geen interesse in een opknappertjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef yup het volgende:
Eigenlijk ik zat te denken.
Maar een motor is gewoon een eenmalige investering zonder blok aan je been.
Een auto is een kleine investering maar best een grote blok aan je been...
Zit te denken, eerst auto, daarna sparen (elke maand bedrag) en daarna een motor... Moet kunnen denk ik...
Da's veel... Koop voor een paar honderd euro die van stinkie, maak 'm in orde en je blijft ruim onder de 2000 Euroquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:47 schreef dribbel79 het volgende:
[afbeelding]
Suzuki GSX 750 F (1992)
Km-stand: 37.000
Heb 'm gemaild voor meer foto's en meer info...let's see!!
Oh, prijs is ¤ 2000,-
Ja, dat is 'mquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:47 schreef stinkie het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)n_bmw/18340441.html?
kolerezooi, had dat niet een maand later gekund? Dan had ik zeker geweten dat het belastinggeld echt van mij is
Wat bedoel je met blok aan je been, en vervolgens toch weer als eerste voor een auto kiezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef yup het volgende:
Eigenlijk ik zat te denken.
Maar een motor is gewoon een eenmalige investering zonder blok aan je been.
Een auto is een kleine investering maar best een grote blok aan je been...
Zit te denken, eerst auto, daarna sparen (elke maand bedrag) en daarna een motor... Moet kunnen denk ik...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef R2-D2 het volgende:
Ik doe maar net of ik niet heb gelezen
dat vind ik ook ja. ALleen 3500 euro voor een particuliere koop, los van dat ik nog een gat heb van een paar eurootjes voor zo'n bedrag en ik de soes en/of alp nog niet kwijt benquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's veel... Koop voor een paar honderd euro die van stinkie, maak 'm in orde en je blijft ruim onder de 2000 Euro![]()
[..]
Ja, dat is 'm![]()
Yup bedoelt te zeggen:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat bedoel je met blok aan je been, en vervolgens toch weer als eerste voor een auto kiezen.![]()
[..]
![]()
Koude voeten is goed voor de nagellakquote:Ik hou me er ook niet mee bezig, man~women, we can be together as one.![]()
Alleen die koude voeten blijven mij intrigeren.![]()
3500 voor een 2000-motor is niet veelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat vind ik ook ja. ALleen 3500 euro voor een particuliere koop, los van dat ik nog een gat heb van een paar eurootjes voor zo'n bedrag en ik de soes en/of alp nog niet kwijt ben
Pauperquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:12 schreef yup het volgende:
Mwa motoren zijn DA BOMB.
Alleen ik heb niet genoeg $$$ dervoor.
Zelfs een simpele GS500 is te duur nu :/
Ik mnow, een GS doet rond de 5000 uit dat jaar. voor 3500 heb je een Funduro uit 98 - 00. Dus het is wel aanlokkelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
3500 voor een 2000-motor is niet veel![]()
Vergelijking
@Yup
Combinatie auto/motor
![]()
![]()
Da's vervelend, geen kans op verlenging of omzetting van het contract?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik mnow, een GS doet rond de 5000 uit dat jaar. voor 3500 heb je een Funduro uit 98 - 00. Dus het is wel aanlokkelijk.
Alleen ik weet nog niks zeker over dat belasting geld (hoewel ik er van uitga dat dat klopt) en over een maand of 2 loopt mijn opdracht hier af en dan moet ik weer op zoek naar nieuwe baan.
nee, er was even kans op maar ze zoeken een specifiekje Oracle dba en ik zit meer in de MS SQL hoekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's vervelend, geen kans op verlenging of omzetting van het contract?
Probeer hier eens, op dit moment zie ik niks staan maar even een praatje maken kan altijd. En anders kan je vragen naar eventuele opdrachtgevers. Ik ben de naam vergeten van hun account manager. In het verleden heb ik weleens personeel ingehuurd van deze partij en ik moet zeggen dat het een fijne club is. Open en duidelijk en ze werken samen met grote IT-detacheringsbedrijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee, er was even kans op maar ze zoeken een specifiekje Oracle dba en ik zit meer in de MS SQL hoek
Hopen dat ik wat vind voor/tegen die tijd op dat projectburea weer wat heeft voor me.
Hij is een week op vakantie, en dinsdag pas weer terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:11 schreef R2-D2 het volgende:
2e werkweek en Worldbeater is alweer druk aan het FOK-en. Zal morgen wel anders zijn als je collega terug is
![]()
Heel overtuigend.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:26 schreef yup het volgende:
Tijd zal het leren denk ik, ik zie het allemaal nog wel...
Je weet dat dat niet nodig is om een overzicht te krijgen over iemands internetgedragquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is een week op vakantie, en dinsdag pas weer terug.
maar ik log alleen bij momenten in hier, ga niet internetten over VPN.![]()
SQL, rapportages op AS/400 en MS platformen, applicatiemanager in financiele en bancaire wereld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Probeer hier eens, op dit moment zie ik niks staan maar even een praatje maken kan altijd. En anders kan je vragen naar eventuele opdrachtgevers. Ik ben de naam vergeten van hun account manager. In het verleden heb ik weleens personeel ingehuurd van deze partij en ik moet zeggen dat het een fijne club is. Open en duidelijk en ze werken samen met grote IT-detacheringsbedrijven![]()
Ik ben dit ook tegengekomen. Veel vacatures en waarschijnlijk niks dat bij jou past, ik weet nog niet wat jouw ervaringsgebieden zijn.![]()
Ik ben zelf op zoek naar een andere werkgever in de regio brabant![]()
Directe ADSL verbinding met KPN.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:57 schreef R2-D2 het volgende:
Je weet dat dat niet nodig is om een overzicht te krijgen over iemands internetgedrag![]()
in welk vakgebied zoek je iets ? en wat zijn jouw specialiteiten ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Probeer hier eens, op dit moment zie ik niks staan maar even een praatje maken kan altijd. En anders kan je vragen naar eventuele opdrachtgevers. Ik ben de naam vergeten van hun account manager. In het verleden heb ik weleens personeel ingehuurd van deze partij en ik moet zeggen dat het een fijne club is. Open en duidelijk en ze werken samen met grote IT-detacheringsbedrijven![]()
Ik ben dit ook tegengekomen. Veel vacatures en waarschijnlijk niks dat bij jou past, ik weet nog niet wat jouw ervaringsgebieden zijn.![]()
Ik ben zelf op zoek naar een andere werkgever in de regio brabant![]()
Zoiets vraag je toch niet aan een Damequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in welk vakgebied zoek je iets ? en wat zijn jouw specialiteiten ?
tegenwoordig zijn de dames geemancipeerd dus mag zoiets vragen ook geen probleem meer zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet aan een Dame
Ow en als je serieus ben met die soes...wat zou je er voor over hebben. Ik ben er nu definitief uit dat ie de deur uit gaat, dus wmb staan alle opties open, ook qua bedragen
Alp kopen, incl koffer en valbeugels. Nieuwe bandenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn de dames geemancipeerd dus mag zoiets vragen ook geen probleem meer zijn![]()
en over die soes, ik zal het er met Raus nog eens over hebbenvanavond weet ik meer
![]()
ik had Raus al overtuigd dat we maar een Allroad ding moesten gaan zoekenmaar met de soes kunnen wij volgens mij ook best lol maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |