geen interesse in een opknappertjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef yup het volgende:
Eigenlijk ik zat te denken.
Maar een motor is gewoon een eenmalige investering zonder blok aan je been.
Een auto is een kleine investering maar best een grote blok aan je been...
Zit te denken, eerst auto, daarna sparen (elke maand bedrag) en daarna een motor... Moet kunnen denk ik...
Da's veel... Koop voor een paar honderd euro die van stinkie, maak 'm in orde en je blijft ruim onder de 2000 Euroquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:47 schreef dribbel79 het volgende:
[afbeelding]
Suzuki GSX 750 F (1992)
Km-stand: 37.000
Heb 'm gemaild voor meer foto's en meer info...let's see!!
Oh, prijs is ¤ 2000,-
Ja, dat is 'mquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:47 schreef stinkie het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)n_bmw/18340441.html?
kolerezooi, had dat niet een maand later gekund? Dan had ik zeker geweten dat het belastinggeld echt van mij is
Wat bedoel je met blok aan je been, en vervolgens toch weer als eerste voor een auto kiezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef yup het volgende:
Zit te denken, eerst auto, daarna sparen (elke maand bedrag) en daarna een motor... Moet kunnen denk ik...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef R2-D2 het volgende:
Ik doe maar net of ik niet heb gelezen
dat vind ik ook ja. ALleen 3500 euro voor een particuliere koop, los van dat ik nog een gat heb van een paar eurootjes voor zo'n bedrag en ik de soes en/of alp nog niet kwijt benquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's veel... Koop voor een paar honderd euro die van stinkie, maak 'm in orde en je blijft ruim onder de 2000 Euro![]()
[..]
Ja, dat is 'm![]()
Yup bedoelt te zeggen:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat bedoel je met blok aan je been, en vervolgens toch weer als eerste voor een auto kiezen.![]()
[..]
![]()
Koude voeten is goed voor de nagellakquote:Ik hou me er ook niet mee bezig, man~women, we can be together as one.![]()
Alleen die koude voeten blijven mij intrigeren.![]()
3500 voor een 2000-motor is niet veelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat vind ik ook ja. ALleen 3500 euro voor een particuliere koop, los van dat ik nog een gat heb van een paar eurootjes voor zo'n bedrag en ik de soes en/of alp nog niet kwijt ben
Pauperquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:12 schreef yup het volgende:
Mwa motoren zijn DA BOMB.
Alleen ik heb niet genoeg $$$ dervoor.
Zelfs een simpele GS500 is te duur nu :/
Ik mnow, een GS doet rond de 5000 uit dat jaar. voor 3500 heb je een Funduro uit 98 - 00. Dus het is wel aanlokkelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
3500 voor een 2000-motor is niet veel![]()
Vergelijking
@Yup
Combinatie auto/motor
![]()
![]()
Da's vervelend, geen kans op verlenging of omzetting van het contract?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik mnow, een GS doet rond de 5000 uit dat jaar. voor 3500 heb je een Funduro uit 98 - 00. Dus het is wel aanlokkelijk.
Alleen ik weet nog niks zeker over dat belasting geld (hoewel ik er van uitga dat dat klopt) en over een maand of 2 loopt mijn opdracht hier af en dan moet ik weer op zoek naar nieuwe baan.
nee, er was even kans op maar ze zoeken een specifiekje Oracle dba en ik zit meer in de MS SQL hoekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's vervelend, geen kans op verlenging of omzetting van het contract?
Probeer hier eens, op dit moment zie ik niks staan maar even een praatje maken kan altijd. En anders kan je vragen naar eventuele opdrachtgevers. Ik ben de naam vergeten van hun account manager. In het verleden heb ik weleens personeel ingehuurd van deze partij en ik moet zeggen dat het een fijne club is. Open en duidelijk en ze werken samen met grote IT-detacheringsbedrijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee, er was even kans op maar ze zoeken een specifiekje Oracle dba en ik zit meer in de MS SQL hoek
Hopen dat ik wat vind voor/tegen die tijd op dat projectburea weer wat heeft voor me.
Hij is een week op vakantie, en dinsdag pas weer terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:11 schreef R2-D2 het volgende:
2e werkweek en Worldbeater is alweer druk aan het FOK-en. Zal morgen wel anders zijn als je collega terug is
![]()
Heel overtuigend.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:26 schreef yup het volgende:
Tijd zal het leren denk ik, ik zie het allemaal nog wel...
Je weet dat dat niet nodig is om een overzicht te krijgen over iemands internetgedragquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is een week op vakantie, en dinsdag pas weer terug.
maar ik log alleen bij momenten in hier, ga niet internetten over VPN.![]()
SQL, rapportages op AS/400 en MS platformen, applicatiemanager in financiele en bancaire wereld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Probeer hier eens, op dit moment zie ik niks staan maar even een praatje maken kan altijd. En anders kan je vragen naar eventuele opdrachtgevers. Ik ben de naam vergeten van hun account manager. In het verleden heb ik weleens personeel ingehuurd van deze partij en ik moet zeggen dat het een fijne club is. Open en duidelijk en ze werken samen met grote IT-detacheringsbedrijven![]()
Ik ben dit ook tegengekomen. Veel vacatures en waarschijnlijk niks dat bij jou past, ik weet nog niet wat jouw ervaringsgebieden zijn.![]()
Ik ben zelf op zoek naar een andere werkgever in de regio brabant![]()
Directe ADSL verbinding met KPN.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:57 schreef R2-D2 het volgende:
Je weet dat dat niet nodig is om een overzicht te krijgen over iemands internetgedrag![]()
in welk vakgebied zoek je iets ? en wat zijn jouw specialiteiten ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Probeer hier eens, op dit moment zie ik niks staan maar even een praatje maken kan altijd. En anders kan je vragen naar eventuele opdrachtgevers. Ik ben de naam vergeten van hun account manager. In het verleden heb ik weleens personeel ingehuurd van deze partij en ik moet zeggen dat het een fijne club is. Open en duidelijk en ze werken samen met grote IT-detacheringsbedrijven![]()
Ik ben dit ook tegengekomen. Veel vacatures en waarschijnlijk niks dat bij jou past, ik weet nog niet wat jouw ervaringsgebieden zijn.![]()
Zoiets vraag je toch niet aan een Damequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in welk vakgebied zoek je iets ? en wat zijn jouw specialiteiten ?
tegenwoordig zijn de dames geemancipeerd dus mag zoiets vragen ook geen probleem meer zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet aan een Dame
Ow en als je serieus ben met die soes...wat zou je er voor over hebben. Ik ben er nu definitief uit dat ie de deur uit gaat, dus wmb staan alle opties open, ook qua bedragen
Alp kopen, incl koffer en valbeugels. Nieuwe bandenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn de dames geemancipeerd dus mag zoiets vragen ook geen probleem meer zijn![]()
en over die soes, ik zal het er met Raus nog eens over hebbenvanavond weet ik meer
![]()
ik had Raus al overtuigd dat we maar een Allroad ding moesten gaan zoekenmaar met de soes kunnen wij volgens mij ook best lol maken
Veul jobhunters hier op Fok!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:46 schreef R2-D2 het volgende:
zal qua prijs wel hoger zijn dan dat ik er aan wil uitgevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alp kopen, incl koffer en valbeugels. Nieuwe banden
Alpjes zijn sowieso een stuk duurder dan dat kleine spulquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zal qua prijs wel hoger zijn dan dat ik er aan wil uitgeven
pas nog bij een XL500 wezen kijken voor 350 euro, dat prijsje klinkt al veeeel beter in mijn oren dan ruim 1000 euro's![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alpjes zijn sowieso een stuk duurder dan dat kleine spul
En deze doet het verder prima, dus ik ga gewoon iets onder de normale marktplaats prijzen zitten wees blij dat ik er geen dealerprijs voor vraag![]()
edit: 1250 voor beide
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef yup het volgende:
kwantumkorting rules hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is wel de ideale combinatie
![]()
Dan zou je eens bij de 2e link kunnen kijken denk ik. AS/400, financiele wereld. Wat je met AS/400 kennis ook zou kunnen doen is werken in de haven of Schiphol/Cargoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:03 schreef stinkie het volgende:
SQL, rapportages op AS/400 en MS platformen, applicatiemanager in financiele en bancaire wereld.
Ik heb weinig/geen kennis van beheerzakenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
Directe ADSL verbinding met KPN.![]()
Alleen voor Outlook en CRM moet ik op VPN.
Maar verder zit er als ik het in de gaten heb en even uitlog geen compie meer tussen mij en de rest van de wereld.![]()
Of kan er nog een spoinnetje geinstalleerd zijn?
Surequote:Verder moet ik toch af en toe wat rusten van de zware inspanningen om mij deze industrie eigen te maken.![]()
Kleppen & Pijpenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in welk vakgebied zoek je iets ? en wat zijn jouw specialiteiten ?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:58 schreef R2-D2 het volgende:
Kleppen & Pijpen![]()
Valves & Pipingde industrie van Pepoladekoekje
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daarom, de vacature hier staat nog open.
Er geldt zelfs een verplichtingsloze proeftijd voor de gratis huisvesting.![]()
Vergeet de primaire arbeidsvoorwaarden niet met betrekking tot internet en Fok! rechten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:05 schreef stinkie het volgende:
http://www.cimsolutions.nl/vacatures/advert5.htm
deze kom ik vaak tegen, mss toch maar eens contact opnemen. Salaris gaat tenminste ook de kant op die ik gewend ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet inderdaad trainingen geven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:14 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 zit eraan te denken om mischien het onderwijs in te gaan![]()
![]()
![]()
Ik zou ook wel iets non profit willen doen.![]()
Mijn pappie is trouwens onderwijzer.
Daarom ben ik zo goed met Nederlands Engels, Duits en weet-nietkunde.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Worldbeater het volgende:
Vergeet de primaire arbeidsvoorwaarden niet met betrekking tot internet en Fok! rechten.
Geld maakt niet gelukkig dus is een secundaire voorwaarde.
Maar als je een Alp en een GSX-F in een bundle aanbied dan was me dat al duidelijk.geld maakt niet gelukkig, maar wat me ook niet gelukkig maakt is dat ik 7K op jaar basis heb ingeleverd, exclusief een aantal tertiaire arbeidsvoorwaarden.... ZIt nu wel weer lang genoeg op Jan-Modaal vind ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
waar baseer jij dat opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Worldbeater het volgende:
Je moet inderdaad trainingen geven.![]()
![]()
Hoe gaat je vader om met gillende pubers?quote:Ik zou ook wel iets non profit willen doen.![]()
Mijn pappie is trouwens onderwijzer.
Daarom ben ik zo goed met Nederlands Engels, Duits en weet-nietkunde.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Worldbeater het volgende:In zijn natte dromen kwam volgens mij alleen een busa voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, had ik maar een rooie motor![]()
nog steedsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In zijn natte dromen kwam volgens mij alleen een busa voor
Damn, had ik maar een rooie motor
Ik ben niet van de 2e-handskleding maar dat is wel errug goedkoopquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In zijn natte dromen kwam volgens mij alleen een busa voor
Damn, had ik maar een rooie motor
Gaat prima idd, mijn eerste jack was ook rood. Jammer alleen dat ik er mee over de grond schuurdequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben niet van de 2e-handskleding maar dat is wel errug goedkoop![]()
Staat goed op een gele soes![]()
ik zou het wel weten als ik Druppel79 was![]()
Nog geen 1000 Euro voor een goede motor met flitsende pak![]()
Lekker zo een ruft of zweetpak kopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:35 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben niet van de 2e-handskleding maar dat is wel errug goedkoop![]()
Staat goed op een gele soes![]()
ik zou het wel weten als ik Druppel79 was![]()
Nog geen 1000 Euro voor een goede motor met flitsende pak![]()
Je eerste kind verkopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:34 schreef stinkie het volgende:
nog steeds
want naast zo'n allroader wil ik er nog steeds iets sportiefs bij. Maar voorlopig heb ik nog steeds geen geld voor een Busa
Volgens mij heb je niets met een kil bedrijf waar stropdassen rondlopen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:25 schreef R2-D2 het volgende:
waar baseer jij dat opik vind het wel lief hoor
motiverend van je
![]()
Hij had altijd de grootste mond.quote:Hoe gaat je vader om met gillende pubers?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niets met een kil bedrijf waar stropdassen rondlopen.![]()
En je multiculturele interesses, luisterend oor en hechte familieband laten zien wie je werkelijk bent.
quote:Er was wel een dame op school die geen orde kon houden.
Daar had ik wel medelijden mee.
Als het een lastige klas is neem ik mjin vrienden "Smith & Wesson" wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
intuition will take you further than logics will ever do
Je moet wel beter uitgerust zijn dan je leerlingen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:49 schreef R2-D2 het volgende:
Als het een lastige klas is neem ik mjin vrienden "Smith & Wesson" wel mee![]()
[afbeelding]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, beter uitgerust zei ik.![]()
![]()
Begin met 700 zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:10 schreef stinkie het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/4248670
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet wel beter uitgerust zijn dan je leerlingen tegenwoordig.![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, beter uitgerust zei ik.![]()
[afbeelding]![]()
![]()
neuh, ik wil die GS hebben, dus moet deeze eruit hoe jammer ik het ook vind. Maar blijf niet met een fiets zitten waar ik steeds aan moet sleutelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Begin met 700 zou ik zeggen.![]()
Misschien heb ik intresse in die bundel tegen de zomer.![]()
-typische MF post in verkooptopics... misschien-
Daar heb je geen Allroad voor nodig hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:42 schreef stinkie het volgende:
Vandaag de Alp echt als Allroad gebruikt trouwens, eerst via de modderige berm het fietspad weten te bereiken om de file te omzeilen, daarna de berm gebruikt om bij de snelweg te komen
Moet wel zeggen dat de vorige banden het beter deden in de modder
Supersport will doquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar heb je geen Allroad voor nodig hoorAl regelmatig gedaan met Bandit, zelfs in Duitsland
Ik heb ook wel eens foto's gepost van een gek met een Blade die er crossbanden op had gegooid en in een maisveld wheelies ging maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Supersport will doR1 trouwens ook, maar die stond hierboven of in het vorige topic al.
Op de een of andere manier is dat gewoon leuk![]()
Broerke
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:10 schreef stinkie het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/4248670
JOnger, minder kilomters. Houd ik ig even in de gatenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:00 schreef R2-D2 het volgende:
@Stinkie
Deze
Weliswaar 1000 Euro duurder![]()
Maar als je toch budget moet maken![]()
[afbeelding]
En je neemt Worldbeater mee, die kletst minimaal 500 Euro van de prijs af![]()
Staat al eventjes te koop dus dat moet wel lukken![]()
Kon je het hondje niet gijzelen ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:03 schreef Roderick2085 het volgende:
sprak net ff iemand die een gs in onderdelen verkocht... ik denk... ff een rechte kroonplaat scoren
![]()
dus niet![]()
hij had ff nagevraagt wat zo'n ding normaal kost....
nieuw: 280 euro![]()
bij de sloop schijnen ze er ook nog 140 euro voor te vragen![]()
ik hou het voorlopig wel op m'n kromme kroonplaat
hij vertelde ook nog dat een streetfighter kroonplaat 160 euro nieuw kost, betekend dus dat je dan incl stuur goedkoper uit bent als met zo'n origineel ding![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kon je het hondje niet gijzelen ofzo?
Losgeld 1 kroonplaat![]()
![]()
Misschien past deze.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:03 schreef Roderick2085 het volgende:
... ff een rechte kroonplaat scoren![]()
1:13quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef yup het volgende:
Roderick wat is het verbruik van je GSje?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:38 schreef R2-D2 het volgende:
1:13
Echter Roderick34273 is geen gemiddelde motorrijder![]()
Hem als referentie gebruiken is hetzelfde als aan Jos Brink vragen hoe het voelt om een vrouw te beminnen![]()
Als Roderick4234897 op z'n motor zit zouden z'n knieen z'n oren raken als ie geen helm op had![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Neem dan Fullcrum, die neemt alle rotondes in de derde versnelling.
En niet voor de snelheid, maar omdat de motor anders teveel herrie maakt.![]()
![]()
ik kom iedere keer uit op 1:20quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:32 schreef yup het volgende:
Roderick wat is het verbruik van je GSje?
dat kan natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien past deze.![]()
Edit. <<<<<<<-------![]()
[..]
1:13
Echter Roderick34273 is geen gemiddelde motorrijder![]()
Hem als referentie gebruiken is hetzelfde als aan Jos Brink vragen hoe het voelt om een vrouw te beminnen![]()
Als Roderick4234897 op z'n motor zit zouden z'n knieen z'n oren raken als ie geen helm op had![]()
[..]
![]()
Neem dan Fullcrum, die neemt alle rotondes nog in de derde versnelling ook.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maar volgens mij heeft hij best verstand van knuffelen.
NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom denk je dat hij zo'n strakke huid heeft?
Frank duwt al het overige vel terug in z'n b.ps
jajaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:48 schreef yup het volgende:
1:20 is natuurlijk super ok.
Ik ben al driftig () op zoek naar een GSje, die ik zal kopen met het geld dat ik niet heb
Jaloers?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:51 schreef R2-D2 het volgende:
Nou![]()
Waarom denk je dat hij zo'n strakke huid heeft?
Frank duwt al het overige vel terug in z'n b.ps![]()
Ben geen makrokraan hoorquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:03 schreef yup het volgende:
[..]
Ben geen makrokraan hoor
En ik rij al helemaal geen dure BMW, die van mij was* nog goedkoper dan een GS500je![]()
*en nu ligt ie vredig te rusten op de sloop![]()
WAAROM. WAAAAAROM.
Ik kijk naar auto's, allemaal prima vlotte blikken voor 300 euro.
Kijk ik naar motoren, kosten ze allemaal verdomme de hoofdprijs![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:58 schreef Worldbeater het volgende:
Valt mijn oog halverwege de tweede pagina ineens op een paar smileys in de Pdf.![]()
[afbeelding]
en ASCII art.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:56 schreef yup het volgende:
Volgens mij had je zelfs in het MS-DOS tijdperk smiley's hoor.
Ok dat ook, maar ik herinner me nog dit:quote:
Dan had ik zeker constant geinfecteerde software?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:06 schreef yup het volgende:
[..]
Ok dat ook, maar ik herinner me nog dit:
edit c:\command.com
dat bij een command.com die kapot was of een virus had (andere bestanden kan ook hoor) dat je dan vaak smiley's had, je had zelfs neger smiley's(weet alleen niet of ze het zo hadden bedoelt hoor
)
Smiley's waren er niet opzettelijk in, maar zat gewoon tussen de rare tekens stukjes (dus de stukjes die niet in het bestand horen...)
Hmm zoveel weet ik er ook niet weer vanafquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan had ik zeker constant geinfecteerde software?Die smilies zaten er altijd in, vooral in de laatste delen code naar ik aanneem om ruimte op te vullen om precies een sector vol te krijgen.
De eerste smiley is trouwens van 1963.![]()
[..]
![]()
![]()
Graag wat meer respect wat je pa voor je doet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Toen ik hem kocht heb ik direct de kleppen gesteld, carbs en luchtfilter schoongemaakt etc., dat scheelt ook wel denk ik
Mijn pa rocksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Graag wat meer respect wat je pa voor je doet.![]()
Cool.quote:
Kee.......quote:En nu weer ontopic![]()
Komt door de woordspelingen die we gehad hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
hi btw. Ja nee ben hier inderdaad niet zo vaak meer, jullie weten niet eens meer hoe jullie mijn nick moeten spellen
![]()
Keequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Komt door de woordspelingen die we gehad hebben.![]()
![]()
Denk dat je dan beter voor een R6 2006 kunt gaan, heb je iets meer speling met rpmquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:08 schreef yup het volgende:
Wat zou ie doen met constant 10.000+ rpm ? Verbruik bedoel ik he
Mja ik wil constant door de redline kunnen boeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Denk dat je dan beter voor een R6 2006 kunt gaan, heb je iets meer speling met rpm![]()
En dan ga jij op stationair toerental de rotonde om?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kee![]()
En zo klinkt een GS500: Filmpie
Stationair puft hij, wat niet een geweldig geluidje is.. maar eenmaal op toeren valt het best mee![]()
.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef yup het volgende:
[..]
Mja ik wil constant door de redline kunnen boeken.
Zal ie dan veel of weinig verbruiken ?
Met de bimmer trok ik hem af en toe door naar de 80 in zijn 2. Niet bevorderlijk voor het verbruik, maar wel leuk om te doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
.
dan zal die best wel een slokje lusten denk ik![]()
alleen heb je er vrij weinig aan om constant hoge toeren te rijden.... tuurlijk, met optrekken enzo is het leuk, maar als je 80 rijd neem ik niet aan dat je hem in z'n 2 laat staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |