Mensen die heilig in hem geloven, zijn er hier maar een paar. Het is grappig om te zien hoe mensen alles als bedrog af willen doen, en er merkwaardige bewijslast voor aan willen dragen. En daarnaast iedereen die hem niet volledig afvalt of vragen bij de gegeven kritiek heeft wordt afgedaan als een der mensen die heilig in hem zouden geloven.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Robbert is echt al zovaak door de mand gevallen en nog steeds zie je mensen heilig in hem geloven en de wetenschapeprs en alle andere mensen afschilderen als bekrompen?
terwijl onder welke controlerende omstandigheden dan ook een medium nooit zijn werk kan doen en altijd door de mand valt
Even namen noemen dan, dat praat wat makkelijker. Wie gelooft dat Robbert 100% is wat hij beweert te zijn?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:23 schreef Gorian het volgende:
[..]
Mensen die heilig in hem geloven, zijn er hier maar een paar. Het is grappig om te zien hoe mensen alles als bedrog af willen doen, en er merkwaardige bewijslast voor aan willen dragen. En daarnaast iedereen die hem niet volledig afvalt of vragen bij de gegeven kritiek heeft wordt afgedaan als een der mensen die heilig in hem zouden geloven.
Oke, de echte skeptici die er geen barst van (willen) geloven, en diegenen die er wel in geloven. De twijfelaars mogen als scheidsrechter zorgen dat de boel niet echt uit de hand lopen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Welke beide kampen ?
Sinds wanneer zijn er twee kampen ?
Ik denk dat je een beetje te generaliseerd
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Welke beide kampen ?
Sinds wanneer zijn er twee kampen ?
Ik denk dat je een beetje te generaliseerd
Je valt in herhaling is dit nu verkapte spam voor Jos?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
[..]
Wrong again, ik kon geen uitgever vinden (wat vaak voorkomt), en toen heeft mijn vriend Jos Scheerboom, die absoluut géén 'connecties in die wereld heeft' de uitgever gebeld en hem met zijn kennis van mijn boek een beetje warm gemaakt, zo'n vriend is Jos. Jos is docent en bioloog van beroep en kende die uitgever absoluut niet.
Nu maak je 3 groepen en in geen van de 3 val ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:24 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Oke, de echte skeptici die er geen barst van (willen) geloven, en diegenen die er wel in geloven. De twijfelaars mogen als scheidsrechter zorgen dat de boel niet echt uit de hand lopen.
Ow jij reageert gewoon niet als je theorie over mij aantoonbaar niet klopt?:quote:Op maandag 16 januari 2006 19:24 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Oke, de echte skeptici die er geen barst van (willen) geloven, en diegenen die er wel in geloven. De twijfelaars mogen als scheidsrechter zorgen dat de boel niet echt uit de hand lopen.
quote:Wrong again, ik kon geen uitgever vinden (wat vaak voorkomt), en toen heeft mijn vriend Jos Scheerboom, die absoluut géén 'connecties in die wereld heeft' de uitgever gebeld en hem met zijn kennis van mijn boek een beetje warm gemaakt, zo'n vriend is Jos. Jos is docent en bioloog van beroep en kende die uitgever absoluut niet.
ik zie het vanzelf wel bij een vervolg van Robbert zelfquote:Op maandag 16 januari 2006 19:24 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Even namen noemen dan, dat praat wat makkelijker. Wie gelooft dat Robbert 100% is wat hij beweert te zijn?
Ik alvast niet.
precies...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als je kampen gaat invoeren dan schiet het al helemaal niet op. Dan ga je beginnen met goed en slecht. En als je een scheiding aanbrengt tussen goed en slecht dan kom je al helemaal nergens.
Omdat de goede kant kiezen voor de goede en de slechte kant kiezen voor de slechte.
Beste zou zijn als iedereen voor zichzelf denkt
En als je het dan toevallig eens bent met iemand dan laat je dat oprecht blijken en geef je van mijn part een compliment of wat dan ook om te zeggen dat je het eens bent.
Kampen
Krijgen we de oorlog tussen het westen en het oosten weer.
Dat verdient hij wel, een trouwere vriend bestaat niet. Maar waarom Spam, wat zou ik van hem moeten promoten?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Je valt in herhaling is dit nu verkapte spam voor Jos?![]()
Das makkelijk om het pas achteraf te zeggen. Hoewel ik van jou al merk dat je niet 100% gelooft, dat is aardig duidelijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ik zie het vanzelf wel bij een vervolg van Robbert zelf
Ikke, pikkequote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Das makkelijk om het pas achteraf te zeggen. Hoewel ik van jou al merk dat je niet 100% gelooft, dat is aardig duidelijk.
Maar ik ben heel erg benieuwd of er uberhaupt mensen zijn die nergens aan twijfelen. Mijn schoonmoeder, ja, maar verder?
Ik kan niet bewijzen of dat echt zo is. Die ene keer dat ik jouw website in de poll-statistieken omhoog heb gestuwd omdat ik het toch niet kon laten te kijken, zag ik bij jouw achternaam dermate "invloedrijke" beroepen dat dat heel makkelijk je boek en je optreden in Kopspijkers verklaart. En kom op woman, als je hier niet graag heel bekend mee zou willen worden was je er nooit mee naar buiten getreden.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ow jij reageert gewoon niet als je theorie over mij aantoonbaar niet klopt?:
nog een keer dan maar:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Das makkelijk om het pas achteraf te zeggen. Hoewel ik van jou al merk dat je niet 100% gelooft, dat is aardig duidelijk.
Maar ik ben heel erg benieuwd of er uberhaupt mensen zijn die nergens aan twijfelen. Mijn schoonmoeder, ja, maar verder?
Beetje eenzijdig. Er worden complottheorien in het leven geroepen en suggesties gedaan die niet eens deugen, maar waar wel als waarheid op voortborduurd wordt. Eerlijk en oprecht is wat anders. Als je zo redeneert kan je de kritiek op Stennie ook als eerlijk en oprecht zien.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga vooral door waar je mee bezig bent![]()
Zijn wie je bent is het beste wat je kunt zijn. Recht door zee is ook de beste oplossing.
Veel mensen schamen zich al snel. Schaamte omdat ze zichzelf niet durven te laten zien of wat dan ook.
En dan gaan ze al snel aanvallen of afkraken. Het liefst afkraken. En dat hoeft geen jaloezie te zijn, kan gewoon zo zijn dat mensen niet begrijpen dat er nog een enkeling is die trouw is aan haar of zijn hart.
Soms lijkt het wel een zonde te zijn om eerlijk en oprecht te zijn
Wat is daar de oorzaak van?
Jouw naam kwam al in me op.quote:
k was altijd skeptisch tegen robbert tot dat hij deze foto maaktequote:Op maandag 16 januari 2006 19:28 schreef DionysuZ het volgende:
De enige (vrij harde) bewijzen voor bedrog zijn:3 flitsen, 4 foto's genverbrander.
Verder heb je nog zaken die nog te bewijzen vallen als bedrog:6 minuten van de ene kamer naar de andere kamer foto op mysterieuze manier verdwenen van de camera.
En dan heb je nog een heleboel dingen die niet bewezen bedrog zijn, wel makkelijk na te maken zijn, maar dat bewijst nog niet dat het bedrog IS:orbs nevels aliens etc..
Ben ik het als nuchter denkend mens helemaal mee eens. Maar daar staan ook ettelijke keren tegenover dat er een camera direct uit de verpakking gebruikt is en dan zou NIEMAND??!! zijn bedrog eerder hebben opgemerkt?? Dat vind ik net zo onwaarschijnlijk!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:28 schreef DionysuZ het volgende:
De enige (vrij harde) bewijzen voor bedrog zijn:3 flitsen, 4 foto's genverbrander.
Verder heb je nog zaken die nog te bewijzen vallen als bedrog:6 minuten van de ene kamer naar de andere kamer foto op mysterieuze manier verdwenen van de camera.
En dan heb je nog een heleboel dingen die niet bewezen bedrog zijn, wel makkelijk na te maken zijn, maar dat bewijst nog niet dat het bedrog IS:orbs nevels aliens etc..
Weet ik veelquote:Op maandag 16 januari 2006 19:28 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat verdient hij wel, een trouwere vriend bestaat niet. Maar waarom Spam, wat zou ik van hem moeten promoten?
Ja, die foto was bij mij ook een bepaalde druppel. Maar... Weer even advocaat van de duivel spelend: Robbert wappert met papiertjes. Die nek is heel erg dun, zou dat niet plooien tijdens het wapperen?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
k was altijd skeptisch tegen robbert tot dat hij deze foto maakte
[afbeelding]
sindsdien geloof ik alles wat hier op het forum gezegt word
![]()
Toch wel, toen ik voor het eerst de alienfoto van Robbert op Ufoplaza zag .quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Jouw naam kwam al in me op.
Heb je werkelijk op geen enkel moment een vorm van twijfel gevoeld?
op die fotos sstaan ook geen aliens of wat dna ook maar rare lichtbollen of orbsquote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ben ik het als nuchter denkend mens helemaal mee eens. Maar daar staan ook ettelijke keren tegenover dat er een camera direct uit de verpakking gebruikt is en dan zou NIEMAND??!! zijn bedrog eerder hebben opgemerkt?? Dat vind ik net zo onwaarschijnlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |