Oke, de echte skeptici die er geen barst van (willen) geloven, en diegenen die er wel in geloven. De twijfelaars mogen als scheidsrechter zorgen dat de boel niet echt uit de hand lopen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Welke beide kampen ?
Sinds wanneer zijn er twee kampen ?
Ik denk dat je een beetje te generaliseerd

quote:Op maandag 16 januari 2006 19:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Welke beide kampen ?
Sinds wanneer zijn er twee kampen ?
Ik denk dat je een beetje te generaliseerd

Je valt in herhaling is dit nu verkapte spam voor Jos?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
[..]
Wrong again, ik kon geen uitgever vinden (wat vaak voorkomt), en toen heeft mijn vriend Jos Scheerboom, die absoluut géén 'connecties in die wereld heeft' de uitgever gebeld en hem met zijn kennis van mijn boek een beetje warm gemaakt, zo'n vriend is Jos. Jos is docent en bioloog van beroep en kende die uitgever absoluut niet.

Nu maak je 3 groepen en in geen van de 3 val ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:24 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Oke, de echte skeptici die er geen barst van (willen) geloven, en diegenen die er wel in geloven. De twijfelaars mogen als scheidsrechter zorgen dat de boel niet echt uit de hand lopen.

Ow jij reageert gewoon niet als je theorie over mij aantoonbaar niet klopt?:quote:Op maandag 16 januari 2006 19:24 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Oke, de echte skeptici die er geen barst van (willen) geloven, en diegenen die er wel in geloven. De twijfelaars mogen als scheidsrechter zorgen dat de boel niet echt uit de hand lopen.
quote:Wrong again, ik kon geen uitgever vinden (wat vaak voorkomt), en toen heeft mijn vriend Jos Scheerboom, die absoluut géén 'connecties in die wereld heeft' de uitgever gebeld en hem met zijn kennis van mijn boek een beetje warm gemaakt, zo'n vriend is Jos. Jos is docent en bioloog van beroep en kende die uitgever absoluut niet.

ik zie het vanzelf wel bij een vervolg van Robbert zelfquote:Op maandag 16 januari 2006 19:24 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Even namen noemen dan, dat praat wat makkelijker. Wie gelooft dat Robbert 100% is wat hij beweert te zijn?
Ik alvast niet.

precies...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als je kampen gaat invoeren dan schiet het al helemaal niet op. Dan ga je beginnen met goed en slecht. En als je een scheiding aanbrengt tussen goed en slecht dan kom je al helemaal nergens.
Omdat de goede kant kiezen voor de goede en de slechte kant kiezen voor de slechte.
Beste zou zijn als iedereen voor zichzelf denkt
En als je het dan toevallig eens bent met iemand dan laat je dat oprecht blijken en geef je van mijn part een compliment of wat dan ook om te zeggen dat je het eens bent.
Kampen
Krijgen we de oorlog tussen het westen en het oosten weer.

Dat verdient hij wel, een trouwere vriend bestaat niet. Maar waarom Spam, wat zou ik van hem moeten promoten?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Je valt in herhaling is dit nu verkapte spam voor Jos?![]()

Das makkelijk om het pas achteraf te zeggen. Hoewel ik van jou al merk dat je niet 100% gelooft, dat is aardig duidelijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ik zie het vanzelf wel bij een vervolg van Robbert zelf

Ikke, pikkequote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Das makkelijk om het pas achteraf te zeggen. Hoewel ik van jou al merk dat je niet 100% gelooft, dat is aardig duidelijk.
Maar ik ben heel erg benieuwd of er uberhaupt mensen zijn die nergens aan twijfelen. Mijn schoonmoeder, ja, maar verder?

Ik kan niet bewijzen of dat echt zo is. Die ene keer dat ik jouw website in de poll-statistieken omhoog heb gestuwd omdat ik het toch niet kon laten te kijken, zag ik bij jouw achternaam dermate "invloedrijke" beroepen dat dat heel makkelijk je boek en je optreden in Kopspijkers verklaart. En kom op woman, als je hier niet graag heel bekend mee zou willen worden was je er nooit mee naar buiten getreden.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ow jij reageert gewoon niet als je theorie over mij aantoonbaar niet klopt?:
nog een keer dan maar:
[..]

quote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Das makkelijk om het pas achteraf te zeggen. Hoewel ik van jou al merk dat je niet 100% gelooft, dat is aardig duidelijk.
Maar ik ben heel erg benieuwd of er uberhaupt mensen zijn die nergens aan twijfelen. Mijn schoonmoeder, ja, maar verder?

Beetje eenzijdig. Er worden complottheorien in het leven geroepen en suggesties gedaan die niet eens deugen, maar waar wel als waarheid op voortborduurd wordt. Eerlijk en oprecht is wat anders. Als je zo redeneert kan je de kritiek op Stennie ook als eerlijk en oprecht zien.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga vooral door waar je mee bezig bent![]()
Zijn wie je bent is het beste wat je kunt zijn. Recht door zee is ook de beste oplossing.
Veel mensen schamen zich al snel. Schaamte omdat ze zichzelf niet durven te laten zien of wat dan ook.
En dan gaan ze al snel aanvallen of afkraken. Het liefst afkraken. En dat hoeft geen jaloezie te zijn, kan gewoon zo zijn dat mensen niet begrijpen dat er nog een enkeling is die trouw is aan haar of zijn hart.
Soms lijkt het wel een zonde te zijn om eerlijk en oprecht te zijn
Wat is daar de oorzaak van?

Jouw naam kwam al in me op.quote:

k was altijd skeptisch tegen robbert tot dat hij deze foto maaktequote:Op maandag 16 januari 2006 19:28 schreef DionysuZ het volgende:
De enige (vrij harde) bewijzen voor bedrog zijn:3 flitsen, 4 foto's genverbrander. 
Verder heb je nog zaken die nog te bewijzen vallen als bedrog:6 minuten van de ene kamer naar de andere kamer foto op mysterieuze manier verdwenen van de camera. 
En dan heb je nog een heleboel dingen die niet bewezen bedrog zijn, wel makkelijk na te maken zijn, maar dat bewijst nog niet dat het bedrog IS:orbs nevels aliens etc.. 

Ben ik het als nuchter denkend mens helemaal mee eens. Maar daar staan ook ettelijke keren tegenover dat er een camera direct uit de verpakking gebruikt is en dan zou NIEMAND??!! zijn bedrog eerder hebben opgemerkt?? Dat vind ik net zo onwaarschijnlijk!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:28 schreef DionysuZ het volgende:
De enige (vrij harde) bewijzen voor bedrog zijn:3 flitsen, 4 foto's genverbrander. 
Verder heb je nog zaken die nog te bewijzen vallen als bedrog:6 minuten van de ene kamer naar de andere kamer foto op mysterieuze manier verdwenen van de camera. 
En dan heb je nog een heleboel dingen die niet bewezen bedrog zijn, wel makkelijk na te maken zijn, maar dat bewijst nog niet dat het bedrog IS:orbs nevels aliens etc.. 

Weet ik veelquote:Op maandag 16 januari 2006 19:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat verdient hij wel, een trouwere vriend bestaat niet. Maar waarom Spam, wat zou ik van hem moeten promoten?

Ja, die foto was bij mij ook een bepaalde druppel. Maar... Weer even advocaat van de duivel spelend: Robbert wappert met papiertjes. Die nek is heel erg dun, zou dat niet plooien tijdens het wapperen?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
k was altijd skeptisch tegen robbert tot dat hij deze foto maakte
[afbeelding]
sindsdien geloof ik alles wat hier op het forum gezegt word
![]()

Toch wel, toen ik voor het eerst de alienfoto van Robbert op Ufoplaza zag .quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Jouw naam kwam al in me op.
Heb je werkelijk op geen enkel moment een vorm van twijfel gevoeld?

op die fotos sstaan ook geen aliens of wat dna ook maar rare lichtbollen of orbsquote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ben ik het als nuchter denkend mens helemaal mee eens. Maar daar staan ook ettelijke keren tegenover dat er een camera direct uit de verpakking gebruikt is en dan zou NIEMAND??!! zijn bedrog eerder hebben opgemerkt?? Dat vind ik net zo onwaarschijnlijk!

Pikki, en ene Car.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:24 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Even namen noemen dan, dat praat wat makkelijker. Wie gelooft dat Robbert 100% is wat hij beweert te zijn?
Ik alvast niet.

Maar waar was je nou op afgestudeerd, pikki? En voor welk niet-wetenschappelijk instituut heb jij een scriptiegeschreven met hogere eisen dan een wetenschappelijk instituut?quote:Ikke, pikke

Precies daar denk ik ook telkens aan, dat hij een nieuwe camera uit de verpakking haalde en daar ook beelden op kreeg!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ben ik het als nuchter denkend mens helemaal mee eens. Maar daar staan ook ettelijke keren tegenover dat er een camera direct uit de verpakking gebruikt is en dan zou NIEMAND??!! zijn bedrog eerder hebben opgemerkt?? Dat vind ik net zo onwaarschijnlijk!

Dat is het punt.. geloof jij dat als R de boel oplicht hij er in zijn eentje verantwoordelijk voro is ?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]

ja want als ie uit een verpakking komt moet het wel echt zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Precies daar denk ik ook telkens aan, dat hij een nieuwe camera uit de verpakking haalde en daar ook beelden op kreeg!
Maar velen vergeten dit eventjes voor het gemak en het gefok

dat is niet relevant.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Maar waar was je nou op afgestudeerd, pikki? En voor welk niet-wetenschappelijk instituut heb jij een scriptiegeschreven met hogere eisen dan een wetenschappelijk instituut?

die stonden er dus wel degelijk opquote:Op maandag 16 januari 2006 19:37 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
op die fotos sstaan ook geen aliens of wat dna ook maar rare lichtbollen of orbs
wat eigenlijk gewoon vuil is stof weet ik veel maar daar stondne dus echt geen aliens en nonnen op

quote:Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef M_Schtoppel het volgende:
JUIST omdat je zelf uittredingen ervaart is het zo min van je om iemand anders in het wereldje zo onderuit proberen te halen, je snapt het nog steeds niet he?
Jij krijgt je straf hier nog wel voor, is het niet hier dan wel boven.
Wat zijn jullie toch een vals stelletje.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Je moet eens voor de gein haar website-bezoekersaantallen zien sinds ze haar linken hier poste...
Het boek zal nu vast goed verkopen als je begrijpt wat haar bedoeling was

waarom wordt er toch zo vaak gezegd dat de achtergrond van iemand niet relevant is binnen een discussiequote:

Ik heb tijdens een diner orbs gefotografeerd met de camera van mijn broertje. Een beetje peper voor de lens strooien gaf al leuke lichtbolletjes.quote:Precies daar denk ik ook telkens aan, dat hij een nieuwe camera uit de verpakking haalde en daar ook beelden op kreeg!

Nee. Mijn mooie geestenfoto is ook op die manier gemaakt. Met een nekje zo dun dat je het amper kan zien:quote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Ja, die foto was bij mij ook een bepaalde druppel. Maar... Weer even advocaat van de duivel spelend: Robbert wappert met papiertjes. Die nek is heel erg dun, zou dat niet plooien tijdens het wapperen?

Plus het feit dat Talbot zegt ZELF ook zo'n foto's gemaakt te hebben. Eerder had ik zoiets van 'techniek discrimineert niet' maar hij schijnt dus niet de enige te zijn. Aannemend dat wat de dame zegt waarheid is, natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Precies daar denk ik ook telkens aan, dat hij een nieuwe camera uit de verpakking haalde en daar ook beelden op kreeg!
Maar velen vergeten dit eventjes voor het gemak en het gefok

Ok duidelijk. Ik trek mijn woorden over de smalle nek terug.quote:

Wat doe je hier dan nog?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:25 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik vindt dat deze topics te langdradig worden inzake Robbert laat hij zichzelf nu maar eens bewijzen!
Ja, je maakt je er zelf ook schuldig aan.quote:Dan praten we verder, iemand door de stront halen is geen kunst aan, dat kan elk mens.

Zeg luister is dit hier een wedstrijd elkaar afzeikenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef Aarde het volgende:
[..]
ja want als ie uit een verpakking komt moet het wel echt zijn
ik ben soms zo naief![]()

vals stelletje? nou ja zeg jij maakt hem helemaal mooiquote:Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch een vals stelletje.Zodra iemand iets zegt wat je niet bevalt, dan gelijk bashen. En niet alleen jullie, dat geldt door iedereen die gewoon maar iets neerpent hier om een ander neer te halen. En dan zoiets erbij halen als je krijgt je straf ooit wel, wat een zwaktebod.
![]()
Het toont natuurlijk wel jullie intellgentieniveau.
DonnaNonna, jij hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag om de horfoscoopgegevens te verstrekken van Robbert.

hahahahahhahahquote:Op maandag 16 januari 2006 19:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ach jongen schei toch uit! Mijn zus heeft afgelopen zaterdag een uur lang continue foto's in haar flat lopen maken en op maar een paar foto's staan die orbs. Als dat echt een stofje in het toestel of in de lucht zou zijn, dan zou dat fenomeen toch veel vaker te zien zijn?
Jullie skeptici zijn echt zielig weet je dat? Het meest krom gelegen heb ik ooit nog eens van een foto van een UFO op een website die door skeptici als een vogel of een wolk werd afgedaan, woehahahahaha, hoe belachelijk kun je jezelf maken?

Ooit van idealisme gehoord? Jos was zo lief ja, en verder heeft niemand me bij het zoeken naar een uitgever geholpen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:32 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik kan niet bewijzen of dat echt zo is. Die ene keer dat ik jouw website in de poll-statistieken omhoog heb gestuwd omdat ik het toch niet kon laten te kijken, zag ik bij jouw achternaam dermate "invloedrijke" beroepen dat dat heel makkelijk je boek en je optreden in Kopspijkers verklaart. En kom op woman, als je hier niet graag heel bekend mee zou willen worden was je er nooit mee naar buiten getreden.

In een discussie over RvdB vind ik de achtergrond van iemand met een mening niet relevant.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef Aarde het volgende:
[..]
waarom wordt er toch zo vaak gezegd dat de achtergrond van iemand niet relevant is binnen een discussie![]()

verreweg de meeste orbs zijn stof/vochtdeeltjes of iets in die richting. De overige orbs zijn nog niet verklaard, idd.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:41 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ach jongen schei toch uit! Mijn zus heeft afgelopen zaterdag een uur lang continue foto's in haar flat lopen maken en op maar een paar foto's staan die orbs. Als dat echt een stofje in het toestel of in de lucht zou zijn, dan zou dat fenomeen toch veel vaker te zien zijn?
Jullie skeptici zijn echt zielig weet je dat? Het meest krom gelegen heb ik ooit nog eens van een foto van een UFO op een website die door skeptici als een vogel of een wolk werd afgedaan, woehahahahaha, hoe belachelijk kun je jezelf maken?

Ik ben volkomen onschuldig, ik doe niet aan witte of zwarte voodoo. Dat je beschermngel je even een (liefdevol) tikje gaf, of wellicht iemand anders die mijn eerlijkheid kent, kan ik ook niet helpen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Weet ik veel
enne afblijven van mijn chakra's he dame?
Op afstand effe inbreken, voel je wel hoor!

Nou wat orbs betreft...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:41 schreef M_Schtoppel het volgende:

als ik sommige argumenten hoor vermoed ik vaak dat het mensen zijn die weinig kritisch kijken. als ik weet hoe die persoon in elkaar steekt kan ik beter beoordelen vanuit welk oogpunt hij zijn opmerkingen maakt. ik vind het wat toevoegen, iemands achtergrond.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
In een discussie over RvdB vind ik de achtergrond van iemand met een mening niet relevant.
Zijn onderbouwing wel.
Wat zou zijn opleiding nou vertellen ?
Al zou hij zowel scheikunde als voor mijn part rechten gestudeerd hebben... wàt zegt dat nou helemaal ?
Ben je dan opeens wel overtuigt ?
(ik niet... het blijft toch staan dat ik wat de foto's betreft imo zíe dat het niet echt is)
Ook een opgeleid iemand kan het mis hebben of van het pad afdwalen hoor. ( net als dat een niet opgeleid iemand een hele heldere kijk op bepaalde onderwerpen kan hebben)

Dank voor je opsteker, lieve C., je verwoordt wat ik ook denk.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch een vals stelletje.Zodra iemand iets zegt wat je niet bevalt, dan gelijk bashen. En niet alleen jullie, dat geldt door iedereen die gewoon maar iets neerpent hier om een ander neer te halen. En dan zoiets erbij halen als je krijgt je straf ooit wel, wat een zwaktebod.
![]()
Het toont natuurlijk wel jullie intellgentieniveau.
DonnaNonna, jij hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag om de horfoscoopgegevens te verstrekken van Robbert.

Er zijn er meerquote:Op maandag 16 januari 2006 19:48 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ben volkomen onschuldig, ik doe niet aan witte of zwarte voodoo. Dat je beschermngel je even een (liefdevol) tikje gaf, of wellicht iemand anders die mijn eerlijkheid kent, kan ik ook niet helpen.![]()

Ja idd....op televisie en met foto's kan je de boel zo makkelijk bedriegenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef Genverbrander het volgende:
Ik wil nog effe de aandacht vestigen op de RTL Boulevard-uitzending van 6 september 2004, dus ver voor de hele toestanden rondom Er is zoveel meer. De bewuste videoclip is hier te zien.
Er wordt in het clipje gezegd dat ze Robbert foto's hebben laten maken met een zelf meegebrachte wegwerpcamera:
[afbeelding]
In het clipje zeggen ze vervolgens dat er aliens op deze foto's zijn verschenen toen ze het later ontwikkelden. Ze laten in totaal 8 foto's hiervan zien:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
[afbeelding]
7
[afbeelding]
8
[afbeelding]
Eerder deed hier het verhaal de rondte dat Robbert zich zou hebben teruggetrokken in zijn mediteerkamer om de foto's te maken. Deze beelden laten echter zien dat dat niet klopt: zo te zien zijn alle foto's in dezelfde kamer genomen. Alleen van foto 6 en 7 is dat niet met 100% zekerheid te zeggen, maar hoe dan ook heeft ie ook foto's met alien genomen in de ruimte waar de opnames waren.
Wat we echter ook zien is dat er op foto 1 een cameraman te zien is, maar uitgerekend op deze foto staat geen alien! Het is dus heel goed mogelijk, en in mijn ogen zelfs hoogstwaarschijnlijk, dat er tijdens het nemen van de andere foto's, waarop wel een alien te zien is, GEEN mensen in de kamer waren.
Dit vermoeden wordt bevestigd door het feit dat de deur in foto 1 nog dicht is, maar vanaf foto 2 niet meer. Blijkbaar zijn er mensen uit de kamer gelopen.
Wellicht heeft pa of ma Van den Broeke de cameraploeg afgeleid door ze mee naar binnen te vragen om in de fotoalbums te kijken. In die tijd heeft Robbert snel zijn papieren alien uit zijn zak gehaald en is hij aan het wapperen geslagen. Wellicht had hij voordat de cameraploeg wegging al de illusie gewekt dat hij het fototoestel had volgeschoten door wat 'nepfoto's' te schieten.
De boel bedriegen kan zo makkelijk zijn.![]()

wat denk je dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dank voor je opsteker, lieve C., je verwoordt wat ik ook denk.![]()

Opvallend is dat de foto's meestal onscherp zijn. Een alientje van papier hoeft niet groter en enkele millimeters te zijn. Je kunt hem als het ware voor de lens plakken, als je dan de andere kant opdraait kunnen de anderen dit niet zien. En vooral afleiden met veel bewegingen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef Genverbrander het volgende:
Ik wil nog effe de aandacht vestigen op de RTL Boulevard-uitzending van 6 september 2004, dus ver voor de hele toestanden rondom Er is zoveel meer. De bewuste videoclip is hier te zien.
Er wordt in het clipje gezegd dat ze Robbert foto's hebben laten maken met een zelf meegebrachte wegwerpcamera:
[afbeelding]
In het clipje zeggen ze vervolgens dat er aliens op deze foto's zijn verschenen toen ze het later ontwikkelden. Ze laten in totaal 8 foto's hiervan zien:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
[afbeelding]
7
[afbeelding]
8
[afbeelding]
Eerder deed hier het verhaal de rondte dat Robbert zich zou hebben teruggetrokken in zijn mediteerkamer om de foto's te maken. Deze beelden laten echter zien dat dat niet klopt: zo te zien zijn alle foto's in dezelfde kamer genomen. Alleen van foto 6 en 7 is dat niet met 100% zekerheid te zeggen, maar hoe dan ook heeft ie ook foto's met alien genomen in de ruimte waar de opnames waren.
Wat we echter ook zien is dat er op foto 1 een cameraman te zien is, maar uitgerekend op deze foto staat geen alien! Het is dus heel goed mogelijk, en in mijn ogen zelfs hoogstwaarschijnlijk, dat er tijdens het nemen van de andere foto's, waarop wel een alien te zien is, GEEN mensen in de kamer waren.
Dit vermoeden wordt bevestigd door het feit dat de deur in foto 1 nog dicht is, maar vanaf foto 2 open staat (te zien op foto 3 en 5). Blijkbaar zijn er mensen uit de kamer gelopen.
Wellicht heeft pa of ma Van den Broeke de cameraploeg afgeleid door ze mee naar binnen te vragen om in de fotoalbums te kijken. In die tijd heeft Robbert snel zijn papieren alien uit zijn zak gehaald en is hij aan het wapperen geslagen. Wellicht had hij voordat de cameraploeg wegging al de illusie gewekt dat hij het fototoestel had volgeschoten door wat 'nepfoto's' te schieten.

Zijn geboortegegevens zijn behalve de dag (7 mei 1980) verder niet openbaar. Zonder woonplaats en tijd kom je niet ver, tenzij je een ervaren astroloog bent en een correctie kunt toepassen, hetgeen jij overduidelijk niet bent. Kortom, je snapt er geen hol van en bent hier maar wat aan het blatenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
vals stelletje? nou ja zeg jij maakt hem helemaal mooi
zijn horoscoop gegevens kun je zelf ingeven bij een astrologische website
zoek zijn geboortegegevens eventjes op via Google![]()

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij de truc heeft kunnen doen met een cameraploeg erbij, en de foto's geven dus ook duidelijke aanwijzingen dat er niemand was, zoals ik in mijn post al beschreef.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:51 schreef Tulio het volgende:
[..]
Opvallend is dat de foto's meestal onscherp zijn. Een alientje van papier hoeft niet groter en enkele millimeters te zijn. Je kunt hem als het ware voor de lens plakken, als je dan de andere kant opdraait kunnen de anderen dit niet zien. En vooral afleiden met veel bewegingen.
Tulio.

Als iemand mij opstoppers stuurt, worden ze altijd liefdevol door de kosmos gebounced.quote:

nu zijn in eens hip-hoppers weer mensne met een kortzichtige mierenbrein nounouquote:Op maandag 16 januari 2006 19:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat praat je toch lomp man, je lijkt wel een hip-hopper. Ik bedoel - want je snapt het met je kortzichtige mierenbrein weer eens niet - dat als dat stofdeeltjes zijn (die dus CONSTANT in de lucht hangen begrijpt u wel), waarom die orbs dan niet veel vaker te zien zijn!! Verklaar dat dan eens yo yo yo!

quote:Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
[..]
![]()
Het toont natuurlijk wel jullie intelligentieniveau.
DonnaNonna, jij hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag om de horoscoopgegevens te verstrekken van Robbert.

Kijk bij mij 'ns, 9-4-1969, 16:15 uur te Enschede.quote:

pardon als je er verstand van had gehad zou je weten dat je alsnog de horoscoop zonder geboortetijd op 12 uur smiddags zet, hiernaast heb je behalve de indeling van de huizen, wel alle aspecten onderlingquote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Zijn geboortegegevens zijn behalve de dag (7 mei 1980) verder niet openbaar. Zonder woonplaats en tijd kom je niet ver, tenzij je een ervaren astroloog bent en een correctie kunt toepassen, hetgeen jij overduidelijk niet bent. Kortom, je snapt er geen hol van en bent hier maar wat aan het blaten![]()

oke je hebt de wereld visie op hjet paranormale voorgoed verandertquote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef DonnaNonna het volgende:
foto nr 1 laat naast de cameraman die er recht voorstaat wel een wezen zien, onder de klok kijk maar goed

HAHAHAH jij bent wel HEEL erg naïef en makkelijk te overtuigen zeg!!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef DonnaNonna het volgende:
foto nr 1 laat naast de cameraman die er recht voorstaat wel een wezen zien, onder de klok kijk maar goed

AMS_FUE_Reggaeton,quote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
hahahahahhahah
nee jij bent niet zielig want jij zag lichtbolletjes op 1/100 foto's nou eh vette shit da theb ik ook wel tijdens een gemiddelde vakantie vette shit man en die ufo ja dat was echt een ufo zonder twijfel
en ja een wetenschapper zegt dat een vogel was wat een nerd wetenschappers zijn zo dom....gaan ze beethje medicijnen tegen ziektes maken en shit terwijl daar buiten gewoon dagelijks ufo's overvliegen die gewoon geen herkenning krijgen je ziet ze altijd maar die wetenschapeoprs blijven maar dom doen en met nieuwe technologische ontwikkelingen komen...echt zonder die wetenschappers waren we veeeeelll verder![]()
gelukkig hebben we je zus nog die gaat tenminste honderen foto's maken tot dat die vette dope orbs verschijnen

http://www.astro.com/quote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Kijk bij mij 'ns, 9-4-1969, 16:15 uur te Enschede.
Mail het resultaat maar door als je wil.

Ik verkoop geen opstoppers maar stuur ze wel terug naar de afzenders als ze dit soort geintjes uitproberenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef Stenny het volgende:
[..]
Als iemand mij opstoppers stuurt, worden ze altijd liefdevol door de kosmos gebounced.Zou je ook eens moeten proberen, ik was het in ieder geval niet.

Zo betrouwbaar ook.... kun je echt wat meequote:Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
pardon als je er verstand van had gehad zou je weten dat je alsnog de horoscoop zonder geboortetijd op 12 uur smiddags zet, hiernaast heb je behalve de indeling van de huizen, wel alle aspecten onderling
dus blaat niet te hard liefje![]()

die gast noemt mij een hip-hopper met mieren brain dat kan wel?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
AMS_FUE_Reggaeton,
Ik krijg een beetje genoeg van jouw manier van posten binnen truth.
Pas het aan !

vergroot hem uit, dan is deze foto bewerkt als dat een stopkontakt isquote:Op maandag 16 januari 2006 19:56 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
HAHAHAH jij bent wel HEEL erg naïef en makkelijk te overtuigen zeg!!![]()
![]()
![]()
Dat is een stopcontact, ook te zien op foto 8![]()

1 dat was daarna pas, zover was ik nog niet met lezenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
die gast noemt mij een hip-hopper met mierenneukende brain dat kan wel?

Nooit geweld met geweld aanpakkenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
die gast noemt mij een hip-hopper met mierenneukende brain dat kan wel?

Hm dus jij hebt verstand van astrologie zo te lezenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Zo betrouwbaar ook.... kun je echt wat mee![]()

Hahaha wat zit jij te kletsen zeg!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
vergroot hem uit, dan is deze foto bewerkt als dat een stopkontakt is
dat zie je aan alle randjes om het gezicht heen

Ach, we weten toch allen wat te denken van types die anderen zielig noemen? Beetje problemen langs de binnenkant, compensatie langs de buitenkant. Standaard psychologie.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
AMS_FUE_Reggaeton,
Ik krijg een beetje genoeg van jouw manier van posten binnen truth.
Pas het aan !

Chill brother, my ass was whooped quite a few times as well.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
die gast noemt mij een hip-hopper met mieren brain dat kan wel?

Check dit.... ER IS WEER EEN KLOK IN BEELD!quote:Ik wil nog effe de aandacht vestigen op de RTL Boulevard-uitzending van 6 september 2004, dus ver voor de hele toestanden rondom Er is zoveel meer. De bewuste videoclip is hier te zien.
1![]()
2
3
4
5![]()
6
7
8
Dit vermoeden wordt bevestigd door het feit dat de deur in foto 1 nog dicht is, maar vanaf foto 2 open staat (te zien op foto 3 en 5). Blijkbaar zijn er mensen uit de kamer gelopen.

Dat klopt, maar je hebt 2 soorten cirkels: de neppe en de echte. De neppe kunnen prachtig zijn maar in de cirkel zelf is weinig vreemds te bespeuren. Terwijl in diegene waarvan men vermoedt dat ze echt zijn, onverklaarbaar dus, er vreemde dingen worden gevonden. Ik noem vliegen die aan de stengels kleven, halmen met gaten in alsof ze van de binnenkant uit ontploft zijn, silliciumsporen (puur) in de cirkel e.d.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:02 schreef footballmanager11 het volgende:
Ik ebn ook al een tijdje mee aan het lezen op dit forum. Zelf geloofde ik altijd heilig in het "hiernamaals" en geloofde ik alles, van char, tot van den broeke. Nu geloof ik nog steeds, maar moet je toch vaststellen dat Robbert een psychopaat is. Zelf wordt ik gek van al die mensen die kritiek hebben op de sceptici, maar zelf ondanks alles, aan hun eigen standpunten blijven vasthouden. Ook wil ik even reageren op het volgende. Dit schreef iemand vanochtend.
Niet alles is te verklaren. Het staat wel als een pijl boven water dat die circels niet door mensen kunnen zijn gemaakt.
Ik weet niet of jij een de documentaire " is it real" hebt gezien op nationale geographic? Hierin werd een uur lang alles over graancircels verteld, en hoe mensen die konden maken. Er werden zelfs in 1 nacht drie circelmakers het veld ingestuurd om de mooiste formaties te maken. Hiermee is aangetoond dat mensen wel degelijk circels kunnen maken.
Groeten football manager11

Vind je het niet gezellig dan? Ik hou jullie lekker bezig!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hahaha wat zit jij te kletsen zeg!![]()
Nonnadonna de foto-expert.
Jij hebt thuis zeker ook veel aliens thuis als je ieder stopcontact al voor alien aanziet![]()
![]()
![]()

dat jij er kwaad om wordt dat mensen nog in robbert geloven dat is pas grappigquote:Op maandag 16 januari 2006 20:07 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
heel grappig man....maar waar het opneer komt is dat robbert overduidend een bedrieger is wat meedere malen is aangetoond en jullie nog steevast in hem geloven en geen enkel objectief bewijs hebben dat hij echt is

wie zegt dat ik boos word k vond het alleen heel grappig van hem dat er nog in geloofdequote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
dat jij er kwaad om wordt dat mensen nog in robbert geloven dat is pas grappig![]()

Hahahhaaaahahahquote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef Mirage het volgende:
ik zie een Jan de Bouvrie klok... dat is zowieso al niet goed.

Zeker, maar jij niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Hm dus jij hebt verstand van astrologie zo te lezen
![]()

igg een half uurquote:Op maandag 16 januari 2006 20:06 schreef Genverbrander het volgende:
WEER EEN ONTDEKKING!!!
Nog heel effe mijn post van zonet:
[..]
Check dit.... ER IS WEER EEN KLOK IN BEELD!Zowel op foto 1 (waar de cameraploeg nog aanwezig is) en op foto 8 is er een klok te zien.
Ligt het aan mij of zit er meer dan een uur tussen foto 1 en foto 8???????![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |