Jij mag niet meer naar Brainiac kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef worldpimber het volgende:
Even een proefje voor de echte chicks en manwijfeh hierzo.![]()
Strek je rechterarm eens uit naar rechts toe met de palm van je hand naarboven. En leg daarna je hand plat op je schouder. R2D2? Ondeugend? Of die andere chicka, rebboletje ofzo![]()
Schijnt dat mannen dat niet kunnen. (jij dus wel makster)
quote:
Nee lukt me niet, mijn inmense biceps gooien roet in het etenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef worldpimber het volgende:
Strek je rechterarm eens uit naar rechts toe met de palm van je hand naarboven. En leg daarna je hand plat op je schouder. R2D2? Ondeugend? Of die andere chicka, rebboletje ofzo![]()
Sterf nou is met die pauper bx van jequote:
Alleen het einde gezien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:40 schreef bwt het volgende:
Jij mag niet meer naar Brainiac kijken
en pruimen drijven niet
Uhhhhm ja idd jaquote:
Die aap denkt optiefen mafkeesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef worldpimber het volgende:
Ik verveel me
Waar is Riet?
Zogenaamd niet verslaafd aan forummen zeker
http://media.skoopy.com/vids/vid_00967.wmv
IS dat een soort gang bang farmquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:54 schreef bwt het volgende:
I just love The BigBang Farm
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Sterf nou is met die pauper bx van je![]()
![]()
![]()
![]()
Citroen is echt een balkenende bak
Behalve de nieuwe C2 sport, die is wel redelijk ok![]()
Damn dat is pas echt beheersing. Echt niet normaal manquote:
Verstand komt met de jarenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sterf slet![]()
Citroën for world domination [afbeelding]
nee, is een onderdeel van Brainiac waarbij een aantal wulpse dames het een en ander laten ontploffen en daar een score voor krijgen (of zo iets)quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:19 schreef bwt het volgende:
[..]
nee, is een onderdeel van Brainiac waarbij een aantal wulpse dames het een en ander laten ontploffen en daar een score voor krijgen (of zo iets)
quote:
Lukt me serieus niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef worldpimber het volgende:
Very nicequote:
Een CRX? schaam jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren![]()
Vroegah vond ik een CRX wel tof![]()
Nu weet ik beter en kies ik voor karakter
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |