000 uit.
En 2 cylinder rijdt net even wat lekkerder vind ik.
Vreemd, topic niet gezien...wel jammer, zag/ ziet er erg stoer uit...Ninja's vind ik sowieso stoere beesten, helaas vallen die helemaal buiten mijn budgetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind veel toch wel erg duur, het mooiste wat ik tot nu toe heb gezien is in de trand van veel voor weinig is deze. Helaas net verkocht.
Wel veel kilometers, maar volgens mij wordt er overal best wel veel teruggedraaid.![]()
uhuhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb er helaas ook een beetje last van![]()
Weet neit echt wat ik wil geloof ik, stiekum speelt de gedachte om alles te verkopen en een SV of een monster te halen weleens door mijn hoofd. Of gewoon alle eruit en een lening en een MV Brutale of een benelli![]()
MAAAAR dat zou helemaal niet slim zijn, dus ik hou alles, maak alles af, ga verhuizen en kijk volgend jaar maar weer verder
Tenzij er iets moois langs komt![]()
The French are such assholesquote:
Kut hehquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
uhuh
heb ik ook. Wil er best een allroad bij hebben voor woon-werk, maar is zo lekker om op de snelweg die kraan ff open te draaien en meer dan 50pk naar dat wiel te brengen
GS erbij houd in dat ik geen geld heb voor een leuke sportieve fiets, maar iets anders vind ik ook niet echt leuk.....
help
niks luxe probleem, ik heb er maar 2 hoor... En voor ik voor een ander ga kijken zal er toch eerst een weg moeten (of een van de auto's).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Kut heh![]()
Zelfde met de KLX, als speelfiets helemaal the bomb maar voor de snelweg is het kut. Opzich heb ik dan een 100 + pk Gixxer, maarja.......
Eingelijk moeten we gewoon onze muil houwe, luxe problemen noemen ze dat geloof ik![]()
Blijft een geweldige film though Dumb and Dumber...quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:06 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Blijft een geweldige film though Dumb and Dumber...
"pull over!!!"
- "no, it's a cardigan, but thanks for noticing!"
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:45 schreef stinkie het volgende:
Juist in de range van 2 - 2,5 vind ik er altijd erg weinig uitspringen..
Prijs marktconform, maar ik vind het toch net even te oud.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:47 schreef dribbel79 het volgende:
[afbeelding]
Suzuki GSX 750 F (1992)
Km-stand: 37.000
Heb 'm gemaild voor meer foto's en meer info...let's see!!
Oh, prijs is ¤ 2000,-
Toch niet die maat achterna met zijn F4 he.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:49 schreef Makster het volgende:
Weet neit echt wat ik wil geloof ik, stiekum speelt de gedachte om alles te verkopen en een SV of een monster te halen weleens door mijn hoofd. Of gewoon alle eruit en een lening en een MV Brutale of een benelli![]()
Been there, KLX was wel de leukste motor die ik had.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:57 schreef Makster het volgende:
Kut heh![]()
Zelfde met de KLX, als speelfiets helemaal the bomb maar voor de snelweg is het kut. Opzich heb ik dan een 100 + pk Gixxer, maarja.......
Eingelijk moeten we gewoon onze muil houwe, luxe problemen noemen ze dat geloof ik![]()
geen interesse in een opknappertjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef yup het volgende:
Eigenlijk ik zat te denken.
Maar een motor is gewoon een eenmalige investering zonder blok aan je been.
Een auto is een kleine investering maar best een grote blok aan je been...
Zit te denken, eerst auto, daarna sparen (elke maand bedrag) en daarna een motor... Moet kunnen denk ik...
Da's veel... Koop voor een paar honderd euro die van stinkie, maak 'm in orde en je blijft ruim onder de 2000 Euroquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:47 schreef dribbel79 het volgende:
[afbeelding]
Suzuki GSX 750 F (1992)
Km-stand: 37.000
Heb 'm gemaild voor meer foto's en meer info...let's see!!
Oh, prijs is ¤ 2000,-
Ja, dat is 'mquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:47 schreef stinkie het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)n_bmw/18340441.html?
kolerezooi, had dat niet een maand later gekund? Dan had ik zeker geweten dat het belastinggeld echt van mij is
Wat bedoel je met blok aan je been, en vervolgens toch weer als eerste voor een auto kiezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef yup het volgende:
Zit te denken, eerst auto, daarna sparen (elke maand bedrag) en daarna een motor... Moet kunnen denk ik...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef R2-D2 het volgende:
Ik doe maar net of ik niet heb gelezen
dat vind ik ook ja. ALleen 3500 euro voor een particuliere koop, los van dat ik nog een gat heb van een paar eurootjes voor zo'n bedrag en ik de soes en/of alp nog niet kwijt benquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's veel... Koop voor een paar honderd euro die van stinkie, maak 'm in orde en je blijft ruim onder de 2000 Euro![]()
[..]
Ja, dat is 'm![]()
Yup bedoelt te zeggen:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat bedoel je met blok aan je been, en vervolgens toch weer als eerste voor een auto kiezen.![]()
[..]
![]()
Koude voeten is goed voor de nagellakquote:Ik hou me er ook niet mee bezig, man~women, we can be together as one.![]()
Alleen die koude voeten blijven mij intrigeren.![]()
3500 voor een 2000-motor is niet veelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat vind ik ook ja. ALleen 3500 euro voor een particuliere koop, los van dat ik nog een gat heb van een paar eurootjes voor zo'n bedrag en ik de soes en/of alp nog niet kwijt ben
Pauperquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:12 schreef yup het volgende:
Mwa motoren zijn DA BOMB.
Alleen ik heb niet genoeg $$$ dervoor.
Zelfs een simpele GS500 is te duur nu :/
Ik mnow, een GS doet rond de 5000 uit dat jaar. voor 3500 heb je een Funduro uit 98 - 00. Dus het is wel aanlokkelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
3500 voor een 2000-motor is niet veel![]()
Vergelijking
@Yup
Combinatie auto/motor
![]()
![]()
Da's vervelend, geen kans op verlenging of omzetting van het contract?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik mnow, een GS doet rond de 5000 uit dat jaar. voor 3500 heb je een Funduro uit 98 - 00. Dus het is wel aanlokkelijk.
Alleen ik weet nog niks zeker over dat belasting geld (hoewel ik er van uitga dat dat klopt) en over een maand of 2 loopt mijn opdracht hier af en dan moet ik weer op zoek naar nieuwe baan.
nee, er was even kans op maar ze zoeken een specifiekje Oracle dba en ik zit meer in de MS SQL hoekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's vervelend, geen kans op verlenging of omzetting van het contract?
Probeer hier eens, op dit moment zie ik niks staan maar even een praatje maken kan altijd. En anders kan je vragen naar eventuele opdrachtgevers. Ik ben de naam vergeten van hun account manager. In het verleden heb ik weleens personeel ingehuurd van deze partij en ik moet zeggen dat het een fijne club is. Open en duidelijk en ze werken samen met grote IT-detacheringsbedrijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee, er was even kans op maar ze zoeken een specifiekje Oracle dba en ik zit meer in de MS SQL hoek
Hopen dat ik wat vind voor/tegen die tijd op dat projectburea weer wat heeft voor me.
Hij is een week op vakantie, en dinsdag pas weer terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:11 schreef R2-D2 het volgende:
2e werkweek en Worldbeater is alweer druk aan het FOK-en. Zal morgen wel anders zijn als je collega terug is
![]()
Heel overtuigend.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:26 schreef yup het volgende:
Tijd zal het leren denk ik, ik zie het allemaal nog wel...
Je weet dat dat niet nodig is om een overzicht te krijgen over iemands internetgedragquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is een week op vakantie, en dinsdag pas weer terug.
maar ik log alleen bij momenten in hier, ga niet internetten over VPN.![]()
SQL, rapportages op AS/400 en MS platformen, applicatiemanager in financiele en bancaire wereld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Probeer hier eens, op dit moment zie ik niks staan maar even een praatje maken kan altijd. En anders kan je vragen naar eventuele opdrachtgevers. Ik ben de naam vergeten van hun account manager. In het verleden heb ik weleens personeel ingehuurd van deze partij en ik moet zeggen dat het een fijne club is. Open en duidelijk en ze werken samen met grote IT-detacheringsbedrijven![]()
Ik ben dit ook tegengekomen. Veel vacatures en waarschijnlijk niks dat bij jou past, ik weet nog niet wat jouw ervaringsgebieden zijn.![]()
Ik ben zelf op zoek naar een andere werkgever in de regio brabant![]()
Directe ADSL verbinding met KPN.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:57 schreef R2-D2 het volgende:
Je weet dat dat niet nodig is om een overzicht te krijgen over iemands internetgedrag![]()
in welk vakgebied zoek je iets ? en wat zijn jouw specialiteiten ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Probeer hier eens, op dit moment zie ik niks staan maar even een praatje maken kan altijd. En anders kan je vragen naar eventuele opdrachtgevers. Ik ben de naam vergeten van hun account manager. In het verleden heb ik weleens personeel ingehuurd van deze partij en ik moet zeggen dat het een fijne club is. Open en duidelijk en ze werken samen met grote IT-detacheringsbedrijven![]()
Ik ben dit ook tegengekomen. Veel vacatures en waarschijnlijk niks dat bij jou past, ik weet nog niet wat jouw ervaringsgebieden zijn.![]()
Zoiets vraag je toch niet aan een Damequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in welk vakgebied zoek je iets ? en wat zijn jouw specialiteiten ?
tegenwoordig zijn de dames geemancipeerd dus mag zoiets vragen ook geen probleem meer zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet aan een Dame
Ow en als je serieus ben met die soes...wat zou je er voor over hebben. Ik ben er nu definitief uit dat ie de deur uit gaat, dus wmb staan alle opties open, ook qua bedragen
Alp kopen, incl koffer en valbeugels. Nieuwe bandenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn de dames geemancipeerd dus mag zoiets vragen ook geen probleem meer zijn![]()
en over die soes, ik zal het er met Raus nog eens over hebbenvanavond weet ik meer
![]()
ik had Raus al overtuigd dat we maar een Allroad ding moesten gaan zoekenmaar met de soes kunnen wij volgens mij ook best lol maken
Veul jobhunters hier op Fok!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
zal qua prijs wel hoger zijn dan dat ik er aan wil uitgevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alp kopen, incl koffer en valbeugels. Nieuwe banden
Alpjes zijn sowieso een stuk duurder dan dat kleine spulquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zal qua prijs wel hoger zijn dan dat ik er aan wil uitgeven
pas nog bij een XL500 wezen kijken voor 350 euro, dat prijsje klinkt al veeeel beter in mijn oren dan ruim 1000 euro's![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alpjes zijn sowieso een stuk duurder dan dat kleine spul
En deze doet het verder prima, dus ik ga gewoon iets onder de normale marktplaats prijzen zitten wees blij dat ik er geen dealerprijs voor vraag![]()
edit: 1250 voor beide
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef yup het volgende:
kwantumkorting rules hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is wel de ideale combinatie
![]()
Dan zou je eens bij de 2e link kunnen kijken denk ik. AS/400, financiele wereld. Wat je met AS/400 kennis ook zou kunnen doen is werken in de haven of Schiphol/Cargoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:03 schreef stinkie het volgende:
SQL, rapportages op AS/400 en MS platformen, applicatiemanager in financiele en bancaire wereld.
Ik heb weinig/geen kennis van beheerzakenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
Directe ADSL verbinding met KPN.![]()
Alleen voor Outlook en CRM moet ik op VPN.
Maar verder zit er als ik het in de gaten heb en even uitlog geen compie meer tussen mij en de rest van de wereld.![]()
Of kan er nog een spoinnetje geinstalleerd zijn?
Surequote:Verder moet ik toch af en toe wat rusten van de zware inspanningen om mij deze industrie eigen te maken.![]()
Kleppen & Pijpenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in welk vakgebied zoek je iets ? en wat zijn jouw specialiteiten ?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:58 schreef R2-D2 het volgende:
Kleppen & Pijpen![]()
Valves & Pipingde industrie van Pepoladekoekje
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daarom, de vacature hier staat nog open.
Er geldt zelfs een verplichtingsloze proeftijd voor de gratis huisvesting.![]()
Vergeet de primaire arbeidsvoorwaarden niet met betrekking tot internet en Fok! rechten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:05 schreef stinkie het volgende:
http://www.cimsolutions.nl/vacatures/advert5.htm
deze kom ik vaak tegen, mss toch maar eens contact opnemen. Salaris gaat tenminste ook de kant op die ik gewend ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet inderdaad trainingen geven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:14 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 zit eraan te denken om mischien het onderwijs in te gaan![]()
![]()
![]()
Ik zou ook wel iets non profit willen doen.![]()
Mijn pappie is trouwens onderwijzer.
Daarom ben ik zo goed met Nederlands Engels, Duits en weet-nietkunde.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Worldbeater het volgende:
Vergeet de primaire arbeidsvoorwaarden niet met betrekking tot internet en Fok! rechten.
Geld maakt niet gelukkig dus is een secundaire voorwaarde.
Maar als je een Alp en een GSX-F in een bundle aanbied dan was me dat al duidelijk.geld maakt niet gelukkig, maar wat me ook niet gelukkig maakt is dat ik 7K op jaar basis heb ingeleverd, exclusief een aantal tertiaire arbeidsvoorwaarden.... ZIt nu wel weer lang genoeg op Jan-Modaal vind ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
waar baseer jij dat opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Worldbeater het volgende:
Je moet inderdaad trainingen geven.![]()
![]()
Hoe gaat je vader om met gillende pubers?quote:Ik zou ook wel iets non profit willen doen.![]()
Mijn pappie is trouwens onderwijzer.
Daarom ben ik zo goed met Nederlands Engels, Duits en weet-nietkunde.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Worldbeater het volgende:In zijn natte dromen kwam volgens mij alleen een busa voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, had ik maar een rooie motor![]()
nog steedsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In zijn natte dromen kwam volgens mij alleen een busa voor
Damn, had ik maar een rooie motor
Ik ben niet van de 2e-handskleding maar dat is wel errug goedkoopquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In zijn natte dromen kwam volgens mij alleen een busa voor
Damn, had ik maar een rooie motor
Gaat prima idd, mijn eerste jack was ook rood. Jammer alleen dat ik er mee over de grond schuurdequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben niet van de 2e-handskleding maar dat is wel errug goedkoop![]()
Staat goed op een gele soes![]()
ik zou het wel weten als ik Druppel79 was![]()
Nog geen 1000 Euro voor een goede motor met flitsende pak![]()
Lekker zo een ruft of zweetpak kopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:35 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben niet van de 2e-handskleding maar dat is wel errug goedkoop![]()
Staat goed op een gele soes![]()
ik zou het wel weten als ik Druppel79 was![]()
Nog geen 1000 Euro voor een goede motor met flitsende pak![]()
Je eerste kind verkopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:34 schreef stinkie het volgende:
nog steeds
want naast zo'n allroader wil ik er nog steeds iets sportiefs bij. Maar voorlopig heb ik nog steeds geen geld voor een Busa
Volgens mij heb je niets met een kil bedrijf waar stropdassen rondlopen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:25 schreef R2-D2 het volgende:
waar baseer jij dat opik vind het wel lief hoor
motiverend van je
![]()
Hij had altijd de grootste mond.quote:Hoe gaat je vader om met gillende pubers?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niets met een kil bedrijf waar stropdassen rondlopen.![]()
En je multiculturele interesses, luisterend oor en hechte familieband laten zien wie je werkelijk bent.
quote:Er was wel een dame op school die geen orde kon houden.
Daar had ik wel medelijden mee.
Als het een lastige klas is neem ik mjin vrienden "Smith & Wesson" wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Je moet wel beter uitgerust zijn dan je leerlingen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:49 schreef R2-D2 het volgende:
Als het een lastige klas is neem ik mjin vrienden "Smith & Wesson" wel mee![]()
[afbeelding]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, beter uitgerust zei ik.![]()
![]()
Begin met 700 zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:10 schreef stinkie het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/4248670
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet wel beter uitgerust zijn dan je leerlingen tegenwoordig.![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, beter uitgerust zei ik.![]()
[afbeelding]![]()
![]()
neuh, ik wil die GS hebben, dus moet deeze eruit hoe jammer ik het ook vind. Maar blijf niet met een fiets zitten waar ik steeds aan moet sleutelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Begin met 700 zou ik zeggen.![]()
Misschien heb ik intresse in die bundel tegen de zomer.![]()
-typische MF post in verkooptopics... misschien-
Daar heb je geen Allroad voor nodig hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:42 schreef stinkie het volgende:
Vandaag de Alp echt als Allroad gebruikt trouwens, eerst via de modderige berm het fietspad weten te bereiken om de file te omzeilen, daarna de berm gebruikt om bij de snelweg te komen
Moet wel zeggen dat de vorige banden het beter deden in de modder
Supersport will doquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar heb je geen Allroad voor nodig hoorAl regelmatig gedaan met Bandit, zelfs in Duitsland
Ik heb ook wel eens foto's gepost van een gek met een Blade die er crossbanden op had gegooid en in een maisveld wheelies ging maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Supersport will doR1 trouwens ook, maar die stond hierboven of in het vorige topic al.
Op de een of andere manier is dat gewoon leuk![]()
Broerke
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:10 schreef stinkie het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/4248670
JOnger, minder kilomters. Houd ik ig even in de gatenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:00 schreef R2-D2 het volgende:
@Stinkie
Deze
Weliswaar 1000 Euro duurder![]()
Maar als je toch budget moet maken![]()
[afbeelding]
En je neemt Worldbeater mee, die kletst minimaal 500 Euro van de prijs af![]()
Staat al eventjes te koop dus dat moet wel lukken![]()
Kon je het hondje niet gijzelen ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:03 schreef Roderick2085 het volgende:
sprak net ff iemand die een gs in onderdelen verkocht... ik denk... ff een rechte kroonplaat scoren
![]()
dus niet![]()
hij had ff nagevraagt wat zo'n ding normaal kost....
nieuw: 280 euro![]()
bij de sloop schijnen ze er ook nog 140 euro voor te vragen![]()
ik hou het voorlopig wel op m'n kromme kroonplaat
hij vertelde ook nog dat een streetfighter kroonplaat 160 euro nieuw kost, betekend dus dat je dan incl stuur goedkoper uit bent als met zo'n origineel ding![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kon je het hondje niet gijzelen ofzo?
Losgeld 1 kroonplaat![]()
![]()
Misschien past deze.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:03 schreef Roderick2085 het volgende:
... ff een rechte kroonplaat scoren![]()
1:13quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef yup het volgende:
Roderick wat is het verbruik van je GSje?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:38 schreef R2-D2 het volgende:
1:13
Echter Roderick34273 is geen gemiddelde motorrijder![]()
Hem als referentie gebruiken is hetzelfde als aan Jos Brink vragen hoe het voelt om een vrouw te beminnen![]()
Als Roderick4234897 op z'n motor zit zouden z'n knieen z'n oren raken als ie geen helm op had![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Neem dan Fullcrum, die neemt alle rotondes in de derde versnelling.
En niet voor de snelheid, maar omdat de motor anders teveel herrie maakt.![]()
![]()
ik kom iedere keer uit op 1:20quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef yup het volgende:
Roderick wat is het verbruik van je GSje?
dat kan natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien past deze.![]()
Edit. <<<<<<<-------![]()
[..]
1:13
Echter Roderick34273 is geen gemiddelde motorrijder![]()
Hem als referentie gebruiken is hetzelfde als aan Jos Brink vragen hoe het voelt om een vrouw te beminnen![]()
Als Roderick4234897 op z'n motor zit zouden z'n knieen z'n oren raken als ie geen helm op had![]()
[..]
![]()
Neem dan Fullcrum, die neemt alle rotondes nog in de derde versnelling ook.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maar volgens mij heeft hij best verstand van knuffelen.
NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom denk je dat hij zo'n strakke huid heeft?
Frank duwt al het overige vel terug in z'n b.ps
jajaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:48 schreef yup het volgende:
1:20 is natuurlijk super ok.
Ik ben al driftig () op zoek naar een GSje, die ik zal kopen met het geld dat ik niet heb
Jaloers?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:51 schreef R2-D2 het volgende:
Nou![]()
Waarom denk je dat hij zo'n strakke huid heeft?
Frank duwt al het overige vel terug in z'n b.ps![]()
Ben geen makrokraan hoorquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:03 schreef yup het volgende:
[..]
Ben geen makrokraan hoor
En ik rij al helemaal geen dure BMW, die van mij was* nog goedkoper dan een GS500je![]()
*en nu ligt ie vredig te rusten op de sloop![]()
WAAROM. WAAAAAROM.
Ik kijk naar auto's, allemaal prima vlotte blikken voor 300 euro.
Kijk ik naar motoren, kosten ze allemaal verdomme de hoofdprijs![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:58 schreef Worldbeater het volgende:
Valt mijn oog halverwege de tweede pagina ineens op een paar smileys in de Pdf.![]()
[afbeelding]
en ASCII art.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:56 schreef yup het volgende:
Volgens mij had je zelfs in het MS-DOS tijdperk smiley's hoor.
Ok dat ook, maar ik herinner me nog dit:quote:
Dan had ik zeker constant geinfecteerde software?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:06 schreef yup het volgende:
[..]
Ok dat ook, maar ik herinner me nog dit:
edit c:\command.com
dat bij een command.com die kapot was of een virus had (andere bestanden kan ook hoor) dat je dan vaak smiley's had, je had zelfs neger smiley's(weet alleen niet of ze het zo hadden bedoelt hoor
)
Smiley's waren er niet opzettelijk in, maar zat gewoon tussen de rare tekens stukjes (dus de stukjes die niet in het bestand horen...)
Hmm zoveel weet ik er ook niet weer vanafquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan had ik zeker constant geinfecteerde software?Die smilies zaten er altijd in, vooral in de laatste delen code naar ik aanneem om ruimte op te vullen om precies een sector vol te krijgen.
De eerste smiley is trouwens van 1963.![]()
[..]
![]()
![]()
Graag wat meer respect wat je pa voor je doet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Toen ik hem kocht heb ik direct de kleppen gesteld, carbs en luchtfilter schoongemaakt etc., dat scheelt ook wel denk ik
Mijn pa rocksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Graag wat meer respect wat je pa voor je doet.![]()
Cool.quote:
Kee.......quote:En nu weer ontopic![]()
Komt door de woordspelingen die we gehad hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
hi btw. Ja nee ben hier inderdaad niet zo vaak meer, jullie weten niet eens meer hoe jullie mijn nick moeten spellen
![]()
Keequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Komt door de woordspelingen die we gehad hebben.![]()
![]()
Denk dat je dan beter voor een R6 2006 kunt gaan, heb je iets meer speling met rpmquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef yup het volgende:
Wat zou ie doen met constant 10.000+ rpm ? Verbruik bedoel ik he
Mja ik wil constant door de redline kunnen boeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Denk dat je dan beter voor een R6 2006 kunt gaan, heb je iets meer speling met rpm![]()
En dan ga jij op stationair toerental de rotonde om?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kee![]()
En zo klinkt een GS500: Filmpie
Stationair puft hij, wat niet een geweldig geluidje is.. maar eenmaal op toeren valt het best mee![]()
.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef yup het volgende:
[..]
Mja ik wil constant door de redline kunnen boeken.
Zal ie dan veel of weinig verbruiken ?
Met de bimmer trok ik hem af en toe door naar de 80 in zijn 2. Niet bevorderlijk voor het verbruik, maar wel leuk om te doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
.
dan zal die best wel een slokje lusten denk ik![]()
alleen heb je er vrij weinig aan om constant hoge toeren te rijden.... tuurlijk, met optrekken enzo is het leuk, maar als je 80 rijd neem ik niet aan dat je hem in z'n 2 laat staan![]()
En dan gooit ie z'n rugzakkie met "inhoud" ook nog ff mee in de bocht, dan haalt ie zeker een kdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
en dan gaat ie er ook nog helemaal naast hangen omdat ie anders te hard gaat
![]()
![]()
Volgens mij ben je king of the road (niet snelwegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef Worldbeater het volgende:
Wat nou CR500? ATK 700 INTIMIDATOR!!!![]()
![]()
![]()
Met decompressie systeem voor Makster.![]()
![]()
![]()
Forum met pics.
Beterschap meisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Beetje ziekjes vandaag.Ik heb wel gewerkt, maar ik ben blij dat ik morgen niet hoef. Donderdag kijk ik wel weer verder.
![]()
Net gereageerd op iemand die stalen remleidingen voor mijn model CBR heeft. Hopelijk zjin ze er nog.Mijn remleidingen zijn al over de datum.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebbie een bod gedaan ?*I'll do what I want, cuz I can*
Dat wist ik.quote:
Fucking heilig pleurisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef Worldbeater het volgende:
Wat nou CR500? ATK 700 INTIMIDATOR!!!![]()
![]()
![]()
Met decompressie systeem voor Makster.![]()
![]()
![]()
Forum met pics.
Sidenote: moderne motorblokjes moeten aan milieueisenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat wist ik.![]()
Een oude 500cc heeft 60 pk aan het achterwiel, maar tevens 70 Nm koppel.![]()
Dit is een modern motorblok volgens de beschrijving.![]()
En vergeet niet dat het ding minder dan 120 kilo weegt.![]()
Mot je joh?quote:
Ik zie het al, wat jij nodig heb is een kawa... ik heb het eens getest en precies rond 14.750 gaat ie de begrenzer inquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef yup het volgende:
Met de bimmer trok ik hem af en toe door naar de 80 in zijn 2. Niet bevorderlijk voor het verbruik, maar wel leuk om te doen.
Af en toe doortrekken in elke versnelling tot 180 ofzo, en daarna was de weg op
Het kind gaat pitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:22 schreef Makster het volgende:
Mot je joh?
Al terug koppeling gehad over de afloop van je stage ?
Wat een gayofielquote:
Neeeeh, wel leuk, maar nou wat anders.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef Makster het volgende:
Wat een gayofiel
Moesten binnenkort maar weer is gaan karten ofzoWsa wel een leuke zondagavond besteding
![]()
Ik maak géén foto'squote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Moesten binnenkort maar weer is gaan karten ofzoWsa wel een leuke zondagavond besteding
![]()
Wat nee ? Nee, meneer is het jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neeeeh, wel leuk, maar nou wat anders.![]()
Freefighten ofzo.
De vraag is, MAG je uberhaupt ooit nog foto;s makenquote:
Als dat zou kunnenquote:
quote:of beter wat te denken van een de voorbochten van een gixxer polijsten met zijn alle![]()
![]()
Muil houwe makkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:36 schreef Makster het volgende:
De vraag is, MAG je uberhaupt ooit nog foto;s maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Ik zou ook balen als ik laatste wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als dat zou kunnenMet z'n alle op je muil gaan ... tenminste een beetje echte comptetitie ipv frustrerend een paar seconden/tiende seconden
van elkaar af zitten. blauwe vlag blauwe vlag blauwe vlag...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Muil houwe makker
Mijn god, mocht ik ooit nog solliciteren voor de rol van lijk bij Baantjer dan stuur ik die foto opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Dat is nog geen garantie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef Makster het volgende:
Echt ziek, en zelfs ik zal hem eventueel aan kunnen trappen![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is nog geen garantie.
Ongetwijfeld, maar ik heb me weleens vaker verkeken op op het eerste gezicht schijnbaar makkelijke klussen maar zoiets had ik nog nooit mee gemaakt. Ben al niet de grootste en zwaarste maar kreeg hem gewoon niet door de compressie. Had vast te maken met mijn trap techniek. De klx is namelijk wel 1 keer trappen en gaan, maar ja das ook met decompressor. Feit is dat je die klx RECHT naar beneden moest beuken itt de klx, dat was toch iets meer zijwaart klappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al potentiele motorfietsen te koop zien staanWhat ever happened with the Futura
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Moet je is kijken hoe snel je je tanden kwijt kan raken als je in het openbaar tof doet tegen mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef worldpimber het volgende:
Damn, dat programma "De Inbreker", hoe snel je alles kwijt kunt raken![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:31 schreef Makster het volgende:
Moet je is kijken hoe snel je je tanden kwijt kan raken als je in het openbaar tof doet tegen mij![]()
Jij mag niet meer naar Brainiac kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef worldpimber het volgende:
Even een proefje voor de echte chicks en manwijfeh hierzo.![]()
Strek je rechterarm eens uit naar rechts toe met de palm van je hand naarboven. En leg daarna je hand plat op je schouder. R2D2? Ondeugend? Of die andere chicka, rebboletje ofzo![]()
Schijnt dat mannen dat niet kunnen. (jij dus wel makster)
quote:
Nee lukt me niet, mijn inmense biceps gooien roet in het etenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef worldpimber het volgende:
Strek je rechterarm eens uit naar rechts toe met de palm van je hand naarboven. En leg daarna je hand plat op je schouder. R2D2? Ondeugend? Of die andere chicka, rebboletje ofzo![]()
Sterf nou is met die pauper bx van jequote:
Alleen het einde gezien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:40 schreef bwt het volgende:
Jij mag niet meer naar Brainiac kijken
en pruimen drijven niet
Uhhhhm ja idd jaquote:
Die aap denkt optiefen mafkeesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef worldpimber het volgende:
Ik verveel me
Waar is Riet?
Zogenaamd niet verslaafd aan forummen zeker
http://media.skoopy.com/vids/vid_00967.wmv
IS dat een soort gang bang farmquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:54 schreef bwt het volgende:
I just love The BigBang Farm
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf nou is met die pauper bx van je![]()
![]()
![]()
![]()
Citroen is echt een balkenende bak
Behalve de nieuwe C2 sport, die is wel redelijk ok![]()
Damn dat is pas echt beheersing. Echt niet normaal manquote:
Verstand komt met de jarenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sterf slet![]()
Citroën for world domination [afbeelding]
nee, is een onderdeel van Brainiac waarbij een aantal wulpse dames het een en ander laten ontploffen en daar een score voor krijgen (of zo iets)quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:19 schreef bwt het volgende:
[..]
nee, is een onderdeel van Brainiac waarbij een aantal wulpse dames het een en ander laten ontploffen en daar een score voor krijgen (of zo iets)
quote:
Lukt me serieus niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef worldpimber het volgende:
Very nicequote:
Een CRX? schaam jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren![]()
Vroegah vond ik een CRX wel tof![]()
Nu weet ik beter en kies ik voor karakter
![]()
yupquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:05 schreef yup het volgende:
CRX of zo een citro ding wat je in een urn kan strooien na een paar jaar.
Ik zou het wel weten hoor
mmm Opelquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:09 schreef yup het volgende:
Ga effe kijke eerst alleen mtoor, of misschein auto en daarna motor erbij (serieus)...
Opel Vectra kijk ik nu naar, 1.6jes. Waarom? Komen toch nooit in de handen van sjonnies dus een super nette vind je zo voor een appel en een ei...
75 pk is niks op 1 ton, but who cares heb al teveel boetes bij elkaar gespaard. Verder voor het echte knalwerk komt de motor wel denk ik.
Toyota's zijn WAY to expensive, heb ook een Honda Civic sedan op het oog voor 375 euro... 1.5i 16v 90 pk
Mwa het is plan, denk dat ik minimaal een paar weken moet hebben om alles uit te vogelen. Eerst geld maar. Zit nu nog steeds te lessen en dat kost gewoon geld, afrijden binnekort, wanneer het is hoor je vanzelf welquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mmm Opel![]()
Kan nog wel een leuke Celica GT voor je regelen voor een paar knaken
124 pk, is wel leuk.
Heb je je moto rijbewijs al eigenlijk?
succes iigquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:15 schreef yup het volgende:
[..]
Mwa het is plan, denk dat ik minimaal een paar weken moet hebben om alles uit te vogelen. Eerst geld maar. Zit nu nog steeds te lessen en dat kost gewoon geld, afrijden binnekort, wanneer het is hoor je vanzelf wel
Jebquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Mot je joh?
Al terug koppeling gehad over de afloop van je stage ?
We geloven je wel hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:09 schreef yup het volgende:
Ga effe kijke eerst alleen mtoor, of misschein auto en daarna motor erbij (serieus)...
Dus we kunnen je komende week in een of ander misdaad programma terug vinden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:39 schreef hicham het volgende:
Heb vanochtend de deurruit van een winkel kapot getyfd met m'n brommer
[..]
Mogguh
Teringkriebelquote:
Hoezo dat, per ongeluk een ruit kapotmaken is toch niet misdadigquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:45 schreef bwt het volgende:
[..]
Dus we kunnen je komende week in een of ander misdaad programma terug vinden?
Maar dat had je er niet bijverteld............quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoezo dat, per ongeluk een ruit kapotmaken is toch niet misdadig![]()
Aardige bikequote:Op woensdag 18 januari 2006 08:49 schreef dribbel79 het volgende:
Krijg net een mail van Hans, van DEZE advertentie...voor 2d. euro mag ik 'm hebben...
Iemand die verstand heeft van motoren en een keer mee wil kijken waar de adder zit??
Ik kom iedere keer uit op dezelfde TL1000.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Makster het volgende:
Al potentiele motorfietsen te koop zien staanWhat ever happened with the Futura
En dan nu op zoek naar de nieuwequote:
Jaquote:
quote:
TL is wel een coole fiets ja! Voroal de R maar die zijn nog iets te duur geloof ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kom iedere keer uit op dezelfde TL1000.![]()
De Futura bleek een grote oplichtingszaak, ga geen 1000 euro meer betalen ineens.
De prijs was eerder zwart op wit afgesproken en door hem bevestigd.
Alleen e-mail is geen rechtsgeldig bewijs als ik het hoger zou spelen.![]()
Het is wel de ideale motor voor mij, maar schadevrije exemplaren zijn mij nu iets boven budget.![]()
Misschien als ik de Fiero verkoop... dat zou wel een optie zijn...misschien even geduld..
.. aan de andere kant vind ik meer dan 4.000 euro voor een motor ook even niet nodig..
En volgende maand op de motorbeurs ga ik eens uitgebreid bij de motortjes kijken.![]()
er is gewoon teveel keuzequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jais toch lastiger dan ik dacht... Er is heel wat moois te koop
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
Jouw timingquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:39 schreef hicham het volgende:
quote:Extra geld vier steden voor Marokkaanse jongeren
Uitgegeven: 17 januari 2006 21:44
Laatst gewijzigd: 18 januari 2006 07:26
DEN HAAG - De vier grote steden mogen de komende twee jaar 5 miljoen euro extra verdelen waarmee ze maatregelen kunnen nemen om Marokkaanse jongeren op het rechte pad te houden. De jaren daarna krijgen ze van het Rijk structureel 6 miljoen euro voor dit doel.
...
Crimineel gedrag
Aanleiding voor het extra geld is de relatief hoge mate van crimineel gedrag onder de Nederlandse jongeren van Marokkaanse afkomst.
...
...
Het extra geld wordt verdeeld op basis van het aantal Marokkaanse inwoners van 12 tot 24 jaar per stad. Amsterdam krijgt met 2 miljoen euro verreweg het grootste deel van het geld (44 procent). Rotterdam krijgt ruim 1 miljoen, Den Haag 750.000 en Utrecht 690.000 euro.
...
je heb nog maar 2 maanden voordat het seizoen begintquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:00 schreef Makster het volgende:
[..]
TL is wel een coole fiets ja! Voroal de R maar die zijn nog iets te duur geloof ik![]()
Zonde van die Futura, was wel een puik ding!
Wanneer is die beurs eigenlijkHeb opzich ook wel zin om ff te kijken, tenminste als ik het neit te druk heb met klussen enzo...
Vervelend is dat altijd dat shoppen, en tot s' avonds laat alle sites doorspeuren.quote:
16 tot en met 19 februari ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:00 schreef Makster het volgende:
Wanneer is die beurs eigenlijkHeb opzich ook wel zin om ff te kijken, tenminste als ik het neit te druk heb met klussen enzo...
Ik zat gisteren te denken om een jonge motor te kopen, minder dan 5000 kilometers en dan helemaal mijn smaak makenquote:
Ja precies jah!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vervelend is dat altijd dat shoppen, en tot s' avonds laat alle sites doorspeuren.![]()
Kijken is leuk, maar als je eenmaal het geld beschikbaar hebt wordt je ineens voorzichtiger.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:39 schreef hicham het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jouw timing... Kan niet beter
![]()
[..]
op een hele nieuwe schrijf je best wel veel afquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren te denken om een jonge motor te kopen, minder dan 5000 kilometers en dan helemaal mijn smaak maken![]()
Bijvoorbeeld: Combi-magnetron achterop, 12 volt stekker voor m'n reisfohn, uitklapbare spiegel aan de zijkant zodat ik voor een stoplicht nog even snel lippenstift op kan doen
![]()
Je schrijft relatief weinig af, het is alleen zonde dat je goede onderdelen gelijk gaat vervangen door anderequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op een hele nieuwe schrijf je best wel veel afik zou een hele jonge 2e hands aanschaffen als ik jou was
![]()
en dat geld wat je bespaart op een nieuwe dan gelijk uitgeven aan leuke goodies voor op je motor,
koffie apparaat enz enz......
Haha, heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:12 schreef R2-D2 het volgende:
Ja precies jah!![]()
'kheb zelfs een tabelletje in Excel gemaakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan het plaatje nu wel gewoon in mijn hoofd zien wat voor een motor ik wil.
(uiteindelijk is het gevoel ook altijd de doorslaggevende factor denk ik)
Zou die gele(?) CBR600RR met 300 kilometer nog beschikbaar zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
op een hele nieuwe schrijf je best wel veel afik zou een hele jonge 2e hands aanschaffen als ik jou was
![]()
![]()
die weet ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je schrijft relatief weinig af, het is alleen zonde dat je goede onderdelen gelijk gaat vervangen door andere![]()
En dat inrijden he... Als een zotje rijden; Gas open, gas dicht, gas open, gas dicht![]()
Ik kwam deze Honda tegen, wat voor een is het?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
Haha, heb ik ook wel eens gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent erg
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
die weet ikeen Geel met Blauwe
![]()
Nou, ik wist dat je dat zou zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Haha, heb ik ook wel eens gedaan.
zou best kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan het plaatje nu wel gewoon in mijn hoofd zien wat voor een motor ik wil.
(uiteindelijk is het gevoel ook altijd de doorslaggevende factor denk ik)
[..]
Zou die gele(?) CBR600RR met 300 kilometer nog beschikbaar zijn?![]()
maar jij wil toch geen Honda
dus ..............
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Jij bent erg![]()
[..]
Nou, ik wist dat je dat zou zeggen![]()
![]()
Hadden we het nu over mij dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
zou best kunnenmaar jij wil toch geen Honda
dus ..............
![]()
In tegenstelling tot het weer ben jij wel voorspelbaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik pas me aan de emancipatie aan
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het weer ben jij wel voorspelbaar![]()
Of Peter Timofeef kan niet gokken![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Klopt, hij past zich alleen aan als het hem uit komt.![]()
Ik heb al genoeg gedaan vandaag. Vertaling verstuurd en facturen gemaakt. Ik denk dat ik zo weer rijp ben voor het ziekebed.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Klopt, hij past zich alleen aan als het hem uit komt.![]()
Het lijkt wel of iedereen griep heeft/krijgtquote:Ik heb al genoeg gedaan vandaag. Vertaling verstuurd en facturen gemaakt. Ik denk dat ik zo weer rijp ben voor het ziekebed.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[quote]
Ik heb al genoeg gedaan vandaag. Vertaling verstuurd en facturen gemaakt. Ik denk dat ik zo weer rijp ben voor het ziekebed.![]()
die manier van quoten ken ik ergens vanquote:Het lijkt wel of iedereen griep heeft/krijgt![]()
Vandaag op kantoor weer 2 minder, gisteravond op de sportschool ook een ziekmelding![]()
Liever werken dan ziek thuis zitten![]()
goh, plots komt er iets Bosch 's uit m'n vingers...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
die manier van quoten ken ik ergens van![]()
![]()
je bent al goed geintegreerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
goh, plots komt er iets Bosch 's uit m'n vingers...
Kutjanus![]()
![]()
Neehoor, had een 2,7quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je bent al goed geintegreerd![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga zaterdag naar een schade Honda VTR kijken.![]()
De motorzaak die de KLX heeft geopereerd heeft hem staan.
Via MF hoorde ik dat ze een Thunderace hebben, dus net gebeld, maar die blijkt net ff te duur.
Maar gaande het gesprek begreep hij mijn keuzes en kwam met die VTR.
Het ding kost 1600 euro
Nader rapport volgt.![]()
Is wel grappig ja. Ik kende 'm ook al ergens van.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Neehoor, had een 2,7![]()
Ik heb een mopje toegestuurd gekregen:
Hans en grietje lopen door het bos, plots zegt hans tegen Grietje:
"Jee, ik moet plassen!"
Grietje: "Dan ga je toch in het bos, maar mag ik kijken?"
Hans:" Jahoor"
Grietje:" Mag ik 'm ook aanraken?"
Hans:" Jahoor"
Grietje:"Goh, hij wordt alsmaar dikker en langer"
Hans klaar en ze wandelen verder...
Grietje:"Goh nu moet ik!"
Hans:"Mag ik kijken?"
Grietje:" Jahoor"
Hans:"Mag ik ook vasthouden?"
Grietje:"Nou voorruit dan maar"
Hans:"Goh!, Hij wordt alsmaar langer en dikker! Je hebt dezelfde als ik!"
Grietje:" Neejoh, ik ben aan het schijten!"
Da's geen nette mop he, ik vond 'm best grappig![]()
Wacht even...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga zaterdag naar een schade Honda VTR kijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |